EN WEER MAG IK U ALLEN EEN STRALEND GOEDE MORGEN TOEWENSEN
Steeds minder tijdsbesteding gaat verloren aan het volgen van DGK. De eerlijkheid gebiedt mij toe te geven dat ik nog wel veel mee lees op de Cossen omdat ik het wetenschappelijk interessant vind om reacties van anderen te peilen. Ik merk echter dat er steeds meer Off Topic commentaar wordt gegeven, hetgeen zonder meer te maken heeft met de geleverde wanprestaties van de DGK.bewoners.
Gisteren nog wel even met verbazing de zwaar overtrokken reactie van ene Nadia bekeken, die haar wereld volledig in zag storten na het verven van haar toch al verknalde haardos. Mijn god waar kan HET zich druk maken om uiterlijke kenmerken. Ook de uitgevoerde noodingreep door de kapper resulteerde niet in het gewenste resultaat met als gevolg dat Naadje nu lid is geworden van de plaatselijke Oranje vereniging. Zelden heb ik een fenomeen kunnen volgen waarbij alle al dan niet cosmetische ingrepen mislukten, waarvoor het bewijs in de nachtelijke uren werd aangetoont.
Nadia heeft het volste recht zwaar ontevreden te zijn met haar verschijning, want laten we eerlijk zijn behalve een redelijk mooi koppie heeft deze HET niets te bieden, ze lijkt in sterke mate op een Chinees Hangbuik Varken en heeft een borstpartij waar een vrouw van zestig zich nog voor zou schamen.
Maar bovenal is het een verwende, egocentrische gedragsgestoorde persoonlijheid die volkomen onterecht aanspraak maakt op Media aandacht.
Los van het fenomeen Nadia proberen de mannelijke bewoners Dennix, Brian en Jaap snode plannen in hun ziekelijke, of in het geval van Dennix, uitgeschakelde breinen te ontwikkelen. Erg veel verder als Brainstormen en Denktanken komen zij niet.
Samengevat kan ik maar 1 wens uitspreken en wel in Amanda terminologie " STERRUF DGK " en dan het totale concept cremeren zodat en geen bewijsmeteriaal voor het nageslacht overblijft.
Verder wens ik jullie allemaal veel plezier toe bij het kijken en luisteren naar DGK vandaag waar het klaaggezang van Naadje wel de boventoon zal vormen incluis de handdoeken modeshow en de in de camera geworpen pseudo wulpse blikken.
P Streamer, wil jij s.v.p. bij het verjagen van de zeemeeuwenplaag wat een ietwat zorgvuldigere methode toepassen want hun populatie neemt landinwaarts in sterke mate toe. Hiervoor alvast mijn dank.
[ Bericht 39% gewijzigd door DrsH op 14-08-2007 07:16:51 ]