quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:34 schreef neehe het volgende:
Godver, ik hoop dat die Naad echt heel snel de villa uitmoet, een sterfgeval of zoiets.
Wat een dom vervelend irritant geval is dat gedrocht ,dat de naam mens niet verdient.
Als ik haar en die Dennix samen ziet of hoor, gaat de steam op zwart.
Die verpesten de streams met hun aanwezigheid.
Opzouten, wegwezen, oprotten ,val dood, donder op, ga weg, uit beeld en sterf !!!!!!!
Pollens ik wordt een peu nerveu.
hmm, hoe groot is de kans dat nada onherstelbare schade aan haar kop aanricht?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:34 schreef Tissik het volgende:
Nadia heeft hot oil in haar haar geflikkerd, dus als Amanda dat haar niet eerst heel zorgvuldig gaat wassen, dan gaat dat verven sowieso mislukken.
Maar Jippie, dan mag Stanley speciaal voor Nadia komen! En dat is eigenlijk precies wat Nadia wil
![]()
niet zo groot vrees ik want het is geen waterstofperoxide dat ze erin gooitquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm, hoe groot is de kans dat nada onherstelbare schade aan haar kop aanricht?![]()
Dat ligt aan de snelheid waarmee Dennis komt. Als hij flink druk op kan bouwen kan het zijn dat hij dwars door haar schedel schiet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm, hoe groot is de kans dat nada onherstelbare schade aan haar kop aanricht?![]()
van korte duur, ze is haar doorweekte stampertje al bij Jaap op schoot aan het drukkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:35 schreef Mearloow het volgende:
whaaaaaaaaa eindelijk geen nadia op de streams! heeerlijk hier geniet ik van
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat ligt aan de snelheid waarmee Dennis komt. Als hij flink druk op kan bouwen kan het zijn dat hij dwars door haar schedel schiet.
de kans is dan wel aanwezig, maar als het van nix moet afhangen, dan acht ik 'm zeer kleinquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat ligt aan de snelheid waarmee Dennis komt. Als hij flink druk op kan bouwen kan het zijn dat hij dwars door haar schedel schiet.
Jammer, H2O2 in een 80% oplossing kan leuke effecten bewerkstelligen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:36 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
niet zo groot vrees ik want het is geen waterstofperoxide dat ze erin gooit
Reet ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:39 schreef Mearloow het volgende:
nadia heeft ook echt een mega lange reet in die rok. niet om aan te zien gewoon!
De haat tegen naat.quote:
pilletje nodigquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:34 schreef neehe het volgende:
Godver, ik hoop dat die Naad echt heel snel de villa uitmoet, een sterfgeval of zoiets.
Wat een dom vervelend irritant geval is dat gedrocht ,dat de naam mens niet verdient.
Opzouten, wegwezen, oprotten ,val dood, donder op, ga weg, uit beeld en sterf !!!!!!!
mag ik?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De haat tegen naat.
Zou een leuke titel kunnen zijn voor de volgende cos (die ik niet ga maken)
Tampons nog slip in beeld geweest, dus dat ongesteld zijn is een BS verhaal.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:40 schreef Mearloow het volgende:
zou toch mooi zijn als je straks een dikke rode vlek van de achterkant zie bij naadje haha!
Aandachtverhaal? Dan daalt ze nog verder in mijn achting (die al op nul stond)quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tampons nog slip in beeld geweest, dus dat ongesteld zijn is een BS verhaal.
Tijd zat, we zitten op pagina 5quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
goedmakertje dan, hoop dat ik op tijd zal zijn.![]()
Ben reeds voorzien, maar dank u voor het aanbod !!quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:43 schreef Desii het volgende:
[..]Op maandag 13 augustus 2007 20:34 schreef neehe het volgende:
pilletje nodig![]()
Moet het "De haat tegen Naat" worden of:quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:45 schreef Desii het volgende:
[..]
tuuurlijk... hierbij nog een keer de cap, waarbij haar oog lekt.
[afbeelding]
vind DGK erg saai geworden zelfs amanda vind ik ook niet inspirerend genoeg om het regelmatig te kijken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Denk dat je dat verkeerd ziet.
Sinds Nada en Nix erin zijn gekomen is het niks meer. Dat Natasja eruit is, is alleen een bijkomend voordeel.
Sterker nog, nu ik er over nadenk.... Nadia en Dennis zijn erin gezet om het zo saai mogelijk te maken zodat het LIJKT alsof het komt omdat Natasja eruit is.
Voor iedereen: poten af van een nieuwe cos! Die is voor tipsch.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
goedmakertje dan, hoop dat ik op tijd zal zijn.![]()
Uw werk zit er op voor vandaag, dus volledig uitgeput zit U achter de PC?quote:
A) De haat tegen Naatquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor iedereen: poten af van een nieuwe cos! Die is voor tipsch.![]()
Die mag in de op tipschquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:45 schreef Desii het volgende:
[..]
tuuurlijk... hierbij nog een keer de cap, waarbij haar oog lekt.
[afbeelding]
Een half uur ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:48 schreef beequeen het volgende:
Dennix is ervan overtuigd dat er een ontslagronde tegen hem is aangevraagd. Het enige wat Dennix wil is een half uur Huub bashen. Ik kan niet wachten.![]()
![]()
welk plan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:48 schreef farceman het volgende:
Hahahah het hele plan is weer mislukt door die domkop
Whatever, volgens mij wordt het een leuke OPquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
A) De haat tegen Naat
B) De haat voor Naat
C) Meer haat voor Naat
Dennix neemt wrs 2 minuten het voortouw en laat de rest aan de andere over.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:51 schreef neehe het volgende:
[..]
Een half uur ?
Zolang hij in de kooi zit heeft hij nog geen half uur volgepraat.
En tegen Huub een half uur achterelkaar ?
Waaaaaahaaaaaahaaaaahaaaa.![]()
![]()
En wanneer moet dat gaan gebeuren? Laat me raden... morgen misschien?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:48 schreef beequeen het volgende:
Dennix is ervan overtuigd dat er een ontslagronde tegen hem is aangevraagd. Het enige wat Dennix wil is een half uur Huub bashen. Ik kan niet wachten.![]()
![]()
as usual.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix neemt wrs 2 minuten het voortouw en laat de rest aan de andere over.
Sterker nog, volgende week donderdagquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:55 schreef Tissik het volgende:
[..]
En wanneer moet dat gaan gebeuren? Laat me raden... morgen misschien?
ROTFLOL!!!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sterker nog, volgende week donderdag![]()
2 minuten.... zooooo, jij hebt hem aardig hoog zittenquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix neemt wrs 2 minuten het voortouw en laat de rest aan de andere over.
Heeft hij de bekende achtervoegsels daar nog niet aan toe gevoegd?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:56 schreef Desii het volgende:
[..]
2 minuten.... zooooo, jij hebt hem aardig hoog zitten
tijdsduur: 10 seconden
speech: kwaak, kwaak......ff wachten..... kwaak, kwaak
uitvoering: 100% knalluh
effect: 0%
Jeetje, nee dus, 100% niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heeft hij de bekende achtervoegsels daar nog niet aan toe gevoegd?
Orgineel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:00 schreef Desii het volgende:
Brian en Amanda hebben plan A, plan B, plan C en plan D zodat niemand ze uit elkaar kan krijgen
Brian stelt voor om te gaan stoken tussen Huub en Lieke.
Dat haar kan nog véél verder verkloot worden dan enkel de lokjes!quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:01 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Alleen de lokjes was toch de bedoeling?
Ik persoonlijk heb liever dat Amanda het vakkundig verneukt, dus doe maar helemaal.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:01 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
In deze heb ik alle vertrouwen in Amandaquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:02 schreef 2live het volgende:
![]()
[..]
Ik persoonlijk heb liever dat Amanda het vakkundig verneukt, dus doe maar helemaal.![]()
Snap ik ook niet van 'm..quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:03 schreef schatje het volgende:
Alsof de andere koppels Jaap niet zullen dumpen. Dombo![]()
.
Ik kan dit nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
oeh, tipsch is opvallend even op de achtergrond. Wordt vast een mooie OP.![]()
Zegt hij... waar Dennis bij isquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:03 schreef beequeen het volgende:
Jaap vindt Nada de zwakste speler in de Kooi. Ze begint te janken als haar haar niet goed zit dus stemt hij Dennix er niet uit![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:01 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach gut, doe nog even je best, "je kan het"![]()
Tuurlijk kun je dat wel... het topic is er al: [COS 2273] Haat voor Naatquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je dat wel... het topic is er al: [COS 2273] Haat voor Naat
Dus hoppatee, een fatsoenlijke OP maken jij![]()
![]()
Dat lukte dan nog netquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je dat wel... het topic is er al: [COS 2273] Haat voor Naat
Dus hoppatee, een fatsoenlijke OP maken jij![]()
![]()
Eigenlijk is het gemeen, maar hij wilde het zelf.quote:
Nee hoor, ik ben niet gemeen. Vanaf pagina 5 de tijd om er iets moois van te maken, en ik gun hem een mooie OP.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gemeen, maar hij wilde het zelf.
Huh? Wat bedoel je?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:10 schreef Py het volgende:
![]()
pardon
Ik dacht laat ik niet de nieuwe verse cos direct gaan volkotsen![]()
Nog sterker: Donderdag over 2 weken pasquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
idd..... weer Huub en Lieke bashen.... ik geraak dit zooo beuquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:13 schreef farceman het volgende:
Snappen Dennis, Jaap en Brian (en redactie) nu echt niet dat we niet weer 5 tegen 2 situatie willen maar ruzie tussen hun onderling?!
Brian en Dennis zijn zo bang voor die ruzie kan Jaap daar niet in bewerkstelligen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |