Zoals ik al zei, zijn wij mensen niet eens in staat om onze eigen aarde te doorgronden en we vliegen maar minimale afstanden de ruimte in.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je hebt nog een aardig lange weg te gaan zo te zien. Verdiep je er eens voor de gein in voordat je domme opmerkingen gaat plaatsen. Serieus. Er valt veel over te lezen.![]()
Compleet offtopic, maar in veel CAO's bestaat die vrijheid al. En dat is meer dan genoeg.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:44 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, dat was dom. Hij had beter kunnen pleiten voor een extra feestdag, dan zijn de Nederlanders zo om.
Niet geheel waar. De meeste islamitisch gelovigen hebben dat niet, enkelen wel maar die volgen een fundamentalistische stroming. Een deel van de islamitsche gelovigen (en ongeloveigen) hebben gene problemen met joden maar wel met inwoners van israel. Maar er is ook een deel die ook met israeliers geen problemen hebben.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:31 schreef gelly het volgende:
[..]
Toen wij bezig waren ze op de trein te zetten waren ze daar nog veilig ja. Moslims hebben niet vanwege hun geloof een hekel aan joden (inwoners van israel), dat is pas ontstaan na de komst van Israel.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:33 schreef Jalu het volgende:
[..]
Leven en laten leven. Dat zouden alle religies eens moeten gaan prediken als grootste goed.
Maar je zou niet verkettert mogen worden omdat je dat denkt. Leven en laten leven.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:46 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, zijn wij mensen niet eens in staat om onze eigen aarde te doorgronden en we vliegen maar minimale afstanden de ruimte in.
Eigenlijk ben je als wetenschapper dan wel heel arrogant als je denkt te weten hoe het universum is ontstaan.
Waarom? Ik flikker ze liever van een berg af.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil die 43 ja stemmers weleens horen
Maar dat is het ook is bepaalde islamitsch gelovige landen. (al vloek je dan natuurlijk in de moskee). En b.t.w. moet je ook niet stellen dat God Allah is maar het zelfde betekent, kleine noance maar toch. De beide geloven zijn niet geheel identiek en Katholieken zien God ook anders dan b.v. de zevendedagadventisten. Als je tegen hun zegt dat het het zelfde is krijg je ook een preek terug hoe zij dat zien. En heb daar respect voor ieder zijn opvatting.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:40 schreef gelly het volgende:
Hier in het noorden is het ook echt vloeken in de kerk als je stelt dat God gewoon Allah is ...
Nou ik heb iets te veel van die lui in mn familie zitten, dank jequote:Op maandag 13 augustus 2007 23:58 schreef tnimble het volgende:
Katholieken zien God ook anders dan b.v. de zevendedagadventisten. Als je tegen hun zegt dat het het zelfde is krijg je ook een preek terug hoe zij dat zien. En heb daar respect voor ieder zijn opvatting.
Dan ben je kennelijk zelf niet volledig tolerant en misschien zelfs licht gepolariseerd door wat je in je familie aan drama's hebt mee gemaakt. En dat zelfde geldt ook voor de leden van de familie die door hun intolerante houding jouw zo gevormd hebben. Ben je daardoor minderwaardig, zielig of wat dan ook, natuurlijk niet! Maar het geeft je wel een andere kijk op bepaalde zaken dan anderen. Daar kunnen sommigen zich dan weer aan ergeren, stoten, gekwetst of getergd voelen en stil in een hoekje gaan zitten wenen of allerhande bedrijgen tegen je gaan uiten. Triest en dat zegt dan weer veel ove hun maar vrij niets of eigenlijk totaal niets over anderen die toevallig eenzelfde taal gebruiken, geloof volgen of land wonen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik heb iets te veel van die lui in mn familie zitten, dank je
Alleen het deel van Nederland waar hollanders wonen. Mensen met een hol hoofd!quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit mijn mond. Zullen we het hier dan ook maar gelijk Hollandistan noemen dan?
idd. "-estan" betekent "land van -"quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat dat het Arabische woord voor Nederland is. Sowieso meer Centraal-Aziatisch dan Arabisch.
moslims willen daar nog wel eens anders over denken, hoor, maar goed.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Moslims zeggen al God, maar dan in het arabisch. Dat is het hele punt dat de man maakt. Ik snap de commotie niet zo, als je in God gelooft geloof je ook in Allah. Dat is namelijk precies hetzelfde.
Als je het vergelijkt met onze tijd: ze leven niet in de middeleeuwen, maar in 50 jaar geleden. Geen 500, maar 50 jaar!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:20 schreef DropjesLover het volgende:
ze leven immers nog in de middeleeuwen, qua moraal/normen en waarden. dat vind ik echt.
vergelijkbaar iets als destijds in ierland, katholieken vs protestanten, maar na jaren van afschuw en haat en wederzijds onbegrip werken ze eindelijk samen.
Dat zal Muskens niet bedoelen, lijkt me.quote:[..]
ze willen gewoon op 1 lijn komen te zitten. wij, als meer verlichte, ontwikkelde, opgeleidde mensen met christelijke achtergrond zijn toch ook steeds minder met geloof bezig? dus wat boeit het?
Hoe zit het dan met de sea snails, die Dollo's wet ontkrachtten?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat dit in strijd is met de Wet van Dollo: Evolutie kan niet achteruit gaan.
Hoe ver moet het "aanpassen aan de Islam" nog gaan? Totdat de hele wereld weer in de Middeleeuwen leeft? Wat wil die man bereiken?
Amsterdammer zeker, die wetenschapper ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:46 schreef JohnDope het volgende:
Zoals ik al zei, zijn wij mensen niet eens in staat om onze eigen aarde te doorgronden en we vliegen maar minimale afstanden de ruimte in.
Eigenlijk ben je als wetenschapper dan wel heel arrogant als je denkt te weten hoe het universum is ontstaan.
je vergeet een letterquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:05 schreef Strolie75 het volgende:
Alzeiher is een hele nare ziekte.
Allahverdomme!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:41 schreef Caesu het volgende:
je vergeet een letter
Laten we dan een woord nemen wat wel het zelfde betekent zoals:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 04:14 schreef PLAE@ het volgende:
Laten we het voortaan maar Hans Christian Andersen noemen, ipv god/allah oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |