Het gaat mij allemaal veeeel te snel andersquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:23 schreef WurM het volgende:
Ik blijf maar F5'en en er komen maar geen nieuwe posts bij
Straks in bed doen we weer lekker rustig aan, oke?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het gaat mij allemaal veeeel te snel anders![]()
doh!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:25 schreef WurM het volgende:
[..]
Nee, Gmail kan m ook niet versturen
Dan moet je idd naar beneden lopen om zelf eentje te pakken...
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik snap er geen jota meer van
Het lijkt wel een Groningen-meet topicquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:27 schreef Ladidadida het volgende:
Net een uur open en al op pagina 5
Ja, maar jouw brein werkt ook maar op halve kracht. De andere helft is bezig met jou te plagen: opwarmen, afkoelen, tegen je hersenpan aanbonken, buikkrampen in de aanbieding doen,je darmflora plagen, je spieren aan het pesten en noem het maar op.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Lijkt me prettig!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:27 schreef WurM het volgende:
[..]
Straks in bed doen we weer lekker rustig aan, oke?
en dan zeggen ze dat mannen niet kunnen multitasken!! Ik doe meer tegelijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Die hoort in Mag ik uit de categorie "Ohw Noezz"...quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Owja, en hierbij promoot ik de te winnen prijs:
[afbeelding]
Neequote:Op maandag 13 augustus 2007 23:28 schreef Berenanus het volgende:
[..]
doh! [afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Heb je hier nog wat aan?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:28 schreef PeZu het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Je mag niet trekken onder het baggeren!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:29 schreef WurM het volgende:
Ik zit hier maar een beetje te baggeren en toch wordt mijn bril steeds weer smerig... Hoe kan dat?
Tss, ik doe tegelijkertijd aan MSN, en fobo en pm heurquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, maar jouw brein werkt ook maar op halve kracht. De andere helft is bezig met jou te plagen: opwarmen, afkoelen, tegen je hersenpan aanbonken, buikkrampen in de aanbieding doen,je darmflora plagen, je spieren aan het pesten en noem het maar op.
Dus we nemen het je niet kwalijk.![]()
Geen idee, maar dat heb ik nu dus ook. Toevallig net schoongemaakt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:29 schreef WurM het volgende:
Ik zit hier maar een beetje te baggeren en toch wordt mijn bril steeds weer smerig... Hoe kan dat?
hehe koeiquote:
Ik heb m vanavond al 2x schoongemaakt. Ik snap er echt geen kutje vanquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:30 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat heb ik nu dus ook. Toevallig net schoongemaakt.
ja ik heb ook een bril
Dat doe ik nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:29 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je mag niet trekken onder het baggeren!
Ow, ook fobo? *checkt*quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tss, ik doe tegelijkertijd aan MSN, en fobo en pm heur![]()
Ik kan me zo geen smilie bedenken die daarbij pastquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Die hoort in Mag ik uit de categorie "Ohw Noezz"...
Ik ook 2x, maar 1x is logisch omdat ik vanmorgen in een hal heb gewerkt waar allemaal zaagsel heen en weer woeit.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:31 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik heb m vanavond al 2x schoongemaakt. Ik snap er echt geen kutje van
Mijn werk? Ik was mongolenquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:32 schreef WurM het volgende:
[..]
Dat doe ik nietIk ga jouw werk niet doen
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:32 schreef Ladidadida het volgende:
Ik heb ook een bril! BRILLENTOPIC!
wat ben je nu dan?quote:
Ow wat slim... Daar had ik nog nooit over nagedacht!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:33 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik ook 2x, maar 1x is logisch omdat ik vanmorgen in een hal heb gewerkt waar allemaal zaagsel heen en weer woeit.
Ow! Ik weet waarom je je bril moet schoonmaken. Kijk, het is vochtig weer enzo, en dan blijven stofdeeltjes makkelijker op je bril plakken omdat die vochtig is!
Mag ookquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar een zonnebril.
Uberich.quote:
eentje maarquote:
Deze komt een beetje in de buurt:quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik kan me zo geen smilie bedenken die daarbij past![]()
berenanus aait zequote:Op maandag 13 augustus 2007 23:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heerlijk. Wat een subtiele omschrijving.
Ik citeer van Ladi's CV:
Beroep: Mongolenwasser.
Reten van mongolenquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heerlijk. Wat een subtiele omschrijving.
Ik citeer van Ladi's CV:
Beroep: Mongolenwasser.
Samen zijn wij best sociaal, Anusje!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:37 schreef Berenanus het volgende:
Dus we hebben haast allemaal een bril. (GEEEKS!)
en de helft wast of aait mongolen.
Wat een bende hier.
owja hebben we ook nog zo'n homofiele PeZu rondhuppelen en die RealZeus die wel heel erg lijkt op een dude die snel verzorging nodig heeft...
HOI RARE WERELD![]()
hee jij was begonnen met avances mijnerzijds te makenquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:37 schreef Berenanus het volgende:
Dus we hebben haast allemaal een bril. (GEEEKS!)
en de helft wast of aait mongolen.
Wat een bende hier.
owja hebben we ook nog zo'n homofiele PeZu rondhuppelen en die RealZeus die wel heel erg lijkt op een dude die snel verzorging nodig heeft...
HOI RARE WERELD![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Samen zijn wij best sociaal, Anusje!
Volgens mij heb jij GHB in mijn drankje gedaan. Ik doe namelijk anders nooit zo!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee jij was begonnen met avances mijnerzijds te maken![]()
ghb is vies en doet me niksquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:39 schreef Berenanus het volgende:
[..]![]()
[..]
Volgens mij heb jij GHB in mijn drankje gedaan. Ik doe namelijk anders nooit zo!
MAMMA! HELP! DIE VIEZERIK ZIT WEER ACHTER ME AAN!
[afbeelding]
Jammer dat me broertje er niet is, anders had die met een hamer op me kop kunnen slaanquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:37 schreef Berenanus het volgende:
RealZeus die wel heel erg lijkt op een dude die snel verzorging nodig heeft...
ghbquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ghb is vies en doet me niks![]()
mdma ftw![]()
Bewaar je een puntje voor mij?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jammer dat me broertje er niet is, anders had die met een hamer op me kop kunnen slaan![]()
Ik ga overigens ff wat eten, geflambeerde hoofdtelefoon om precies te zijn. Zie ook: 'koken met Termie'
http://fok.phserver.net/fok2/lekker.wmv
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jammer dat me broertje er niet is, anders had die met een hamer op me kop kunnen slaan![]()
Ik ga overigens ff wat eten, geflambeerde hoofdtelefoon om precies te zijn. Zie ook: 'koken met Termie'
http://fok.phserver.net/fok2/lekker.wmv
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:41 schreef WurM het volgende:
Ik ga richting bed.
Jullie mogen dit topic verder vullen met nachtwensen, zoals die zijn te vinden in mijn sig en fobo.
Jullie mogen dat ook niet doen, als jullie dat liever hebben.
Tot morgen!
ghb daar gaat mijn huid alleen enorm van tintelen en ik word ietsepietse vaag in de kop meer nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:42 schreef Berenanus het volgende:
[..]
ghb
[..]
Bewaar je een puntje voor mij?
Ik kan je reet wel wassen, en Anus kan je aaienquote:
Neh, dat kan ik zelf allemaal wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik kan je reet wel wassen, en Anus kan je aaien
truste lekker stukquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:46 schreef Berenanus het volgende:
Mensen mensen, ik ga ook naar mijn bedje toe
Moet er morgen weer vroeg uit. Succes met de nachtbagger![]()
Misschien is het wel zo verstandig dat je er gewoon mee instemt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Neh, dat kan ik zelf allemaal wel.
Ik lijk wel op Toontje maar ik ben het gelukkig niet.![]()
![]()
Nog niet iig.![]()
Kom ik er ook in voorquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:38 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik ben De waarheid achter FOK! aan het verfilmen, en JEZUS WAT EEN HOOP WERK! Wel vet overigens
Taste the rainbow.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:49 schreef Hanstin het volgende:
[afbeelding]nu zien we wat yvonne bij zargon doet
Samen met mij!quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Misschien is het wel zo verstandig dat je er gewoon mee instemt.
zomg te gay Z, te gayquote:
Anders moet het gedwongen. Dwangbuizen enzo. Is geen pretje, geloof mequote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Anders moet het gedwongen. Dwangbuizen enzo. Is geen pretje, geloof me![]()
I've seen it happen..quote:
Is dat te vertrouwen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:55 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Misschien stem. Beeldmateriaal zorg ik zelf wel voor
Wanneer kan ik het script inzien?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Je moet je wel aan het script houden, meer niet![]()
Eeeuh, lees het topic misschien? (zie sigquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wanneer kan ik het script inzien?
Goeie timing, het topic is toch bijna volquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:12 schreef Ladidadida het volgende:
Ik zeg weltrusten! Mijn pc begint tegen te stribbelen, en ik ga verder uitzieken in bed. Goedenacht allemaal
slaapsequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:12 schreef Ladidadida het volgende:
Ik zeg weltrusten! Mijn pc begint tegen te stribbelen, en ik ga verder uitzieken in bed. Goedenacht allemaal
Dacht ik toch.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Goeie timing, het topic is toch bijna vol
Ik ben er net!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Goeie timing, het topic is toch bijna vol
ga huilen danquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Kutzooi! Ik ga bier drinken!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |