quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:34 schreef neehe het volgende:
Godver, ik hoop dat die Naad echt heel snel de villa uitmoet, een sterfgeval of zoiets.
Wat een dom vervelend irritant geval is dat gedrocht ,dat de naam mens niet verdient.
Als ik haar en die Dennix samen ziet of hoor, gaat de steam op zwart.
Die verpesten de streams met hun aanwezigheid.
Opzouten, wegwezen, oprotten ,val dood, donder op, ga weg, uit beeld en sterf !!!!!!!
Pollens ik wordt een peu nerveu.
hmm, hoe groot is de kans dat nada onherstelbare schade aan haar kop aanricht?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:34 schreef Tissik het volgende:
Nadia heeft hot oil in haar haar geflikkerd, dus als Amanda dat haar niet eerst heel zorgvuldig gaat wassen, dan gaat dat verven sowieso mislukken.
Maar Jippie, dan mag Stanley speciaal voor Nadia komen! En dat is eigenlijk precies wat Nadia wil
![]()
niet zo groot vrees ik want het is geen waterstofperoxide dat ze erin gooitquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm, hoe groot is de kans dat nada onherstelbare schade aan haar kop aanricht?![]()
Dat ligt aan de snelheid waarmee Dennis komt. Als hij flink druk op kan bouwen kan het zijn dat hij dwars door haar schedel schiet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm, hoe groot is de kans dat nada onherstelbare schade aan haar kop aanricht?![]()
van korte duur, ze is haar doorweekte stampertje al bij Jaap op schoot aan het drukkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:35 schreef Mearloow het volgende:
whaaaaaaaaa eindelijk geen nadia op de streams! heeerlijk hier geniet ik van
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat ligt aan de snelheid waarmee Dennis komt. Als hij flink druk op kan bouwen kan het zijn dat hij dwars door haar schedel schiet.
de kans is dan wel aanwezig, maar als het van nix moet afhangen, dan acht ik 'm zeer kleinquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat ligt aan de snelheid waarmee Dennis komt. Als hij flink druk op kan bouwen kan het zijn dat hij dwars door haar schedel schiet.
Jammer, H2O2 in een 80% oplossing kan leuke effecten bewerkstelligen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:36 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
niet zo groot vrees ik want het is geen waterstofperoxide dat ze erin gooit
Reet ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:39 schreef Mearloow het volgende:
nadia heeft ook echt een mega lange reet in die rok. niet om aan te zien gewoon!
De haat tegen naat.quote:
pilletje nodigquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:34 schreef neehe het volgende:
Godver, ik hoop dat die Naad echt heel snel de villa uitmoet, een sterfgeval of zoiets.
Wat een dom vervelend irritant geval is dat gedrocht ,dat de naam mens niet verdient.
Als ik haar en die Dennix samen ziet of hoor, gaat de steam op zwart.
Die verpesten de streams met hun aanwezigheid.
Opzouten, wegwezen, oprotten ,val dood, donder op, ga weg, uit beeld en sterf !!!!!!!
Pollens ik wordt een peu nerveu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |