Da's waar, en ik héb het gelezen. Welterusten nu, koppiesoep en F04, ik ga naar bed. Slaap lekker straksquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:11 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
De Cos verloopt toch heel trrraaaag vannacht dus alle tijd om effe een flink stukkie te plaatsen. En als lezer heb je toch nog wat te doen hier in de Cos.Nee en ik weet wel zeker dat de rest het niet volhoudt. Daarom wordt het tijd om eens wat terror op hen te plegen.
![]()
ow okequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:10 schreef HiDiHo het volgende:
Gister was het 9:09
[COS # 2268] Waar de avond ten einde is.
Of wat minder flits gebruiken !!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 06:36 schreef DrsH het volgende:
P Streamer, wil jij s.v.p. bij het verjagen van de zeemeeuwenplaag wat een ietwat zorgvuldigere methode toepassen want hun populatie neemt landinwaarts in sterke mate toe.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:15 schreef yvonne het volgende:
Mogguh! Vrolijk plaatje om bij wakker te worden:
[afbeelding]
![]()
gelukkig zit 't ontbijt er net in ..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:15 schreef yvonne het volgende:
[afbeelding]
![]()
Dit meen je toch hopelijk nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:15 schreef yvonne het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ik vind dit een van de leukste plaatjes van DGKquote:
Inderdaad, maar wel vrolijk in de zin van: ik ben tig jaar ouder dan Nadia maar heb in alle opzichten een veeeeeel mooier lijf....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:15 schreef yvonne het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ja, volgens mij ademen ze allemaal nog.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:31 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Inderdaad, maar wel vrolijk in de zin van: ik ben tig jaar ouder dan Nadia maar heb in alle opzichten een veeeeeel mooier lijf....![]()
Ach...leedvermaak is ook vermaak..![]()
Goedemorgen. Is er al leven in de kooi?
Niet die van natasia, na de operatie ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind dit een van de leukste plaatjes van DGK
Joh, bij mij hangen ze op m'n knieén en in de winter kan ik ze om m'n nek wikkelen als sjaal,quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:31 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Inderdaad, maar wel vrolijk in de zin van: ik ben tig jaar ouder dan Nadia maar heb in alle opzichten een veeeeeel mooier lijf....![]()
Ach...leedvermaak is ook vermaak..![]()
Goedemorgen. Is er al leven in de kooi?
Heb je daar ook een cap van eventueel ???quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Joh, bij mij hangen ze op m'n knieén en in de winter kan ik ze om m'n nek wikkelen als sjaal,
dus ja, niets mooiers dan leedvermaak
Vrouwen![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:48 schreef DrsH het volgende:
[..]
Heb je daar ook een cap van eventueel ???
Toen Huub hem iets vroeg over de beschuldigingen van Palma keek hij even en trok het dekbed over zijn hoofd.quote:
Juist je, de terror van Dennix, zijn kop boven de dekensquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:15 schreef Meganog het volgende:
[..]
Toen Huub hem iets vroeg over de beschuldigingen van Palma keek hij even en trok het dekbed over zijn hoofd.
Dat 10 stoptquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:21 schreef blomst het volgende:
Staat er iets op de voorpagina van de telegraaf wat de miljonairs niet mogen weten?
Goedemorgen, en er ook nog voor betaald krijgenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:33 schreef Copycat het volgende:
Ik ben toch heel benieuwd hoe Palma haar taakomschrijving is. Sigaretten roken, schelden op miljonairs, platte praatjes houden... Dat is 't volgens mij wel.
Goede morgen deze uitgeslapen, want verslapen ochtend.
En nog een peuk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:19 schreef beequeen het volgende:
Opperzwabber denkt: Eerst een peuk.
Er komt vrijdag om 20.30 een afscheidsprogramma van de zender Tien, live vanuit DGK.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:21 schreef blomst het volgende:
Staat er iets op de voorpagina van de telegraaf wat de miljonairs niet mogen weten?
Eierstruifquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:43 schreef Copycat het volgende:
Om een beetje eierstruis?
dank jequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er komt vrijdag om 20.30 een afscheidsprogramma van de zender Tien, live vanuit DGK.
Gepresenteerd door Albert Verlinde en Daphne Bunskoek.
Best wel een slimme promotie voor het RTL programma DGK.
Misschien dat de bewoners dat nog niet mogen weten.
Mogguhquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er komt vrijdag om 20.30 een afscheidsprogramma van de zender Tien, live vanuit DGK.
Gepresenteerd door Albert Verlinde en Daphne Bunskoek.
Best wel een slimme promotie voor het RTL programma DGK.
Misschien dat de bewoners dat nog niet mogen weten.
Toch nog niet helemaal uitgeslapen ...quote:
En de grote tering en tyfusbekken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:43 schreef Copycat het volgende:
Om een beetje eierstruis?
Zijn dat de woorden van Palma?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:48 schreef Meganog het volgende:
[..]
En de grote tering en tyfusbekken.
Yep.quote:
Dat werd is tijd dat iemand daar een opmerking over maakt........komt de boodschap aan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:52 schreef beequeen het volgende:
Opperzwabber valt Nada aan dat ze niet onder de douche stapt 's ochtends en zelfs geen washand over haar gezicht haalt, maar direct een laag make-up aanbrengt.
De Grote Palmashow is het hoogtepunt van de dag, dus dat zal toch niet?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toch nog niet helemaal uitgeslapen ...
Ga maar eens aan het werk, er weer inkomen enzo. En DGK zal nu toch niet opeens wel enerverend worden?
Ben je gek, ze zegt dat ze na de sex doucht.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:53 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dat werd is tijd dat iemand daar een opmerking over maakt........komt de boodschap aan?
ik had het kunnen wetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek, ze zegt dat ze na de sex doucht.
slap mannetje, zum kotsenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:06 schreef blomst het volgende:
Brian geeft zijn eigen reden aan waarom Lieke het grapje met de eieren ging uithalen.
Als hij José maar kan dissen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:12 schreef Marrije het volgende:
Dit is nieuw, Huub die voor Nadia opkomt en met dennis tegen Palma teker gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |