Een schijtert is het. Maar hij zal er wel een of ander 'intelligent' kutsmoesje voor hebben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:01 schreef mspoez het volgende:
Jaap durft niet...
misschien mag hij wel niet omdat hij niet te houden is als hij omvaltquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:01 schreef mspoez het volgende:
Jaap durft niet...
De hyp vvroeg of hij Brian wilde opvangen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:04 schreef Py het volgende:
[..]
misschien mag hij wel niet omdat hij niet te houden is als hij omvalt
Verzin er snel eentje. Soort van klaar genoeg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:07 schreef SIRA het volgende:
OP soort van klaar
Denk dat Nadia er niet aan toe zal geven.. die is veel te bang dat ze de controle verliest.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:10 schreef neehe het volgende:
Ik heb toch het idee dat sommigen doen alsof, zoals Naat, dat was sociaal wenselijk gedrag, die was niet echt onder hypnose. ( maar had aandacht )
Ze stond maar te giechelen de puber.
sociaal wenselijk zelfsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:10 schreef neehe het volgende:
Ik heb toch het idee dat sommigen doen alsof, zoals Naat, dat was sociaal wenselijk gedrag, die was niet echt onder hypnose. ( maar had aandacht )
Ze stond maar te giechelen de puber.
Ha ha... helemaal niet dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
De twee sletjes samen. Ik hoop dat het lukt.![]()
Inderdaad...dat vond ik ook al raar..maar misschien dat in Belgie die "slikknobbel"..ook bij vrouwen adamsappel heet..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:19 schreef neehe het volgende:
Ha ha hij zei tegen Naad : dan raak ik je adamsappel aan, die heeft een vrouw niet, dus toch !!!
Was het in de war geraakt dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:25 schreef neehe het volgende:
Tjesus die Naad gaat haar haar weer doen, wat een muts.
Dat was de vorige keer ook al, daarom snap ik niet dat hij er weer is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:26 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Dit is echt sneu , ze concentreren zich niet goed en nemen hem niet serieus.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:29 schreef mootie het volgende:
Jaap zit lekker als een boer te boeren en scheten te laten.
Normaal doet zo'n gast dat met een publiek van 100 man of meer. Dan is het veel gemakkelijker om geschikte kandidaten te vinden dan in een hutje van 7 personen.quote:
Volgens mij zijn Huub en Nix ook al mee hoor. nog niet in de hoofdrolquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:31 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Bij Huub lukt het niet , bij Lieke wel...
Hij heeft Lieke helemaal weggekregen (had ik trouwens niet verwacht) en gaat nu dingen met haar doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:33 schreef Kinga het volgende:
Wat doen ze, heb geen streams.
Ik vind dat deze hypnotiseur het heel netjes houdtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:34 schreef 2live het volgende:
Ze zijn allemaal bang dat ze zichzelf belachelijk maken onder hypnose.Nou het kan nooit zo belachelijk zijn als wat je soms op de streams ziet van hen, maar dat hebben ze niet in de gaten.
dankjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:34 schreef akveor het volgende:
Voor de mensen die geen streams hebben:
[afbeelding]
En weer geen exit voor BRian...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:34 schreef Py het volgende:
[..]
Hij heeft Lieke helemaal weggekregen (had ik trouwens niet verwacht) en gaat nu dingen met haar doen
ja, is ook. Maar je ziet precies wie er nu zo onzeker zijn dat ze het niet aandurven. Dezelfden als de vorige keer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind dat deze hypnotiseur het heel netjes houdt![]()
Leg eens uit? aubquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:37 schreef 2live het volgende:
[..]
ja, is ook. Maar je ziet precies wie er nu zo onzeker zijn dat ze het niet aandurven. Dezelfden als de vorige keer.
Huub kon zich niet goed concentreren , vandaar dat hij ook nu niet meer op die stoel zit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Huub en Nix ook al mee hoor. nog niet in de hoofdrol![]()
Dat niet aandurven is dan idd nogal zielig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:37 schreef 2live het volgende:
[..]
ja, is ook. Maar je ziet precies wie er nu zo onzeker zijn dat ze het niet aandurven. Dezelfden als de vorige keer.
Ook onder hypnose doet hij helemaal niks.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:40 schreef Disana het volgende:
Oh jee, iemand heeft aan Dennis z'n haren gezeten, iedereen zal ernaar kijken.
Nou, dat viel reuze mee. Hij plukte er enkel even aan.
Goed opgemerktquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:43 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ook onder hypnose doet hij helemaal niks.
oooo Amanda, wat ben je een lief en mooi en niet ordinair lekker schatje. Je hebt zo'n mooie haren, Ga je mee naar beneden. Ik wil in je holletjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:42 schreef akveor het volgende:
Luister naar mijn stem fokkers.... jullie worden allemaal rustig...uw oogleden worden zwaar concenteerd u.... laat het allemaal maar los.... ontspan.... Julle woreden heel erg rustig.....
[afbeelding]
Luister naar mijn stem.... Juliie hebben vanaf nu allemaal een hekel aan Huub en LIeke... nix wordt Dennnis.... Amanda is het liefste meisje.... Brian is super.... en Nadia de beste lover.... Luister naar mijn stem.... RTL is de beste omroep... De streamlocks zal jullie niet meer opvallen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:43 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ook onder hypnose doet hij helemaal niks.
Ransjaapquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:48 schreef SiRojK het volgende:
Jaap: 'Mag ik een scheet in zijn gezicht laten'
Man: 'nee'
Altijd lachen met die Jaap zeg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:48 schreef SiRojK het volgende:
Jaap: 'Mag ik een scheet in zijn gezicht laten'
Man: 'nee'
jaap is vervelend steeds...doet zelf nooit ietsquote:
Typisch Amanda tochquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:53 schreef akveor het volgende:
Jammer dat Amanda even een kut opmerking maakt toen Lieke op de vloer lag. Zo jammer.
aan alles kan je zien dat Amanda gewoon jaloers is dat het met Lieke is geluktquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:53 schreef akveor het volgende:
Jammer dat Amanda even een kut opmerking maakt toen Lieke op de vloer lag. Zo jammer.
Oh mijn god, we zijn onze ruudpuntenel kwijt!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Knip eens met je vingers Akveor.![]()
Amanda....![]()
![]()
vast.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:55 schreef neehe het volgende:
Nou gaan ze straks roddelen dat het bij Dennix echt was, en bij Lieke nep, let maar op.
KNIPquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Knip eens met je vingers Akveor.![]()
Amanda....![]()
![]()
Uren geleden alquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:58 schreef blomst het volgende:
Jaap denkt weer geld te kunnen verdienen.
Heeft hij al gevraagt wat die patric verdiend?
hij zit er nog hoor, in het hoekje, kijk maar. hij is nu een kikker. zie je?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh mijn god, we zijn onze ruudpuntenel kwijt!![]()
Dat deden ze al tijdens de showquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:55 schreef neehe het volgende:
Nou gaan ze straks roddelen dat het bij Dennix echt was, en bij Lieke nep, let maar op.
Ik ben benieuwd wie ie nu weer opgelicht heeft...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:57 schreef mspoez het volgende:
Op VOL zeggen ze dat Jaap een actie beloofd heeft?
Weet iemand daar van?
Bij wie was dat ook al weer. Volgens mij Natasia? En had ze er niet een lelijke blessure aan over gehouden?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat deed hij de vorige keer ook in de gouden hut. Komt nog.![]()
Nee, ik zie geen kikker. Ik zie... ik zie... Nena!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
hij zit er nog hoor, in het hoekje, kijk maar. hij is nu een kikker. zie je?![]()
das ze brilquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:00 schreef ruby het volgende:
Wat heeft die man op z'n hoofd geplakt zitten?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik zie geen kikker. Ik zie... ik zie... Nena!
dan is het pootje van z'n brilquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:00 schreef ruby het volgende:
Wat heeft die man op z'n hoofd geplakt zitten?
Amanda. Ze riep vantevoren al dat ze dat wel nog een keer wilde.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:00 schreef tipsch het volgende:
TRUC
[..]
Bij wie was dat ook al weer. Volgens mij Natasia? En had ze er niet een lelijke blessure aan over gehouden?![]()
JC Niet normaal wat voor mensen hier fan kunnen zijn van Amanda, die ordinaire Party slet. En die caps.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:57 schreef akveor het volgende:
[..]
KNIP
En Huub en LIeke zijn weer het enige koppel wat hier aanbeden wordt.
Ik denk dat er nog verscheidene streamers zijn die onder hypnose zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:05 schreef Py het volgende:
Zouden lieke en dennis nog steeds onder hypnose zijn nu?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
JC Niet normaal wat voor mensen hier fan kunnen zijn van Amanda, die ordinaire Party slet. En die caps.![]()
![]()
Hun hele leven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog verscheidene streamers zijn die onder hypnose zijn.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:07 schreef mspoez het volgende:
Naadhypnose:
5 4 3 2 1 en je bent ontspannen....maar je houdt wel je pose in de gaten voor de camera.
ook grappigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:07 schreef mspoez het volgende:
Naadhypnose:
5 4 3 2 1 en je bent ontspannen....maar je houdt wel je pose in de gaten voor de camera.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:07 schreef mspoez het volgende:
Naadhypnose:
Omdat je niet mee doet, omdat je je niet helemaal concentreert op de stem en niet de bedoeling hebt gehypnotiseerd te raken?quote:Waarom is het niet gevaarlijk om naar die hypnose te kijken?
Ik zag net allemaal fokkers in hun blote togus achter hun pc zitten...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:09 schreef mspoez het volgende:
[..]
Omdat je niet mee doet, omdat je je niet helemaal concentreert op de stem en niet de bedoeling hebt gehypnotiseerd te raken?
Fadiaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:09 schreef neehe het volgende:
Naat bestaat niet echt, die is helemaal fake.
Maar wat zien wij dan ?
De streams kosten 3.95 voor een hele maand...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:11 schreef EdAtTheBar het volgende:
Volgens mij bakt die kwakzalver er niks van...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zag net allemaal fokkers in hun blote togus achter hun pc zitten...![]()
godverdommequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zag net allemaal fokkers in hun blote togus achter hun pc zitten...![]()
EN???quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:21 schreef neehe het volgende:
Gaat Lieke Brian nu pijpen ?
Gut, gaat ze daar natuurlijk weer ruzie over maken straks.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:21 schreef akveor het volgende:
Amanda: Wat deed zij (Lieke) op schoot bij m'n vriend...?
Op de foto zie je waar Lieke de eerste keer met haar hoofd op de grond viel, helemaal rechts !!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:23 schreef Prospera het volgende:
De 2 B&A liggen in een deuk.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:26 schreef neehe het volgende:
[..]
Op de foto zie je waar Lieke de eerste keer met haar hoofd op de grond viel, helemaal rechts !!![]()
Dit is een hele mooie sterke opmerking.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke ook hier weer het beste meisje van de klas?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:30 schreef akveor het volgende:
Nix blijft leunen op z'n medespelers
[afbeelding]
Doe, en laat iemand een foto van je maken...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:30 schreef Kinga het volgende:
Sorry hoor, maar die stoelen staan echt niet ver van elkaar... dat kan elke debiel.
Dat dacht ik dus ook, rug is helemaal ondersteund.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:30 schreef Kinga het volgende:
Sorry hoor, maar die stoelen staan echt niet ver van elkaar... dat kan elke debiel.
Ze liggen met hun schouders, en met hele onderbenen....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:32 schreef mspoez het volgende:
[..]
Doe, en laat iemand een foto van je maken...
Dit is precies een x-ray van Dennis met zijn handen in zijn zakkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:30 schreef akveor het volgende:
Nix blijft leunen op z'n medespelers
[afbeelding]
Hier ooK!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:32 schreef F04 het volgende:
Ik betwijfel of dit wel echt is.
Ik zei al, doe!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze liggen met hun schouders, en met hele onderbenen....
Dan zouden ze allemaal al die verhalen die ze nu vertellen ingestudeerd moeten hebben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:32 schreef F04 het volgende:
Ik betwijfel of dit wel echt is.
Het lukt mij idd ook niet me mee te laten voeren op zijn neurotische haperende stotterende stem.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:31 schreef neehe het volgende:
Hij komt bijna niet uit zijn woorden de hypnotiseur ha ha, hoort hem eens hijgen.
JIJ schrijft dat je het óók kan, heb ik mezelf niet zien beweren.quote:
Dit is gewoon hartstikke echt allemaal.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Echt of niet, ik vind dat we leuk zijn bezig gehouden. Patrick is goed en zijn tweede aanwezigheid in de hut werd door mij op prijs gesteld.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:36 schreef mspoez het volgende:
[..]
JIJ schrijft dat je het óók kan, heb ik mezelf niet zien beweren.
Overtuig me ervan dat het nep is en simpel.
Kom aan, wees stoer, neem je eigen uitdaging aan.
Jaap, wat een zak. Schijtert.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:37 schreef Prospera het volgende:
Hij blijft erin tijdens het wakker worden
[afbeelding]
Hoofd en voeten was overtuigender geweestquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:37 schreef neehe het volgende:
Het is wel echt, maar hij had de stoelen wat verder uitelkaar moeten zetten.
De hypnotiseur heeft tegen jou gezegd: ''jij bent blind''quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:30 schreef Kinga het volgende:
Het was echt wel plesant.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:39 schreef Py het volgende:
Ok mr. Picard, da ge bedankt zij da witte
Hypnose is een bekend fenomeen en wordt alom geaccepteerd als een methode om bijvoorbeeld mensen traumatische ervaringen te laten herinneren. Is niets paranormaals aan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Echt of niet, ik vind dat we leuk zijn bezig gehouden. Patrick is goed en zijn tweede aanwezigheid in de hut werd door mij op prijs gesteld.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het lukt mij idd ook niet me mee te laten voeren op zijn neurotische haperende stotterende stem.
Pakt ze de stijltang toch? Is ze weer helemaal in haar nopjes.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:35 schreef Myriam1978 het volgende:
Nadia gaat bijna huilen dat ze niet kan ontspannen...
Bah.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:40 schreef Prospera het volgende:
Jaap kon goed zijn kringspieren ontspannen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:43 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Dennis met die bril op.![]()
mag die in de volgende op?
Maak jij em?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:43 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Dennis met die bril op.![]()
mag die in de volgende op?
Het moet ook dodelijk vermoeiend zijn om zo'n controlfreakend aandachtsorgel te zijn als Nadia....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:35 schreef Myriam1978 het volgende:
Nadia gaat bijna huilen dat ze niet kan ontspannen...
Ik kannut, maar jij ook hoor ,doe je bestquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:47 schreef Py het volgende:
[..]
heb ik nog nooit gedaan
![]()
Kun je het voordoen![]()
je kannut
ok ik zal t proberenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kannut, maar jij ook hoor ,doe je best![]()
Ja: "In hoeverre heb ik me vanvond voor lul gezet door me afzijdig te houden?"quote:
Wat dat betreft heeft jaap een slechte timing en inzicht wanneer hij wat moet doen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja: "In hoeverre heb ik me vanvond voor lul gezet door me afzijdig te houden?"
Allemaal: Poten af van de nieuwe cos, die is voor Py.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:51 schreef Py het volgende:
[..]
ok ik zal t proberen
Maar het kan misschien wel even duren![]()
Sollie, is al af.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Allemaal: Poten af van de niieuwe cos, die is voor Py.![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:53 schreef mspoez het volgende:
Hier zometeen:
[COS 2279] Waarin Kinga gestrekt op de stoelen gaat!
Sorry Py.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:53 schreef mspoez het volgende:
Hier zometeen:
Niks mis mee, snel verder .quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:53 schreef mspoez het volgende:
[..]
Sollie, is al af.
![]()
Ah.. hij ligt weer eens dwars om het dwarsliggen......quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:56 schreef tipsch het volgende:
pfff, Jaap wil geen groepsfoto maken![]()
![]()
ik ben die lafbek ZOOO ZAT
Dan zal het koortje je nu wel bevallen: Japie gaat er aan ole ole.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:56 schreef tipsch het volgende:
pfff, Jaap wil geen groepsfoto maken![]()
![]()
ik ben die lafbek ZOOO ZAT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |