Een Marokkaan vertelde me laatst dat in Marokko de bevolking zich ergert aan Europese Marokkanen. Ik weet niet het waar is, maar ik kon me er wel wat bij voorstellen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:04 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=US7EyLKhLxg
Westerse invloeden
Dat zijn geen Europese Marokkanen die je daar ziet staan hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:25 schreef Gabry het volgende:
[..]
Een Marokkaan vertelde me laatst dat in Marokko de bevolking zich ergert aan Europese Marokkanen. Ik weet niet het waar is, maar ik kon me er wel wat bij voorstellen.
Ik ga nog op vakantie, de 24ste.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:23 schreef Fastmatti het volgende:
Ik wil vooral niet horen hoelang iedereen nog vakantie heeft![]()
Je hebt je kaartje toch niet via een tussenhandelaar gekocht? Dan ben je namelijk geen echte fan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:35 schreef Autodidact het volgende:
Ik heb van het weekend een bierkransje openstaan in Biddinghuizen.
Nee gek, ik ben tussenhandelaar.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Je hebt je kaartje toch niet via een tussenhandelaar gekocht? Dan ben je namelijk geen echte fan.
http://www.wereldomroep.nl/news/domestic/#5390308quote:Acteur moet Nederlands imago Polen oppoetsen
Warschau - De Nederlandse ambassade in Polen heeft een Nederlandse acteur ingezet om omstreden kwesties als euthanasie en het homohuwelijk aan te kaarten. De ambassade hoopt op die manier het imago van Nederland op te poetsen.
Acteur Redbad Klynstra speelt sinds kort een arts in een populaire Poolse ziekenhuisserie. Klynstra stelt daarin zaken als euthanasie aan de orde. Volgens de Nederlandse ambassade is het niet de bedoeling om euthanasie te promoten, maar om begrip te kweken voor het Nederlandse standpunt. In het streng katholieke Polen wordt Nederland vaak afgeschilderd als het Sodom en Gomorra, vanwege de liberale opvattingen over zaken als abortus en euthanasie. Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft het inzetten van de acteur goedgekeurd.
Zalig juistquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:53 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Mijn god, wat een belachelijke kont!
Merk je daar verschil in dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:09 schreef Boze_Appel het volgende:
Nog twee daagjes werken dan kan ik ook kansloos op mijn reet zitten.
Niet werken merk ik wel jaquote:
Blond?quote:Wat is dat trouwens toch met blondjes die de SC dichtgooien en geen nieuwe openen...
Zoiets meende ik me te herinneren ja...quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:02 schreef Boze_Appel het volgende:
Niet werken merk ik wel ja
[..]
Blond?
Ik wilde alleen even mee kotsen over Westerse invloeden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zijn geen Europese Marokkanen die je daar ziet staan hoor.
Goede daad verricht.quote:Godsamme, het wordt eens tijd dat ook ik in elkaar geslagen word vanwege mijn afvalligheid! Ik blèr er over in alle landelijke dagbladen, op tv, in radioprogramma's, maar totnutoe ben ik ongemoeid gelaten door de baardapen. Misschien moet ik een hardere toon aanslaan en wat explicieter zijn in mijn afkeer van de islam en religies in het algemeen. (Om een maximum effect te bereiken, vraag ik u om dit bericht zo veel en zo ver mogelijk over het net te verspreiden). Komt-ie dan:
De profeet Mohammed is een grotere pedofiel dan Karl Noten. Karl Noten deed tenminste nog aan lichaamsbeweging, dat kun je van die barbaarse kamelendrijver niet zeggen met zijn lelijke praatjes over joden en christenen, maar zelf erop uit trekken, ho maar!
Ik heb een Koran op de wc liggen. Als ik boodschap nummer een of twee doe mag ik er graag in bladeren en mij verwonderen over de onleesbare bullshit die er in staat. Jammer voor de profeet en alle moslims dat er toen geen Schrijversvakschool bestond. Het boek zou er enorm van opknappen.
Juist, maar om even dieper in te gaan op het voorbeeld wat ik daarnet gaf. Het is dus exact hetzelfde als wat hier gebeurd met "moslim - invloeden" waartegen bepaalde mensen ageren. Hier is het Wilders die tegen die invloeden ageert, en spreekt over verboden, tsunami's en het afnemen van rechten. Daar zijn het de radicale extremisten die zo over de Westerse invloeden denken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:07 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik wilde alleen even mee kotsen over Westerse invloeden.
Als het Westen zo verdorven is dan is het maar beter dat die 'radicale extremisten' in een land waar ze prettig kunnen leven blijven wonen. Dan blijft Wilders in Nederland wonen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Juist, maar om even dieper in te gaan op het voorbeeld wat ik daarnet gaf. Het is dus exact hetzelfde als wat hier gebeurd met "moslim - invloeden" waartegen bepaalde mensen ageren. Hier is het Wilders die tegen die invloeden ageert, en spreekt over verboden, tsunami's en het afnemen van rechten. Daar zijn het de radicale extremisten die zo over de Westerse invloeden denken.
Volgens mij begrijp je het niet echt. Ze zijn van mening dat ze daar niet prettig kunnen blijven wonen, immers de Westerse invloeden worden groter. Wilders is van mening dat ie hier ook niet prettig zal kunnen blijven wonen, immers de Islamitische inlvloeden worden groter.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:22 schreef Gabry het volgende:
[..]
Als het Westen zo verdorven is dan is het maar beter dat die 'radicale extremisten' in een land waar ze prettig kunnen leven blijven wonen. Dan blijft Wilders in Nederland wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |