Het was maar een voorbeeld... alles wat er gebeurt en waar fout of niet op gereageerd wordt door de redactie kan op die manier voor de kijker verborgen blijvenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat RTL niet wil dat kijkers roepen dat er aanranding plaats vindt.
Die moet gewoon in de doofpot.
Dat deed hij ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:32 schreef Visual het volgende:
leek net of die zelf zij touw weg gooide
Alles gemist, maar dankzij FOK volledig op de hoogtequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:31 schreef Meganog het volgende:
Ja hoor weer een streamlock.
Ik denk dat Huub dat best over heeft voor een exit van Brianquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alles gemist, maar dankzij FOK volledig op de hoogte![]()
Misschien beukt Brian Huub nu echt in elkaar.
Ja dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:33 schreef mazaru het volgende:
Brian naar achter geroepen?
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:33 schreef mazaru het volgende:
Brian naar achter geroepen?
Misschien is dat wel over zodra de show naar RTL 8 isquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:34 schreef farceman het volgende:
Zo he de geloofwaardigheid van het programma staat nu echt op het spel me al die streamlocks , nu al de 35 ste van vandaag.
dat was juist in het begin van de kooi zo mooi de transparatie van programma nu is het een grote censuurshow
Let op zijn ogen als hij terugkomt. Stijf van de pammetjes. Duurt wel even natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:34 schreef T-lex het volgende:
Gvd...Huub loopt weer te fucken. Beetje springtouwtje uit iemand z'n handen trekken.
Brian doet vervolgens netjes ff z'n audio om voordat hij even haarfijn gaat vertellen wat voor klootzak Huub is.Krijgen we weer een streamlock...dus alles voor niks, we mogen het toch niet horen.
![]()
Er gebeurde inderdaad weinig, maar de redactie is als de dood voor de woedeuitbarstingenvan Brian en wat er kan gebeuren als hij losgaat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:34 schreef T-lex het volgende:
Gvd...Huub loopt weer te fucken. Beetje springtouwtje uit iemand z'n handen trekken.
Brian doet vervolgens netjes ff z'n audio om voordat hij even haarfijn gaat vertellen wat voor klootzak Huub is.Krijgen we weer een streamlock...dus alles voor niks, we mogen het toch niet horen.
![]()
En hij is naar achteren geroepen, en hij gooide ook al met het springtouwquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Dan eerder Brian, die is daar ervaren in
Je doelt op zijn uitspraak: Als het aan mij lag beukte ik hem helemaal in elkaar en lag hij nij nu op de IC.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:37 schreef Meganog het volgende:
[..]
Er gebeurde inderdaad weinig, maar de redactie is als de dood voor de woedeuitbarstingenvan Brian en wat er kan gebeuren als hij losgaat.
Sommige uitspraken over wat hij iemand als Huub aan zou doen buiten de kooi bewijzen hier dat Brian een tikkende tijdbom is.
straks krijg je op de streams niet meer te zien dan dat ze op tv laten zien, een half uurtje beeld en de rest is streamlockquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:34 schreef farceman het volgende:
Zo he de geloofwaardigheid van het programma staat nu echt op het spel me al die streamlocks , nu al de 35 ste van vandaag.
dat was juist in het begin van de kooi zo mooi de transparatie van programma nu is het een grote censuurshow
Als er iets met Brian is, meteen een streamlock.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:37 schreef Meganog het volgende:
[..]
Er gebeurde inderdaad weinig, maar de redactie is als de dood voor de woedeuitbarstingenvan Brian en wat er kan gebeuren als hij losgaat.
Sommige uitspraken over wat hij iemand als Huub aan zou doen buiten de kooi bewijzen hier dat Brian een tikkende tijdbom is.
Dat zal die heus wel weten, het is moeilijk om daar overheen te kijkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:39 schreef ikreageer het volgende:
Brian is ziek in zijn hoofd!
Scofiel(d) kom er maar in
Nee hoor, die verdedigt Brian nu met hand en tand op VOL.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zal die heus wel weten, het is moeilijk om daar overheen te kijken![]()
Stttttttttttttt dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee hoor, die verdedigt Brian nu met hand en tand op VOL.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee hoor, die verdedigt Brian nu met hand en tand op VOL.
Mijn Monatoetjequote:
hij is flink gevaarlijk, dat weten ze 'achter' ook wel. vraag me dan ook af waarom ze 'm toch niet naar huis sturen ipv constant 'beschermen'....vreemd, misschien hebben ze medelijden met 'm, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Als er iets met Brian is, meteen een streamlock.
Dat zie je bij geen van de anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |