En dat vraag jij je, zittend achter je computer om 10 over 1 's nachts, af??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:08 schreef EdAtTheBar het volgende:
Wat zou Jaap nou altijd aan het doen zijn op zijn computer? Met name nu om 10 over 1 s'nachts...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat vraag jij je, zittend achter je computer om 10 over 1 's nachts, af??![]()
Ik denk dat hij vast niet de streams aan 't volgen is en op Fok zit...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat vraag jij je, zittend achter je computer om 10 over 1 's nachts, af??![]()
Nee was dat maar waar, weet hij gelijk dat ie niet goed bezig is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vast niet de streams aan 't volgen is en op Fok zit...
Het valt me wel op dat we jou al een tijdje niet gezien hebbenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vast niet de streams aan 't volgen is en op Fok zit...
Scherp, maar ik doe dit niet altijd en Jaap welquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga maar weer slapen dan denk ik.. humeur ombuigenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:13 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Als je net wakker bent dan moet je ook geen nadiafilmpjes gaan bekijken. Das vragen om een ochtendhumeur.![]()
Nee dat mogen ze niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:27 schreef EdAtTheBar het volgende:
Kunnen de bewoners eigenlijk bij deze fora?
En niet eens vanwege een banquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat we jou al een tijdje niet gezien hebben![]()
Tuurlijk, laat een berichtje achter dan zwaaien ze morgen om 14.00 naar jequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:27 schreef EdAtTheBar het volgende:
Jawel, maar daar staat de doodstraf op. Vandaar dat de bewoners 't (heel begrijpelijk) niet in hun hoofd halen zich hier te vertonen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:27 schreef EdAtTheBar het volgende:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:32 schreef Kinga het volgende:
http://goudenkooi.headlin(...)barst-in-huilen-uit/
Holy shit dat filmpje. Wat een verwend kutkind. Ik had haar geslagen.
Kut, ga je nu al weer wegquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:31 schreef SiRojK het volgende:
Mooi kut dit.. ik ga maar weer slapen, kutzooi
Weltrusten
Wie is Allen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:36 schreef Lady-night het volgende:
Doei allen
Haaahahaha, heerlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:52 schreef Lady-night het volgende:
http://goudenkooi.headlin(...)barst-in-huilen-uit/
Ze willen er gewoon een end aan breien, laat ze toch.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Net weer even drie uurtjes de streams aangehad, en godverdomme wat is het jammer
dat die losers van de DGK_redactie dit concept zo om zeep aan het helpen zijn ....![]()
Kijk naar de agenda voor morgen, er gebeurt gewoon helemaal niets meer,
zo jammer ..... DGK week-agenda
Als iemand nog een ludieke kaarten-aktie richting D. Flens wil organiseren, moet
je maar even PM-en voor haar prive-adres, de postcode is 1243 Jx voor dat kutwijf.
Zag het filmpje net met haar gejank...vroeg me af hoe het mogelijk was dat ze zo kan janken om d'r haar wat ze te donker vindt en dat ze dat niet heeft met haar lijfquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:58 schreef Frasier het volgende:
Waarom halen ze vannacht gewoon niet de tondeuse over die kop van Nadia. Lachen man, als ze morgenochtend wakker wordt met een kaal hoofd en allemaal plukken haar naast d'r![]()
![]()
!
Ik kijk wel uit, voor je het weet haalt madam flens die enge vrouw weer in de villa om zo wat leven in de brouwerij te brengen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Net weer even drie uurtjes de streams aangehad, en godverdomme wat is het jammer
dat die losers van de DGK_redactie dit concept zo om zeep aan het helpen zijn ....![]()
Kijk naar de agenda voor morgen, er gebeurt gewoon helemaal niets meer,
zo jammer ..... DGK week-agenda
Als iemand nog een ludieke kaarten-aktie richting D. Flens wil organiseren, moet
je maar even PM-en voor haar prive-adres, de postcode is 1243 Jx voor dat kutwijf.
Ach dat mens loopt zich gewoon gigantisch aan te stellen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zag het filmpje net met haar gejank...vroeg me af hoe het mogelijk was dat ze zo kan janken om d'r haar wat ze te donker vindt en dat ze dat niet heeft met haar lijf![]()
Als die vrouw DGK uit komt en ontdekt hoe impopulair ze is pleegt ze vast eigenmoordquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:08 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ach dat mens loopt zich gewoon gigantisch aan te stellen.![]()
Dat doet ze niet, ze vind zich zelf te mooi om jong dood te gaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als die vrouw DGK uit komt en ontdekt hoe impopulair ze is pleegt ze vast eigenmoord
Of ze probeert zich er nog uit te janken door te zeggen dat het een rol was die haar door "achter" opgelegd werd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als die vrouw DGK uit komt en ontdekt hoe impopulair ze is pleegt ze vast eigenmoord
de brief begon met Lieve Palmaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:16 schreef Disana het volgende:
Jaap heeft een brief opgehangen boven het aanrecht. Is hij voor de huishouding? De ochtendCOSsers zullen het wel te horen krijgen.
[afbeelding]
Ah toe laat me nou een beetje hoop houdenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze probeert zich er nog uit te janken door te zeggen dat het een rol was die haar door "achter" opgelegd werd.
Ze kan wel slank worden als ze dood isquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:16 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dat doet ze niet, ze vind zich zelf te mooi om jong dood te gaan.![]()
Daar wil ze het wel voor doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze kan wel slank worden als ze dood is
Ik vind het sowieso tijd worden dat een paar anderen eens flink afgezeikt worden. Het zijn continu Huub en Lieke die de klappen krijgen, wat mij betreft zijn amandel, brrrrian, dennix en nadia eens aan de beurt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:36 schreef farceman het volgende:
Denk daT HET MORGEN EENS TIJD WORDT VOOR PALMA OM nIX EENS GOED AF TE ZEIKEN
Geweldigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:48 schreef Kailany het volgende:
Ik dacht.... laat ik eens even gaan puzzelen...(klopt misschien niet volledig, maar het lijkt erop
)
[afbeelding]
Knap van je, en bedankt. Voorzover ik kan zien klopt het heel aardigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:48 schreef Kailany het volgende:
Ik dacht.... laat ik eens even gaan puzzelen...(klopt misschien niet volledig, maar het lijkt erop
)
[afbeelding]
Volgens mij zit je er niet ver naast Kailany.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:48 schreef Kailany het volgende:
)
[afbeelding]
quote:
Ik heb gewoon even op jouw afbeelding geklikt en dan wordt ie net dat kleine beetje groter wat nodig is om het wel goed te kunnen lezenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:53 schreef Kailany het volgende:
[..]
hoop dat het een beetje leesbaar is, zie dat de text een beetje klein is uitgevallen.... maar ja, dan maar even een brilletje opdoen
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb gewoon even op jouw afbeelding geklikt en dan wordt ie net dat kleine beetje groter wat nodig is om het wel goed te kunnen lezen
Beetje lang verhaal zo midden in de nachtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:49 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso tijd worden dat een paar anderen eens flink afgezeikt worden. Het zijn continu Huub en Lieke die de klappen krijgen, wat mij betreft zijn amandel, brrrrian, dennix en nadia eens aan de beurt.Ik wil wel eens zien hoe goed zij de klappen op kunnen vangen.
Brrrrrian wordt helemaal para, amandel raakt helemaal in paniek, nadia jankt dan 24 uur per dag en dennix rent de poort uit. Huub en Lieke zijn niet echt mijn favorietjes maar bij gebrek aan beter ben ik nog steeds geneigd hun kant te kiezen. Heb respect voor het feit dat ze ruggegraat tonen in het spel. De rest trekt dat niet, die zijn in elkaars hol gekropen en daar blijven ze zitten. Ik wil hen wel eens meemaken als er terror op hen gepleegd wordt. Hoeveel ruggegraat zouden zij hebben? En dan heb ik het niet over Huub en Lieke versus de rest, maar de rest tegen een brrrian en amandel of een nadia en nixs. Wedden dat er van dat stelletje (amandel en brrrian of nadia en nixs niks over blijft.
Volgens mij weet de febo dat ook en daarom gebeurt er niks.
![]()
De Cos verloopt toch heel trrraaaag vannacht dus alle tijd om effe een flink stukkie te plaatsen. En als lezer heb je toch nog wat te doen hier in de Cos.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Beetje lang verhaal zo midden in de nachtIk denk inderdaad dat de meeste anderen het niet lang zouden volhouden.
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:12 schreef F04 het volgende:
Ik heb hier eventjes geen streams. Slaapt iedereen al trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |