abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51456379
quote:
Valencia wil nog altijd Sneijder

AMSTERDAM - De Spaanse topclub Valencia heeft een transfer van Wesley Sneijder nog altijd niet uit het hoofd gezet. Vertegenwoordigers van de club willen volgende week opnieuw met Ajax in gesprek. Ook enkele weken geleden meldde de club zich al voor de middenvelder, maar toen schoof Ajax het bod van Valencia terzijde. Valencia zou nu een hoger bedrag voor de international in gedachten hebben.

Sneijder heeft de laatste weken meermaals laten weten dat hij graag op een hoger niveau wil spelen. Tijdens de oefentrip van het Nederlands elftal toonde hij zich teleurgesteld over de afgeketste overgang naar Valencia.
Daar gaan we weer .
pi_51465826
2e keus dus
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51486076
quote:
Sneijder denkt 'in principe niet' aan arbitragezaak
15 juli 2007

Wesley Sneijder wil graag naar Valencia, maar niet ten koste van alles. Tegenover NOS Langs de Lijn heeft de middenvelder laten weten het niet te zien zitten om eventueel door middel van een arbitragezaak een vertrek bij Ajax af te dwingen.

Op de vraag of een arbitragezaak voor Sneijder een optie is, is zijn antwoord duidelijk. "In principe niet", zei hij. "Zo zit ik niet in elkaar. Als ik bij Ajax moet blijven is dat ook zeker niet met tegenzin. Maar ik geef de moed niet op. Vaak wint een speler in een dergelijke zaak toch. Ik hoop dat Ajax deze week met Valencia gaat praten."

Want dat Sneijder graag naar Valencia wil, staat als een paal boven water. "Ik wil me graag als speler verder ontwikkelen. Om de tranfser te laten doorgaan zijn er echter wel twee partijen nodig die dat willen. Voorlopig zijn die er nog niet." Eerder deze week liet Sneijder al weten in ieder geval vóór 14 augustus, een kleine week voor de start van de Nederlandse competitie, duidelijkheid te willen.
pi_51486275
Was het maar 14 augustus
pi_51667945
quote:
Wesley Sneijder blijft bij Ajax
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Wesley Sneijder blijft Ajax trouw. De spelmaker heeft besloten hoe dan ook dit seizoen in Amsterdam af te zullen maken. Sneijder maakt daarmee een eind aan alle geruchten over een vertrek naar Spanje. Hij wil zich vanaf vandaag concentreren op zijn laatste jaar in Nederland, om daarna de stap te maken waar hij naar eigen zeggen aan toe is.

Valencia haalde vorige week voor de tweede keer bakzeil met een bod van zestien miljoen euro en kan simpelweg niet op tegen de vraagprijs van dertig miljoen. Vandaag liet directeur Miquel Angel Ruiz bovendien weten dat Sneijder niet langer eerste keus is.

Real Madrid werd genoemd als tweede kandidaat, maar de Spaanse landskampioen meldde zich niet bij Ajax en is bovendien nog bezig met andere spelers.
Mooi. Nog een seizoen Ajax. Absoluut noodzakelijk voor Ajax en winst voor de Nederlandse competitie.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 17:36:45 #156
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51668153
Ben benieuwd wat ajax voor Sneijder vangt met een nog 1-jarige verbintenis volgend jaar.

Maar kan me in ieder geval indenken dat de ajacieden blij zijn dat hij nog een jaartje blijft.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_51668240
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 17:36 schreef PyTh het volgende:
Ben benieuwd wat ajax voor Sneijder vangt met een nog 1-jarige verbintenis volgend jaar.

Maar kan me in ieder geval indenken dat de ajacieden blij zijn dat hij nog een jaartje blijft.
Hopelijk een succesvol seizoen met Champions League of in ieder geval Europees voetbal na de winterstop, kampioen, 10+ assists en +- 10 goals en dan ook nog eens presteren op het EK, dan trekt Ajax alsnog de hoofdprijs hoor.

Zeker als de koopgekte bij Barca, Chelsea en Real niet gestopt is.
pi_51668248
Dat zal niet al te veel meer zijn, 4 a 5 miljoen max. Maar ik ben zeker blij dat hij nog een jaar blijft, geld is er voor nu genoeg na Babel.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_51668433
Als iemand een transfer heeft verdiend dan is het Sneijder wel. Maar ik ben toch verdomd blij dat we nog een jaar van hem kunnen genieten.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_51668472
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 17:39 schreef Suijk het volgende:
Dat zal niet al te veel meer zijn, 4 a 5 miljoen max. Maar ik ben zeker blij dat hij nog een jaar blijft, geld is er voor nu genoeg na Babel.
Van 30 naar 4 miljoen alleen maar omdat er 2009 op een papiertje staat? Ik denk Ajax hem dan nog liever een jaar houdt dan voor 5 miljoen laat vertrekken.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 17:49:39 #161
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51668503
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 17:48 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Van 30 naar 4 miljoen alleen maar omdat er 2009 op een papiertje staat? Ik denk Ajax hem dan nog liever een jaar houdt dan voor 5 miljoen laat vertrekken.
Meer dan een miljoentje of 7 a 8 verwacht ik niet dat ajax er voor zal krijgen met een nog 1-jarig contract.
pi_51668592
Van mij part gooit hij er nog een jaar bovenop en vertrekt hij gratis.
pi_51668634
AFC AJAX
  vrijdag 20 juli 2007 @ 17:54:57 #164
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51668639
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 17:53 schreef BB-boy het volgende:
Van mij part gooit hij er nog een jaar bovenop en vertrekt hij gratis.
Zou niet goed zijn voor Sneijder en ook niet voor ajax denk ik.

Sneijder begint de Nederlandse competitie te ontgroeien.
pi_51668704
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 17:49 schreef PyTh het volgende:

[..]

Meer dan een miljoentje of 7 a 8 verwacht ik niet dat ajax er voor zal krijgen met een nog 1-jarig contract.
Staat tegenover dat je met Sneijder wat meer centjes in de CL verdient en zo alsnog een leuk bedrag opstrijkt.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_51669885
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 17:48 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik vind het vergelijkbaar met vd Vaart. Alleen als Sneijder wel een goed laatste jaar heeft, zal er wat bovenop komen. En het ligt eraan wie hem gaat kopen natuurlijk.
Klik dan als je durft
pi_51669922
Er waren zeker fanboys die echt dachten dat Real Madrid Sneijder zou willen hebben.

Die gast eindigt bij een club als HSV.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_51669961
fanboys
pi_51669966
Flikker op man maloot, Sneijder die word alleen maar beter. Hij word later echt een van de beste middenvelders van europa
AFC AJAX
pi_51670012
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:46 schreef BonJovi het volgende:
Flikker op man maloot, Sneijder die word alleen maar beter. Hij word later echt een van de beste middenvelders van europa
Ja en jij wil niet stiekem Daniel de Ridders gaylover zijn.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_51670045
Stakker.
Klik dan als je durft
pi_51670060
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:44 schreef Flashwin het volgende:
Er waren zeker fanboys die echt dachten dat Real Madrid Sneijder zou willen hebben.

Die gast eindigt bij een club als HSV.

Sneijder.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_51670191
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 17:54 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
wesley sneijder wesley sneijder wesley sneijder we worden kampioen
pi_51670339
pi_51672177
Hij blijft! Super! Mijn dag kan niet meer stuk!
pi_51672226
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 17:49 schreef PyTh het volgende:

[..]

En zelfs dat is al fors.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 19:54:51 #177
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_51672262
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 19:53 schreef cultheld het volgende:

[..]

En zelfs dat is al fors.
Hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor een seizoen en EK hij gaat spelen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 20 juli 2007 @ 19:55:58 #178
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51672293
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 19:53 schreef cultheld het volgende:

[..]

En zelfs dat is al fors.
Ach v.d. Vaart ging voor 5 weg na een zeer matig seizoen met nog 1 contractjaar.
Ik verwacht dat Sneijder wel wat meer op zal brengen.

Kezman ging overigens ook voor 10 miljoen euro naar Chelsea (maar dan noem ik er ook wel 1 ) met een nog 1-jarig contract.
pi_51672327
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 19:54 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor een seizoen en EK hij gaat spelen.
Kan ook zijn dat ie voor het EK al een akkoord heeft met een club. Maar het gaat nu nog lastig worden voor Ajax om 10 miljoen te krijgen voor Sneijder. Alleen een titel zou dat kunnen vergoeden.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 20 juli 2007 @ 20:00:58 #180
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_51672442
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 19:57 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Kan ook zijn dat ie voor het EK al een akkoord heeft met een club. Maar het gaat nu nog lastig worden voor Ajax om 10 miljoen te krijgen voor Sneijder. Alleen een titel zou dat kunnen vergoeden.
+ ver komen in de CL.

Ik denk dat Sneijder pas voor een nieuwe club gaat na het EK. Stel hij speelt daar de pannen van het dak en schiet Oranje naar de titel. Dan zal hij zich toch achter de oren krabben dat hij bijv. bij Valencia heeft getekend, terwijl Real, Barca en ManU hem ineens willen hebben.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')