...Jah ik was al over nieuw begonnen..met mijn On topic plaatje..maar helaas kon de rest het niet laten toch door te zeiken..en idd http://www.apporte.nl/index.html volle maan is het over 14 dagen pas...quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:50 schreef Varen het volgende:
O,o, als het vandaag in DGK ook zo gaat als hier, kunnen we een opwindend dagje verwachten.
Volgens mij is het nieuwe maan of zo, daar raken de mensen vaak van in de war. Eigenlijk moeten de ruziemakers gewoon de dag even overnieuw beginnen en dan vriendelijk, zijn jullie mannen?
Het wordt wel tijd voor wat actie in dat hok, de laatste 2 dagen waren er zooooooooo saai.quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:50 schreef Varen het volgende:
O,o, als het vandaag in DGK ook zo gaat als hier, kunnen we een opwindend dagje verwachten.
Volgens mij is het nieuwe maan of zo, daar raken de mensen vaak van in de war. Eigenlijk moeten de ruziemakers gewoon de dag even overnieuw beginnen en dan vriendelijk, zijn jullie mannen?
ach, alles wentquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:52 schreef DrsH het volgende:
[..]
Kun je jezelf wel vinden in de nieuwe programmering verder????![]()
haha..echt....ik zeg niet vaak over anderen dat ze grappig zijn..maar je hoort in de top 10 thuis van grappigste mensen op fok wat mij betreft. (compliment dus)....stand up comedy niks voor je als alle zielen uitgeknepen zijnquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:52 schreef DrsH het volgende:
[..]
Kun je jezelf wel vinden in de nieuwe programmering verder????![]()
Wat vind jij van de nieuwe programmering ik toets dit namelijk graag tussentijdsquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het wordt wel tijd voor wat actie in dat hok, de laatste 2 dagen waren er zooooooooo saai.![]()
potdomme ook echt..wow...lang gelee dat ik die hoorde..en jah....actieeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 13 augustus 2007 08:56 schreef beequeen het volgende:
Waarom wordt er niemand wakker gemaakt, het is potdome bijna 9 uur.![]()
Wat zal ik zeggen, het is even wennen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:55 schreef DrsH het volgende:
[..]
Wat vind jij van de nieuwe programmering ik toets dit namelijk graag tussentijds![]()
![]()
![]()
![]()
laat ze nog lekker even slapen, voor hun word het ook weer een saaie dag.quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:56 schreef beequeen het volgende:
Dan maken we ons dus weer op voor 1 COS vandaag.quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:58 schreef blomst het volgende:
[..]
laat ze nog lekker even slapen, voor hun word het ook weer een saaie dag.
Wat maakt de huishouding een lawaai .
Maar als je eenmaal gewend bent dan hakt hij er wel in hequote:Op maandag 13 augustus 2007 08:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zal ik zeggen, het is even wennen.![]()
Goedemorgen vakantiegangster! En de rest, uiteraard.quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:49 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen deze morgen, de stemming zit er al goed in hier
![]()
Hee morgenquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goedemorgen vakantiegangster! En de rest, uiteraard.
Volgens mij heb ik dit weekend het saaiste DGK-weekend ooit gemist. Wat zonde.
Maar vandaag wordt weer een enerverende dag vol stangen, tangen en hangen.
rtl beleid he dan krijg je datquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:56 schreef beequeen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |