Ik kan dit nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
oeh, tipsch is opvallend even op de achtergrond. Wordt vast een mooie OP.![]()
Zegt hij... waar Dennis bij isquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:03 schreef beequeen het volgende:
Jaap vindt Nada de zwakste speler in de Kooi. Ze begint te janken als haar haar niet goed zit dus stemt hij Dennix er niet uit![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:01 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Alleen de lokjes was toch de bedoeling?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach gut, doe nog even je best, "je kan het"![]()
Tuurlijk kun je dat wel... het topic is er al: [COS 2273] Haat voor Naatquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je dat wel... het topic is er al: [COS 2273] Haat voor Naat
Dus hoppatee, een fatsoenlijke OP maken jij![]()
![]()
Dat lukte dan nog netquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je dat wel... het topic is er al: [COS 2273] Haat voor Naat
Dus hoppatee, een fatsoenlijke OP maken jij![]()
![]()
Eigenlijk is het gemeen, maar hij wilde het zelf.quote:
Nee hoor, ik ben niet gemeen. Vanaf pagina 5 de tijd om er iets moois van te maken, en ik gun hem een mooie OP.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gemeen, maar hij wilde het zelf.
Huh? Wat bedoel je?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:10 schreef Py het volgende:
![]()
pardon
Ik dacht laat ik niet de nieuwe verse cos direct gaan volkotsen![]()
Nog sterker: Donderdag over 2 weken pasquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sterker nog, volgende week donderdag![]()
idd..... weer Huub en Lieke bashen.... ik geraak dit zooo beuquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:13 schreef farceman het volgende:
Snappen Dennis, Jaap en Brian (en redactie) nu echt niet dat we niet weer 5 tegen 2 situatie willen maar ruzie tussen hun onderling?!
Brian en Dennis zijn zo bang voor die ruzie kan Jaap daar niet in bewerkstelligen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |