RIOO DE JANEIROOO in decemberquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Misschien moest je ook eens op vakantie!
En helaas ook het land van de Tranniesquote:
De bovenste is te mager, de onderste heeft te grote uiersquote:
Nee, elke man wil altijd scoren, niet alleen op vakantie.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:10 schreef Snien het volgende:
Nee maar even he;
Gaat serieus elke man hier op vakantie met de intentie om te scoren? Dat vraag ik me wel af.
Het zijn Fok!kers dus...dat zeggen ze alleen maar stoer vanachter hun pc'tje terwijl ze elkjaar noodgedwongen met pappa en mamma naar een paupercamping moeten gaanquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:10 schreef Snien het volgende:
Nee maar even he;
Gaat serieus elke man hier op vakantie met de intentie om te scoren? Dat vraag ik me wel af.
Bijna wel ja, ik kende trouwens een man pas getrouwd zjin vrouw was ziek in het hotel gebleven. Wij gingen uit en er waren meer mensen uit het hotel aanwezig en hij zo tegen me jammer dat die andere er waren anders had ik zeker wel eentje geneuktquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:10 schreef Snien het volgende:
Nee maar even he;
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |