Het was maar een voorbeeld... alles wat er gebeurt en waar fout of niet op gereageerd wordt door de redactie kan op die manier voor de kijker verborgen blijvenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat RTL niet wil dat kijkers roepen dat er aanranding plaats vindt.
Die moet gewoon in de doofpot.
Dat deed hij ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:32 schreef Visual het volgende:
leek net of die zelf zij touw weg gooide
Alles gemist, maar dankzij FOK volledig op de hoogtequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:31 schreef Meganog het volgende:
Ja hoor weer een streamlock.
Ik denk dat Huub dat best over heeft voor een exit van Brianquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alles gemist, maar dankzij FOK volledig op de hoogte![]()
Misschien beukt Brian Huub nu echt in elkaar.
Ja dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:33 schreef mazaru het volgende:
Brian naar achter geroepen?
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:33 schreef mazaru het volgende:
Brian naar achter geroepen?
Misschien is dat wel over zodra de show naar RTL 8 isquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:34 schreef farceman het volgende:
Zo he de geloofwaardigheid van het programma staat nu echt op het spel me al die streamlocks , nu al de 35 ste van vandaag.
dat was juist in het begin van de kooi zo mooi de transparatie van programma nu is het een grote censuurshow
Let op zijn ogen als hij terugkomt. Stijf van de pammetjes. Duurt wel even natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:34 schreef T-lex het volgende:
Gvd...Huub loopt weer te fucken. Beetje springtouwtje uit iemand z'n handen trekken.
Brian doet vervolgens netjes ff z'n audio om voordat hij even haarfijn gaat vertellen wat voor klootzak Huub is.Krijgen we weer een streamlock...dus alles voor niks, we mogen het toch niet horen.
![]()
Er gebeurde inderdaad weinig, maar de redactie is als de dood voor de woedeuitbarstingenvan Brian en wat er kan gebeuren als hij losgaat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:34 schreef T-lex het volgende:
Gvd...Huub loopt weer te fucken. Beetje springtouwtje uit iemand z'n handen trekken.
Brian doet vervolgens netjes ff z'n audio om voordat hij even haarfijn gaat vertellen wat voor klootzak Huub is.Krijgen we weer een streamlock...dus alles voor niks, we mogen het toch niet horen.
![]()
En hij is naar achteren geroepen, en hij gooide ook al met het springtouwquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Dan eerder Brian, die is daar ervaren in
Je doelt op zijn uitspraak: Als het aan mij lag beukte ik hem helemaal in elkaar en lag hij nij nu op de IC.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:37 schreef Meganog het volgende:
[..]
Er gebeurde inderdaad weinig, maar de redactie is als de dood voor de woedeuitbarstingenvan Brian en wat er kan gebeuren als hij losgaat.
Sommige uitspraken over wat hij iemand als Huub aan zou doen buiten de kooi bewijzen hier dat Brian een tikkende tijdbom is.
straks krijg je op de streams niet meer te zien dan dat ze op tv laten zien, een half uurtje beeld en de rest is streamlockquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:34 schreef farceman het volgende:
Zo he de geloofwaardigheid van het programma staat nu echt op het spel me al die streamlocks , nu al de 35 ste van vandaag.
dat was juist in het begin van de kooi zo mooi de transparatie van programma nu is het een grote censuurshow
Als er iets met Brian is, meteen een streamlock.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:37 schreef Meganog het volgende:
[..]
Er gebeurde inderdaad weinig, maar de redactie is als de dood voor de woedeuitbarstingenvan Brian en wat er kan gebeuren als hij losgaat.
Sommige uitspraken over wat hij iemand als Huub aan zou doen buiten de kooi bewijzen hier dat Brian een tikkende tijdbom is.
Dat zal die heus wel weten, het is moeilijk om daar overheen te kijkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:39 schreef ikreageer het volgende:
Brian is ziek in zijn hoofd!
Scofiel(d) kom er maar in
Nee hoor, die verdedigt Brian nu met hand en tand op VOL.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zal die heus wel weten, het is moeilijk om daar overheen te kijken![]()
Stttttttttttttt dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee hoor, die verdedigt Brian nu met hand en tand op VOL.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn Monatoetjequote:
hij is flink gevaarlijk, dat weten ze 'achter' ook wel. vraag me dan ook af waarom ze 'm toch niet naar huis sturen ipv constant 'beschermen'....vreemd, misschien hebben ze medelijden met 'm, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Als er iets met Brian is, meteen een streamlock.
Dat zie je bij geen van de anderen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ook echt "the place to be" als die-hard Brian-fan![]()
No wayquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:43 schreef beequeen het volgende:
Ik vind het wel een goeie zaak dat Huub en Dennix samen trainen na het Brian incident. Wie weet komen er nog heel andere verhoudingen uit en ziet Dennix dat Brian echt een parabrodda is.
Kennelijk hebben ze "achter" een reden om Brian er koste wat kost in te houden... of dat nou een contract is of iets anders maakt me niet uit, maar hij mag er dus niet uit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hij is flink gevaarlijk, dat weten ze 'achter' ook wel. vraag me dan ook af waarom ze 'm toch niet naar huis sturen ipv constant 'beschermen'....vreemd, misschien hebben ze medelijden met 'm, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Slappe hap bedoel je...quote:
ff naar VOL dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:44 schreef mootie het volgende:
[..]
ja hoor had ik wel verwacht......huub is intelligent en kan goed honkballen en telefoons verkopen en feesten dus waarom zou hij spierballen nodig hebben?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:47 schreef T-lex het volgende:
[..]
Slappe hap bedoel je...![]()
En maar naar z'n spierballen kijken en er aan voelen.![]()
zelfs Nix kan 12 keer uitstoten, Huub komt aan 6. Had ik toch niet verwacht.![]()
Het Natasjaverhaal dus, onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk hebben ze "achter" een reden om Brian er koste wat kost in te houden... of dat nou een contract is of iets anders maakt me niet uit, maar hij mag er dus niet uit.
Als iemand het gezien had wel, maar ze streamlocken erg snel tegenwoordigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:50 schreef STAP01 het volgende:
Al dagen lang is het super saai op de streams! Kijk ik even niet omdat ik wat vergeten was wordt Brain weer para! Iemand een filmpje op Youtube???
en Huub schaamt zich er niet voor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:47 schreef T-lex het volgende:
[..]
Slappe hap bedoel je...![]()
En maar naar z'n spierballen kijken en er aan voelen.![]()
zelfs Nix kan 12 keer uitstoten, Huub komt aan 6. Had ik toch niet verwacht.![]()
Nee, hij zegt dat hij goed is in die dingen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:50 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja hoor had ik wel verwacht......huub is intelligent en kan goed honkballen en telefoons verkopen en feesten dus waarom zou hij spierballen nodig hebben?
daar lijkt het echt op. toch wel vreemd dat deze domme jongeman dus privileges geniet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk hebben ze "achter" een reden om Brian er koste wat kost in te houden... of dat nou een contract is of iets anders maakt me niet uit, maar hij mag er dus niet uit.
hmm Jammer....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als iemand het gezien had wel, maar ze streamlocken erg snel tegenwoordig
Ik kijk en luister toch liever naar Huub en zijn tekortkomingen dan naar Nada en Amandaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:52 schreef T-lex het volgende:
[..]
Nee, hij zegt dat hij goed is in die dingen.Je moet niet alles geloven.
![]()
Die jurk is ook vreselijk maar ze krijgt van Miss Lillibit dus geen nieuwe kleding, iedereen behalve Lieke.quote:
dat is lullig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die jurk is ook vreselijk maar ze krijgt van Miss Lillibit dus geen nieuwe kleding, iedereen behalve Lieke.
ook geen parfum hoorde ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die jurk is ook vreselijk maar ze krijgt van Miss Lillibit dus geen nieuwe kleding, iedereen behalve Lieke.
ja hoorde dat ook!............nou rename maar tot BB 8.............quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub buiten beeld "Mogen we geen ruzie meer maken?"
Omdat Huub Amanda een sletje noemde?? En Brain duwde Huub? Huub duwde Brain terug?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:54 schreef blomst het volgende:
zo begon het
[afbeelding]
en dit mochten wij zien
[afbeelding]
Wat is 'achter' eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:56 schreef blomst het volgende:
Huub nu naar achteren?
Lijkt het op, hij is in ieder geval niet meer in de gymquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:56 schreef blomst het volgende:
Huub nu naar achteren?
Klopt, Amanda en Nada zetten alles op de boodschappen lijst, het duurste van het duurste en krijgen alles. Let maar eens op waar Lieke in loopt vanaf dag 1, altijd hetzelfde.quote:
Ook wel de Febo genoemd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:57 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Wat is 'achter' eigenlijk?
Een soort hok waar de redactie zit?
Gezellig... Huub wordt genomineerd bij de ontslagronde om hem een half uur te bashen volgens Dennix. Dat mag wel dus?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub buiten beeld "Mogen we geen ruzie meer maken?"
Ja en Brian duwde Huub met zijn armen toen Huub langs hem neen liep met drinken voor Carlos.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:57 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Omdat Huub Amanda een sletje noemde?? En Brain duwde Huub? Huub duwde Brain terug?
Yep, achter, de buren of de FEBO. Een pot nat, met de groeten van Mevr. D Pannekoek.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:57 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Wat is 'achter' eigenlijk?
Een soort hok waar de redactie zit?
gewoon hel rustig...maar wel scherp.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:59 schreef farceman het volgende:
Hoe kwam Brian terug van achter?
Onder de pillen of nog meer para?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:39 schreef ikreageer het volgende:
Brian is ziek in zijn hoofd!
Scofiel(d) kom er maar in
Maar het is ook echt een ruimte in of aan het huis?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, achter, de buren of de FEBO. Een pot nat, met de groeten van Mevr. D Pannekoek.
Ik hoop dat ze straal bezopen wordt en Lieke aanvalt! En er dan a la minuut uit wordt gezet!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:03 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Amanda heeft door dat haar haar niet meer te redden is ook niet door DOB, en wil samen met Nadia een borrel drinken.
Als ze het doet hoe zou Brian dar op reageren?
Klopt, achter de paardenstallen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:02 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Maar het is ook echt een ruimte in of aan het huis?
begint die ellende weer? gister ook al 15x gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:07 schreef StephanL het volgende:
Nadia moet haar zender goed omdoen. Wat een zeikwijf
Wat een kut muts is het ook, begin schijtziek te worden van N en Aquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:07 schreef Mearloow het volgende:
[..]
begint die ellende weer? gister ook al 15x gewaarschuwd.![]()
Deze foto helpt een beetjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, achter de paardenstallen.
tja.. snobje nadia is het ergst. verwende kutkleuter.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wat een kut muts is het ook, begin schijtziek te worden van N en A
Lekker voor haar, dat al haar kleren maar niet schoon worden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:09 schreef SIRA het volgende:
hahah, Nadia krijgt de wasmachinedeur niet open,
wat een geit zeg, die kan ook echt niks
Filmpje van Nowlive:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:02 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Maar het is ook echt een ruimte in of aan het huis?
Thanksquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:11 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Filmpje van Nowlive:
http://www.nowlive.eu/stream/achterdeschermen.html
Hij heeft wel een lief sixpackje liet ie van de week nog aan z'n vrienden zienquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:11 schreef Frasier het volgende:
Zo Huub stelt fysiek echt niet veel voor he?!
mooie foto!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Deze foto helpt een beetje
[afbeelding]
Iemand?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:09 schreef Visual het volgende:
wat zei huub toen die terug kwam hij was iig erg blij
Hé vakantieganger, hoe gaat ie?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Deze foto helpt een beetje
[afbeelding]
Nog niet geprobeerd, als ik pindakaas dan toch moet combineren dan liever met Jamquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:15 schreef SIRA het volgende:
heeft iemand de combi van Amanda; pindakaas met honing wel 's op ?
die ken ik nl niet
Gaat lekker, dank je. Ik kijk iedere dag hier om even bij te lezen, maar ik heb niet het gevoel veel te missen.quote:
Wie is toch die vrouw die in het begin zo huilt?.Zou je haast medelijden mee krijgen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:11 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Filmpje van Nowlive:
http://www.nowlive.eu/stream/achterdeschermen.html
Mijn imkertje wel en die vindt het heerlijk . Ik dus niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:15 schreef SIRA het volgende:
heeft iemand de combi van Amanda; pindakaas met honing wel 's op ?
die ken ik nl niet
Dat is natasjaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:17 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Wie is toch die vrouw die in het begin zo huilt?.Zou je haast medelijden mee krijgen...
Geen idee. Ik ken haar nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:17 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Wie is toch die vrouw die in het begin zo huilt?.Zou je haast medelijden mee krijgen...
Dat is Natasja, geen meelij hebben hoor, die jankt alleen voor medebewoners en niet als haar kids weggaan. Dan geef je jezelf teveel bloot.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:17 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Ter info, hier staan meer leuke plaatjes van de villa. Ook heb ik daar op 'n foto de camera-hokken ingetekend.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:13 schreef avonne het volgende:
[..]
mooie foto!
Er staat NEBO op... bijna goed.. maar ja, dat ze bij tien niet kunnen spellen, wisten we al
't straalt er vanafquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:21 schreef SIRA het volgende:
ze is de laatste dagen wel erg vrolijk he
[afbeelding]
Je mist alleen streamlocks, zodra er ook maar iets maar dan iets boeiend geberut of gezegd wordt springen die erop.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gaat lekker, dank je. Ik kijk iedere dag hier om even bij te lezen, maar ik heb niet het gevoel veel te missen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is Natasja, geen meelij hebben hoor, die jankt alleen voor medebewoners en niet als haar kids weggaan. Dan geef je jezelf teveel bloot.![]()
Mooie plaatjes BSOL, die heb ik nog niet eerder gezienquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ter info, hier staan meer leuke plaatjes van de villa. Ook heb ik daar op 'n foto de camera-hokken ingetekend.
Zie Gouden kooi op Google Earth
Wil niet zeggen dat hij alles weet over DGKquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Cobain94 een newbie die sinds gisteren op Fok zit
En en wordt gehapt.
![]()
The Nannyquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:27 schreef kissa het volgende:
Er werd net tijdens The Nanny een stukje tekst door het beeld gejaagd: vanaf as maandag is DGK-tv-uitzending om 19.25 op RTL 5....
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat hij alles weet over DGK![]()
En ik hap graag, dat weet je![]()
Ik dacht dat Amanda ging vragen of Nadia mee mocht gaan. Nadia vroeg nog of Amanda dat zelf mocht kiezenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:26 schreef mootie het volgende:
Ik lees net dat Nadia mag gaan golfen? Waaaaaaarom Lieke niet een keer!![]()
Nav waarvan dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:26 schreef blomst het volgende:
Vraagt Huub nu aan Carlos wat heb ik jou nou ooit gedaan?
Was het nog maar zo dat ik haar niet kende..Helaas zit ze voor altijd op mijn eigen harde schijf gebrand ben ik bang voor..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Cobain94 een newbie die sinds gisteren op Fok zit
En en wordt gehapt.
![]()
Bij mij ook vrees ik. Maar ik leef met je mee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:31 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Was het nog maar zo dat ik haar niet kende..Helaas zit ze voor altijd op mijn eigen harde schijf gebrand ben ik bang voor..
Huub of Brian? Sorry, ik ben even met andere dingen bezig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:31 schreef blomst het volgende:
Huub geeft nu dus al antwoord, ging omdat hij de training zwaar vond.
Was in de streamlockquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:34 schreef Lobasca het volgende:
Wat heeft Brian tegen Lieke gezegt, wat hij volgens Huub nu niet meer gaat zeggen?
Tien gaat de streamlocks ook verkopen als extra stream.Onder het mom..Wil je alles zien?.. 4,95 per maandquote:
Wanneer heeft hij die brief aan Amanda laten lezen!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:39 schreef SiRojK het volgende:
Ik hoor weer geschreeuw, tijd voor een streamlock...
extreamquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:41 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Tien gaat de streamlocks ook verkopen als extra stream.Onder het mom..Wil je alles zien?.. 4,95 per maand
Dat zei hij er niet bij..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:41 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wanneer heeft hij die brief aan Amanda laten lezen!!!!!!!!!
Dus Amanda wilde het weer eens niet gelovenquote:
Ik weet niet of dit vandaag, gisteren, een week of nog langer geleden gebeurd is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:44 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dus Amanda wilde het weer eens niet geloven
Volgens mij al weken geleden, maar pin me er niet op vast.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit vandaag, gisteren, een week of nog langer geleden gebeurd is.![]()
"Ik kan met Brian goed communiceren " HAHAquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:44 schreef akveor het volgende:
Voor wie de Party deze week gemist heeft:
http://i195.photobucket.com/albums/z297/roevka/Party1.gif
http://i195.photobucket.com/albums/z297/roevka/Party1a.gif
http://i195.photobucket.com/albums/z297/roevka/Party1b.gif
Huubquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub of Brian? Sorry, ik ben even met andere dingen bezig.
een laf opportunistisch varken is hetquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:56 schreef SIRA het volgende:
wat eet Jaap toch weer vies zeg
wordt gewoon misselijk als ik d'r naar kijk
als Hij het sletje van Huub naar amanda toe niet kan verdragen, zal Brian ook al de scheldwoorden die hij voor Lieke gebruikt mischien ook voorzich moeten houden?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:34 schreef Lobasca het volgende:
Wat heeft Brian tegen Lieke gezegt, wat hij volgens Huub nu niet meer gaat zeggen?
juist maar voor kindjes van god gelden andere normen en waardenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:59 schreef blomst het volgende:
[..]
als Hij het sletje van Huub naar amanda toe niet kan verdragen, zal Brian ook al de scheldwoorden die hij voor Lieke gebruikt mischien ook voorzich moeten houden?
Huub bracht het op zo'n manier, dat het bij mij overkwam alsof hij dat met 'achter' besproken had.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:59 schreef blomst het volgende:
[..]
als Hij het sletje van Huub naar amanda toe niet kan verdragen, zal Brian ook al de scheldwoorden die hij voor Lieke gebruikt mischien ook voorzich moeten houden?
Zekerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Huub bracht het op zo'n manier, dat het bij mij overkwam alsof hij dat met 'achter' besproken had.
dat bederft je eetlust nog geeneens check die jaapio.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:04 schreef mootie het volgende:
Amanda steekt lekker een peukje op terwijl de rest nog zit te eten.
in ben benieuwd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Huub bracht het op zo'n manier, dat het bij mij overkwam alsof hij dat met 'achter' besproken had.
Weet ik niet, ik hoorde dit toen hij later met Lieke aan het praten was.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:06 schreef blomst het volgende:
[..]
in ben benieuwd.
Huub kwam dus vrolijk terug vAN achter?
overlay uitvinken volgens mij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
Ik weet dat dit niet de plek is om het te vragen, maar ik kan het even niet terugvinden.
Wat moet je ook alweer doen om je streams vast te zetten om ze te cappen, dus geen bewegend beeld.![]()
Ja, maar waar kan ik dat vinden, ben het absoluut vergeten.quote:
Heb t ff opgezochtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
Ik weet dat dit niet de plek is om het te vragen, maar ik kan het even niet terugvinden.
Wat moet je ook alweer doen om je streams vast te zetten om ze te cappen, dus geen bewegend beeld.![]()
maar ho ho, Amnda is natuurlijk de komende periode gewoon nog sletje. Zolang Lieke erin zit is ze voor al wat lelijk is, uitgemaakt. Dus dat gaan we ze zeker nog een maandje teruggevenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dit is pas de 3de COS van vandaag... er zijn dagen dat er (minimaal) 10 doorheen gaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:16 schreef paddy het volgende:
En jullie gaan snel!
En vooral ook omdat Amanda Huub en Lieke al een hele tijd aan het bashen was. Maar dat geeeeeeeeft niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:19 schreef tipsch het volgende:
Wat is het sowieso voor achterlijks dat als Amanda door Huub sletje wordt genoemt, Brian totaal para wordt en het niet meer zou trekken. ROT OP JOH, LELIJKE TERINGRATHET GAAT OVER JE SLET, NIET OVER JOU
Ze heeft nog niet gehuild vandaagquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:22 schreef Leandra het volgende:
Nadia heeft nog steeds oranje strepen in haar haar trouwens...... en Stanley is nog niet geweest
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:19 schreef tipsch het volgende:
Wat is het sowieso voor achterlijks dat als Amanda door Huub sletje wordt genoemd, Brian totaal para wordt en het niet meer zou trekken. ROT OP JOH, LELIJKE TERINGRATHET GAAT OVER JE SLET, NIET OVER JOU
Oeh, ze gaat vooruitquote:
TYquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb t ff opgezocht
Screenshots/films maken (hoe doen jullie dat)
Rechter muisklik in het video-beeld. Kies optie's. Je krijgt een instelvenster. Kies geavanceerd. In het nieuwe venster vinkje weghalen bij 'use overlays'. En daarna op beide vensters OK klikken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
En dat tijdens je vakantie, bedanktquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Rechter muisklik in het video-beeld. Kies optie's. Je krijgt een instelvenster. Kies geavanceerd. In het nieuwe venster vinkje weghalen bij 'use overlays'. En daarna op beide vensters OK klikken.
Wat is dat? Een tattoo?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:30 schreef StephanL het volgende:
Gekke streep op zijn hoofd. Lijkt wel een russische dwerghamster
dat is het 3e pootje van ze bril haha.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:30 schreef StephanL het volgende:
Gekke streep op zijn hoofd. Lijkt wel een russische dwerghamster
Die streep?quote:
Gekke gast.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:32 schreef Mearloow het volgende:
[..]
dat is het 3e pootje van ze bril haha.
print screen en dan plakken in Paint...en dan opslaan als JPEG...en dan effe aanpassen hier en daar..maar 1 van de vier beelden zal niet gecapt kunnen worden...das een rare fout in de stream sites.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb t ff opgezocht
Screenshots/films maken (hoe doen jullie dat)
gefeli en tot laterquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
Ga een borrel drinken bij mijn nicht, verjaardag dus, misschien tot later![]()
schijnt...is dus grote onzin...hypnose word enorm veel toegepast.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:35 schreef Py het volgende:
Best link hoor zo'n hypnotiseur.
Schijnt dat sommigen er labiliteit met eetstoornis en al aan overhouden en overdreven veel aandacht nodig hebben na zo'n sessie
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:36 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
schijnt...is dus grote onzin...hypnose word enorm veel toegepast.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:36 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
schijnt...is dus grote onzin...hypnose word enorm veel toegepast.
Niet ieder persoon is gevoelig voor hypnose. Vorige keer had hij wat missers maar ook genoeg geslaagde acties.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:38 schreef 2live het volgende:
ik snap niet dat hij er weer is, zo'n succes was het de vorige keer niet.
dit is dan weer wel zoquote:
was leuk toch, vorige keer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:38 schreef 2live het volgende:
ik snap niet dat hij er weer is, zo'n succes was het de vorige keer niet.
www.google.nl ???quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:40 schreef pasjesjen het volgende:
hij is ook googelaar
Ben ook googelaarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:42 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
www.google.nl ???
en dan als beroep??
gaan we muggenziftenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:42 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
www.google.nl ???
en dan als beroep??
goochle.nlquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:42 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
www.google.nl ???
en dan als beroep??
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
GrapjeDe miertjes en de muggetjes laten we met rust.
![]()
het is gewoon een ondankbaar verwend nestquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:44 schreef riri het volgende:
Amanda krijgt met de dag een lelijker uitstraling in haar gezicht....zoveel ontevredenheid
die arrogantie.....quote:
In haar gezicht nog wel. hmmm dat is merkwaardig normaal ziet men dat aan iemand zijn kont maar het zou kunnenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:44 schreef riri het volgende:
Amanda krijgt met de dag een lelijker uitstraling in haar gezicht....zoveel ontevredenheid
Wat is dat een vreselijk vervelend mannetje gewordenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zever-jaap wil weer weten wat het opbrengt.
makkie, ze valt op dominante mannenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
oooo, wat hoop ik dat hij Nadia eronder krijgt.![]()
![]()
haha zat ik met net af te vragen, als iemand 5 min niet meer post moeten we ons zorgen gaan maken???quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:52 schreef mspoez het volgende:
Wat zou er gebeuren als je nu mee gaat doen, op je burostoeltje?
ik zit me net hetzelfde af te vragenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:52 schreef mspoez het volgende:
Wordt rtl 5 om half 8quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien is dat wel over zodra de show naar RTL 8 is
Hij verzet zich ertegen de schijtert. Dan gaat het niet lukken. (laffe Jaap)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:52 schreef SIRA het volgende:
Jaap doet in ieder geval niet mee
nu eerst maar 'ff wat concentratie oefeningen
Mijn vingers gingen niet naar elkaar toequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:52 schreef mspoez het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |