Ik hoop dat het onderste stukje ook voor Wesley geldtquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik hoop dat het onderste stukje ook voor Wesley geldt![]()
Hij zwetste zei dat hij 100 euro ging inzetten tegen Real om 525 te winnenquote:
Er zijn problemen met de tv-rechten dus vandaag wordt het niet uitgezonden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:58 schreef Noshiba het volgende:
gewoon rtl en moet ik geduld hebben?
Krijgen we daar ook beelden van te zien of laat men dat weer ons voorbij gaan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Morgen afscheid nemen van onze held
Wordt een geweldig afscheid![]()
Ik heb geen idee. Voor de aftrap wordt er in ieder geval afscheid van Wes genomen. En hij krijgt het afscheid dat hij verdiendquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Krijgen we daar ook beelden van te zien of laat men dat weer ons voorbij gaan?
Dom dat hij niet gedekt werd. Dat zou in Nederland wsl niet gebeurenquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:07 schreef BB-King het volgende:
Beetje lucky goal, maar wel leuk dat ie scoort natuurlijk.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Betere kwaliteit:
http://nl.youtube.com/watch?v=aHtoWqrYbBI
gol gol gol gol gol gol gol !!
Heb je niet gezien waar die vandaan kwam???? En de mensen die op de 16 inliepen zodat hij die ruimte kreeg???quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dom dat hij niet gedekt werd. Dat zou in Nederland wsl niet gebeuren
Spaanse competitie stelt dan ook niets voor.quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
"marca Holandes" o.i.d.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Betere kwaliteit:
http://nl.youtube.com/watch?v=aHtoWqrYbBI
gol gol gol gol gol gol gol !!
Met m'n beste Spaans; zoiets als 'dat tekent Nederland'. Denk ik.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:57 schreef Longmen het volgende:
[..]
"marca Holandes" o.i.d.
dat wil zeggen?
zeker wetenquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:30 schreef peaceman het volgende:
Mooi debuut Wesley!
In Nederland zou hij die vrije trap zelf hebben genomen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Idd, erg mooi.quote:
3 posts boven je, daar staan alle goals.quote:Op zondag 2 september 2007 23:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Netjes, ben benieuwd naar de beelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |