En dat vraag jij je, zittend achter je computer om 10 over 1 's nachts, af??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:08 schreef EdAtTheBar het volgende:
Wat zou Jaap nou altijd aan het doen zijn op zijn computer? Met name nu om 10 over 1 s'nachts...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat vraag jij je, zittend achter je computer om 10 over 1 's nachts, af??![]()
Ik denk dat hij vast niet de streams aan 't volgen is en op Fok zit...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat vraag jij je, zittend achter je computer om 10 over 1 's nachts, af??![]()
Nee was dat maar waar, weet hij gelijk dat ie niet goed bezig is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vast niet de streams aan 't volgen is en op Fok zit...
Het valt me wel op dat we jou al een tijdje niet gezien hebbenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vast niet de streams aan 't volgen is en op Fok zit...
Scherp, maar ik doe dit niet altijd en Jaap welquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga maar weer slapen dan denk ik.. humeur ombuigenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:13 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Als je net wakker bent dan moet je ook geen nadiafilmpjes gaan bekijken. Das vragen om een ochtendhumeur.![]()
Nee dat mogen ze niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:27 schreef EdAtTheBar het volgende:
Kunnen de bewoners eigenlijk bij deze fora?
En niet eens vanwege een banquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat we jou al een tijdje niet gezien hebben![]()
Tuurlijk, laat een berichtje achter dan zwaaien ze morgen om 14.00 naar jequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:27 schreef EdAtTheBar het volgende:
Jawel, maar daar staat de doodstraf op. Vandaar dat de bewoners 't (heel begrijpelijk) niet in hun hoofd halen zich hier te vertonen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:27 schreef EdAtTheBar het volgende:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:32 schreef Kinga het volgende:
http://goudenkooi.headlin(...)barst-in-huilen-uit/
Holy shit dat filmpje. Wat een verwend kutkind. Ik had haar geslagen.
Kut, ga je nu al weer wegquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:31 schreef SiRojK het volgende:
Mooi kut dit.. ik ga maar weer slapen, kutzooi
Weltrusten
Wie is Allen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:36 schreef Lady-night het volgende:
Doei allen
Haaahahaha, heerlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:52 schreef Lady-night het volgende:
http://goudenkooi.headlin(...)barst-in-huilen-uit/
Ze willen er gewoon een end aan breien, laat ze toch.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Net weer even drie uurtjes de streams aangehad, en godverdomme wat is het jammer
dat die losers van de DGK_redactie dit concept zo om zeep aan het helpen zijn ....![]()
Kijk naar de agenda voor morgen, er gebeurt gewoon helemaal niets meer,
zo jammer ..... DGK week-agenda
Als iemand nog een ludieke kaarten-aktie richting D. Flens wil organiseren, moet
je maar even PM-en voor haar prive-adres, de postcode is 1243 Jx voor dat kutwijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |