dat dacht ik ook, heb ze beide terug gebracht om na te kijken en kreeg ze 2 weken later terug met het antwoord dat alles zo hoorde.quote:Lijkt me toch eerder een probleem met instellingen.
Da's het betere speelgoedquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:42 schreef knep het volgende:
* Canon 40D met kitlens 17-85 IS
* Sandisk Extreme III 4GB
* Lowepro Toploader 65AW
* Canon zonnekapje
In bestelling nog een Hoya SHCM 67 mm UV filter en een Hoya Pro1 67 mm CPL filter.
Nu kan het fotograferen beginnen.
Mja, why? De 1DMkIII heeft nog behoorlijke focusproblemen begreep ik 2 weken geleden... Ik hoop op een 5D mkII.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:58 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik heb me 40D terug gebracht (strax ff geld terugstorten) maar ik heb wel een Extreme IV 4 GB erbij gehaald.
Nu is het wachten op de EOS 5D mark II of een N. D300 (of 1D mark III).
Ah, ok. Ik had mijn 135mm van en sportfotograaf overgenomen, en alledrie zijn Mk3's focusten slecht. Was een algemeen probleem, en hij overwoog om zelfs weer naar de 5D over te gaan als het niet snel gefixt werd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:56 schreef ebeaydojraes het volgende:
niet meer. EN als ie ze wel heeft dan kan je ermee naar het service centrum waar ze een hardwarematige correctie kunnen uitvoeren waardoor hij wel gewoon werkt zoals het moet. Althans zo is de ervaring bij velen.
daarnaast fotografeer ik bijna exlcusief in donkere zaaltjes of donkere achtergronden, dus ik heb geen last van de warmweer/zonlicht problemen.
Kost dat?quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:43 schreef freud het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik had mijn 135mm van en sportfotograaf overgenomen, en alledrie zijn Mk3's focusten slecht. Was een algemeen probleem, en hij overwoog om zelfs weer naar de 5D over te gaan als het niet snel gefixt werd.
Anyway, mijn aanwinst (maar dan met een 430EX op):
[afbeelding]
Oftewel: wireless off shoe fotograferen!
Beterquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:43 schreef freud het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik had mijn 135mm van en sportfotograaf overgenomen, en alledrie zijn Mk3's focusten slecht. Was een algemeen probleem, en hij overwoog om zelfs weer naar de 5D over te gaan als het niet snel gefixt werd.
[afbeelding]
Oei lekker, feli...heb ik ook. Ben er superblij meequote:Op vrijdag 21 september 2007 20:48 schreef Rnej het volgende:
Sigma 70-200 2.8 APO EX HSM IF blaat blaat... 2ehandsje
[afbeelding]
Dat betekent dat mijn zonnekap er ook isquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:43 schreef freud het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:43 schreef freud het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |