Ik denk dat er nog verscheidene streamers zijn die onder hypnose zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:05 schreef Py het volgende:
Zouden lieke en dennis nog steeds onder hypnose zijn nu?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
JC Niet normaal wat voor mensen hier fan kunnen zijn van Amanda, die ordinaire Party slet. En die caps.![]()
![]()
Hun hele leven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog verscheidene streamers zijn die onder hypnose zijn.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:07 schreef mspoez het volgende:
Naadhypnose:
5 4 3 2 1 en je bent ontspannen....maar je houdt wel je pose in de gaten voor de camera.
ook grappigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:07 schreef mspoez het volgende:
Naadhypnose:
5 4 3 2 1 en je bent ontspannen....maar je houdt wel je pose in de gaten voor de camera.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:07 schreef mspoez het volgende:
Naadhypnose:
Omdat je niet mee doet, omdat je je niet helemaal concentreert op de stem en niet de bedoeling hebt gehypnotiseerd te raken?quote:Waarom is het niet gevaarlijk om naar die hypnose te kijken?
Ik zag net allemaal fokkers in hun blote togus achter hun pc zitten...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:09 schreef mspoez het volgende:
[..]
Omdat je niet mee doet, omdat je je niet helemaal concentreert op de stem en niet de bedoeling hebt gehypnotiseerd te raken?
Fadiaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:09 schreef neehe het volgende:
Naat bestaat niet echt, die is helemaal fake.
Maar wat zien wij dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |