Dit meen je toch hopelijk nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:15 schreef yvonne het volgende:
Mogguh! Vrolijk plaatje om bij wakker te worden:
[afbeelding]
![]()
Ik vind dit een van de leukste plaatjes van DGKquote:
Inderdaad, maar wel vrolijk in de zin van: ik ben tig jaar ouder dan Nadia maar heb in alle opzichten een veeeeeel mooier lijf....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:15 schreef yvonne het volgende:
Mogguh! Vrolijk plaatje om bij wakker te worden:
[afbeelding]
![]()
Ja, volgens mij ademen ze allemaal nog.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:31 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Inderdaad, maar wel vrolijk in de zin van: ik ben tig jaar ouder dan Nadia maar heb in alle opzichten een veeeeeel mooier lijf....![]()
Ach...leedvermaak is ook vermaak..![]()
Goedemorgen. Is er al leven in de kooi?
Niet die van natasia, na de operatie ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind dit een van de leukste plaatjes van DGK
Joh, bij mij hangen ze op m'n knieén en in de winter kan ik ze om m'n nek wikkelen als sjaal,quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:31 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Inderdaad, maar wel vrolijk in de zin van: ik ben tig jaar ouder dan Nadia maar heb in alle opzichten een veeeeeel mooier lijf....![]()
Ach...leedvermaak is ook vermaak..![]()
Goedemorgen. Is er al leven in de kooi?
Heb je daar ook een cap van eventueel ???quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Joh, bij mij hangen ze op m'n knieén en in de winter kan ik ze om m'n nek wikkelen als sjaal,
dus ja, niets mooiers dan leedvermaak
Vrouwen![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:48 schreef DrsH het volgende:
[..]
Heb je daar ook een cap van eventueel ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |