Nog niet geprobeerd, als ik pindakaas dan toch moet combineren dan liever met Jamquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:15 schreef SIRA het volgende:
heeft iemand de combi van Amanda; pindakaas met honing wel 's op ?
die ken ik nl niet

Gaat lekker, dank je. Ik kijk iedere dag hier om even bij te lezen, maar ik heb niet het gevoel veel te missen.quote:

Wie is toch die vrouw die in het begin zo huilt?.Zou je haast medelijden mee krijgen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:11 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Filmpje van Nowlive:
http://www.nowlive.eu/stream/achterdeschermen.html

Mijn imkertje wel en die vindt het heerlijk . Ik dus niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:15 schreef SIRA het volgende:
heeft iemand de combi van Amanda; pindakaas met honing wel 's op ?
die ken ik nl niet

Dat is natasjaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:17 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Wie is toch die vrouw die in het begin zo huilt?.Zou je haast medelijden mee krijgen...

Geen idee. Ik ken haar nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:17 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Wie is toch die vrouw die in het begin zo huilt?.Zou je haast medelijden mee krijgen...

Dat is Natasja, geen meelij hebben hoor, die jankt alleen voor medebewoners en niet als haar kids weggaan. Dan geef je jezelf teveel bloot.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:17 schreef cobain94 het volgende:
[..]

Ter info, hier staan meer leuke plaatjes van de villa. Ook heb ik daar op 'n foto de camera-hokken ingetekend.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:13 schreef avonne het volgende:
[..]
mooie foto!
Er staat NEBO op... bijna goed.. maar ja, dat ze bij tien niet kunnen spellen, wisten we al

't straalt er vanafquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:21 schreef SIRA het volgende:
ze is de laatste dagen wel erg vrolijk he
[afbeelding]

Je mist alleen streamlocks, zodra er ook maar iets maar dan iets boeiend geberut of gezegd wordt springen die erop.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gaat lekker, dank je. Ik kijk iedere dag hier om even bij te lezen, maar ik heb niet het gevoel veel te missen.

quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is Natasja, geen meelij hebben hoor, die jankt alleen voor medebewoners en niet als haar kids weggaan. Dan geef je jezelf teveel bloot.![]()

Mooie plaatjes BSOL, die heb ik nog niet eerder gezienquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ter info, hier staan meer leuke plaatjes van de villa. Ook heb ik daar op 'n foto de camera-hokken ingetekend.
Zie Gouden kooi op Google Earth
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |