Jan Wolkers is streng gereformeerd opgevoed. Maar heeft heel wat sperma tussen vrouwen borsten gespoten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:52 schreef Fastmatti het volgende:
De definitieve overgave aan de Islam is dus nabij
Maar dat is dan dus weer incorrect. Jezus is de Zoon van God. En dat is nogal wat anders dan een profeet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:00 schreef osho het volgende:
en nu denkt bisschop Muskens dat alle moslims katholiek worden
what's next...jezus noemen we de profeet van God
Voor moslims is Jezus ook een profeet, maar niet de Zoon van God.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:00 schreef osho het volgende:
en nu denkt bisschop Muskens dat alle moslims katholiek worden
what's next...jezus noemen we de profeet van God
Op de site van netwerk staat niets vermeld over dit onzalige idee, alleen dat hij in februari 2008 zijn ambt neerlegt. Geen moment te laat trouwens, Muskens is dezelfde klootzak die twijfelt aan het verbod op condooms. Hij is geen ware katholiek.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
Muskens is al een tijdje toe aan pensioen.
Oude seniele gek.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:06 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Voor moslims is Jezus ook een profeet, maar niet de Zoon van God.
Vraag mij af wat de achterliggende reden is voor Muskens om een dergelijk idee naar voren te brengen. Iemand misschien enig idee of een bron?
De man heeft een punt.quote:Allah is gewoon het Arabische woord voor God. Waarom nemen wij dat niet over?
Je haalt de woorden uit mijn mond. Zullen we het hier dan ook maar gelijk Hollandistan noemen dan?quote:
Omdat wij hier geen Arabisch spreken misschien?quote:
Lijkt me sterk dat dat het Arabische woord voor Nederland is. Sowieso meer Centraal-Aziatisch dan Arabisch.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit mijn mond. Zullen we het hier dan ook maar gelijk Hollandistan noemen dan?
Of je de PLO en Hamas hoort ruzien, hilarisch gewoon.quote:
Het woordje 'misschien' toont je twijfel. Ik denk dat je jezelf eerst moet overtuigen voordat je ijzersterke logica aanvalt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Omdat wij hier geen Arabisch spreken misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |