quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ook echt "the place to be" als die-hard Brian-fan![]()
No wayquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:43 schreef beequeen het volgende:
Ik vind het wel een goeie zaak dat Huub en Dennix samen trainen na het Brian incident. Wie weet komen er nog heel andere verhoudingen uit en ziet Dennix dat Brian echt een parabrodda is.
Kennelijk hebben ze "achter" een reden om Brian er koste wat kost in te houden... of dat nou een contract is of iets anders maakt me niet uit, maar hij mag er dus niet uit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hij is flink gevaarlijk, dat weten ze 'achter' ook wel. vraag me dan ook af waarom ze 'm toch niet naar huis sturen ipv constant 'beschermen'....vreemd, misschien hebben ze medelijden met 'm, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Slappe hap bedoel je...quote:
ff naar VOL dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee hoor, die verdedigt Brian nu met hand en tand op VOL.
ja hoor had ik wel verwacht......huub is intelligent en kan goed honkballen en telefoons verkopen en feesten dus waarom zou hij spierballen nodig hebben?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:47 schreef T-lex het volgende:
[..]
Slappe hap bedoel je...![]()
En maar naar z'n spierballen kijken en er aan voelen.![]()
zelfs Nix kan 12 keer uitstoten, Huub komt aan 6. Had ik toch niet verwacht.![]()
Het Natasjaverhaal dus, onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk hebben ze "achter" een reden om Brian er koste wat kost in te houden... of dat nou een contract is of iets anders maakt me niet uit, maar hij mag er dus niet uit.
Als iemand het gezien had wel, maar ze streamlocken erg snel tegenwoordigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:50 schreef STAP01 het volgende:
Al dagen lang is het super saai op de streams! Kijk ik even niet omdat ik wat vergeten was wordt Brain weer para! Iemand een filmpje op Youtube???
en Huub schaamt zich er niet voor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:47 schreef T-lex het volgende:
[..]
Slappe hap bedoel je...![]()
En maar naar z'n spierballen kijken en er aan voelen.![]()
zelfs Nix kan 12 keer uitstoten, Huub komt aan 6. Had ik toch niet verwacht.![]()
Nee, hij zegt dat hij goed is in die dingen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:50 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja hoor had ik wel verwacht......huub is intelligent en kan goed honkballen en telefoons verkopen en feesten dus waarom zou hij spierballen nodig hebben?
daar lijkt het echt op. toch wel vreemd dat deze domme jongeman dus privileges geniet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk hebben ze "achter" een reden om Brian er koste wat kost in te houden... of dat nou een contract is of iets anders maakt me niet uit, maar hij mag er dus niet uit.
hmm Jammer....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als iemand het gezien had wel, maar ze streamlocken erg snel tegenwoordig
Ik kijk en luister toch liever naar Huub en zijn tekortkomingen dan naar Nada en Amandaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:52 schreef T-lex het volgende:
[..]
Nee, hij zegt dat hij goed is in die dingen.Je moet niet alles geloven.
![]()
Die jurk is ook vreselijk maar ze krijgt van Miss Lillibit dus geen nieuwe kleding, iedereen behalve Lieke.quote:
dat is lullig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die jurk is ook vreselijk maar ze krijgt van Miss Lillibit dus geen nieuwe kleding, iedereen behalve Lieke.
ook geen parfum hoorde ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die jurk is ook vreselijk maar ze krijgt van Miss Lillibit dus geen nieuwe kleding, iedereen behalve Lieke.
ja hoorde dat ook!............nou rename maar tot BB 8.............quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub buiten beeld "Mogen we geen ruzie meer maken?"
Omdat Huub Amanda een sletje noemde?? En Brain duwde Huub? Huub duwde Brain terug?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:54 schreef blomst het volgende:
zo begon het
[afbeelding]
en dit mochten wij zien
[afbeelding]
Wat is 'achter' eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:56 schreef blomst het volgende:
Huub nu naar achteren?
Lijkt het op, hij is in ieder geval niet meer in de gymquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:56 schreef blomst het volgende:
Huub nu naar achteren?
Klopt, Amanda en Nada zetten alles op de boodschappen lijst, het duurste van het duurste en krijgen alles. Let maar eens op waar Lieke in loopt vanaf dag 1, altijd hetzelfde.quote:
Ook wel de Febo genoemd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:57 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Wat is 'achter' eigenlijk?
Een soort hok waar de redactie zit?
Gezellig... Huub wordt genomineerd bij de ontslagronde om hem een half uur te bashen volgens Dennix. Dat mag wel dus?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub buiten beeld "Mogen we geen ruzie meer maken?"
Ja en Brian duwde Huub met zijn armen toen Huub langs hem neen liep met drinken voor Carlos.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:57 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Omdat Huub Amanda een sletje noemde?? En Brain duwde Huub? Huub duwde Brain terug?
Yep, achter, de buren of de FEBO. Een pot nat, met de groeten van Mevr. D Pannekoek.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:57 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Wat is 'achter' eigenlijk?
Een soort hok waar de redactie zit?
gewoon hel rustig...maar wel scherp.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:59 schreef farceman het volgende:
Hoe kwam Brian terug van achter?
Onder de pillen of nog meer para?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:39 schreef ikreageer het volgende:
Brian is ziek in zijn hoofd!
Scofiel(d) kom er maar in
Maar het is ook echt een ruimte in of aan het huis?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, achter, de buren of de FEBO. Een pot nat, met de groeten van Mevr. D Pannekoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |