en wanneer verwacht je eens wat (lekker) tropisch weer naar ons kikkerlandje?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:10 schreef Frutsel het volgende:
Eindelijk gebeurd het dan... een echte tropische storm, recht op de Caribbean af... zou eens tijd worden:{
Dominicaanse Republiek kan de borst natmaken:')
jij bent altijd chagrijnig?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoi, ik ben ook chagrijnig.
Maar ik doe m'n best om niet zo over te komen vandaag ok?
weet je wel een leuke titel?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
zin om de op te fixen? zoek het niet
voorlopig niet, maar daar zijn de 'weerexperts' druk mee bezig in de topics in DEquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
en wanneer verwacht je eens wat (lekker) tropisch weer naar ons kikkerlandje?
hehequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
geef jezelf een naamtopic, lijkt het net of ik hem gemaakt heb
tering, ik keek naar je naam, zag dat er moderator achter stond en dacht: huhquote:
nee, maar de laatste dagen welquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
jij bent altijd chagrijnig?
kan je niet ff voor 5 minuten je mond houden?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
tering, ik keek naar je naam, zag dat er moderator achter stond en dacht: huh
Sinds wanneer is die mod?
Lekker wakker erik
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lekker wakker erik
Ik ben nooit chagerijnig!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, maar de laatste dagen wel
Gister vanwege m'n stoelgang en vandaag omdat ik kut geslapen heb
Zoek je weer ruzie?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
kan je niet ff voor 5 minuten je mond houden?
wat heeft het dan voor zin dat ik 5 minuten m'n bek hou?quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lekker wakker erik
omdatik hie rnog 5 min aanwezig was, nu ga ik weer.. doesen en eten brbquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat heeft het dan voor zin dat ik 5 minuten m'n bek hou?
werkwerkwerkwerkwerk
tosti.
ah, ok.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
omdatik hie rnog 5 min aanwezig was, nu ga ik weer.. doesen en eten brb
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
goeie tt
je bent vrij vandaag?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:40 schreef BrandX het volgende:
ben ff cd'tje aan het branden, zodra die klaar is nog een bakkie extra en dan hop! naar de boksschool. Lekker met goeie muziek op de achtergrond met ammoniak in de weer
sodemieters, dat is lekkerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
heb al sinds donderdag vakantie
en heb dat nog voor zeker 4 weken!!!! [afbeelding]
Het is maar waar je van houdt hequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:52 schreef Pheno het volgende:
Zoon van Allah. Klinkt wel tof!
quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
mijn fqr kan geen nieuwe meer toevoegen
Heb je al koffie gehad lieverd?quote:
nee, is dat niet duidelijk dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je al koffie gehad lieverd?
eertjequote:
Ja hoor, dat was duidelijk!quote:
lekker, met melk en suiker graagquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
g
[..]
Ja hoor, dat was duidelijk!![]()
[afbeelding]
Mooi tafelkleed heb jij!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
g
[..]
Ja hoor, dat was duidelijk!![]()
[afbeelding]
ik zag het ook alquote:
het is aarti lenny, aartiquote:
Waarom vind jij het zo erg als iemand een E achter je naam schrijft?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:50 schreef Aarti het volgende:
heel goed
Zijn stroom zal wel net zo traag zijn als de internetverbinding...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:52 schreef Houniet het volgende:
ik kan ook best aardig zijn.
papier blijft wel lang weg met de koffie
Begint ook wel aardig druk te worden hier.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:52 schreef Houniet het volgende:
ik kan ook best aardig zijn.
papier blijft wel lang weg met de koffie
ja, het is een veelgemaakte fout onder hindoestanen, dus ik heb er idd een trauma aan overgehoudenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:54 schreef OA het volgende:
[..]
Waarom vind jij het zo erg als iemand een E achter je naam schrijft?
Ik snap wel dat dat je naam niet is, maar heb je er een traumatische ervaring mee?
Whehe....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:57 schreef Houniet het volgende:
ik moet zo echt mijn bed uit voor koffie
kijken of me broertje al online iskan die het mooi brengen
Oh, hmmm...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:56 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja, het is een veelgemaakte fout onder hindoestanen, dus ik heb er idd een trauma aan overgehouden![]()
doe ik vaker hoor, werkt ideaalquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:58 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe....![]()
Toppunt van luiheid... [afbeelding]
Sorry.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:56 schreef Aartie het volgende:
[..]
ja, het is een veelgemaakte fout onder hindoestanen, dus ik heb er idd een trauma aan overgehouden![]()
En waarom is jouw broeder dan nog zo gek om het te doen ook?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |