wat een kanker reactie.quote:op woensdag 15 augustus 2007 11:17 schreef baajguardian het volgende:
[..]
roep dan iets als "kasten!" ofzo... waarom moet een scheldwoord mensen persé kwetsen (en dan met name onschuldige mensen) en waarom moet dat scheldwoord als normaal woord in het vocabulaire gebruikt worden terwijl het mensen ernstig kwetst. pas maar op want er zijn wel meer mensen die koters die geen nette taal hanteren een klap voor de harses geven, en met goed recht.
jij bent rond de 16 en verdiend een corrigerend pak slaag.quote:op woensdag 15 augustus 2007 11:50 schreef roburt het volgende:
[..]
wat een kanker reactie.
kwetst?!!
en wat jij wil doen is nog zieliger dan dat schelden.![]()
want?quote:op woensdag 15 augustus 2007 11:54 schreef baajguardian het volgende:
[..]
jij bent rond de 16 en verdiend een corrigerend pak slaag.
want je bent uiterst respectloos bezig, mogen ze van mij de heropvoedingskampen weer voor invoeren, voor koters als jij.quote:
beetje egowistich vind je niet?quote:op woensdag 15 augustus 2007 10:22 schreef taurus het volgende:
[..]
gekwetst is niet het goede woord, het is gewoon niet netjes. in mijn geval is het hetzelfde als wanneer men boert naast me in de trein, gewoon onfatsoenlijk. shit of kut boeit me niet zo, een ziekte gaat me iets te ver, kanker veroorzaakt veel leed en schelden daarmee vind ik dus gewoon niet gepast. naar voor je dat je me als sneu ervaart, vergeef me mijn fatsoen zou ik zeggen.
wat is respectloos? mij een koter noemen is ook respectloos.quote:op woensdag 15 augustus 2007 11:56 schreef baajguardian het volgende:
[..]
want je bent uiterst respectloos bezig, mogen ze van mij de heropvoedingskampen weer voor invoeren, voor koters als jij.
ben je nu echt zo dom, of snap je het echt niet?quote:op woensdag 15 augustus 2007 11:58 schreef roburt het volgende:
[..]
beetje egowistich vind je niet?
alleen ziektes mogen niet. en dan zeker alleen kanker wat daar is de vader van je parkiet van de zus...
was die vader(..) er nooit aan dood gegaan dan was het prima.
tering mag natuurlijk wel want dat is van vroeger etc.
al dat gezeur.
dat is toch hetzelfde? en wat snap ik niet?quote:op woensdag 15 augustus 2007 12:04 schreef mcintosh het volgende:
[..]
ben je nu echt zo dom, of snap je het echt niet?
*makes note to self not to take roburt seriously anymore.quote:als iedereen respect voor elkaar zou hebben was er geen wereld.
het is nou eenmaal een hype om kanker te krijgen, dus mag je daar niet mee spottenquote:op woensdag 15 augustus 2007 12:07 schreef roburt het volgende:
[..]
dat is toch hetzelfde? en wat snap ik niet?
bg is een bekende internetheld hier op fok! ik weet nog goed dat hij zijn spieren liet zien met foto's, jeetje wat waren die kleinquote:op woensdag 15 augustus 2007 12:12 schreef roburt het volgende:
ja ipv inhoudelijk te reageren ga je maar zo doen.
slaan en negeren jij komt er wel!
dan is kanker zeggen nog een stuk minder erg. (en dom)!!
zie mijn fobo voor mijn kleine spieren die onderhand 2x zo groot zijn en op de man spelen is overigens wel het zieligst wat je kunt doen "op internet"quote:op woensdag 15 augustus 2007 12:21 schreef kenkerkees het volgende:
[..]
bg is een bekende internetheld hier op fok! ik weet nog goed dat hij zijn spieren liet zien met foto's, jeetje wat waren die klein.
ah, jij valt meer op mannen met grote spieren begrijp ik.quote:op woensdag 15 augustus 2007 12:21 schreef kenkerkees het volgende:
bg is een bekende internetheld hier op fok! ik weet nog goed dat hij zijn spieren liet zien met foto's, jeetje wat waren die klein.
quote:op woensdag 15 augustus 2007 12:24 schreef klit het volgende:
[..]
ah, jij valt meer op mannen met grote spieren begrijp ik.
je suggereert dat ik homofiel ben? als ik dat zou zijn zou ik in de hel komen zeker, dat zou je wel willen hequote:op woensdag 15 augustus 2007 12:24 schreef klit het volgende:
[..]
ah, jij valt meer op mannen met grote spieren begrijp ik.
zal ik ook even jouw postgeschiedenis erbij halen?quote:op woensdag 15 augustus 2007 12:27 schreef roburt het volgende:
wat een relkneus inderdaad
zo'n topic openen mag zeker wel juig hier bg aan!!!! ik ben zo godverdomde bl9jjjj
dit is echt te triest voor worden.
hele topic onderspammen dat kanker niet mag maar zelf blij scheldwoorden posten die hij zelf niet erg vind.
we zijn niet allemaal werkloos en hebben een uitkeringquote:op woensdag 15 augustus 2007 12:28 schreef baajguardian het volgende:
[..]
zal ik ook even jouw postgeschiedenis erbij halen?
zullen we trouwens nou meeten of wat? of ben je bang?
bang voor een meeting? waarom bang?quote:op woensdag 15 augustus 2007 12:28 schreef baajguardian het volgende:
[..]
zal ik ook even jouw postgeschiedenis erbij halen?
zullen we trouwens nou meeten of wat? of ben je bang?
dat is idd hetzelfde, dát snap je goedquote:op woensdag 15 augustus 2007 12:07 schreef roburt het volgende:
[..]
dat is toch hetzelfde? en wat snap ik niet?
waarom wil je zo dolgraag meeten? kan je ons even opvoeden zeker.quote:op woensdag 15 augustus 2007 12:33 schreef baajguardian het volgende:
jullie mogen ook wel samen komen hoor, maar ik denk dat ik het wel weet zo hier, jullie hebben een grote mond op het internet en in het echt worden jullie vast op school gepest.
grote mond?quote:op woensdag 15 augustus 2007 12:33 schreef baajguardian het volgende:
jullie mogen ook wel samen komen hoor, maar ik denk dat ik het wel weet zo hier, jullie hebben een grote mond op het internet en in het echt worden jullie vast op school gepest.
om kanker gaan janken is bout. toen iemand uit mijn zeer naaste omgeving kanker kreeg, maakte hij, ik en iedereen die hem kende er grapjes over. hij's nu doodquote:op dinsdag 14 augustus 2007 22:35 schreef mckillem het volgende:
[..]
en dat maakt jou uiteinderlijk hoeveel beter dan hem?
stelselmatig kanker roepen is triest, iemand ervoor op zijn muil beuken x 2.
en begin nou niet over familie, ik kan ook genoeg familie en kennis oproepen die kanker hebben en/of aan een vorm ervan dood zijn gegaan.
schelden: woorden als shit, kut, klootzak.quote:op maandag 13 augustus 2007 00:33 schreef mouzurx het volgende:
[..]
schelden = tegen iemand anders
vloeken = als frustratie
? of anders?
ik kan er niet om lachen.quote:op woensdag 15 augustus 2007 12:35 schreef syheriat het volgende:
[..]
om kanker gaan janken is bout. toen iemand uit mijn zeer naaste omgeving kanker kreeg, maakte hij, ik en iedereen die hem kende er grapjes over. hij's nu doodgestorven terwijl ie nog ff daarvoor had gezicht "jongens, kanker is echt een kankerziekte."
overal moet over gelachen kunnen worden.
ook over kinderen die verkracht worden?quote:op woensdag 15 augustus 2007 12:35 schreef syheriat het volgende:
overal moet over gelachen kunnen worden.
mits een goede grap is, waarom niet?quote:op woensdag 15 augustus 2007 12:46 schreef mcintosh het volgende:
[..]
ook over kinderen die verkracht worden?
"ik kan er niet om lachen" en "er mag niet om gelachen worden" zijn 2 heel verschillende dingen... jij wilt iedereen opdragen dat ze er niet om mogen lachen en dat is fout, heel fout... je zou een goede dictator kunnen zijn, dat wel.quote:
ook als de vader van het slachtoffer er bij zit, of het slachtoffer zelf?quote:op woensdag 15 augustus 2007 12:50 schreef roburt het volgende:
[..]
mits een goede grap is, waarom niet?
dus in dat geval houd je rekening met paps? en waarom zou je dat dan niet bij een ondewerp als kanker doen?quote:op woensdag 15 augustus 2007 12:54 schreef roburt het volgende:
als paps er om kan lachen --> ja, anders nee.
omdat die grens een beetje laag ligt he.quote:op woensdag 15 augustus 2007 12:55 schreef mcintosh het volgende:
[..]
dus in dat geval houd je rekening met paps? en waarom zou je dat dan niet bij een ondewerp als kanker doen?
dus als jij naast een vader zit waarvan het dochtertje kapot is gegaan aan kanker, en jij begint er lustig op los te 'kankeren' en hij aangeeft dat hij dat niet op prijs stelt, jij zegt dat hij niet zo moet huilen?quote:op woensdag 15 augustus 2007 12:57 schreef roburt het volgende:
[..]
omdat die grens een beetje laag ligt he.
als je al over het woord kanker gaat huilen moet je niet zo zielig doen.
die paps gaat toch ook niet zeuren als je zegt vuile verkrachter.
what's worse than finding a worm in your apple?quote:op woensdag 15 augustus 2007 12:46 schreef mcintosh het volgende:
[..]
ook over kinderen die verkracht worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-jimmy carr
omglolzbbqaidz!1Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
zitten we hier op mijndochterheeftkanker.nl of op fok?quote:op woensdag 15 augustus 2007 13:01 schreef mcintosh het volgende:
[..]
dus als jij naast een vader zit waarvan het dochtertje kapot is gegaan aan kanker, en jij begint er lustig op los te 'kankeren' en hij aangeeft dat hij dat niet op prijs stelt, jij zegt dat hij niet zo moet huilen?
waarom geef je niet gewoon antwoord op de vraag ipv op te scheppen over het feit dat je durft te schelden op internetquote:op woensdag 15 augustus 2007 13:13 schreef roburt het volgende:
[..]
zitten we hier op mijndochterheeftkanker.nl of op fok?
ik scheld trouwens sowieso niet dus mij zal dat niet overkomen. (alleen in dit soort topics omdat schelden prima mag)
ik zeg toch dat het mij niet zal overkomen.quote:op woensdag 15 augustus 2007 13:15 schreef mcintosh het volgende:
[..]
waarom geef je niet gewoon antwoord op de vraag ipv op te scheppen over het feit dat je durft te schelden op internet
dus je doet het irl niet, maar op internet doe je het wel omdat je vindt dat het moet kunnen...quote:op woensdag 15 augustus 2007 13:19 schreef roburt het volgende:
[..]
ik zeg toch dat het mij niet zal overkomen.
hier sluit ik me bij aan.quote:op maandag 13 augustus 2007 00:23 schreef zyggie het volgende:
meestal zijn de mensen die het constant gebruiken van het trieste type, maar die correlatie daargelaten heb ik geen problemen als men het als een terechte krachtkreet gebruikt. ik kijk dan wel een beetje op je neer, maar dat heb je met meer dingen.
je komt wel weer lekker met extreme voorbeelden he? dat je niet in een kerk godverdomme gaat roepen en op een begrafenis iemand uit gaat sschelden voor kankerlijer dat lijkt mij nogal duidelijk.quote:op woensdag 15 augustus 2007 13:01 schreef mcintosh het volgende:
[..]
dus als jij naast een vader zit waarvan het dochtertje kapot is gegaan aan kanker, en jij begint er lustig op los te 'kankeren' en hij aangeeft dat hij dat niet op prijs stelt, jij zegt dat hij niet zo moet huilen?
ik vind dat je iedereen in zijn waarde moet laten.quote:op woensdag 15 augustus 2007 13:22 schreef mcintosh het volgende:
[..]
dus je doet het irl niet, maar op internet doe je het wel omdat je vindt dat het moet kunnen...
ik hoop dat je jezelf nog wel volgt![]()
en jij denkt toch niet serieus dat dát het punt is? hoe moeilijk is het nou om te begrijpen dat het gewoon niet fatsoenlijk is, waar discussieren jullie nou over, werkelijk?quote:op woensdag 15 augustus 2007 13:26 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
je komt wel weer lekker met extreme voorbeelden he? dat je niet in een kerk godverdomme gaat roepen en op een begrafenis iemand uit gaat sschelden voor kankerlijer dat lijkt mij nogal duidelijk.
maar dat zegt verder niks over het gebruik van het woord kanker in het verdere dagelijkse leven. en het is inderdaad zo dat mensen zich vaak zwaar aanstellen. je denkt toch niet serieus dat ik mij persoonlijk aangesproken voel als iemand op straat kanker roept omdat mijn vader toevallig aan kanker is overleden?
wie heeft het over aangesproken voelen? je kan je toch ook gewoon enorm kut gaan voelen omdat je herrinert wordt aan iets?quote:op woensdag 15 augustus 2007 13:26 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
je komt wel weer lekker met extreme voorbeelden he? dat je niet in een kerk godverdomme gaat roepen en op een begrafenis iemand uit gaat sschelden voor kankerlijer dat lijkt mij nogal duidelijk.
maar dat zegt verder niks over het gebruik van het woord kanker in het verdere dagelijkse leven. en het is inderdaad zo dat mensen zich vaak zwaar aanstellen. je denkt toch niet serieus dat ik mij persoonlijk aangesproken voel als iemand op straat kanker roept omdat mijn vader toevallig aan kanker is overleden?
juist, over en sluiten en tot ziensquote:op woensdag 15 augustus 2007 13:28 schreef taurus het volgende:
[..]
en jij denkt toch niet serieus dat dát het punt is? hoe moeilijk is het nou om te begrijpen dat het gewoon niet fatsoenlijk is, waar discussieren jullie nou over, werkelijk?![]()
wees gewoon respectvol, gebruik het woord niet (even voor de duidelijkheid, dat is blijkbaar nodig: als scheldwoord! of niet-respectvol in ieder geval), als hier ook maar 1 persoon is die zegt dat het hem of haar kwetst, dat zou al genoeg moeten zijn!
dus als iemand zegt dat die de bijbel een belediging vindt, dan moet de bijbel verboden worden?quote:op woensdag 15 augustus 2007 13:28 schreef taurus het volgende:
als hier ook maar 1 persoon is die zegt dat het hem of haar kwetst, dat zou al genoeg moeten zijn!
wie bepaalt wat fatsoenlijk is? bepaal jij dat in je eentje even? de redenering die jij gebruikt is gewoon te simpel voor woorden. mensen vinden dat een bepaald woord hun kwetst dus mag iedereen dat woord niet meer gebruiken. klinkt leuk hoor alleen is het probleem dat iedereen iets anders weer kwetsend vindt. en waar leg je dan de grens?quote:op woensdag 15 augustus 2007 13:28 schreef taurus het volgende:
[..]
en jij denkt toch niet serieus dat dát het punt is? hoe moeilijk is het nou om te begrijpen dat het gewoon niet fatsoenlijk is, waar discussieren jullie nou over, werkelijk?![]()
wees gewoon respectvol, gebruik het woord niet (even voor de duidelijkheid, dat is blijkbaar nodig: als scheldwoord! of niet-respectvol in ieder geval), als hier ook maar 1 persoon is die zegt dat het hem of haar kwetst, dat zou al genoeg moeten zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |