Je zinsbouw ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:04 schreef EchtGaaf het volgende:
TT had beter trouwens gekund.
Vond ik wel een leuk programma. Kwam ook één heel aardig meisje in voor die heel lief kon kijken.quote:
Ja, een mooie serie. Deze wordt nu herhaald op RTL5.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Vond ik wel een leuk programma. Kwam ook één heel aardig meisje in voor die heel lief kon kijken.
Leraren in pak [afbeelding]
Wat doe jij op die site?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:53 schreef Monidique het volgende:
http://www.365gay.com/Newscon07/08/081207italy.htm
Kwai Chang Caine ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:29 schreef Gabry het volgende:
Voor de bij is alles honing, voor de slang is alles gif.
quote:Die Siedlung um die berühmte Tempelanlage Angkor Wat war offenbar viel größer als bisher bekannt. Forscher haben die Region in Kambodscha jetzt zu Fuß, per Flugzeug und Satellit erfasst - und eine versunkene Anlage von den Ausmaßen New Yorks entdeckt: die wohl größte vorindustrielle Stadt der Welt.
http://www.spiegel.de/wissenschaft/mensch/0,1518,499650,00.html
Vandaag laatste dagje werken voor ik vakantie heb.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:23 schreef Fastmatti het volgende:
Ik wil vooral niet horen hoelang iedereen nog vakantie heeft![]()
Psst. Kaartje kopen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vandaag laatste dagje werken voor ik vakantie heb.![]()
Vandaag naar Hamburg en Rostockquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:31 schreef Boze_Appel het volgende:
Vandaag laatste dagje werken voor ik vakantie heb.![]()
Dat is VERBODEN!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:52 schreef Autodidact het volgende:
Psst. Kaartje kopen?
Nu nog niet toch? Zo snel gaat het wetgevingstraject toch niet? Dat duurt nog wel een half jaar ofzo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:20 schreef Boze_Appel het volgende:
Dat is VERBODEN!
Ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:24 schreef ijsbrekertje het volgende:
Nu nog niet toch? Zo snel gaat het wetgevingstraject toch niet? Dat duurt nog wel een half jaar ofzo.
Veel te doen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:Disco hits op, schuurpapier in de hand. Klussen in huis.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:11 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik vind het tijd worden voor dat beloofde broeikaseffect.
Als we echt los gaan wel, maar ik weet niet of we daar zin in hebben.quote:
Dat is wel veelquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als we echt los gaan wel, maar ik weet niet of we daar zin in hebben.
Een vorige bewoner (de grappenmaker) heeft met de vensterbanken in de woonkamer bedekt met plak plastic met een marmer motief... Gister die zooi verwijderd en nu moeten de vensterbanken en kozijnen in de verf gezet worden. Als we dan consequent zijn moeten alle deurposten, deuren en houten trap (in de woonkamer) meegenomen worden. Maar dat is wel wat veel werk.
En de overloop heeft eigenlijk ook een lik verf nodig en nieuwe vloerbedekking.
1) vensterbankenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:26 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat is wel veel
Minimum prioriteit is de vensterbanken klaar hebben?
Muziek.quote:
En je hebt nog tot het einde van de maand? Makkie!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
1) vensterbanken
2) overloop, daar bladdert het verf al af...
3) de rest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |