abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52416760
Smaragdplein Utrecht
pi_52416849
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:22 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Hallo, we leven toch niet in een communistisch land?
Als een klant geld wil spenderen in de zaak van je baas dan moet je er alles aan doen om de klant van dienst te zijn.
Nu is het misschien maar een rookworst maar morgen komt ie overdag om een volle kar boodschappen in te slaan.
nee klopt daar zou je wel betaald krijgen voor extra uren
Wat kan die vakkenvullers dat nou schelen dat je morgen terug komt die plukken daar toch niet de vruchten van
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_52417065
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Wat kan die vakkenvullers dat nou schelen dat je morgen terug komt die plukken daar toch niet de vruchten van
Gewoon je eigen ijs verbouwen, heb je nergens meer last van
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:56:00 #129
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_52418134
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:07 schreef Nielsch het volgende:
Smaragdplein Utrecht
PLUS Smaragdplein Afstand 2,2 km
Smaragdplein 216-218
3523EG
Utrecht

T: 030-2674533
F: 030-2801306
E: smaragdplein-utrecht@plussupermarkt.nl
Openingstijden: Ma t/m za: 08.00 - 21.00 uur.
pi_52419839
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Huh..ben ik nou gek of snap ik het gewoon niet?

De vakken kunnen toch alleen gevuld worden als een klant de boodschappen er uit gehaald heeft?
Geen klanten>>>geen lege vakken>>>geen vakkenvullers nodig.
Wie dit leest is gek
  donderdag 16 augustus 2007 @ 13:13:00 #131
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_52420409
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:36 schreef Samson het volgende:
Los van wat er op zo'n bordje staat: je weet toch wel tot hoe laat een gemiddelde supermarkt open is? Ik heb er nog nooit eentje gezien die langer dan tot 9 uur open is. En als dat in dit geval zo was zou ik als medewerker ook niet blij worden van mensen die een paar minuten voor sluitingstijd nog naar binnen piepen. Hoe desperate kun je zijn voor een paar boodschappen
Als ik weet wat ik wil, en dat ik daar rap klaar mee ben piep ik rustig 5 minuten voor tijd nog een supermarkt binnen. Hij is open. Niets met wanhoop te maken. Daarnaast is dat gewoon het recht van de klant, want ze zijn nog open.
Daarnaast heeft TS geen kut met 'de gemiddelde supermarkt' te maken, want Plus was voor die tijd altijd tot 10u open.
Je hebt als medewerker ook gewoon je smoel te houden, want (heel zwart/wit gezegd) die binnenpieper zorgt er wel voor dat de supermarkt je loon kan betalen en dat de medewerker dus vreten op z'n bord heeft.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 13:15:03 #132
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_52420473
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:33 schreef Samson het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vind ik het voldoende dienstverlening als een winkel zowiezo al tot 9 uur 's avonds open is. Ik heb zo het idee dat dit een openingstijd is die best ruim is zodat je een hele dag lang alles kunt kopen wat je wilt. En mensen komen bij bepaalde supermarkten door waar die gelegen zijn en hoe de prijzen zijn. Denk dat er weinig mensen zijn die een supermarkt afrekenen op hun personeel, zo lang ze de produkten maar kunnen kopen die ze nodig hebben. En om je zoals de TS druk te maken omdat je op een gegeven moment eigenlijk niet meer naar binnen mag omdat je zo nodig nog een bak ijs wil hebben, tja
Je hebt ook nog zoiets als werkende mensen.
Vergis je jezelf nogal in denk. Als je ergens als een hond behandeld word ga je toch niet meer terug? Of het moet zijn om die hele toko onder te schijten.
pi_52421025
Moet je voor de grap is vragen aan de filiaalmanager,
- He maat, hoeveel uur per dag zijn jullie geopend?
- Van 08.00 tot 21.00 uur meneer, dus 13 uurtjes.
- Op dit bord hè, waar staan die witte blokken voor?
- Voor de uren dat wij geopend zijn meneer.
- Oh, en hoeveel witte blokjes zie jij hier op dit bord?
- ehmmm...14...
pi_52421127
Ik heb elke zaterdag een klant in de winkel, die structureel 2 minuten voor sluitingstijd binnen komt lopen. Normaal gesproken is het geen enkel probleem om mensen vlak voor, of zelfs vlak na sluitingstijd nog even te helpen, maar het wordt grandioos irritant als iemand structureel van de gelegenheid gebruikt maakt om 2 minuten voor sluitingstijd nog allerlei dingen te gaan bestellen. Een stuk kaas of een fles wijn zou geen enkel probleem zijn, maar het ergste is dat ze elke week nog vers gesneden vleeswaren wil hebben, en vers gemalen kaas. De machine's zijn dan echter al uit elkaar gehaald om schoon gemaakt te worden. Dit durft ze te vragen terwijl er ook nog gewoon kant en klare vleeswaren in de vitrine liggen, en er kant en klare kaas gemalen staat. Maar dat is niet goed genoeg ofzo.

Laatst heeft ze beloofd iets eerder te komen voortaan, een belofte waar ze zich 2 weken aan gehouden heeft, door 5 minuten eerder te komen. Grandioos irritant.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_52421842
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:50 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Huh..ben ik nou gek of snap ik het gewoon niet?

De vakken kunnen toch alleen gevuld worden als een klant de boodschappen er uit gehaald heeft?
Geen klanten>>>geen lege vakken>>>geen vakkenvullers nodig.
eer dat dat gebeurt is is iedereen alweer weg
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_52421872
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:13 schreef Keltie het volgende:

[..]

Als ik weet wat ik wil, en dat ik daar rap klaar mee ben piep ik rustig 5 minuten voor tijd nog een supermarkt binnen. Hij is open. Niets met wanhoop te maken. Daarnaast is dat gewoon het recht van de klant, want ze zijn nog open.
Daarnaast heeft TS geen kut met 'de gemiddelde supermarkt' te maken, want Plus was voor die tijd altijd tot 10u open.
Je hebt als medewerker ook gewoon je smoel te houden, want (heel zwart/wit gezegd) die binnenpieper zorgt er wel voor dat de supermarkt je loon kan betalen en dat de medewerker dus vreten op z'n bord heeft.
waare het niet dat je niet doorbetaald wordt dus het je een zak zal schelen dat ze ¤5 mislopen
pi_52421910
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:13 schreef Keltie het volgende:

[..]

maar ik hoor het al wel nooit in een winkel gewerkt
  donderdag 16 augustus 2007 @ 14:14:35 #138
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_52422093
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

maar ik hoor het al wel nooit in een winkel gewerkt
Nopes, maar wel altijd dienstverlenend.

EDIT;
Ik noem een PTT/TPG/TNT
  donderdag 16 augustus 2007 @ 14:15:15 #139
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_52422118
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

waare het niet dat je niet doorbetaald wordt dus het je een zak zal schelen dat ze ¤5 mislopen
Ware het niet dat je eruit gekankerd word als je het niet doet.
Ware het niet dat dit hun eigen schuld is? Overwerk wat niet betaald word?

EDIT;
Die centen die binnenkomen, is sowieso gunstig voor het bedrijf wat je betaald. Of niet dan?
pi_52422185
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:15 schreef Keltie het volgende:
EDIT;
Die centen die binnenkomen, is sowieso gunstig voor het bedrijf wat je betaald. Of niet dan?
Ja, maar rekkenvullers hebben daar schijt aan. Als de boel overkop gaat gaan ze gewoon elders rekken vullen; de verloning blijft even slecht.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_52422979
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:15 schreef Keltie het volgende:

[..]

Vergis je jezelf nogal in denk. Als je ergens als een hond behandeld word ga je toch niet meer terug? Of het moet zijn om die hele toko onder te schijten.
Werkende mensen werken van 9 tot 18 of van 13 tot 21 en niet van 9 tot 9. in alle gevallen tijd zat om boodschappen te doen.
pi_52423567
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:15 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ik werk zelf ook hoor, en regelmatig lange dagen, ik heb echter geen enkel probleem met de openingstijden van winkels, die zijn ruim zat. En als ik TS zn verhaal teruglees werd ie toch echt niet als een hond behandeld...
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_52423623
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:15 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ware het niet dat je eruit gekankerd word als je het niet doet.
Ware het niet dat dit hun eigen schuld is? Overwerk wat niet betaald word?

EDIT;
Die centen die binnenkomen zijn gunstig voor het bedrijf dat je betaalt. Hoe krijg je het voor elkaar om zoveel fouten in 1 zin te proppen Kan ik meteen je reacties een beetje beter op hun waarde schatten. Dat is dan wel weer fijn
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:33:33 #144
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_52424357
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:46 schreef MWP het volgende:

[..]

Werkende mensen werken van 9 tot 18 of van 13 tot 21 en niet van 9 tot 9. in alle gevallen tijd zat om boodschappen te doen.
Ik ben, zegmaar, van 6.15 tot 18.15 onderweg voor m'n werk. Thuiskomen, eten, spullen pakken voor boodschappen enz enz enz.. Tijd zat is een groot woord. Dan hebben we het nog niet over de mensen die om 19.00 nog in de file staan.
pi_52424568
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:18 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Ja, maar rekkenvullers hebben daar schijt aan. Als de boel overkop gaat gaan ze gewoon elders rekken vullen; de verloning blijft even slecht.
dit dus
pi_52424611
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:33 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ik ben, zegmaar, van 6.15 tot 18.15 onderweg voor m'n werk. Thuiskomen, eten, spullen pakken voor boodschappen enz enz enz.. Tijd zat is een groot woord. Dan hebben we het nog niet over de mensen die om 19.00 nog in de file staan.
daarvoor zijn we zaterdag open.
of je woont gewoon te ver weg van je werk
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:42:52 #147
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_52424624
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:08 schreef Samson het volgende:

[..]

Die centen die binnenkomen zijn gunstig voor het bedrijf dat je betaalt. Hoe krijg je het voor elkaar om zoveel fouten in 1 zin te proppen Kan ik meteen je reacties een beetje beter op hun waarde schatten. Dat is dan wel weer fijn
Maakt geen flikker uit, die zin ook niet. Maargoed, taalfouten worden er altijd uitgepikt door iemand die een andere mening heeft. Vooral op Fok.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:46:12 #148
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_52424737
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

daarvoor zijn we zaterdag open.
of je woont gewoon te ver weg van je werk

Op zaterdag boodschappen doen
Dan zou ik nog eerder die laatste 5 minuten voor sluitingstijd pakken, het zijn dan ook de laatste 5 minuten die ze open zijn en dus hoor je gewoon naar behoren geholpen te worden
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:46:53 #149
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_52424771
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

dit dus
Veel loonslaven denken zo, ook in de wereld der volwassenen. Jammer is dat.
pi_52425015
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:46 schreef Keltie het volgende:

[..]

Veel loonslaven denken zo, ook in de wereld der volwassenen. Jammer is dat.
Daar maken de bedrijven het toch echt zelf naar er is geen enkele financiele bonus om klanten te helpen na sluitingstijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')