RIOO DE JANEIROOO in decemberquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Misschien moest je ook eens op vakantie!
En helaas ook het land van de Tranniesquote:
De bovenste is te mager, de onderste heeft te grote uiersquote:
Nee, elke man wil altijd scoren, niet alleen op vakantie.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:10 schreef Snien het volgende:
Nee maar even he;
Gaat serieus elke man hier op vakantie met de intentie om te scoren? Dat vraag ik me wel af.
Het zijn Fok!kers dus...dat zeggen ze alleen maar stoer vanachter hun pc'tje terwijl ze elkjaar noodgedwongen met pappa en mamma naar een paupercamping moeten gaanquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:10 schreef Snien het volgende:
Nee maar even he;
Gaat serieus elke man hier op vakantie met de intentie om te scoren? Dat vraag ik me wel af.
Bijna wel ja, ik kende trouwens een man pas getrouwd zjin vrouw was ziek in het hotel gebleven. Wij gingen uit en er waren meer mensen uit het hotel aanwezig en hij zo tegen me jammer dat die andere er waren anders had ik zeker wel eentje geneuktquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:10 schreef Snien het volgende:
Nee maar even he;
Vrouwen gaan net zo vaak vreemd als mannen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:19 schreef Snien het volgende:
Tja, ik stel me er namelijk niet al te veel van voor. Wat is er nou leuk aan om in elke stad een andere chick te neuken? Zonder seks kun je ook een leuke vakantie hebben.
Oh en;
Dibble:![]()
BonJovi: Wat een trieste gast. Hoop dat zijn vrouw snel dr spullen pakt
Denk nog wel vaker eigenlijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vrouwen gaan net zo vaak vreemd als mannen.
Eenschquote:
We zijn niet allemaal oversexste pupers.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:10 schreef Snien het volgende:
Nee maar even he;
Als ze de kans krijgenquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:10 schreef Snien het volgende:
Nee maar even he;
Je kunt ook naïef blijven denken dat het niet gebeurtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:12 schreef fathank het volgende:
Naïeve bitches die overal in trappen.
Als je ze maar jong genoeg zoektquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je kunt ook naïef blijven denken dat het niet gebeurt![]()
Veel plezierquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:51 schreef BonJovi het volgende:
Ik ga in december terug naar Brazil en trust me ik ben liever daar dan hier![]()
Mannen biechten daarentegen 9 van de 10 keer eerlijk op dat ze een strakke kut hebben geneukt in Salou,quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vrouwen gaan net zo vaak vreemd als mannen.
En dat je naam Sjonnie is?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:16 schreef Snien het volgende:
Ja, stoer, ik wou dat ik een man was.
Jij hebt geen strakke kut meer zekerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:16 schreef Snien het volgende:
Ja, stoer, ik wou dat ik een man was.
Gelukkig zul jij dat nooit weten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:39 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Jij hebt geen strakke kut meer zeker
Gelukkig nietquote:
Mooi, dan hoop ik dat je ooit meedoet aan een dropping in 1 of ander oerwoudquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:31 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik ben niet zo goed in kompas + kaart lezen
In ieder geval niet in jóuw oerwoudquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:33 schreef Snien het volgende:
[..]
Mooi, dan hoop ik dat je ooit meedoet aan een dropping in 1 of ander oerwoud
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:36 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
In ieder geval niet in jóuw oerwoud![]()
Bij nader inzien heb je inderdaad wel genoeg aan dat van jezelfquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:36 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
In ieder geval niet in jóuw oerwoud![]()
Goede comebackquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:40 schreef Snien het volgende:
[..]
Bij nader inzien heb je inderdaad wel genoeg aan dat van jezelf
Ik was dit jaar naar Belgie, dat zegt waarschijnlijk wel genoegquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:44 schreef Snien het volgende:
[..]
IK POWN JOU!![]()
Wat dan? Niet genoeg aan je vakantie neukertjes?![]()
Met papa en mama op de camping?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:46 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Ik was dit jaar naar Belgie, dat zegt waarschijnlijk wel genoeg
Nee niet met papa en mamaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:51 schreef Snien het volgende:
[..]
Met papa en mama op de camping?
Alleeeeee, zotteke! Kletsen met die billen
op de foto zie je er anders best uit oud, en ga nietzeggen das van een serie, je avatar is waar je op lijkt dus jij lijkt op een oude manquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:53 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Nee niet met papa en mama, maar wel met een gemiddelde leeftijd van 30+ op de camping, en 50+ in het dorp
Bohhhhhh gertjuhhhhhh
huiliequote:Op maandag 13 augustus 2007 19:05 schreef Snien het volgende:
Jeuj, soa's oplopen in het buitenland! Puik!
Dat hebben Ajacieden wel vaker..quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:10 schreef BonJovi het volgende:
Eerst slijmen dat ze van je houden en niet zonder je kunnen maar dan opeens op vakantie zo een Sjonnie tegen komen en die leuk gaan vinden. Hij lijkt zo lief zo perfect, DUH ze zijn op vakantie en hebben alle tijd om je te versieren. En dan jammer vinden dat hij zo ver woont.
JA DUH die gasten komen daar alleen om te neuken en niet om een relatie te krijgen.
En zeggen dat jongens ook meisjes leren kennen kan ik nog wel begrijpen, die pakken gewoon hun kans gaan naar Nederland en zeiken er niet over
was het maar zo een feestquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:32 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Dat hebben Ajacieden wel vaker..![]()
Over welke leeftijd heb je het? 12-16?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:18 schreef Leia het volgende:
Als je een gast bent , dan moet je toch tenminste proberen te batsen?
Waarom heet dat plaatje nou weer Bikini-9232-gross.jpgquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:41 schreef classpc het volgende:
[..]
Waarom heet dat plaatje nou weer Bikini-9292-OV.jpg
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |