Dennix neemt wrs 2 minuten het voortouw en laat de rest aan de andere over.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:51 schreef neehe het volgende:
[..]
Een half uur ?
Zolang hij in de kooi zit heeft hij nog geen half uur volgepraat.
En tegen Huub een half uur achterelkaar ?
Waaaaaahaaaaaahaaaaahaaaa.![]()
![]()
En wanneer moet dat gaan gebeuren? Laat me raden... morgen misschien?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:48 schreef beequeen het volgende:
Dennix is ervan overtuigd dat er een ontslagronde tegen hem is aangevraagd. Het enige wat Dennix wil is een half uur Huub bashen. Ik kan niet wachten.![]()
![]()
as usual.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix neemt wrs 2 minuten het voortouw en laat de rest aan de andere over.
Sterker nog, volgende week donderdagquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:55 schreef Tissik het volgende:
[..]
En wanneer moet dat gaan gebeuren? Laat me raden... morgen misschien?
ROTFLOL!!!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sterker nog, volgende week donderdag![]()
2 minuten.... zooooo, jij hebt hem aardig hoog zittenquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix neemt wrs 2 minuten het voortouw en laat de rest aan de andere over.
Heeft hij de bekende achtervoegsels daar nog niet aan toe gevoegd?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sterker nog, volgende week donderdag![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:56 schreef Desii het volgende:
[..]
2 minuten.... zooooo, jij hebt hem aardig hoog zitten
tijdsduur: 10 seconden
speech: kwaak, kwaak......ff wachten..... kwaak, kwaak
uitvoering: 100% knalluh
effect: 0%
Jeetje, nee dus, 100% niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heeft hij de bekende achtervoegsels daar nog niet aan toe gevoegd?
Orgineel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:00 schreef Desii het volgende:
Brian en Amanda hebben plan A, plan B, plan C en plan D zodat niemand ze uit elkaar kan krijgen
Brian stelt voor om te gaan stoken tussen Huub en Lieke.
Dat haar kan nog véél verder verkloot worden dan enkel de lokjes!quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:01 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Alleen de lokjes was toch de bedoeling?
Ik persoonlijk heb liever dat Amanda het vakkundig verneukt, dus doe maar helemaal.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:01 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Alleen de lokjes was toch de bedoeling?
In deze heb ik alle vertrouwen in Amandaquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:02 schreef 2live het volgende:
![]()
[..]
Ik persoonlijk heb liever dat Amanda het vakkundig verneukt, dus doe maar helemaal.![]()
Snap ik ook niet van 'm..quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:03 schreef schatje het volgende:
Alsof de andere koppels Jaap niet zullen dumpen. Dombo![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |