Stiekeme geilaard jij!quote:
Alsof ik daar tijd voor heb als ik aan het baggeren benquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:05 schreef Edwinuss het volgende:
Trusten WurM
Lach jij ook zo?quote:
bagger dan maar lekker door gotikquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:06 schreef WurM het volgende:
[..]
Alsof ik daar tijd voor heb als ik aan het baggeren ben
Je moet zo wel naar bed toe als ik ook ga. Anders heb ik het zo koud schatje.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:06 schreef WurM het volgende:
[..]
Alsof ik daar tijd voor heb als ik aan het baggeren ben
Echt wel.quote:
Is al gefixt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
bagger dan maar lekker door gotik
Daar sla je de spijker op z'n kopquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Echt wel.
Als je je beroerd voelt eet je toch geen slagroomsoesjes?
Ik zie het al voor me: kreunend van de spierpijn naar de bank kruipen, waar je voorzichtig gaat zitten omdat je kont schraal is van de hele dag spetterpoep (maar dat is niet bij vrouwen, want die poepen niet), het zweet staat op je bonzende voorhoofd want uiteraard heb je koorts en hoofdpijn en dan begin je slagroomsoesjes te eten.
Nee, dat zal je maag op zo'n dag waarderen.![]()
Mag dat niet?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:09 schreef WurM het volgende:
[..]
Weet niet. Ik zit voor de verandering eens achter mn geluidsloze laptop
Maar je zei kinky
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Daar sla je de spijker op z'n kop
You pwn!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:10 schreef WurM het volgende:
Whahaha, 2 posts achter elkaar, met een ADSL-lite verbinding en slome kutlaptop. Eat that, stelletje baggerusers!
Ik heb het koud en warm en koud en warm en enorme buikpijn (nee, niet van het eten) en hoofdpijn, en dan zijn koude slagroomsoesjes welkomquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Vriendinnen van mij zegen dat ze het wel doen.
Maar natuurlijk is dat een hoax.
Maar heb ik met de rest ook gelijk? Zo ja, dan ben je ziek.
Een verzoek tot wat?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:12 schreef WurM het volgende:
[..]
Jawel, maar ik dacht dat het een verzoek was
Owja, en hierbij promoot ik de te winnen prijs:quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:56 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk nog van plan om ze te gaan winnen
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Owja, en hierbij promoot ik de te winnen prijs:
[afbeelding]
Dat gevoel heb ik ookquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:14 schreef Berenanus het volgende:
Volgens mij zijn een hoop baggers verdwenen...
Kan niet, Berenanus blijft maagd tot in het huwelijkquote:
Ow. Dan dacht ik het helemaal verkeerd, want ik dacht dat het een verzoek jegens mij was.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Kan niet, Berenanus blijft maagd tot in het huwelijk
De glimlach wilt niet van mijn gezicht af. DUDE wat een fotoquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik weet nu niet wat lelijker isquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ben op 16 jarige leeftijd getrouwdquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Kan niet, Berenanus blijft maagd tot in het huwelijk
Dat dacht ik eigenlijk ook.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:16 schreef WurM het volgende:
[..]
Ow. Dan dacht ik het helemaal verkeerd, want ik dacht dat het een verzoek jegens mij was.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:12 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb het koud en warm en koud en warm en enorme buikpijn (nee, niet van het eten) en hoofdpijn, en dan zijn koude slagroomsoesjes welkom![]()
Yay! (gok dat ik zelf naar beneden moet lopen om er 1 te pakken of niet?)quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:17 schreef WurM het volgende:
Ow neus! Reply nummer 52346640 is van mij!!!1![afbeelding] en bier voor allen [afbeelding]
Geen idee, maar ik wil ze allebei!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet nu niet wat lelijker is
dat shirt of die boxjes![]()
Ik ben de draad kwijtquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:17 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik ben op 16 jarige leeftijd getrouwd
[..]
Dat dacht ik eigenlijk ook.
Ladidadida, ligt toe!
Neehee. Gewoon eten. Koud. Hè, toe niet zo vervelend, ik ben ziekquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Begrijp ik hier uit dat jij de slagroomsoesjes tegen je hoofd houdt???
Kleine tip: een hele warme douche werkt ook wel verfrissend.![]()
En natuurlijk beterschap en zulks.![]()
![]()
* fruitmand, sinaasappelsap en thee aangeeft.
Het shirt is wel ok hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet nu niet wat lelijker is
dat shirt of die boxjes![]()
Ik kan wel ff proberen of Gmail wel zulke grote bijlagen snapt...quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:18 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Yay! (gok dat ik zelf naar beneden moet lopen om er 1 te pakken of niet?)
[..]
ik vind het wonder dat er in het ONZ baggertopic nog niemand over die poster op je kast is begonnen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het shirt is wel ok hoorDe speakers zijn lelijk, gare Heineken groen kleur ook
![]()
ik dacht dat een kikker op die shirts had gekotstquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het shirt is wel ok hoorDe speakers zijn lelijk, gare Heineken groen kleur ook
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik ben de draad kwijtWat moet ik precies toelichten?
Nog niets ontvangen. Of zullen die mailduiven er langer over doen als het een groot mailtje is?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:20 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik kan wel ff proberen Gmail wel zulke grote bijlagen snapt...
hoaxquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:23 schreef WurM het volgende:
Ik blijf maar F5'en en er komen maar geen nieuwe posts bij
Dat is voor de gemiddelde ONZ-user toch niets bijzonders?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik vind het wonder dat er in het ONZ baggertopic nog niemand over die poster op je kast is begonnen.![]()
Jammer joh, je bent gehax0rd.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:23 schreef WurM het volgende:
Ik blijf maar F5'en en er komen maar geen nieuwe posts bij
Nee, Gmail kan m ook niet versturenquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:23 schreef Berenanus het volgende:
[..]
[afbeelding]
Pak hem maar weer op hoor
[..]
Nog niets ontvangen. Of zullen die mailduiven er langer over doen als het een groot mailtje is?
Ik snap er geen jota meer vanquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:23 schreef Berenanus het volgende:
[..]
[afbeelding]
Pak hem maar weer op hoor
[..]
Nog niets ontvangen. Of zullen die mailduiven er langer over doen als het een groot mailtje is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |