abonnement Unibet Coolblue
pi_52356214


Biografie Wesley begon zijn carrière bij de Utrechtse amateurvereniging DOS alvorens hij naar Ajax vertrok. Daar maakte hij sinds het seizoen 2002/03 deel uit van de selectie van het eerste team. Zijn debuut in het eerste van Ajax maakte hij op 2 februari 2003 in de uitwedstrijd bij Willem II welke met 0-6 werd gewonnen. Ruim twee maanden later, op 13 april 2003 maakte hij zijn eerste doelpunt in de met 0-3 gewonnen uitwedstrijd tegen NAC Breda. Wesley maakte op 30 april 2003 tegen Portugal zijn debuut in het Nederlands Elftal. Hij kwam totaal 31 keer uit voor het Nederlands Elftal en scoorde daarin zes keer. Wesley is op 18 juni 2005 getrouwd met Ramona Streekstra en ze hebben 1 zoon, geboren op 4 september 2006. Geheel in de familietraditie eindigt zijn naam ook op 'ey'. Na Jeffrey (oudere broer), Wesley en Rodney (jongere broer) hebben de voetballer en zijn vrouw gekozen voor Jessey.

Statistieken
seizoen club wedstrijden doelpunten
2002/03 Ajax 17 4
2003/04 Ajax 30 9
2004/05 Ajax 30 7
2005/06 Ajax 19 5
2006/07 Ajax 30 18

Interlands: 33 Doelpunten: 6

YouTube:
http://www.youtube.com/watch?v=C8nZDQJQRdY - compilatie
http://www.youtube.com/watch?v=2-tpWnD0BMg -top 7 doelpunten

Laatste nieuws: Gekeurd bij Real Madrid

Links:Officiele website Wesley Sneijder - http://www.wesleysneijder.nl/
Statistieken op vi.nl - http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=ff6bac
Sneijder op Ajax.nl - http://www.ajax.nl/web/sh(...)m=1/typeofpage=55719
Sneijder op UEFA.com - http://www.uefa.com/competitions/UCL/Players/Player=57132/




[ Bericht 50% gewijzigd door Gordon_Shumway op 14-08-2007 13:02:15 ]
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52356227
Wesley gaat je goed
AFC AJAX
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:53:37 #3
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_52356250
goede OP
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_52356263
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 12:43 schreef BonJovi het volgende:
Eto'o is een spits pannekoek
Het gaat niet over de positie, maar over de waarde.
pi_52356348
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 12:53 schreef Houniet het volgende:
goede OP
Was ik nog mee bezig, kijk nu eens.

Is er trouwens al iets bekend over waar en of Wesley komt ie te spelen? Voor 27 miljoen mag je wel een basisplaats, maar hij is niet de enige pannekoek bij Real.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:02:19 #6
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_52356428
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 12:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Was ik nog mee bezig, kijk nu eens.

Is er trouwens al iets bekend over waar en of Wesley komt ie te spelen? Voor 27 miljoen mag je wel een basisplaats, maar hij is niet de enige pannekoek bij Real.


ik maak me geen zorgen om Wesley, die gaat er vast een plek verdienen
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_52356475
Ik zie Sneijder wel een basisplaats afdwingen, maar het wordt niet makkelijk.
pi_52356493
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 13:02 schreef Houniet het volgende:

[..]



ik maak me geen zorgen om Wesley, die gaat er vast een plek verdienen
Ik ook, ben ook echt niet anti-Wesley, mooi juist een speler van Ajax die naar het grote Madrid gaat, vind de bedragen van tegenwoordig alleen belachelijk.
Hopen dat ie een basisplek krijgt, een nieuwe trainer bij Real die mag vernieuwen, dus hij heeft best wel kans dat ie in de basis komt.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52356667
Ben ik dan 1 van de weinige die twijfelt of hij wel op zijn plaats is in Madrid?

Hoop natuurlijk dat hij het fantastisch gaat doen maar op 1 of andere manier vind ik hem gewoon niet bij Madrid passen.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_52356897
Hij krijgt wel een basisplek, welke speler is er dan beter dan hij? Drenthe?
standaarddrinker
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:42:57 #11
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_52357385
met wie moet hij de concurrentie aangaan in Madrid eigenlijk
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_52357409
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 13:42 schreef teamlead het volgende:
met wie moet hij de concurrentie aangaan in Madrid eigenlijk
Guti.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:45:16 #13
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52357434
succes bij Madrid
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:57:38 #14
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52357782
Als middenvelder 18 keer scoren in 30 wedstrijden is een wereldprestatie, eigenlijk was Wesley Sneijder dan ook de beste speler van de eredivisie 2006/07. Real Madrid heeft goud in handen, ben benieuwd hoe grot Sneijder gaat worden daar in Madrid!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52358249
Toppertje. Breezer Ananas.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_52358344
Missen hem nu al
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_52358388
Wie was die dildo ook alweer die maar bleef herhalen dat ie nooit naar een grote club zou gaan?
Zie hier, voor een recordbedrag ook nog eens .
Wel erg erg erg zonde en een onwijze aderlating voor Ajax.
-
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 14:51:15 #18
176521 Grulez
rasgroninger
pi_52359330
ben benieuwd in hoeverre zn fysiek een rol gaat spelen.
pi_52359354
hij is best wel breed hoor dus daaraan zal het niet liggen, kopduels ok dat wint hij niet. Maar een schouderduw tegen hem is nog moeilijlker dan je denkt.
AFC AJAX
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 14:55:07 #20
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_52359453
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 14:52 schreef BonJovi het volgende:
hij is best wel breed hoor dus daaraan zal het niet liggen, kopduels ok dat wint hij niet. Maar een schouderduw tegen hem is nog moeilijlker dan je denkt.
?
Zyggie.
pi_52359530
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 14:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wie was die dildo ook alweer die maar bleef herhalen dat ie nooit naar een grote club zou gaan?
Zie hier, voor een recordbedrag ook nog eens .
Wel erg erg erg zonde en een onwijze aderlating voor Ajax.
Flashwin. !
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:44 schreef Flashwin het volgende:
Er waren zeker fanboys die echt dachten dat Real Madrid Sneijder zou willen hebben.

Die gast eindigt bij een club als HSV.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 14:59:08 #22
176521 Grulez
rasgroninger
pi_52359560
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 14:52 schreef BonJovi het volgende:
hij is best wel breed hoor dus daaraan zal het niet liggen, kopduels ok dat wint hij niet. Maar een schouderduw tegen hem is nog moeilijlker dan je denkt.
Maar niet zo breed als Daniël
pi_52360726
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 14:58 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Flashwin. !
[..]
Ah, dank je .
Whehehehehehe, welk een inzicht. ..
-
pi_52361451
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 14:58 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Flashwin. !
Is dat die gast die zijn ''goddelijke'' speler Ryan Babel constant de hemel inprijst?

Wesley het gaat je goed jongen
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:00:24 #25
67174 Dos37
Come on Twente
pi_52366463
Nou welk rugnummer krijgt ie
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:03:25 #26
15600 BB-King
Long live the King!
pi_52366564
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 19:00 schreef Dos37 het volgende:
Nou welk rugnummer krijgt ie
16
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_52369994
Wesley
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_52370419
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 19:03 schreef BB-King het volgende:

[..]

16
Krijgt Gago een ander nummer dan?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_52370658
Flashwin

Sneijder gaat een hele grote meneer worden in Spanje
pi_52380789
quote:
De kogel is door de kerk en mijn besluit is genomen, ik ben nu speler van het Spaanse Real Madrid. Maandagavond werd ik gepresenteerd voor de pers en de fans in het Bernabeu stadion in Madrid. Ik ben heel erg blij met deze overgang van Ajax naar mijn droomclub Real Madrid. Het is altijd een jongensdroom van mij geweest. Ik ben ontzettend gemotiveerd en hoop bij Real Madrid mijn carrière als topvoetballer nog verder te ontwikkelen.

Natuurlijk ga ik Amsterdam, Ajax en jullie, mijn trouwe fans, missen. Maar ik weet zeker dat we elkaar weer snel zullen zien. Ajax is en blijft mijn club, een Ajacied in hart en nieren. Ik hoop dat jullie mij zullen blijven steunen in mijn verdere loopbaan, want ik kan jullie steun goed gebruiken!

Wesley Sneijder
pi_52380938
Een beter moment om in te stappen want als je Raul of Guti niet uit de basis kan spelen kan je beter stoppen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52380950
Gago moet met 5 spelen.

De beste 5 ter wereld moet natuurlijk 5 hebben
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52414300
Dood en doodzonde.
pi_52571315
quote:
'Valencia is zeker geen topclub'

Valencia was enkele weken terug voor Wesley Sneijder nog de ultieme club, maar de inmiddels middenvelder van Real Madrid deed dinsdagmiddag tegenover het ANP een boekje open over de laatste hectische week. Zo is de Oost-Spaanse club in zijn optiek géén topclub en is Sneijder van mening dat hij in het Santiago Bernabéu nu echt een goede voetballer kan worden.


“Na lang wikken en wegen was ik er zo'n maand geleden helemaal uit'', stelt de Oranje-international vanuit Genève, waar morgen de interland tegen Zwitserland op het programma staat. “Valencia is een heel mooie club en ik wist dat ze veel meer dan 16 miljoen euro voor mij wilden betalen. Dat zie je nu ook, want ze hebben het bod op Rafael van der Vaart toch ook al flink verhoogd. Ik wilde echter naar de absolute top. Ik wilde naar Barcelona of naar Real Madrid. Alleen daarom heb ik bekendgemaakt dat ik niet naar Valencia zou vertrekken.''

“Ik wilde me het komende seizoen met Ajax alsnog bij Real of Barcelona in de kijker spelen. Ik had al tien kaarten voor alle duels van Ajax in de Champions League besteld. Die bestelling heb ik overigens niet ingetrokken. Want indien mogelijk wil ik nog steeds duels van Ajax bezoeken. Ook als ze in de UEFA Cup spelen. Ajax is en blijft mijn club.''

“Een aanbod van Real Madrid kon ik echter niet weigeren'', vervolgde Sneijder. “En dat bod kwam. Achteraf gezien kan ik nu alleen maar zeggen dat ik heel blij ben dat ik komend seizoen bij Real Madrid speel. Ik kan me daar tot een nog veel betere speler ontwikkelen. Alles gaat daar sneller en beter. We oefenden vorige week tegen tweedeklasser Cádiz. Die ploeg zou in de eredivisie bij de bovenste vijf spelen. Ajax wint afgelopen zondag met 8-1 van De Graafschap. Snap je wat ik bedoel?''

“Veel jongens zijn inderdaad net als ik bij een grote club beland. Dat zegt ook wel iets over de kracht van het Nederlands elftal. Ik denk dat we op papier een van de sterkste elftallen van Europa hebben. Dat belooft dus veel voor de toekomst. Ik denk overigens dat binnenkort nog meer spelers de eredivisie voor een mooie buitenlandse competitie verruilen.''

“Ik weet niet wat er van waar is, maar bij Real Madrid is de afgelopen week alweer de naam van Klaas-Jan Huntelaar gevallen. Nu zegt dat niet alles, want na een nederlaag worden er veel spelers met Real in verband gebracht. Maar als Real Madrid een speler echt wil hebben, dan gebeurt dat vaak wel. Dat zag je wel bij mij. Ik ben alleen maar dolgelukkig. Ik denk dat ik nu een echt goede voetballer kan worden.''
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52571430
quote:
“Ik wilde me het komende seizoen met Ajax alsnog bij Real of Barcelona in de kijker spelen. Ik had al tien kaarten voor alle duels van Ajax in de Champions League besteld. Die bestelling heb ik overigens niet ingetrokken. Want indien mogelijk wil ik nog steeds duels van Ajax bezoeken. Ook als ze in de UEFA Cup spelen. Ajax is en blijft mijn club.''
pi_52571442
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:48 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik weet niet precies wat ie riep, maar hij vond het echt een stap hogerop en Ajax ook al een topclub
Daarnaast is Valencia de laatste jaren gewoon de top in Spanje. Dit jaar viel alleen een beetje tegen.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52571530
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]


Daarnaast is Valencia de laatste jaren gewoon de top in Spanje.
Wel een leuk interview om te bookmarken en terug te halen als Valencia komend seizoen boven Madrid eindigd.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52571553
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:54 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Wel een leuk interview om te bookmarken en terug te halen als Valencia komend seizoen boven Madrid eindigd.
En als Madrid dan 2e wordt
Amunt
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52571615
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

En als Madrid dan 2e wordt
Tja, dan zijn ze 2e. geen 1ste.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52571698
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:57 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Tja, dan zijn ze 2e. geen 1ste.
Ja, maar Valencia wel mooi eerste. Volgende week pas beginnen, duurt veel te lang
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52571862
Valencia gaat net als Sevilla dan ook gewoon weer meedoen om de prijzen.
Het slaat dan ook nergens op om Valencia geen topclub te noemen. Wie weet gaat VD Vaart er ook nog heen. Het zal echt niet zo zijn dat Madrid en Barcelona wel even met tig punten afstand zal nemen van de rest. Gaat gewoon weer spannend worden.
Hij mag wel wat meer respect richting Valencia tonen wmb.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52571897
Sneijder
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:08:04 #43
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_52571951
Maarre even tussendoor: Cadiz, een Spaanse tweede divisionist, zou bij de eerste 5 eindigen in Nederland?

Tuurlijk is het niveauverschil groot tussen deze landen, maar deze bewering is wat overdreven lijkt mij toch. Het lijkt me wel beschamend als een Heerenveen, Groningen of Twente niet zou winnen van een Cadiz.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_52572034
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:05 schreef venomsnake het volgende:
Valencia gaat net als Sevilla dan ook gewoon weer meedoen om de prijzen.
Het slaat dan ook nergens op om Valencia geen topclub te noemen. Wie weet gaat VD Vaart er ook nog heen. Het zal echt niet zo zijn dat Madrid en Barcelona wel even met tig punten afstand zal nemen van de rest. Gaat gewoon weer spannend worden.
Hij mag wel wat meer respect richting Valencia tonen wmb.



Daarnaast klopt het ook nog eens. Niets ten nadele van jouw club hoor, maar Barca en Real worden toch altijd meer voor topclub aangezien, hoewel er een tijd is geweest (voor Laporta) dat het met Valencia toch stukken beter ging dan met Barca. Heeft gewoon met namen/spelers/uitstraling te maken.
En dit jaar heeft Valencia ook nog een tijd meegedaan om de titel, maar dat kwam omdat er gewoon veel ploegen punten lieten liggen. Met Van Der Vaart doen ze ook zeker wel weer mee om de titel.

Maar het is het Sneijder topic: Het is raar dat hij dit zegt, het zal er mee te maken hebben dat hij nu moeilijk kan roepen dat ie liever bij Valencia had gezeten, aangezien Valencia nu gewoon een concurrent van z'n werkgever is.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52572091
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:08 schreef Corksterr het volgende:
Maarre even tussendoor: Cadiz, een Spaanse tweede divisionist, zou bij de eerste 5 eindigen in Nederland?
Top 5 is misschien wat hoog, maar ze zullen zeker bij de eerste 9 eindigen denk ik.
Groningen wint daar echt niet even met ruime cijfers van.
De Segunda División is best sterk.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52572249
VVV - Getafe 2-2
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52572344
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:


Daarnaast klopt het ook nog eens. Niets ten nadele van jouw club hoor, maar Barca en Real worden toch altijd meer voor topclub aangezien,
Het is heel simpel imo, als je de aantal jaren achter elkaar in de top mee kan draaien ben je op dat moment een topclub.
Doe je dat niet dan ben je feitelijk gewoon geen topclub meer, pas als je weer in de top mee gaat draaien ben je weer een topclub.
Barcelona is een periode geen topclub geweest, wel waren ze nog steeds een grote club, maar dat is wat anders dan een topclub.

Kortom, op dit moment zijn er een aantal topclubs in Spanje.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52572456
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:20 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Het is heel simpel imo, als je de aantal jaren achter elkaar in de top mee kan draaien ben je op dat moment een topclub.
Doe je dat niet dan ben je feitelijk gewoon geen topclub meer, pas als je weer in de top mee gaat draaien ben je weer een topclub.
Barcelona is een periode geen topclub geweest, wel waren ze nog steeds een grote club, maar dat is wat anders dan een topclub.

Kortom, op dit moment zijn er een aantal topclubs in Spanje.
Ik bedoel gewoon qua aandacht enzo. Dat jullie dan toch nog een Ronaldinho hebben kunnen aantrekken, ook op dat moment erg gewild heeft gewoon te maken met uitstraling enzo. Ook na de jaren 2000,2001,2002 met de CL successen en het kampioenschap heeft Valencia nooit echt een topper kunnen aantrekken die op dat moment in de beste periode van zijn carriere zat. Zo iemand als Deschamps werd wel aangetrokken, maar was toen al lang niet meer zo goed.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52572551
En eerst persee naar Valencia willen
pi_52572608
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Ik bedoel gewoon qua aandacht enzo. Dat jullie dan toch nog een Ronaldinho hebben kunnen aantrekken, ook op dat moment erg gewild heeft gewoon te maken met uitstraling enzo. Ook na de jaren 2000,2001,2002 met de CL successen en het kampioenschap heeft Valencia nooit echt een topper kunnen aantrekken die op dat moment in de beste periode van zijn carriere zat. Zo iemand als Deschamps werd wel aangetrokken, maar was toen al lang niet meer zo goed.
Valencia doet het meer met Spaanse jongens.
En talenten uit de jeugd/

Joaquin kwam toch effe naar Valencia toe en Chelsea en Real wilden hem ook hebben/
Morientes doet het ook goed bij Valencia
pi_52572751
Ach Sneijder, twee maanden terug wilde je maar wat graag naar Valencia.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_52572763
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:28 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Valencia doet het meer met Spaanse jongens.
En talenten uit de jeugd/

Joaquin kwam toch effe naar Valencia toe en Chelsea en Real wilden hem ook hebben/
Morientes doet het ook goed bij Valencia
Ja maar Morientes zit al aan z'n eind. Joaquin was mooi ja. En inderdaad, Valencia is gewoon Spaans, en anders uit Argentinie/Italie. Laatste jaren zelfs nog Spaanser.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:34:25 #53
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_52572831
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
VVV - Getafe 2-2

De Graafschap - Real Sociedad 3-0

Oké, dat zijn verder geen maatstaven, er staan ook dikke verliezen aan Nederlandse zijde tegenover. Toch kan ik me niet voorstellen dat een Spaanse tweedeklasser hier minstens een middenmotor zou zijn.
Ta mère bien.
pi_52572881
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Ja maar Morientes zit al aan z'n eind. Joaquin was mooi ja. En inderdaad, Valencia is gewoon Spaans, en anders uit Argentinie/Italie. Laatste jaren zelfs nog Spaanser.
30 of 31 jaar is Morientes

Morientes draaide een redelijk seizoen.
Maar hij was redelijk veel geblesseerd.

En Van Nistelrooij werd topscorer op die leeftijd
pi_52572916
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:32 schreef mcyodogg het volgende:
Ach Sneijder, twee maanden terug wilde je maar wat graag naar Valencia.
Misschien speelt Sneijder over 2 jaar zelf bij Cadiz

Zegt die zo: Ja dat is nog altijd top 5 in NL !
pi_52573035
Ik vraag me af of smurfje stand houdt nu hij zich echt waar moet maken. Bij Ajax, met alle respect, viel je de laatste jaren al snel op natuurlijk.
pi_52573248
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:35 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

30 of 31 jaar is Morientes

Morientes draaide een redelijk seizoen.
Maar hij was redelijk veel geblesseerd.

En Van Nistelrooij werd topscorer op die leeftijd
Ja tuurlijk en ik ben ook erg blij dat ie er bij is, qua ervaring en hij maakt gewoon belangrijke doelpunten.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52573392
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Ik bedoel gewoon qua aandacht enzo. Dat jullie dan toch nog een Ronaldinho hebben kunnen aantrekken, ook op dat moment erg gewild heeft gewoon te maken met uitstraling enzo. Ook na de jaren 2000,2001,2002 met de CL successen en het kampioenschap heeft Valencia nooit echt een topper kunnen aantrekken die op dat moment in de beste periode van zijn carriere zat. Zo iemand als Deschamps werd wel aangetrokken, maar was toen al lang niet meer zo goed.
Dat is wel zo, en ergens ook wel jammer.
Maar dat is meer de grootte van de club, enorm veel leden en 'fans' wereldwijd.
Dan komt grotendeels door resultaten behaald in het verleden, en deels door slimme marketing campagnes in het buitenland. Ook zijn de stadions van beide clubs overal bekend en gewoon indrukkwekkend. Voor 100.000 man spelen is de wens van menig voetballer natuurlijk. (al is mestalla ook niet verkeerd)

Van mij hoeft al dan Barca gehype in Nederland ook niet altijd hoor. (al zal die ''eer'' nu wel naar Madrid gaan)

De Unicef campange waar Barcelona nu mee bezig is is weer zo'n voorbeeld, goed doel, wereldwijd etc etc, maar het gaat er natuurlijk om om wereldwijd nog populairder te worden.
Unicef blij, Barca blij, meer geld door merchandise etc etc..

Ik kan er momenteel wel van genieten na de mindere jaren. (waar ik overigens ook van genoten heb ook gek dat ook klinkt)
Het gaat gewoon goed nu, zowel sportief als financieel. Soms lijkt het iets te goed te gaan heb ik het idee.

Barcelona en Madrid zijn gewoon uitgegroeid tot enorme clubs (Madrid nog groter trouwens) met een wereldwijde status. Voor andere clubs zal het niet eenvoudig worden om dat te evenaren, maar niets is onmogelijk en hoe sterker de competitie hoe beter imo.

Maar nogmaals, dat heeft imo niet zoveel met topclub zijn te maken, maar meer met uitstraling, status etc.
Een topclub ben je als je presteert vind ik.

Sneijder had beter kunnen zeggen dat hij graag voor de grootste club wil spelen, zou een betere woordkeuze zijn denk ik.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52579673
Ajax 'mijn club'
"Ik wilde me het komende seizoen met Ajax alsnog bij Real of Barcelona in de kijker spelen. Ik had al tien kaarten voor alle duels van Ajax in de Champions League besteld. Die bestelling heb ik overigens niet ingetrokken. Want indien mogelijk wil ik nog steeds duels bezoeken. Ajax is en blijft mijn club."

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52579744
Wesley juicht straks voor Slavia
standaarddrinker
pi_52581580
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:36 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Misschien speelt Sneijder over 2 jaar zelf bij Cadiz

Zegt die zo: Ja dat is nog altijd top 5 in NL !
Hilarisch.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_52581591
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:49 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Hilarisch.
Ach, kijk eens wie het zegt.... Allerminst verrassend. .
Maar ehm, wel zwak dat Flashwin zich niet meer durft te laten zien .
-
pi_52585882
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 01:34 schreef DrDentz het volgende:
Wesley juicht straks voor Slavia
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:35:00 #64
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_52588548
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:34 schreef De_Postbode het volgende:

[..]


De Graafschap - Real Sociedad 3-0

Oké, dat zijn verder geen maatstaven, er staan ook dikke verliezen aan Nederlandse zijde tegenover. Toch kan ik me niet voorstellen dat een Spaanse tweedeklasser hier minstens een middenmotor zou zijn.
Ik ook niet. Misschien dat ze er wel net in zouden blijven.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_52611638
Ik hooop in ieder geval niet dat de hype van Barca overslaat naar Real dat zou doodzonde zijn.
Ook voor de Nederlandse spelers is dat extra druk

Als nederlander hoop ik dat hij slaagt, maar ik ben geen Sneijder fan.
Hij is niet mijn type voetballer.
pi_52624562
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 03:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hooop in ieder geval niet dat de hype van Barca overslaat naar Real dat zou doodzonde zijn.
De enige reden waarom er een 'hype' was rondom barcelona in dit land is vanwege een verleden met Nederlanders.
Reken er maar op dat die hype nu Madrid gaat worden, helemaal omdat Sneijder daar nu speelt, en daar ben ik maar wat blij mee.
Je ziet het nu al in het Madrid topic, het is daar nog nooit zo druk geweest.
Iedereen wil nu de hollanders daar volgen, zo werkt het gewoon.

Soms had ik het idee dat mensen dachten dat Barcelona een nederlandse club was ofzo..
Ben blij dat er even geen Nederlander speelt. Al vind ik het zonde dat V Bronckhorst weg is.

Overigens vond ik de 'hype' afgelopen jaar wel meevallen.

Madrid zal in ieder geval merken dat de shirtverkoop in Nederland het goed zal doen.
Zou me niets verbazen als ze ook nog Huntelaar ophalen vlak voor het sluiten van de transfermarkt, dan is de hype compleet.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52625046
Ik ga een shirtje kopen van Drenthe
standaarddrinker
pi_52626600
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga een shirtje kopen van Drenthe
Chill, maar ik hoef geen shirtje van Real
pi_52626635
Neh ik ook eigenlijk niet
Ook al spelen er vier Nederlanders, nog kan de club me niet echt bekoren?
standaarddrinker
pi_52629220
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:01 schreef venomsnake het volgende:

[..]

De enige reden waarom er een 'hype' was rondom barcelona in dit land is vanwege een verleden met Nederlanders.
Reken er maar op dat die hype nu Madrid gaat worden, helemaal omdat Sneijder daar nu speelt, en daar ben ik maar wat blij mee.
Je ziet het nu al in het Madrid topic, het is daar nog nooit zo druk geweest.
Iedereen wil nu de hollanders daar volgen, zo werkt het gewoon.

Soms had ik het idee dat mensen dachten dat Barcelona een nederlandse club was ofzo..
Ben blij dat er even geen Nederlander speelt. Al vind ik het zonde dat V Bronckhorst weg is.

Overigens vond ik de 'hype' afgelopen jaar wel meevallen.

Madrid zal in ieder geval merken dat de shirtverkoop in Nederland het goed zal doen.
Zou me niets verbazen als ze ook nog Huntelaar ophalen vlak voor het sluiten van de transfermarkt, dan is de hype compleet.
Barca blijft zijn hype houden want nu gaan ze maar zeuren over Henry, Messi, Ego'o en Ronaldino
Dat het o zo geweldig gaat of dat het juist niet werkt
pi_52629516
Ik weet zeker dat dit jaar de aandacht vooral naar Madrid uit zal gaan.
Dat is ook niet zo vreemd met al die Nederlanders.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52630194
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 17:17 schreef andre347 het volgende:

[..]

Chill, maar ik hoef geen shirtje van Real
Ik heb er één met Zidane ooit van mn zus gekregen...
pi_52630564
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:58 schreef Grulez het volgende:

[..]

Ik heb er één met Zidane ooit van mn zus gekregen...
Een shirt met Zidane erop neem ik altijd aan
pi_52630671
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 20:16 schreef Radegast het volgende:

[..]

XXXXL zeker?

Edit: Ik heb nog een Ajax shirtje met Wamberto, S zeker?
pi_52677205
quote:
Sneijder's illegale afscheid van Amsterdam
Written by Wesley Sneijder

Saturday, 25 August 2007
Zondagmiddag neemt Wesley Sneijder in een uitverkochte ArenA afscheid van Ajax en de trouwe supporters. Sneijder mocht van zijn nieuwe club Real Madrid na afloop van de competitiewedstrijd vanavond meteen terugvliegen naar Amsterdam om vaarwel te zeggen tegen de supporters. Hieronder heeft hij al een speciale boodschap geformuleerd...

Beste Ajax fans,

Afscheid nemen valt altijd zwaar, zeker als je ergens vanaf je jonge jaren hebt mogen rondlopen. Ik ben trots en dankbaar dat ik de best denkbare opleiding heb gehad. Het waren ontzettend mooie jaren met heel veel mooie voetbalmomenten die we samen hebben kunnen delen. Als spelers weggaan bij een club hoor ik altijd dat ze het gaan missen, ik kan die stelling inmiddels bevestigen. Ik mag nu bij wat misschien wel de grootste club van de wereld is spelen maar Ajax heeft voor altijd een speciale plek in mijn hart. Ik ben zeer dankbaar voor de steun die ik al die jaren heb gehad van de supporters, de medespelers, de trainers en alle andere mensen bij de club. Ik heb nog een heel voetballeven voor me maar ik weet nu al dat ik er alles aan zal doen om hier afscheid te nemen van mijn actieve carierre en dan ben ík degene die zijn ervaringen zal delen met jonge talenten. Ik wens alle Ajacieden ontzettend veel succes - oa in de Champions League, dat moet lukken – en ik zal onze club op de voet blijven volgen.

Adios,

Wesley Sneijder
pi_52677587
illegale afscheid?
standaarddrinker
pi_52680467
Die titel snap ik ook niet.

Maar die brief van hem aan de Ajaxsupporters vind ik erg mooi
pi_52680491
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 19:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die titel snap ik ook niet.

Maar die brief van hem aan de Ajaxsupporters vind ik erg mooi
Tja, gewoon standaard praatje. Dat de speler in kwestie terugkomt is nu ook wel bekend
pi_52680509
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 19:02 schreef andre347 het volgende:

[..]

Tja, gewoon standaard praatje. Dat de speler in kwestie terugkomt is nu ook wel bekend
Sneijder meent dit uit de grond van zijn hart.
pi_52680576
precies Sneijder hopelijk gaat hij vandaag vlammen
AFC AJAX
pi_52680615
quote:
Ik heb nog een heel voetballeven voor me maar ik weet nu al dat ik er alles aan zal doen om hier afscheid te nemen van mijn actieve carierre en dan ben ík degene die zijn ervaringen zal delen met jonge talenten. Ik wens alle Ajacieden ontzettend veel succes - oa in de Champions League, dat moet lukken – en ik zal onze club op de voet blijven volgen.
Haha hij komt dus terug zoals ik al hoopte
pi_52681981
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 19:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Sneijder meent dit uit de grond van zijn hart.
pi_52682005
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 19:07 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Haha hij komt dus terug zoals ik al hoopte
Wordt over een paar jaar heerlijk elftal, Van der Vaart, Sneijder, Chive etc.
pi_52683843
En ik maar denken dat Sneijder heeft gescoord
pi_52684464
Sneijder maakt de 2-1
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52684492
Wesley

Super voor hem
pi_52684508
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wesley

Super voor hem
Mooi strak schot na een vrije trap.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52684532
Gefeliciteerd, wel jammer dat het een vrije trap is.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52684561
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Gefeliciteerd, wel jammer dat het een vrije trap is.
Nee de vrije trap werd afgelegd op Wesley en die schiet hem er laag in.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52684592
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:44 schreef Longmen het volgende:

[..]

Nee de vrije trap werd afgelegd op Wesley en die schiet hem er laag in.
Ok, maar ik bedoel als Wesley eerst een man passeert en dan scoort met een schot van afstand laat ie zien wat ie allemaal kan. Al is dit ook wel prachtig, zo snel al scoren.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52684620
Geweldig voor Wesley natuurlijk. Gelijk de winnende maken tegen de rivaal.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52684674
Had ik dus echt niet verwacht, dat al die Nederlanders het meteen zo goed doen. Geweldig
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52684691
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Gefeliciteerd
pi_52684719
zeker echt mooi voor hem
AFC AJAX
pi_52684746
En WEEBI 100 euro kwijt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52684799
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En WEEBI 100 euro kwijt
Wat dan?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52684802
Heb er weer het Sneijder topic van gemaakt.

Praten over Ajax-zaken kan gewoon in het Ajax topic.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52684836
Wat een droom debuut. In de derby de winnende maken.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52685022

Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52685072
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:59 schreef Longmen het volgende:

[afbeelding]
Ik hoop dat het onderste stukje ook voor Wesley geldt
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52685073
Onze held
pi_52685132
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 22:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Ik hoop dat het onderste stukje ook voor Wesley geldt
Inderdaad!

als het alleen maar niet ten koste gaat van Barca
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52685302
Wes
pi_52686059
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Wat dan?
Hij zwetste zei dat hij 100 euro ging inzetten tegen Real om 525 te winnen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52686578
Hoelaat komt dit op tv? en waar?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_52686584
gewoon rtl en moet ik geduld hebben?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_52686640
Mooi mooi mooi Wes .
pi_52686742
Voor alle fans, de 2-1 van Sneijder
http://www.youtube.com/watch?v=JV3dj60Ozng
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 22:58 schreef Noshiba het volgende:
gewoon rtl en moet ik geduld hebben?
Er zijn problemen met de tv-rechten dus vandaag wordt het niet uitgezonden.
pi_52687452
Wesley
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52687903
Morgen afscheid nemen van onze held
Wordt een geweldig afscheid

[ Bericht 35% gewijzigd door HeinekenAFCA op 25-08-2007 23:52:50 ]
pi_52688147
Leuk voor hem.
pi_52688363
Tof.
pi_52688416
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 23:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Morgen afscheid nemen van onze held
Wordt een geweldig afscheid
Krijgen we daar ook beelden van te zien of laat men dat weer ons voorbij gaan?
pi_52688442
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 00:03 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Krijgen we daar ook beelden van te zien of laat men dat weer ons voorbij gaan?
Ik heb geen idee. Voor de aftrap wordt er in ieder geval afscheid van Wes genomen. En hij krijgt het afscheid dat hij verdiend
pi_52689774
Betere kwaliteit:
http://nl.youtube.com/watch?v=aHtoWqrYbBI

gol gol gol gol gol gol gol !!
  zondag 26 augustus 2007 @ 01:07:25 #119
15600 BB-King
Long live the King!
pi_52689856
Beetje lucky goal, maar wel leuk dat ie scoort natuurlijk.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_52689937
Lucky of niet, hij maakt 'm op het moment dat het er toe doet. En dan nog in dé derby.
pi_52689955
Adios Wesley
X
X
X
pi_52689996
Ik benijd Sneijder..
standaarddrinker
pi_52690021
Kan nu al niet meer wachten op het item van Ajax TV van zijn afscheid vandaag

pi_52691081
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 01:07 schreef BB-King het volgende:
Beetje lucky goal, maar wel leuk dat ie scoort natuurlijk.
Dom dat hij niet gedekt werd. Dat zou in Nederland wsl niet gebeuren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 26 augustus 2007 @ 11:30:20 #125
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52693819
Mooi debuut Wesley!
pi_52694153
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 01:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Betere kwaliteit:
http://nl.youtube.com/watch?v=aHtoWqrYbBI

gol gol gol gol gol gol gol !!
pi_52696355
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 02:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dom dat hij niet gedekt werd. Dat zou in Nederland wsl niet gebeuren
Heb je niet gezien waar die vandaan kwam???? En de mensen die op de 16 inliepen zodat hij die ruimte kreeg???
pi_52696831
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 02:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dom dat hij niet gedekt werd. Dat zou in Nederland wsl niet gebeuren
Spaanse competitie stelt dan ook niets voor.
pi_52696883
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 01:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Betere kwaliteit:
http://nl.youtube.com/watch?v=aHtoWqrYbBI

gol gol gol gol gol gol gol !!
"marca Holandes" o.i.d.
dat wil zeggen?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52697169
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 13:57 schreef Longmen het volgende:

[..]

"marca Holandes" o.i.d.
dat wil zeggen?
Met m'n beste Spaans; zoiets als 'dat tekent Nederland'. Denk ik.
pi_52697198
hollandse makelij of zoiets.
  zondag 26 augustus 2007 @ 14:21:02 #132
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_52697430
Mooi voor Wesley. Al had hij die goal op het Amsterdam Tournament waarschijnlijk graag omgeruild voor deze. Jammer dat Sport1 het niet uitzond.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
  zondag 26 augustus 2007 @ 14:23:34 #133
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_52697492
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 11:30 schreef peaceman het volgende:
Mooi debuut Wesley!
zeker weten leuk voor hem
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_52697493
Sneijder =
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_52698462
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 02:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dom dat hij niet gedekt werd. Dat zou in Nederland wsl niet gebeuren
In Nederland zou hij die vrije trap zelf hebben genomen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_52699142
AFC AJAX
pi_52703369
Afscheid was kippenvel
pi_52703392
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 15:20 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
Daag Sneijder
pi_52703414
Het was trouwens wel een kutgoal.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52703429
Sneijder
  zondag 26 augustus 2007 @ 18:09:56 #141
177187 Hung-05
Impossible is Nothing
pi_52703643
  zondag 26 augustus 2007 @ 18:10:21 #142
177187 Hung-05
Impossible is Nothing
pi_52703655
Beste Ajax fans,

Afscheid nemen valt altijd zwaar, zeker als je ergens vanaf je jonge jaren hebt mogen rondlopen. Ik ben trots en dankbaar dat ik de best denkbare opleiding heb gehad. Het waren ontzettend mooie jaren met heel veel mooie voetbalmomenten die we samen hebben kunnen delen. Als spelers weggaan bij een club hoor ik altijd dat ze het gaan missen, ik kan die stelling inmiddels bevestigen. Ik mag nu bij wat misschien wel de grootste club van de wereld is spelen maar Ajax heeft voor altijd een speciale plek in mijn hart. Ik ben zeer dankbaar voor de steun die ik al die jaren heb gehad van de supporters, de medespelers, de trainers en alle andere mensen bij de club. Ik heb nog een heel voetballeven voor me maar ik weet nu al dat ik er alles aan zal doen om hier afscheid te nemen van mijn actieve carierre en dan ben ík degene die zijn ervaringen zal delen met jonge talenten. Ik wens alle Ajacieden ontzettend veel succes - oa in de Champions League, dat moet lukken – en ik zal onze club op de voet blijven volgen.

Adios,

Wesley Sneijder
pi_52703684
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:56 schreef Urquhart het volgende:
Afscheid was kippenvel
Idd, erg mooi.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52904094
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52904128
Vier doelpunten al, en niet tegen de minste tegenstanders. Petje af.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 2 september 2007 @ 22:53:43 #146
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52904132
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52904209
Is hij nu topscorer van de Primera Division?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52904244
ja
AFC AJAX
  zondag 2 september 2007 @ 23:01:57 #149
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52904379
Netjes, ben benieuwd naar de beelden.
  zondag 2 september 2007 @ 23:03:44 #150
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_52904422
quote:
Op zondag 2 september 2007 23:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Netjes, ben benieuwd naar de beelden.
3 posts boven je, daar staan alle goals.
Wat een geniale assist op Raul trouwens .
-
  zondag 2 september 2007 @ 23:06:00 #151
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_52904474
Mooi begin zo.
Ta mère bien.
  zondag 2 september 2007 @ 23:06:32 #152
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52904487
quote:
Op zondag 2 september 2007 23:03 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

3 posts boven je, daar staan alle goals.
Wat een geniale assist op Raul trouwens .
Thnx. Prachtige vrije trap.
  zondag 2 september 2007 @ 23:13:52 #153
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_52904678
Twee fijne goals hoor, potverdimme wat een start.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_52904705
Wesley prachtig . Wat is dit lekker voor 'm zeg. Wat een held.
pi_52904743
Wes
  zondag 2 september 2007 @ 23:17:20 #156
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52904762
Die gozer maakt zich onsterfelijk..
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_52904902
quote:
Wat een rotcommentaar zeg.

Maar die doelpunten zijn om van te smullen!
pi_52904925
quote:
Op zondag 2 september 2007 23:22 schreef NumberNine het volgende:

[..]

Wat een rotcommentaar zeg.
Daarom had NOS hem ook heel rap van de hand gedaan
pi_52904935
omg wesje!!! hij doet het geweldig op het moment.. hopelijk houdt hij zijn vorm vast!

sneijder
  zondag 2 september 2007 @ 23:35:35 #161
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_52905243
Sneijder

We missen je
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  zondag 2 september 2007 @ 23:52:30 #162
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_52905665
quote:
Op zondag 2 september 2007 23:22 schreef NumberNine het volgende:

[..]

Wat een rotcommentaar zeg.

Maar die doelpunten zijn om van te smullen!
Doet me denken aan de Wegwijspiet.

Sneijder!
Ta mère bien.
  zondag 2 september 2007 @ 23:55:46 #163
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_52905744
quote:
Zet dat filmpje van de 1-0 er ook maar bij.
Die pass was minstens zo mooi als die 2 goals .
-
pi_52905821
Die zal iemand anders heus wel uploaden
pi_52905867
Echt super!

Ben blij voor hem!
Noot noot.
  maandag 3 september 2007 @ 00:08:36 #166
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_52906067
Wesley we missen je
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_52906267
Die man gaat gewoon weer door waar hij bij Ajax mee is gestopt
pi_52906385
wat een held!
Haleloeja
pi_52906451
mooie goals en ajax weet zeker na afgelopen week wat het mist...... sneijder!
pi_52908863
Mooi dat hij ook bij een europese topclub deze lijn weet door te zetten.
Als hij dit seizoen zo doorgaat staat hij definitief op de voetbalkaart.
  maandag 3 september 2007 @ 08:14:47 #171
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_52909449
Is dat Emile Schelvis? Echt irritant in ieder geval
pi_52909583
Doet-ie goed hoor .
pi_52909672
Sodemieter, begint het goede voetbal nu al.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52910753
Zo he! Wat een goals, ik weet wel wat wij gisteren misten
pi_52911007
Met betere voetballers om zich heen gaat ie dus nog beter spelen? Netjes hoor.
  maandag 3 september 2007 @ 10:27:22 #176
67174 Dos37
Come on Twente
pi_52911551
Heb de hele wedstrijd gezien en hij was idd erg goed. Maar misschien kennen ze hem nog niet zo goed dat ie die vrijheid krijgt.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_52911673
Prachtig dat Wesley zo'n start heeft in Spanje.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52912876
Wesley

Betere start kun je zo´n jongen niet toewensen
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_52913374
Wat zou Valencia nu wel niet denken? Die wouden eerst niet verder gaan dan een bod van 14 miljoen op hem terwijl ze twee weken later wel een rendementloze middenvelder in de naam van Fernandes aantrokken. En dat voor 18 miljoen

Valencia am cry
pi_52914562
quote:
Op maandag 3 september 2007 12:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat zou Valencia nu wel niet denken? Die wouden eerst niet verder gaan dan een bod van 14 miljoen op hem terwijl ze twee weken later wel een rendementloze middenvelder in de naam van Fernandes aantrokken. En dat voor 18 miljoen

Valencia am cry
Maar de jongen van 30 mil was in hun ogen geen 30 mil waard. Nu levert hij uiteindelijk nog "maar" 27 mil op maar hij is het waard, dat is duidelijk
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_52915359
quote:
Op maandag 3 september 2007 12:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat zou Valencia nu wel niet denken? Die wouden eerst niet verder gaan dan een bod van 14 miljoen op hem terwijl ze twee weken later wel een rendementloze middenvelder in de naam van Fernandes aantrokken. En dat voor 18 miljoen

Valencia am cry


wat een goal vooral die tweede .....
  Trouwste user 2022 maandag 3 september 2007 @ 17:28:52 #183
7889 tong80
Spleenheup
pi_52920521
Wereldster in wording

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_52921155
quote:
Op maandag 3 september 2007 17:28 schreef tong80 het volgende:
Wereldster in wording

  maandag 3 september 2007 @ 18:03:30 #185
176521 Grulez
rasgroninger
pi_52921215
Klein in postuur, groots in daden.
pi_52926762
Nog een leuk feitje is dat Sanchez Flores zich immers versprak op de eventuele komst van Sneijder en aangaf hem ''niet nodig te hebben.''

pi_52926957
quote:
Op maandag 3 september 2007 22:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog een leuk feitje is dat Sanchez Flores zich immers versprak op de eventuele komst van Sneijder en aangaf hem ''niet nodig te hebben.''

Heeft ie misschien ook niet met Vicente, Joaquin en Silva in de gelederen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_52927004
quote:
Op maandag 3 september 2007 22:17 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Heeft ie misschien ook niet met Vicente, Joaquin en Silva in de gelederen.
Joaquin en Vicente zijn echte buitenspelers. Verklaar me anders eens waarom ze Fernandes hebben aangetrokken? Die reden lijkt me wel duidelijk.
pi_52927344
quote:
Op maandag 3 september 2007 22:19 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Joaquin en Vicente zijn echte buitenspelers. Verklaar me anders eens waarom ze Fernandes hebben aangetrokken? Die reden lijkt me wel duidelijk.
Fernandes lijkt me gehaald voor een meer verdedigende rol op het middenveld. En buitenspelers, hoeveel buitenspelers zijn nog echte buitenspelers?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_52927789
quote:
Op maandag 3 september 2007 22:33 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Fernandes lijkt me gehaald voor een meer verdedigende rol op het middenveld. En buitenspelers, hoeveel buitenspelers zijn nog echte buitenspelers?
Vicente en Joaquin zijn dat al jaren.

Maar de komst van Fernandes heeft met het volgende te maken aldus de president: Sneijder--->Raffie = Fernandes
pi_52928606
Lijkt me raar, want Fernandes is een ander type dan die 2.

En ook spelers als Joaquin en Vicente zijn voor de goal te vinden. Dat is nou eenmaal het moderne voetbal. Spelers vanuit zoveel mogelijk posities moeten gevaarlijk kunnen zijn in de 16. Zijn wel andere spelers dan Sneijder, maar het zijn wel twee spelers die aanvallend zijn vanuit het middenveld, met een blok Baraja-Albelda daarachter. Dat zijn ook verschillende types als Sneijder.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_52941685
quote:
Wesley Sneijder the Real deal
By Sid Lowe

When Holland international Wesley Sneijder arrived at Real Madrid and took the No 23 shirt he insisted it had nothing to do with David Beckham. "I am not trying to replace anyone - least of all Beckham," claimed the 22-year-old midfielder who signed for £18.2 million from Ajax.

Replacing the former England captain might not have been Sneijder's intention, but just two weeks into the season he appears to have done just that.

There has been none of the fanfare of Beckham's arrival, none of the glitz or glamour and no sign of pop divas and movie stars in the Bernabeu's glass-fronted private box, but even if the marketing men miss Beckham, Real's gleeful fans are already asking themselves: David who?

Having slipped into the Madrid team as easily as he slipped into Beckham's shirt, Sneijder has already proven a more than worthy replacement for the Englishman, as Real look to bury the 'boring' football of last season's Fabio Capello-inspired league title success to become La Liga's great entertainers. Two league matches have been enough for Sneijder to herald the revolution and to score two free-kicks - the first earning Real all three points in the Madrid derby on the opening day of the season.

The second came on Sunday night when Sneijder curled a fantastic shot over the wall and into the net as Real defeated Villarreal 5-0 at the Madrigal, ending Villarreal's run of nine successive victories. "Sneijder wears No 23 like Beckham and he takes free-kicks just as well as the Englishman," cheered one columnist in the Madrid-based newspaper AS.

But it was not just about that goal. That was the second of the night, the goal that ended Villarreal's resistance, and Sneijder had made the opener too. The Dutchman swung a magnificent 40-yard pass - a 'Hollywood ball' that Beckham would have been proud of - over the home defence for Raul to run on to and score from. Sneijder then added a classy second with a clever finish with the outside of a foot, taking Madrid to the top of the league.

"He reminds me of another blond guy who played for Real Madrid once and struck the ball really well too," insisted Real coach Bernd Schuster after the match. But the German was not talking about Beckham; he was talking about himself from back in the days when he patrolled the Bernabeu midfield with class and vision.

Never mind David Beckham, there could be no greater compliment from Schuster. It was a compliment Sneijder deserved too. Quite apart from emulating Beckham's long passing and free-kick specialities, he proved himself to be a superb midfield all-rounder alongside Guti: slick, incisive, mobile, with a range of passing and an ability to control the game that Beckham, for all his endearing endeavour, was never able to match during four seasons at the Bernabeu.

With his perspiration and a right foot that was, as the Spanish phrase has it, 'like a velvet glove', Beckham was a Bernabeu hero.

When he won a league title after four years without, Real fans were delighted that justice had been done - it would have been unfair, they insisted, for him to have departed single-handedly. There were those, too, who bemoaned his departure and begged him to stay. But how quickly those pleas have been forgotten.

There is a new kid on the Bernabeu block and he bends it even better than Beckham.
Bron: The Telegraph.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_52943720
quote:
Op maandag 3 september 2007 22:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog een leuk feitje is dat Sanchez Flores zich immers versprak op de eventuele komst van Sneijder en aangaf hem ''niet nodig te hebben.''

Zo weet ik ook nog een Beckenbauer die zich 'afvroeg' in een interview wie Sneijder dan wel niet mocht zijn..
pi_52943812
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:51 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Bron: The Telegraph.
Mooi stukje trouwens
pi_52943921
Erg mooi stuk ja

David who?
pi_52944203
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:51 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Bron: The Telegraph.
Mooi stukje, maar ja, het is mij nog iets te vroeg om te oordelen. Hij gaat het vast wel maken, maar om hem nou de nieuwe Di Stéfano te noemen na twee wedstrijdjes gaat me wel weer erg ver.
pi_52946250
Normaal gesproken zou ik ook voorzichtig zijn met het trekken van conclusies na slechts twee wedstrijden. Maar iedereen die Sneijder al een tijdje volgt weet dat hij een unieke voetballer is. Die gaat volgens mij echt geen inzinking krijgen ofzo. In een aantal opzichten heeft hij het nu makkelijker als bij Ajax. De Spaanse competitie is zwaarder, maar zijn medespelers zijn ook beter.
pi_52949724
quote:
‘Sneijder beste aankoop Primera División’

Wesley Sneijder kan voorlopig niet meer stuk in Spanje. De middenvelder op de eerste speeldag met het scoren van de winnende treffer in de derby tegen Atlético, en afgelopen zondag was hij twee maal succesvol in de eclatante 0-5 overwinning op Villarreal. Op het Iberisch schiereiland is men inmiddels al idolaat van de kleine technicus.

Sneijder zelf verblijft momenteel met Oranje in Noordwijk, waar de mannen van Marco van Basten zich voorbereiden op de cruciale EK-kwalificatieduels met Bulgarije (zaterdag thuis) en Albanië (woensdag uit). De hysterie rondom zijn persoon zal dan ook voor het grootste deel voorbij trekken aan de voormalig Ajacied, en dat is misschien maar goed ook.

Voor 27 miljoen euro verzekerde Real zich 2,5 week geleden van de diensten van de Utrechter. Dat hij kon voetballen was alom bekend, maar na nog geen maand in de Spaanse hoofdstad wordt de vergelijking met legende Alfredo di Stéfano al getrokken door de plaatselijke media.

Zo kopt het toonaangevende Marca de tekst: ‘Sneijder, de nieuwe Di Stéfano’, en blijkt uit een poll op de website van de sportkrant dat bijna driekwart van de 34.000 stemmers Sneijder ziet als de beste aankoop die de Spaanse clubs de afgelopen zomer deden.

Met name Valencia zal zichzelf nog wel eens achter de oren hebben gekrabd bij het gadeslaan van het sterke optreden van Sneijder in het treffen met Villarreal. De club uit de sinaasappelstad wilde niet voldoen aan de vraagprijs van Ajax, die rond de 30 miljoen lag. Nog geen maand later was Real wél bereid het volle pond te betalen, en heeft het nu na twee speeldagen met Sneijder de topscorer van de Primera División in haar gelederen.

  woensdag 5 september 2007 @ 07:41:10 #199
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_52952448
Volgende wedstrijd tegen Almeria thuis, genoeg kansen om er nog een paar bij te prikken.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_52953204
Laat hem eerst zaterdag en woensdag maar belangrijk zijn
  woensdag 5 september 2007 @ 09:07:38 #201
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52953239
Had ie ook wel 50 miljoen kunnen opbrengen .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52962613
Di Stefano

Verwachtingspatroon wordt nu wel heel hoog voor hem
  woensdag 5 september 2007 @ 18:37:58 #203
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52964158
quote:
What's the difference between Sneijder and Beckham?

One wears the No23 shirt, scores free-kicks, delivers 45-yard assists, is adored by fans and speaks perfect English. The other is David Beckham.

September 3, 2007

When Real Madrid presented Wesley Sneijder alongside fellow Dutchman Royston Drenthe this summer, most people in Spain were not entirely convinced - even if the media cheerleaders did don pom-poms and ra-ra skirts. He was, after all, fourth choice after Madrid had missed out on Kaká, Cesc Fábregas and Michael Ballack; he had cost ¤27m - three days, and one humiliating defeat, after Madrid had told Ajax that they had "three hours, not a minute more" to accept a "final, final" offer of ¤24m; and, let's face it, he was just never going to be as good as David Beckham.

Those who knew Sneijder knew better. Asked whether Drenthe and Sneijder were any good, the text message from one Holland international said it all: "Drenthe, definitely not. Sneijder, definitely yes. The best player in Holland by miles - well worth the money!" Meanwhile, Real Zaragoza full-back Juanfran, who played alongside Sneijder at Ajax, described him as "the best player Madrid have signed since Zinedine Zidane." Which is going some when that list includes Ronaldo and Beckham as well over ¤500m worth of assorted misfits and lunatics, like Walter Samuel, Tommy Gravesen and dermatologists' dream Antonio Cassano.

They were right too. While Beckham has been stillborn in the USA, Sneijder has been sensational in Spain: the La Liga season may only be two weeks old but already he has revealed himself to have a whore for a mother. Round here that's no cuss, either, because for some reason in Spain de puta madre actually means bloody brilliant.

And, boy, is Sneijder bloody brilliant! Worth the ¤27m transfer fee and well worth annoying Ajax so much that their sporting director calls you "a bunch of backstreet pimps". First, he scored the winner on the opening day of the season in the Madrid derby against Atlético and then he turned in another fantastic performance as Bernd Schuster's team turned on the style last night.

It was a big night in Villarreal. Which might not be saying much for a town where people sit out on the streets in plastic chairs waiting for the world to go by without ever quite realising that it's not going to, but it was a big night alright. A top-of-the-table clash between the best two teams in world football, presided over by a cuddly mascot that's supposed to be a submarine but looks more like a sub-normal Moomin, attended by more than half the town's population and broadcast by two different channels as the telly war rages on. Villarreal, boasting nine successive wins and unbeaten since April, against Real Madrid, the league champions and unbeaten in 16 competitive matches.

It was, they said, a real test for Madrid and they passed with flying colours, winning at El Madrigal for the first time ever, inflicting the Yellow Submarine's worst ever defeat as they ran out 5-0 winners with goals from Raúl, Sneijder (2), Guti and Ruud van Nistelrooy. Not because Villarreal were bad, either (they had more possession, more attacks and more shots than Madrid) but because Madrid were excellent. Marca called it "total football", which is pushing it, but with Guti pulling the strings in the middle Madrid kept the ball well and used it neatly, while they were unstoppable on the break. It was, screamed AS, "a white hurricane" and they had a point: once they had scored the second, just after half-time, Madrid blew Villarreal away. Drenthe might have proven to be just as out of control on the pitch as he is on Madrid's mean streets, where at 4.30am on Wednesday morning he cleverly took a left turn that didn't exist and ploughed straight into a police car, but otherwise Schuster's side were impressive, boasting pace, precision and devastating accuracy.

Most of all, though, they boasted Sneijder. The midfielder, said Van Nistelrooy, revealing rather too much as the players emerged from their post-match shower, "is enormous". In fact he's got the big-eyed smiley face of a five-year-old and the height of one, too. But while Sneijder stands at barely 5ft 7in, his performance was certainly immense: "Maradonian", said Marca, while even coach Bernd Schuster was raving about him. "Sneijder reminds me of another blond midfielder who played for Real Madrid once - he wasn't bad either," said the blond former Madrid midfielder with characteristic modesty.

Unable to fill Beckham's shoes? Pah! On the evidence so far, anything Becks can do, Sneijder can do better. Curling free-kicks? Check. Raking 45-yard balls? Check (and Sneijder's ones actually get you somewhere). Hard work? Check. Then there's the pace, the short passing, the flicks, the vision, the intelligence, and the goals. Oh, and the ability to shake off an opponent without turning his backside to them, waiting for the contact and shooting 300 feet into the air.

Last night, Sneijder provided a wonderful long assist, swinging a 40-yard ball over the defence for Raúl to open the scoring. He then curled an unstoppable free-kick in-off the post for the second, killing off Villarreal's resistance, and later hit a classy finish with the outside of his boot to make him La Liga's top scorer with three in two matches, thus earning him the nickname Pichichi and Real Madrid a deserved top spot on a perfect night.

Well, almost perfect. Because, as usual, a Spanish referee did his best to ruin things. No, not Mejía Dávila, who gave Barça a debatable penalty after Gorka assaulted Thierry's Henry's foot with his face and awarded a goal for a Yaya Touré shot that never went over the line, but chest-puffing, strutting disciplinarian Luis Medina Cantalejo. On a weekend marked by tributes to Antonio Puerta, this particularly pathetic individual booked Sergio Ramos, a former team-mate and close friend of Puerta, for removing his shirt to reveal a vest with the slogan: "Antonio, rest in peace. We will never forget you." And they wonder why people hate them.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 5 september 2007 @ 22:49:52 #204
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_52970541
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Had ie ook wel 50 miljoen kunnen opbrengen .
Inderdaad, dan had Ajax tenminste 3,75 miljoen op Aissati kunnen bieden
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_52970814
quote:
n fact he's got the big-eyed smiley face of a five-year-old and the height of one, too.
quote:
Well, almost perfect. Because, as usual, a Spanish referee did his best to ruin things. No, not Mejía Dávila, who gave Barça a debatable penalty after Gorka assaulted Thierry's Henry's foot with his face and awarded a goal for a Yaya Touré shot that never went over the line, but chest-puffing, strutting disciplinarian Luis Medina Cantalejo.


Wie heeft dit geschreven.
  woensdag 5 september 2007 @ 23:05:00 #206
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_52970984
quote:
Well, almost perfect. Because, as usual, a Spanish referee did his best to ruin things. No, not Mejía Dávila, who gave Barça a debatable penalty after Gorka assaulted Thierry's Henry's foot with his face and awarded a goal for a Yaya Touré shot that never went over the line, but chest-puffing, strutting disciplinarian Luis Medina Cantalejo. On a weekend marked by tributes to Antonio Puerta, this particularly pathetic individual booked Sergio Ramos, a former team-mate and close friend of Puerta, for removing his shirt to reveal a vest with the slogan: "Antonio, rest in peace. We will never forget you." And they wonder why people hate them.
Laag.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  woensdag 5 september 2007 @ 23:25:58 #207
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52971655
quote:
Op woensdag 5 september 2007 18:37 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
Bron?
  woensdag 5 september 2007 @ 23:30:13 #208
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_52971748
Guardian Unlimited
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 5 september 2007 @ 23:30:18 #209
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52971751
quote:
Op woensdag 5 september 2007 23:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Bron?
http://blogs.guardian.co.(...)rence_between_w.html
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52971895
wesley sneijder
  woensdag 5 september 2007 @ 23:43:25 #211
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52972094
quote:
thnx leuk om de reacties daar ook te lezen.
pi_52972775
Wesley

Ik ben hier niet om vrienden te maken
pi_52973429
quote:
Those who knew Sneijder knew better. Asked whether Drenthe and Sneijder were any good, the text message from one Holland international said it all: "Drenthe, definitely not. Sneijder, definitely yes.
Ben benieuwd wie dat was...
quote:
Drenthe might have proven to be just as out of control on the pitch as he is on Madrid's mean streets, where at 4.30am on Wednesday morning he cleverly took a left turn that didn't exist and ploughed straight into a police car, but otherwise Schuster's side were impressive, boasting pace, precision and devastating accuracy.
.
-
pi_52973457
quote:
Op donderdag 6 september 2007 00:12 schreef latin_LiZzY het volgende:
Wesley

welkom
AFC AJAX
pi_52984756
quote:
Op donderdag 6 september 2007 00:55 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ben benieuwd wie dat was...
van Persie misschien, omdat The Guardian Engels is.
pi_53037064
Wesley wat een goal weer
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_53037074
idd wereldgoal weer
pi_53037192
Een pupillengoal. Ik bedoel, zet dan geen keeper op doel. Hij kon 'm nooit meer boksen door z'n opstelling. En megahard was de trap ook niet.
  zaterdag 8 september 2007 @ 21:08:18 #219
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_53037402
Lekker voor z'n zelfvertrouwen dit
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_53037621
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 20:59 schreef okee6 het volgende:
Een pupillengoal. Ik bedoel, zet dan geen keeper op doel. Hij kon 'm nooit meer boksen door z'n opstelling. En megahard was de trap ook niet.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_53037773
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 21:16 schreef Longmen het volgende:

[..]

Zeker niet diens vrije trap tegen Villarreal gezien? Dat komt in de buurt van de wereldgoal, keeper kansloos, zoals het hoort als je het tot je specialisme wilt rekenen.
pi_53037801
Keeper zag de bal pas laat aankomen omdat hij over het muurtje ging, hij was inderdaad wel laat maar hij schoot hem hard in.
AFC AJAX
pi_53037847
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 21:23 schreef BonJovi het volgende:
Keeper zag de bal pas laat aankomen omdat hij over het muurtje ging, hij was inderdaad wel laat maar hij schoot hem hard in.
Hallo dit is geen amateurvoetbal en Real Madrid is geen VV Lunteren. Die keeper weet dat Sneijder recentelijk kruising rechts van hem zocht, waarom dan toch zo staan? Inschattingsfout is een understatement. En Sneijder kan 10X beter dan dit.
pi_53037858
Die keeper
pi_53037882
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 21:25 schreef okee6 het volgende:

[..]

Hallo dit is geen amateurvoetbal en Real Madrid is geen VV Lunteren. Die keeper weet dat Sneijder recentelijk kruising rechts van hem zocht, waarom dan toch zo staan? Inschattingsfout is een understatement. En Sneijder kan 10X beter dan dit.
dat is wel zo, maar vind het wel een goede goal. keeper kon hem houden dat sowieso
AFC AJAX
pi_53037947
Mooie goal, dat wel, maar hij maakte hem wel samen met de keeper.

En Lunteren is helemaal dramatisch.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zondag 9 september 2007 @ 12:07:04 #229
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53046419
tering
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_53046730
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 21:25 schreef okee6 het volgende:

[..]

Hallo dit is geen amateurvoetbal en Real Madrid is geen VV Lunteren. Die keeper weet dat Sneijder recentelijk kruising rechts van hem zocht, waarom dan toch zo staan? Inschattingsfout is een understatement. En Sneijder kan 10X beter dan dit.
Het is dan toch wel de kwaliteit van Sneijder om de bal daar te plaatsen omdat de keeper veel te ver naar links stond en hem dus nooit kon hebben als de bal een beetje vaart had. Netjes gedaan dus.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_53060631
Volgens Aad de Mos kan Sneijder geen wedstrijd beslissen.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_53060927
Spaanse pers: 'Het verdedigen van Deco, het inzicht van Zidane, de vrije trap van Beckham, en een vleugje Maradona.'
standaarddrinker
pi_53060970
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:36 schreef DrDentz het volgende:
Spaanse pers: 'Het verdedigen van Deco, het inzicht van Zidane, de vrije trap van Beckham, en een vleugje Maradona.'
Sjezus. Ze kunnen ook overdrijven. 2 mindere wedstrijden of als hij straks wat domme gele kaarten pakt is het weer over.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_53061153
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Volgens Aad de Mos kan Sneijder geen wedstrijd beslissen.
AFC AJAX
pi_53061328
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Volgens Aad de Mos kan Sneijder geen wedstrijd beslissen.
Tja anders had Ajax kampioen geworden en CL gespeeld, inkoppertje zoals gewoonlijk
pi_53061348
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:36 schreef DrDentz het volgende:
Spaanse pers: 'Het verdedigen van Deco, het inzicht van Zidane, de vrije trap van Beckham, en een vleugje Maradona.'
Dat zei die flapdrol van Marca toch alleen?
  zondag 9 september 2007 @ 22:52:41 #237
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53061379
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Volgens Aad de Mos kan Sneijder geen wedstrijd beslissen.
meen je dat nou?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_53061418
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:50 schreef okee6 het volgende:

[..]

Tja anders had Ajax kampioen geworden en CL gespeeld, inkoppertje zoals gewoonlijk
daarvoor toen we kampioen werden was zijn doelpunt belangrijk tegen Psv hoor, en voor Real madrid heeft hij dat al bewezen 2 keer dus hij moet niet zeiken.
AFC AJAX
pi_53061810
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:52 schreef Houniet het volgende:

[..]

meen je dat nou?
Hij had het over Dembele, dat was een spits. Voor Sneijder betaalden ze 27 miljoen, terwijl hij geen wedstrijd kan beslissen en een spits wel. _!
Maarja, het stond op België teletekst, en Belgen hebben nogal eens de neiging dingen te overdrijven als het over hun eigen spelers gaat...
pi_53063186
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Volgens Aad de Mos kan Sneijder geen wedstrijd beslissen.


En met zijn 21=5 heeft hij niet eens Uefa Cup weten te halen
pi_53063300
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Volgens Aad de Mos kan Sneijder geen wedstrijd beslissen.
Aad heeft gelijk.

Sneijder kan een seizoen beslissen.
  maandag 10 september 2007 @ 00:06:38 #242
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53063357
Sneijder kan elke wedstrijd van Vitesse beslissen
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_53071259
Sneijder is een God!
D'r was es wat deegwaar uit Leiden
Eerst bakken, en met suiker bereiden
Hitler had het gehoord, Geen suiker aan boord
toen moest hij een jood erop strijken
pi_53075175
Ik hoop dat Sneijder wel mee doet woensdag
Noot noot.
pi_53075831
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:36 schreef DrDentz het volgende:
Spaanse pers: 'Het verdedigen van Deco, het inzicht van Zidane, de vrije trap van Beckham, en een vleugje Maradona.'
!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53076827


Deco en verdedigen?
pi_53155472
quote:
Op maandag 10 september 2007 17:57 schreef Cyberia18 het volgende:


Deco en verdedigen?
Sneijder en verdedigen
D'r was es wat deegwaar uit Leiden
Eerst bakken, en met suiker bereiden
Hitler had het gehoord, Geen suiker aan boord
toen moest hij een jood erop strijken
pi_53155525
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:08 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Hij had het over Dembele, dat was een spits. Voor Sneijder betaalden ze 27 miljoen, terwijl hij geen wedstrijd kan beslissen en een spits wel. _!
Maarja, het stond op België teletekst, en Belgen hebben nogal eens de neiging dingen te overdrijven als het over hun eigen spelers gaat...
+ Aad is God in Belgie
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_53155664
quote:
Op donderdag 13 september 2007 21:03 schreef Longmen het volgende:

[..]

+ Aad is God in Belgie
Maken de reacties er niet minder leuk op
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_53156738
Hij speelde gisteren nogal ongelukkig, maar toch was hij (samen met Gio en Sar) de beste aan Nederlandse kant. Zonde van die gele kaart aan het einde, we hadden hem tegen Roemenië goed kunnen gebruiken.
pi_53205515
Weer een goal
pi_53206058
Jezus... Hij blijft bezig.
pi_53206127
geweldig
AFC AJAX
pi_53206159
Prachtige vrije trap weer
pi_53206191
Lekker hoor.
pi_53206235
Beste vrije-trappennemer van de wereld.
Nah ok... samen met Juninho.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zaterdag 15 september 2007 @ 23:01:52 #258
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_53207649
Terwijl hij voorheen nooit echt een uitgewezen specialist was.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_53207665
Prima genomen vrije trap, maar ik neem aan dat een beetje gokfirma wel een onderzoek start. Drie keepers op rij die weten dat Sneijder in de linkerhoek gaat scoren en er niet naar handelen. Dat riekt naar oplichting. Alhoewel die Bulgaar misschien echt niet beter kon.
pi_53207787
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 23:02 schreef okee6 het volgende:
Prima genomen vrije trap, maar ik neem aan dat een beetje gokfirma wel een onderzoek start. Drie keepers op rij die weten dat Sneijder in de linkerhoek gaat scoren en er niet naar handelen. Dat riekt naar oplichting. Alhoewel die
!!
pi_53207796
Maar no shit. Wat een fenomeen
pi_53207896
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 23:02 schreef okee6 het volgende:
Prima genomen vrije trap, maar ik neem aan dat een beetje gokfirma wel een onderzoek start. Drie keepers op rij die weten dat Sneijder in de linkerhoek gaat scoren en er niet naar handelen. Dat riekt naar oplichting. Alhoewel die Bulgaar misschien echt niet beter kon.
Grapje, toch?
pi_53207979
gewoon onhoudbaar
AFC AJAX
pi_53208259
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 23:17 schreef BonJovi het volgende:
gewoon onhoudbaar
Ben benieuwd in de hoeveelste eeuw een voetballer of zich trainer noemend persoon erachter zal komen dat een keeper niet de hele goal bestrijken kan.
  zaterdag 15 september 2007 @ 23:32:56 #265
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_53208349
Jezus, wat loopt ie nu, 4 goals in 3 wedstrijden? Echt gestoord voor een middenvelder.
Ta mère bien.
pi_53208363
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 23:29 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ben benieuwd in de hoeveelste eeuw een voetballer of zich trainer noemend persoon erachter zal komen dat een keeper niet de hele goal bestrijken kan.
En wat wil je dan doen? Mannetjes op de doellijn zetten?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_53208493
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 23:33 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

En wat wil je dan doen? Mannetjes op de doellijn zetten?
Gamma!
pi_53208520
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 23:38 schreef okee6 het volgende:

[..]

Gamma!
Komen er te veel mensen vrij. Dan is het net een strafcorner als in hockey
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_53208582
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 23:39 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Komen er te veel mensen vrij. Dan is het net een strafcorner als in hockey
[niet-voetballer analyse modus]
als de goal open ligt, waarom dan een vrije man aanspelen?
[/niet-voetballer analyse modus]
pi_53208625
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 23:42 schreef okee6 het volgende:

[..]

[niet-voetballer analyse modus]
als de goal open ligt, waarom dan een vrije man aanspelen?
[/niet-voetballer analyse modus]
Vanwege de verrassing.

Maar mannetjes op de lijn kunnen niet met hun handjes op de rug tot de lat springen, dus dat dekt ook niet.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_53208678
Je kan aan ontwikkeling doen. Is eng, weet ik, maar vernieuwing komt de sport ook wel eens ten goede.
pi_53208775
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 23:46 schreef okee6 het volgende:
Je kan aan ontwikkeling doen. Is eng, weet ik, maar vernieuwing komt de sport ook wel eens ten goede.
Ik zou zeggen... Huur wat mensen in en probeer het uit op een training/op een veldje. Werkt gegarandeerd niet. Net als dat Cruijff ooit voorstelde geen muurtje neer te zetten.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Trouwste user 2022 zondag 16 september 2007 @ 00:16:45 #273
7889 tong80
Spleenheup
pi_53209475
Komt even een snotaap binnen bij Real Madrid. Heerlijk

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_53209950
quote:
Op zondag 16 september 2007 00:16 schreef tong80 het volgende:
Komt even een snotaap binnen bij Real Madrid. Heerlijk

Binnen drie weken van een kleine jongen naar een grote man in Madrid.
  Trouwste user 2022 zondag 16 september 2007 @ 00:42:25 #275
7889 tong80
Spleenheup
pi_53210083
Theo Reitsma over Ronald Koeman vlak na zijn goal in de EC-1 finale :

'Geboren in de Zaan groot geworden in Amsterdam, en man van de wereld in Barcelona'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_53210247
¡Golazo del holandes!
pi_53210274
Ongeleuvelijk!

Noot noot.
pi_53212655
Gomes krijgt vrijwel nooit een directe vrije trap tegen, dus het ligt gewoon aan de kwaliteit van de keepers

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53213837
quote:
Op zondag 16 september 2007 05:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gomes krijgt vrijwel nooit een directe vrije trap tegen, dus het ligt gewoon aan de kwaliteit van de keepers

Ook maar ook aan de het schot van Sneijder.
lollig
  zondag 16 september 2007 @ 10:41:00 #280
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_53213869
Die tegen Villareal had Gomes in ieder geval niet gehad.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_53213915
Ik vind het toch jammer dat de talenten van Ajax het bij andere clubs meestal direct NOG beter doen. Ik gun het ze wel natuurlijk en ik kijk dit jaar graag naar Madrid, maar ik had toch liever gehad dat het dit jaar bij Ajax wat beter liep.
pi_53213948
quote:
Op zondag 16 september 2007 05:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gomes krijgt vrijwel nooit een directe vrije trap tegen, dus het ligt gewoon aan de kwaliteit van de keepers

Sneijder heeft nu ook al een paar op een ideale plek mogen aanleggen, dat is wat mij opviel van de vrije trappen van Sneijder in Spanje.
  zondag 16 september 2007 @ 10:54:13 #283
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_53214001
Deze versie is wat langer, hij ligt er weer lekker in.
http://www.youtube.com/watch?v=xoGwJGJVULk

Ben benieuwd op wat het record staat van het aantal doelpunten dat een middenvelder ooit bij Real heeft gescoord in een seizoen, misschien zit er een record aan te komen.
pi_53215222
Wat een prachtige goal weer.

Held
pi_53215303


"Sneijder, je schoenen zijn van goud."
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_53215342
quote:
Op zondag 16 september 2007 05:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gomes krijgt vrijwel nooit een directe vrije trap tegen, dus het ligt gewoon aan de kwaliteit van de keepers

Ik kan mij nog een mooie vrije trap van Davids herinneren bij Gomes die op 1 centimeter na doel zou hebben getroffen!
pi_53215590
quote:
Op zondag 16 september 2007 05:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gomes krijgt vrijwel nooit een directe vrije trap tegen, dus het ligt gewoon aan de kwaliteit van de keepers

het was geen vrije trap maar Sneijder schoot hem toen wel van 20 meter erin gomes kansloos geen keeper kon die houden dus zeik niet.
AFC AJAX
pi_53215660
quote:
Op zondag 16 september 2007 10:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Deze versie is wat langer, hij ligt er weer lekker in.
http://www.youtube.com/watch?v=xoGwJGJVULk

Ben benieuwd op wat het record staat van het aantal doelpunten dat een middenvelder ooit bij Real heeft gescoord in een seizoen, misschien zit er een record aan te komen.
!

Hij heeft 3 wedstrijden gespeeld man, zullen we maar gelijk de Coen Dillen statistiek erbij halen?
pi_53215668
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:16 schreef koningdavid het volgende:
[afbeelding]

"Sneijder, je schoenen zijn van goud."
''Je kikker ook''
pi_53215692
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:36 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

''Je kikker ook''
pi_53215776
De held.

Geef mij maar Amsterdam
pi_53218155
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:16 schreef koningdavid het volgende:
[afbeelding]

"Sneijder, je schoenen zijn van goud."
Ik zie weer een verdomd goude kikker
pi_53218742
quote:
Op zondag 16 september 2007 10:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Deze versie is wat langer, hij ligt er weer lekker in.
http://www.youtube.com/watch?v=xoGwJGJVULk

Ben benieuwd op wat het record staat van het aantal doelpunten dat een middenvelder ooit bij Real heeft gescoord in een seizoen, misschien zit er een record aan te komen.
Hierro scoorde er in een seizoen ooit eens 21 in de competitie.
pi_53219884
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:31 schreef BonJovi het volgende:

[..]

het was geen vrije trap maar Sneijder schoot hem toen wel van 20 meter erin gomes kansloos geen keeper kon die houden dus zeik niet.
Appels en peren

Noem eens de goals op die Cech, Sar, Gomes en Buffon tegenkrijgen uit directe vrije trappen. Die kan je op een hand tellen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53219922
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:18 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik kan mij nog een mooie vrije trap van Davids herinneren bij Gomes die op 1 centimeter na doel zou hebben getroffen!
Goed punt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53226091
Maakte die nou wel de fout bij de tegengoal van Almeria?
  maandag 17 september 2007 @ 00:34:41 #297
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_53233543
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:18 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik kan mij nog een mooie vrije trap van Davids herinneren bij Gomes die op 1 centimeter na doel zou hebben getroffen!
Ik kan me nog een mooie trap van Davids herinneren die Gomes knock-out bokte.
Ta mère bien.
pi_53236965
Dat van Davids was géén vrije trap!

Verder gaat het hier over Sneijder. Dankzij DAM gaat het in een topic over een Ajacied weer eens hopeloos off topic

Dinsdag maar eens kijken hoe hij het tegen Werder doet
pi_53237002
Mooie vrije trap, maar hoe speelde hij verder?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_53237034
Volgens mij scoorde Sneijder toch echt een vrije trap en ook tegen een kutkeeper.

Het wordt pas anders als hij er regelmatig een in knalt tegen een goede keeper
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53237051
Zoals bijvoorbeel Juninho wel doet en echte specialisten ook

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')