ze hebben je net buiten gelucht, met brood en water?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb net buiten gelunched, met brood, water en een leuke dame.
Tuurlijk Kuuk, alles gaat immer goed met mij!quote:
jazegtiequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:06 schreef OA het volgende:
[..]
Tuurlijk Kuuk, alles gaat immer goed met mij!![]()
Druk aan de arbeid enzo!![]()
en welke leuke dame gaat er nou met je mee naar mysteryand?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb net buiten gelunched, met brood, water en een leuke dame.
Op het moment geen enkele. Maar ik heb nog twee wekenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
en welke leuke dame gaat er nou met je mee naar mysteryand?
Ja toch...quote:
haha, ok.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:17 schreef OA het volgende:
[..]
Ja toch...![]()
Ik ben veel minder aanwezig dan gisteren!![]()
As a matter of fact: ik ga weer hard aan het werk om binnen afzienbare tijd weer een tvp neer te zetten...![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:20 schreef Houniet het volgende:
ben ik eindelijk vrij moet ik nog even langs komen op de zaak
je kan niet want je moet datendat doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:20 schreef Houniet het volgende:
ben ik eindelijk vrij moet ik nog even langs komen op de zaak
Dat wou ik ook net zeggen; datendat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:26 schreef Aarti het volgende:
[..]
je kan niet want je moet datendat doen![]()
dan moet je er wat aan doenquote:
bert. herman.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:44 schreef Pheno het volgende:
Ik hier?
Eenschquote:
Finkers is tofquote:
moetiequote:
warme hete douche wil vaak goed helpenquote:
Goed idee. Ik nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sowieso.
Ik ga vanavond die box maar weer eens uit de kast trekken.
quote:
quote:
nee jij bent een postwonderquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:51 schreef Sebasser het volgende:
Jezus, baggeraars.
die is tofquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
eensch, ik luister momenteel Herman Finkers - Geen spatader veranderd [4/11]
die heb ik niet op kantoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
warme hete douche wil vaak goed helpen
Een wonder dat je niet gebanned bent, dat kloptquote:
ah dan word het lastig Aartiquote:
Ik heb zelfs een keer (per ongeluk, dat wel.) tubgirl geplaatst in een CUL topic.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een wonder dat je niet gebanned bent, dat klopt
Crimineelquote:
Wat bewijst dat er op baggeraars geen autoban staatquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een keer (per ongeluk, dat wel.) tubgirl geplaatst in een CUL topic.
Meh, ik heb in totaal 1 ban gehad, en toen was ik al in de 50k posts.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
ah dan word het lastig Aarti
dus wachten totdat je thuis bent
dag aartiequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:58 schreef Aarti het volgende:
[..]
![]()
ik denk dat ik dan maar gewoon naar huis ga
doei!
Nee, gewoon een leuk Pmmetje naar de mod met de melding dat het per ongeluk ging, en dat andere is gewoon goed inlikken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat bewijst dat er op baggeraars geen autoban staat
Welkom.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Welnee.
Moesten ze dat maar niet doen.
Heb je toevallig als welkomst cadeau ook nieuwe oordoppen? deze dingen zijn zo kapot als wat.quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:58 schreef Aarti het volgende:
[..]
![]()
ik denk dat ik dan maar gewoon naar huis ga
doei!
nee, had wel een topic gemaakt omdat ik je mistte. lief he!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heb je toevallig als welkomst cadeau ook nieuwe oordoppen? deze dingen zijn zo kapot als wat.
Waar was je heen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heb je toevallig als welkomst cadeau ook nieuwe oordoppen? deze dingen zijn zo kapot als wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |