quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:19 schreef freud het volgende:
Ik heb weer een L-ensje gekocht: de Canon 135mm f2.0L
[afbeelding]
Ja, dat las ik overal. De beste prime jubelt men overal. Ik ben heel erg benieuwd!quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:33 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
the only way to go. zo heb je het leven nog nooit gezien
1 woord: jummiequote:Op vrijdag 7 september 2007 13:19 schreef freud het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:19 schreef freud het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:47 schreef HMaster-II het volgende:
Zusjes kliekje uitgebreid
Elle en Belle hebben er een zusje bij gekregen![]()
En voor mezelf een Canon 580 EX-II Flitser![]()
Michelle?quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:47 schreef HMaster-II het volgende:
Elle en Belle hebben er een zusje bij gekregen![]()
Elle, Belle en Michellequote:
En heeft Michelle ook nog maten?quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Elle, Belle en MichelleTnx Vliegknager
![]()
Haar voogd is er blij mee met haar nieuwe naam..![]()
![]()
![]()
75B?quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:36 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
En heeft Michelle ook nog maten?
quote:
hmmm, klinkt als een lekker dingquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wil jij es met je tengels van de BH van Michelle afblijven
![]()
@ Vlieg.... 24-105mm F4 L IS
quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:22 schreef buzzer het volgende:
Vanmiddag geschoten bij een verjaardagspartijtje. Na 3 foto's met de inbouwflitser ben ik heeeel snel naar de fotowinkel gereden, en heb hem gehaald (uiteindelijk heb je hem toch nodig)
[afbeelding]
met bouncer erbij...
Hiervoor hebben we een ander topic lopen:quote:Op maandag 10 september 2007 20:56 schreef Bierkameel het volgende:
Mijn nieuwe aankoop moet nog even wachten.
Eerst mijn oude camera zien te verkopen
[TK] Nikon D70S + SB600 + 2GB + Tamron 18-200 + Tas
whasappendquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan ineens realiseer je je dat filters niet voor niets op een lens worden geschroefd ....
M'n volgende aankoop zal een nieuw, niet kapot exemplaar van het volgende Hoya circulair Pro1 polafilter zijn.
[afbeelding]
Vorige week in Noorwegen aan het wandelen. Wilde m'n monopod pakken en liet op dat moment m'n camera tegen diezelfde monopod bungelen ...quote:
Nouja, ik kijk es wat de verzekering ervan vindt. Niet voor niets een mobiele apparatuur-verzekering afgesloten al maak ik daar natuurlijk liever helemaal geen gebruik van....quote:Kom je goed weg, volgende keer het UV-filter slopen, da's goedkoper
quote:Je hebt net zo'n lelijke muur als ik
Die vraag kan beter hier:quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:47 schreef MargotTenenbaum het volgende:
Ik weet niet of het mag in dit topic, maar ik heb een vraag: Ik overweeg een opzet-macrostukje te kopen voor mijn Nikon D80. Voor een echte macrolens heb ik geen geld.
Zoiets bedoel ik bijvoorbeeld: http://www.fotokonijnenbe(...).php?id_product=8319
Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Aanrader of juist niet?
Ik heb net een 4-delig macro filterset gekocht. Was maar 27 euro en werkt perfect.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:47 schreef MargotTenenbaum het volgende:
Ik weet niet of het mag in dit topic, maar ik heb een vraag: Ik overweeg een opzet-macrostukje te kopen voor mijn Nikon D80. Voor een echte macrolens heb ik geen geld.
Zoiets bedoel ik bijvoorbeeld: http://www.fotokonijnenbe(...).php?id_product=8319
Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Aanrader of juist niet?
Ben je ermee tegen een boom geknapt of zo?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan ineens realiseer je je dat filters niet voor niets op een lens worden geschroefd ....
M'n volgende aankoop zal een nieuw, niet kapot exemplaar van het volgende Hoya circulair Pro1 polafilter zijn.
[afbeelding]
Dat nog net niet ...quote:Op woensdag 12 september 2007 10:27 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Ben je ermee tegen een boom geknapt of zo?![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vorige week in Noorwegen aan het wandelen. Wilde m'n monopod pakken en liet op dat moment m'n camera tegen diezelfde monopod bungelen .... Het geeft duidelijk niet mee...
Dure grap, (ik ben daarom ook super voorzichtig als in mijn 82 mm pola op mijn toestel heb geschroefd)quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:49 schreef Roeni3 het volgende:
Oei, vandaag heel wat leuks gehaald.
Een Polaroid One600 Classic
[afbeelding]
Met dertig polaroids maar meteen.
quote:Op woensdag 12 september 2007 18:42 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wil ik ook, alleen dan wel de Ultra of de Job Pro Versie.
Ik heb de extreme versiequote:Op woensdag 12 september 2007 18:42 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wil ik ook, alleen dan wel de Ultra of de Job Pro Versie.
Leuk dingquote:Op donderdag 13 september 2007 12:19 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
Een Olympus 770sw...voor onderwater wanneer ik aan het duiken ben in de Rode Zee
He, daar ben ik ook naar aan het kijken, zelfde model, zelfde doel...quote:Op donderdag 13 september 2007 12:19 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
Een Olympus 770sw...voor onderwater wanneer ik aan het duiken ben in de Rode Zee
Uiteindelijk ga je toch voor Canonquote:Op maandag 17 september 2007 18:16 schreef Rnej het volgende:
[..]
join the club!
ik zit te twijfelen tussen de sigma 70-200 2.8 of de canon 70-200 F4L
![]()
Dan wel de IS versie, anders zou ik de sigma nemenquote:Op maandag 17 september 2007 18:16 schreef Rnej het volgende:
[..]
join the club!
ik zit te twijfelen tussen de sigma 70-200 2.8 of de canon 70-200 F4L
![]()
Echt zo'n lens die iedere Canon gebruiker heeft lijkt wel...quote:
Lijkt me toch eerder een probleem met instellingen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:51 schreef camino het volgende:
ik had een crappy camera ( net een half jaar oud, elke foto wat bewogen )
had er zelf ook 1 voor op me werk, en ook die maakte bewogen foto's ( ook andere mensen die er mee foto's maakten hadden dat probleem)
dat dacht ik ook, heb ze beide terug gebracht om na te kijken en kreeg ze 2 weken later terug met het antwoord dat alles zo hoorde.quote:Lijkt me toch eerder een probleem met instellingen.
Da's het betere speelgoedquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:42 schreef knep het volgende:
* Canon 40D met kitlens 17-85 IS
* Sandisk Extreme III 4GB
* Lowepro Toploader 65AW
* Canon zonnekapje
In bestelling nog een Hoya SHCM 67 mm UV filter en een Hoya Pro1 67 mm CPL filter.
Nu kan het fotograferen beginnen.
Mja, why? De 1DMkIII heeft nog behoorlijke focusproblemen begreep ik 2 weken geleden... Ik hoop op een 5D mkII.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:58 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik heb me 40D terug gebracht (strax ff geld terugstorten) maar ik heb wel een Extreme IV 4 GB erbij gehaald.
Nu is het wachten op de EOS 5D mark II of een N. D300 (of 1D mark III).
Ah, ok. Ik had mijn 135mm van en sportfotograaf overgenomen, en alledrie zijn Mk3's focusten slecht. Was een algemeen probleem, en hij overwoog om zelfs weer naar de 5D over te gaan als het niet snel gefixt werd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:56 schreef ebeaydojraes het volgende:
niet meer. EN als ie ze wel heeft dan kan je ermee naar het service centrum waar ze een hardwarematige correctie kunnen uitvoeren waardoor hij wel gewoon werkt zoals het moet. Althans zo is de ervaring bij velen.
daarnaast fotografeer ik bijna exlcusief in donkere zaaltjes of donkere achtergronden, dus ik heb geen last van de warmweer/zonlicht problemen.
Kost dat?quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:43 schreef freud het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik had mijn 135mm van en sportfotograaf overgenomen, en alledrie zijn Mk3's focusten slecht. Was een algemeen probleem, en hij overwoog om zelfs weer naar de 5D over te gaan als het niet snel gefixt werd.
Anyway, mijn aanwinst (maar dan met een 430EX op):
[afbeelding]
Oftewel: wireless off shoe fotograferen!
Beterquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:43 schreef freud het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik had mijn 135mm van en sportfotograaf overgenomen, en alledrie zijn Mk3's focusten slecht. Was een algemeen probleem, en hij overwoog om zelfs weer naar de 5D over te gaan als het niet snel gefixt werd.
[afbeelding]
Oei lekker, feli...heb ik ook. Ben er superblij meequote:Op vrijdag 21 september 2007 20:48 schreef Rnej het volgende:
Sigma 70-200 2.8 APO EX HSM IF blaat blaat... 2ehandsje
[afbeelding]
Dat betekent dat mijn zonnekap er ook isquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:43 schreef freud het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:43 schreef freud het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |