KNIPquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Knip eens met je vingers Akveor.![]()
Amanda....![]()
![]()
Uren geleden alquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:58 schreef blomst het volgende:
Jaap denkt weer geld te kunnen verdienen.
Heeft hij al gevraagt wat die patric verdiend?
hij zit er nog hoor, in het hoekje, kijk maar. hij is nu een kikker. zie je?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh mijn god, we zijn onze ruudpuntenel kwijt!![]()
Dat deden ze al tijdens de showquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:55 schreef neehe het volgende:
Nou gaan ze straks roddelen dat het bij Dennix echt was, en bij Lieke nep, let maar op.
Ik ben benieuwd wie ie nu weer opgelicht heeft...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:57 schreef mspoez het volgende:
Op VOL zeggen ze dat Jaap een actie beloofd heeft?
Weet iemand daar van?
Bij wie was dat ook al weer. Volgens mij Natasia? En had ze er niet een lelijke blessure aan over gehouden?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat deed hij de vorige keer ook in de gouden hut. Komt nog.![]()
Nee, ik zie geen kikker. Ik zie... ik zie... Nena!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
hij zit er nog hoor, in het hoekje, kijk maar. hij is nu een kikker. zie je?![]()
das ze brilquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:00 schreef ruby het volgende:
Wat heeft die man op z'n hoofd geplakt zitten?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik zie geen kikker. Ik zie... ik zie... Nena!
dan is het pootje van z'n brilquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:00 schreef ruby het volgende:
Wat heeft die man op z'n hoofd geplakt zitten?
Amanda. Ze riep vantevoren al dat ze dat wel nog een keer wilde.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:00 schreef tipsch het volgende:
TRUC
[..]
Bij wie was dat ook al weer. Volgens mij Natasia? En had ze er niet een lelijke blessure aan over gehouden?![]()
JC Niet normaal wat voor mensen hier fan kunnen zijn van Amanda, die ordinaire Party slet. En die caps.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:57 schreef akveor het volgende:
[..]
KNIP
En Huub en LIeke zijn weer het enige koppel wat hier aanbeden wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |