Neehee. Daar is geen animo voor, hele poll voor geweest enzo. Nu klaar over tieten hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:27 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Animo, hell yeah. Post je tieten eens!![]()
Oke oke....quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:29 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Neehee. Daar is geen animo voor, hele poll voor geweest enzo. Nu klaar over tieten hoor
Die poll is niet eerlijk verlopen hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:29 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Neehee. Daar is geen animo voor, hele poll voor geweest enzo. Nu klaar over tieten hoor
Of! Thee en slagroomsoesjes!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:30 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Oke oke....
Koffie en koffiekoekjes?
KOFFIE EN KOFFIEKOEKJES !
Bier en tieten klinkt beter
Bier en Bugles!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:30 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Oke oke....
Koffie en koffiekoekjes?
KOFFIE EN KOFFIEKOEKJES !
Bier en tieten klinkt beter
Hoe kom jij daar nou weer bij?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:30 schreef Drenthe het volgende:
[..]
Die poll is niet eerlijk verlopen hoor![]()
![]()
oooh ba huw mequote:
Ja, 6 blikken Heineken omdat ik zo graag die speakerkratjes (die kut zijn) wou testenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:26 schreef KopieerMachine het volgende:
Nog bier hier?
Of tieten?
mag beiden
Dat had je toch opzich wel kunnen verwachten he...quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, 6 blikken Heineken omdat ik zo graag die speakerkratjes (die kut zijn) wou testen
Wel leuk om ergens neer te zetten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, 6 blikken Heineken omdat ik zo graag die speakerkratjes (die kut zijn) wou testen

helaasquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[afbeelding]
Ik dacht, die KopieerMachine is deaud gak
Weet ik veel, het bier ontbreekt al, dus ik dacht dat we het maar met de tieten moesten doenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hoe kom jij daar nou weer bij?
Ok.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:38 schreef Edwinuss het volgende:
Ed meld zich om te baggeren!
Ben geen Heineken fan. Ik drink het nu wel, maar vind het maar smaakloos.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:35 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Wel leuk om ergens neer te zetten.
Alsof je tegen je zin bier koopt
![]()
![]()
Ben je ziek?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:25 schreef Ladidadida het volgende:
Zegge, de nachtbagger kan vandaag wel een beetje op tijd beginnen hè? Ik ben namelijk ziek en ik verveel me helemaal de tyfus, dus ik dacht: bagger
Bagger is a way of life
En waar is Paultjuhhh als je em nodig bent?
Maar niet met mijn tietenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:38 schreef Drenthe het volgende:
[..]
Weet ik veel, het bier ontbreekt al, dus ik dacht dat we het maar met de tieten moesten doen![]()
ik heb maternus gekocht, das net waterquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ben geen Heineken fan. Ik drink het nu wel, maar vind het maar smaakloos.
Nee oké.... je moet eens Jeager drinken, goedkoop überbier! serieus goed te drinken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ben geen Heineken fan. Ik drink het nu wel, maar vind het maar smaakloos.
Nee, ik heb geen aids. Soort griep ofzo, ik weet niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:38 schreef WurM het volgende:
[..]
Ben je ziek?
Waarom ben je ziek?
Heb ik je ziek gemaakt?
quote:
Ik zet er wel 220V opquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
je moet het hek wel hoog zetten, want ja..
ik ben t
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:40 schreef Berenanus het volgende:
[..]
![]()
Ladidadida, beterschap trouwens, kruip lekker in bed met je laptop of een goed boek. Sterkte!
Nee joh. Tuuurlijk nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[afbeelding]
Ik dacht, die KopieerMachine is deaud gak
Maar ik heb ook geen aidsquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen aids. Soort griep ofzo, ik weet niet.
Ah en daarom kunnen mensen die winnen via het fok foto bier wedstrijd ding.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Helaas niet in het bezit van laptopquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:40 schreef Berenanus het volgende:
[..]
![]()
Ladidadida, beterschap trouwens, kruip lekker in bed met je laptop of een goed boek. Sterkte!
whieehieeeequote:
Je mag vast ook wel met mij in bed kruipenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:43 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Helaas niet in het bezit van laptopMaar bedankt!
sportjoernaal is voor noobsquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik was sportjournaal kijken wat ik je brom![]()
waar gaat dat heenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:45 schreef zarGon het volgende:
Approved ook nog.
Alsof ik daar beter van wordtquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:45 schreef WurM het volgende:
[..]
Je mag vast ook wel met mij in bed kruipen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:45 schreef Hanstin het volgende:
[..]
sportjoernaal is voor noobs
sporten dat is pas voor pro's
Waarmee?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Alsof ik daar beter van wordt
Wat gaat het hier snel trouwens, ik kan niet eens de bagger bijhouden
'fok foto bier wedstrijd'? Daar weet ik niets vanaf...quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:43 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ah en daarom kunnen mensen die winnen via het fok foto bier wedstrijd ding.
Nu snap ik het!
Tss, wat doe je ineens niet-lief vandaagquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Laat Dirkh het maar niet horen!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
'fok foto bier wedstrijd'? Daar weet ik niets vanaf...
ik zit ook al opgescheept met pils welke eik geen pils is maar water met een flauw bier smaakjequote:
pindakaas?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:47 schreef Edwinuss het volgende:
ik smeer em mensen, ik wil namelijk niet dood door Remlof zijn stroom
De bagger loopt als dunne drap door de .. de...quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Door de... gaatjes...?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:49 schreef Berenanus het volgende:
[..]
De bagger loopt als dunne drap door de .. de...
bla, door de wat loop de bagger als dunne drap?![]()
Qunix.quote:
Is dat zo?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:47 schreef WurM het volgende:
[..]
Tss, wat doe je ineens niet-lief vandaag
quote:
Ow oke...quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ja te laat , turnmeisjes waren bij het sport journaal
Oepsquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Laat Dirkh het maar niet horen!
ONZ vakantiefoto wedstrijd. Mits bier!
Dat is alveel beterquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:50 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Is dat zo?Sorry WurMel, ik vind je wel lief
![]()
![]()
Dat ziet er toch slechter uit dan waar ik over fantaseerde...quote:
die ziet er al beter uitquote:
lastpostquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Oeps![]()
Maargoed, nergens staat wat de prijs is![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Weetje wat mij tof lijkt.... de huillacht smiley als PI
Zelfs ik kliktequote:Op maandag 13 augustus 2007 22:51 schreef paultjuhhh het volgende:
wehheheeh iedereen klikken
Ik heb em op dvd schat.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:53 schreef paultjuhhh het volgende:
kijken jullie ook weddingplanner @ ned 1 !?!![]()
regel dat jaquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Weetje wat mij tof lijkt.... de huillach smiley als PI
neem dat dan op gekquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ja te laat , turnmeisjes waren bij het sport journaal
Serieusquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb em op dvd schat.
beter kwalliteit.
We hebben een topic in BUG nodigquote:
Ik was eigenlijk nog van plan om ze te gaan winnenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Owja, ik had pagina 2 niet eens bekeken![]()
En ik zit die speakers hier een beetje af te kraken![]()
regel dat jaquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We hebben een topic in BUG nodig![]()
![]()
![]()
Dan had je achter de schermen beter moeten opletten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Oeps![]()
Maargoed, nergens staat wat de prijs is![]()
Je hebt me beloofd dat je die beelden van mij niet zou publiceren, dus dat geloof ikquote:
Lekker direct!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:55 schreef Hanstin het volgende:
[..]
als die foto's echt zijn dan wil ik je niet eens naakt zien![]()
Ik check morgen wel op uitzendingGemistquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:56 schreef paultjuhhh het volgende:
Aaaaaaaaahw wat een lief stelletje op ned 1 he
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je hebt me beloofd dat je die beelden van mij niet zou publiceren, dus dat geloof ik
Gelukkig dan ook maar dat dat niet gaat gebeurenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:55 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Kan je me rechten weer even fixen remlof? Hij zeurt bij mij om meuk en toolie...quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan had je achter de schermen beter moeten opletten.
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:57 schreef Hanstin het volgende:
Wat is ijsmeis.rar?(ik begrijp dat het een rar bestand is... maar ijsmeis?)
Hoiquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:55 schreef Hanstin het volgende:
[..]
IJstheezakjes.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:57 schreef Hanstin het volgende:
zomg te ergquote:
Geen idee, maar heb uit betrouwbare bron vernomen dat het 516kb groot is..quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:57 schreef Hanstin het volgende:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:00 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Geen idee, maar heb uit betrouwbare bron vernomen dat het 516kb groot is..
pimpmode/Als je meisjes over de vloer hebt die je wilt neuken,quote:
Heul nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij bent niet ziek.
Als je ziek bent heb je geen zin in slagroomsoesjes.
Dan drink je thee en eet je met tegenzin een beschuitje met appelmoes.![]()
Wie lacht er zo ubergeil?quote:
nee, gewoon snel gemaakt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:00 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Dat doe je best snel. of heb je van elke dvd al een foto online staan?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:01 schreef paultjuhhh het volgende:
Poesje van Ladidadada !!1!! ~!!11!
quote:
Heb je al je talents in "speed" gezet? of heb je gewoon die racial skill? (maar dan zou ik het ook moeten hebben...quote:
ik ben gewoon snel..quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:03 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Heb je al je talents in "speed" gezet? of heb je gewoon die racial skill? (maar dan zou ik het ook moeten hebben...
Kinkyquote:
quote:
Stiekeme geilaard jij!quote:
Alsof ik daar tijd voor heb als ik aan het baggeren benquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:05 schreef Edwinuss het volgende:
Trusten WurM
Lach jij ook zo?quote:
bagger dan maar lekker door gotikquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:06 schreef WurM het volgende:
[..]
Alsof ik daar tijd voor heb als ik aan het baggeren ben
Je moet zo wel naar bed toe als ik ook ga. Anders heb ik het zo koud schatje.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:06 schreef WurM het volgende:
[..]
Alsof ik daar tijd voor heb als ik aan het baggeren ben
Echt wel.quote:
Is al gefixt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
bagger dan maar lekker door gotik
Daar sla je de spijker op z'n kopquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Echt wel.
Als je je beroerd voelt eet je toch geen slagroomsoesjes?
Ik zie het al voor me: kreunend van de spierpijn naar de bank kruipen, waar je voorzichtig gaat zitten omdat je kont schraal is van de hele dag spetterpoep (maar dat is niet bij vrouwen, want die poepen niet), het zweet staat op je bonzende voorhoofd want uiteraard heb je koorts en hoofdpijn en dan begin je slagroomsoesjes te eten.
Nee, dat zal je maag op zo'n dag waarderen.![]()
Mag dat niet?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:09 schreef WurM het volgende:
[..]
Weet niet. Ik zit voor de verandering eens achter mn geluidsloze laptop
Maar je zei kinky
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Daar sla je de spijker op z'n kop
You pwn!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:10 schreef WurM het volgende:
Whahaha, 2 posts achter elkaar, met een ADSL-lite verbinding en slome kutlaptop. Eat that, stelletje baggerusers!
Ik heb het koud en warm en koud en warm en enorme buikpijn (nee, niet van het eten) en hoofdpijn, en dan zijn koude slagroomsoesjes welkomquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Vriendinnen van mij zegen dat ze het wel doen.
Maar natuurlijk is dat een hoax.
Maar heb ik met de rest ook gelijk? Zo ja, dan ben je ziek.
Een verzoek tot wat?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:12 schreef WurM het volgende:
[..]
Jawel, maar ik dacht dat het een verzoek was
Owja, en hierbij promoot ik de te winnen prijs:quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:56 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk nog van plan om ze te gaan winnen
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Owja, en hierbij promoot ik de te winnen prijs:
[afbeelding]
Dat gevoel heb ik ookquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:14 schreef Berenanus het volgende:
Volgens mij zijn een hoop baggers verdwenen...
Kan niet, Berenanus blijft maagd tot in het huwelijkquote:
Ow. Dan dacht ik het helemaal verkeerd, want ik dacht dat het een verzoek jegens mij was.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Kan niet, Berenanus blijft maagd tot in het huwelijk
De glimlach wilt niet van mijn gezicht af. DUDE wat een fotoquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik weet nu niet wat lelijker isquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ben op 16 jarige leeftijd getrouwdquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Kan niet, Berenanus blijft maagd tot in het huwelijk
Dat dacht ik eigenlijk ook.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:16 schreef WurM het volgende:
[..]
Ow. Dan dacht ik het helemaal verkeerd, want ik dacht dat het een verzoek jegens mij was.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:12 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb het koud en warm en koud en warm en enorme buikpijn (nee, niet van het eten) en hoofdpijn, en dan zijn koude slagroomsoesjes welkom![]()
Yay! (gok dat ik zelf naar beneden moet lopen om er 1 te pakken of niet?)quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:17 schreef WurM het volgende:
Ow neus! Reply nummer 52346640 is van mij!!!1![afbeelding] en bier voor allen [afbeelding]
Geen idee, maar ik wil ze allebei!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet nu niet wat lelijker is
dat shirt of die boxjes![]()
Ik ben de draad kwijtquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:17 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik ben op 16 jarige leeftijd getrouwd
[..]
Dat dacht ik eigenlijk ook.
Ladidadida, ligt toe!
Neehee. Gewoon eten. Koud. Hè, toe niet zo vervelend, ik ben ziekquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Begrijp ik hier uit dat jij de slagroomsoesjes tegen je hoofd houdt???
Kleine tip: een hele warme douche werkt ook wel verfrissend.![]()
En natuurlijk beterschap en zulks.![]()
![]()
* fruitmand, sinaasappelsap en thee aangeeft.
Het shirt is wel ok hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet nu niet wat lelijker is
dat shirt of die boxjes![]()
Ik kan wel ff proberen of Gmail wel zulke grote bijlagen snapt...quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:18 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Yay! (gok dat ik zelf naar beneden moet lopen om er 1 te pakken of niet?)
[..]
ik vind het wonder dat er in het ONZ baggertopic nog niemand over die poster op je kast is begonnen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het shirt is wel ok hoorDe speakers zijn lelijk, gare Heineken groen kleur ook
![]()
ik dacht dat een kikker op die shirts had gekotstquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het shirt is wel ok hoorDe speakers zijn lelijk, gare Heineken groen kleur ook
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik ben de draad kwijtWat moet ik precies toelichten?
Nog niets ontvangen. Of zullen die mailduiven er langer over doen als het een groot mailtje is?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:20 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik kan wel ff proberen Gmail wel zulke grote bijlagen snapt...
hoaxquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:23 schreef WurM het volgende:
Ik blijf maar F5'en en er komen maar geen nieuwe posts bij
Dat is voor de gemiddelde ONZ-user toch niets bijzonders?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik vind het wonder dat er in het ONZ baggertopic nog niemand over die poster op je kast is begonnen.![]()
Jammer joh, je bent gehax0rd.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:23 schreef WurM het volgende:
Nee, Gmail kan m ook niet versturenquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:23 schreef Berenanus het volgende:
[..]
[afbeelding]
Pak hem maar weer op hoor
[..]
Nog niets ontvangen. Of zullen die mailduiven er langer over doen als het een groot mailtje is?
Ik snap er geen jota meer vanquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:23 schreef Berenanus het volgende:
[..]
[afbeelding]
Pak hem maar weer op hoor
[..]
Nog niets ontvangen. Of zullen die mailduiven er langer over doen als het een groot mailtje is?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jammer joh, je bent gehax0rd.
Pwnd![]()
Het gaat mij allemaal veeeel te snel andersquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:23 schreef WurM het volgende:
Straks in bed doen we weer lekker rustig aan, oke?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het gaat mij allemaal veeeel te snel anders![]()
doh!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:25 schreef WurM het volgende:
[..]
Nee, Gmail kan m ook niet versturen
Dan moet je idd naar beneden lopen om zelf eentje te pakken...
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik snap er geen jota meer van
Het lijkt wel een Groningen-meet topicquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:27 schreef Ladidadida het volgende:
Net een uur open en al op pagina 5
Ja, maar jouw brein werkt ook maar op halve kracht. De andere helft is bezig met jou te plagen: opwarmen, afkoelen, tegen je hersenpan aanbonken, buikkrampen in de aanbieding doen,je darmflora plagen, je spieren aan het pesten en noem het maar op.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Lijkt me prettig!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:27 schreef WurM het volgende:
[..]
Straks in bed doen we weer lekker rustig aan, oke?
en dan zeggen ze dat mannen niet kunnen multitasken!! Ik doe meer tegelijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Die hoort in Mag ik uit de categorie "Ohw Noezz"...quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[afbeelding]
Neequote:Op maandag 13 augustus 2007 23:28 schreef Berenanus het volgende:
[..]
doh! [afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Heb je hier nog wat aan?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:28 schreef PeZu het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Je mag niet trekken onder het baggeren!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:29 schreef WurM het volgende:
Ik zit hier maar een beetje te baggeren en toch wordt mijn bril steeds weer smerig... Hoe kan dat?
Tss, ik doe tegelijkertijd aan MSN, en fobo en pm heurquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, maar jouw brein werkt ook maar op halve kracht. De andere helft is bezig met jou te plagen: opwarmen, afkoelen, tegen je hersenpan aanbonken, buikkrampen in de aanbieding doen,je darmflora plagen, je spieren aan het pesten en noem het maar op.
Dus we nemen het je niet kwalijk.![]()
Geen idee, maar dat heb ik nu dus ook. Toevallig net schoongemaakt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:29 schreef WurM het volgende:
Ik zit hier maar een beetje te baggeren en toch wordt mijn bril steeds weer smerig... Hoe kan dat?
hehe koeiquote:
Ik heb m vanavond al 2x schoongemaakt. Ik snap er echt geen kutje vanquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:30 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat heb ik nu dus ook. Toevallig net schoongemaakt.
ja ik heb ook een bril
Dat doe ik nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:29 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je mag niet trekken onder het baggeren!
Ow, ook fobo? *checkt*quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tss, ik doe tegelijkertijd aan MSN, en fobo en pm heur![]()
Ik kan me zo geen smilie bedenken die daarbij pastquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Die hoort in Mag ik uit de categorie "Ohw Noezz"...
Ik ook 2x, maar 1x is logisch omdat ik vanmorgen in een hal heb gewerkt waar allemaal zaagsel heen en weer woeit.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:31 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik heb m vanavond al 2x schoongemaakt. Ik snap er echt geen kutje van
Mijn werk? Ik was mongolenquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:32 schreef WurM het volgende:
[..]
Dat doe ik nietIk ga jouw werk niet doen
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:32 schreef Ladidadida het volgende:
Ik heb ook een bril! BRILLENTOPIC!
wat ben je nu dan?quote:
Ow wat slim... Daar had ik nog nooit over nagedacht!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:33 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik ook 2x, maar 1x is logisch omdat ik vanmorgen in een hal heb gewerkt waar allemaal zaagsel heen en weer woeit.
Ow! Ik weet waarom je je bril moet schoonmaken. Kijk, het is vochtig weer enzo, en dan blijven stofdeeltjes makkelijker op je bril plakken omdat die vochtig is!
Mag ookquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar een zonnebril.
Uberich.quote:
eentje maarquote:
Deze komt een beetje in de buurt:quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik kan me zo geen smilie bedenken die daarbij past![]()
berenanus aait zequote:Op maandag 13 augustus 2007 23:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heerlijk. Wat een subtiele omschrijving.
Ik citeer van Ladi's CV:
Beroep: Mongolenwasser.
Reten van mongolenquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heerlijk. Wat een subtiele omschrijving.
Ik citeer van Ladi's CV:
Beroep: Mongolenwasser.
Samen zijn wij best sociaal, Anusje!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:37 schreef Berenanus het volgende:
Dus we hebben haast allemaal een bril. (GEEEKS!)
en de helft wast of aait mongolen.
Wat een bende hier.
owja hebben we ook nog zo'n homofiele PeZu rondhuppelen en die RealZeus die wel heel erg lijkt op een dude die snel verzorging nodig heeft...
HOI RARE WERELD![]()
hee jij was begonnen met avances mijnerzijds te makenquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:37 schreef Berenanus het volgende:
Dus we hebben haast allemaal een bril. (GEEEKS!)
en de helft wast of aait mongolen.
Wat een bende hier.
owja hebben we ook nog zo'n homofiele PeZu rondhuppelen en die RealZeus die wel heel erg lijkt op een dude die snel verzorging nodig heeft...
HOI RARE WERELD![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Samen zijn wij best sociaal, Anusje!
Volgens mij heb jij GHB in mijn drankje gedaan. Ik doe namelijk anders nooit zo!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee jij was begonnen met avances mijnerzijds te maken![]()
ghb is vies en doet me niksquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:39 schreef Berenanus het volgende:
[..]![]()
[..]
Volgens mij heb jij GHB in mijn drankje gedaan. Ik doe namelijk anders nooit zo!
MAMMA! HELP! DIE VIEZERIK ZIT WEER ACHTER ME AAN!
[afbeelding]
Jammer dat me broertje er niet is, anders had die met een hamer op me kop kunnen slaanquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:37 schreef Berenanus het volgende:
RealZeus die wel heel erg lijkt op een dude die snel verzorging nodig heeft...
ghbquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ghb is vies en doet me niks![]()
mdma ftw![]()
Bewaar je een puntje voor mij?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jammer dat me broertje er niet is, anders had die met een hamer op me kop kunnen slaan![]()
Ik ga overigens ff wat eten, geflambeerde hoofdtelefoon om precies te zijn. Zie ook: 'koken met Termie'
http://fok.phserver.net/fok2/lekker.wmv
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jammer dat me broertje er niet is, anders had die met een hamer op me kop kunnen slaan![]()
Ik ga overigens ff wat eten, geflambeerde hoofdtelefoon om precies te zijn. Zie ook: 'koken met Termie'
http://fok.phserver.net/fok2/lekker.wmv
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:41 schreef WurM het volgende:
Ik ga richting bed.
Jullie mogen dit topic verder vullen met nachtwensen, zoals die zijn te vinden in mijn sig en fobo.
Jullie mogen dat ook niet doen, als jullie dat liever hebben.
Tot morgen!
ghb daar gaat mijn huid alleen enorm van tintelen en ik word ietsepietse vaag in de kop meer nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:42 schreef Berenanus het volgende:
[..]
ghb
[..]
Bewaar je een puntje voor mij?
Ik kan je reet wel wassen, en Anus kan je aaienquote:
Neh, dat kan ik zelf allemaal wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik kan je reet wel wassen, en Anus kan je aaien
truste lekker stukquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:46 schreef Berenanus het volgende:
Mensen mensen, ik ga ook naar mijn bedje toe
Moet er morgen weer vroeg uit. Succes met de nachtbagger![]()
Misschien is het wel zo verstandig dat je er gewoon mee instemt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Neh, dat kan ik zelf allemaal wel.
Ik lijk wel op Toontje maar ik ben het gelukkig niet.![]()
![]()
Nog niet iig.![]()
Kom ik er ook in voorquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:38 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik ben De waarheid achter FOK! aan het verfilmen, en JEZUS WAT EEN HOOP WERK! Wel vet overigens
Taste the rainbow.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:49 schreef Hanstin het volgende:
[afbeelding]nu zien we wat yvonne bij zargon doet
Samen met mij!quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Misschien is het wel zo verstandig dat je er gewoon mee instemt.
zomg te gay Z, te gayquote:
Anders moet het gedwongen. Dwangbuizen enzo. Is geen pretje, geloof mequote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Anders moet het gedwongen. Dwangbuizen enzo. Is geen pretje, geloof me![]()
I've seen it happen..quote:
Is dat te vertrouwen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:55 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Misschien stem. Beeldmateriaal zorg ik zelf wel voor
Wanneer kan ik het script inzien?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Je moet je wel aan het script houden, meer niet![]()
Eeeuh, lees het topic misschien? (zie sigquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wanneer kan ik het script inzien?
Goeie timing, het topic is toch bijna volquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:12 schreef Ladidadida het volgende:
Ik zeg weltrusten! Mijn pc begint tegen te stribbelen, en ik ga verder uitzieken in bed. Goedenacht allemaal
slaapsequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:12 schreef Ladidadida het volgende:
Ik zeg weltrusten! Mijn pc begint tegen te stribbelen, en ik ga verder uitzieken in bed. Goedenacht allemaal
Dacht ik toch.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Goeie timing, het topic is toch bijna vol
Ik ben er net!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Goeie timing, het topic is toch bijna vol
ga huilen danquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Kutzooi! Ik ga bier drinken!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |