quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:29 schreef mootie het volgende:
Jaap zit lekker als een boer te boeren en scheten te laten.

Normaal doet zo'n gast dat met een publiek van 100 man of meer. Dan is het veel gemakkelijker om geschikte kandidaten te vinden dan in een hutje van 7 personen.quote:

Volgens mij zijn Huub en Nix ook al mee hoor. nog niet in de hoofdrolquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:31 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Bij Huub lukt het niet , bij Lieke wel...

Hij heeft Lieke helemaal weggekregen (had ik trouwens niet verwacht) en gaat nu dingen met haar doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:33 schreef Kinga het volgende:
Wat doen ze, heb geen streams.

Ik vind dat deze hypnotiseur het heel netjes houdtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:34 schreef 2live het volgende:
Ze zijn allemaal bang dat ze zichzelf belachelijk maken onder hypnose.Nou het kan nooit zo belachelijk zijn als wat je soms op de streams ziet van hen, maar dat hebben ze niet in de gaten.

dankjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:34 schreef akveor het volgende:
Voor de mensen die geen streams hebben:
[afbeelding]
En weer geen exit voor BRian...

quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:34 schreef Py het volgende:
[..]
Hij heeft Lieke helemaal weggekregen (had ik trouwens niet verwacht) en gaat nu dingen met haar doen

ja, is ook. Maar je ziet precies wie er nu zo onzeker zijn dat ze het niet aandurven. Dezelfden als de vorige keer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind dat deze hypnotiseur het heel netjes houdt![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |