abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 augustus 2007 @ 04:07:00 #101
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_52320750
quote:
op maandag 13 augustus 2007 04:00 schreef mcintosh het volgende:

[..]

que? dat is niet wat je in je eerste post zegt, en daar reageerde ik op.
[..]

knotterhard in gezelschap van 20 mensen kanker roepen vind je zelf absoluut geen probleem begrijp ik? en ik zeg niet dat dat oké is, ik zeg dat het wat anders is dan het structureel roepen.
in feite heeft het allemaal te maken met het rekening houden met.
ik zeg het vaak ja. maar ik ga het niet incalculeren/structueel roepen.
wanneer het op komt als het ware.

jezelf bezig houden met het ontwijken omdat iemand het niet okay vind doe ik niet aan.
als ik bij famillie ben, scheld ik sowieso amper tot niet. maar bij vrienden/onbekenden? het zal mijn anus oxideren. zoals ik al zei in mijn reply van kddinges.
en dat gebeuren bedoelde ik
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  maandag 13 augustus 2007 @ 04:52:47 #102
47707 minimax
Ik ben hier
pi_52321008
ik wou dat ik zo stoer was als cerror
Als je de eerste stap kan bedenken, kan je de volgende sprong maken...
pi_52321011
cerror heeft tenminste een eigen mening, ipv al dat kuddevolk hier
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
  maandag 13 augustus 2007 @ 05:29:51 #104
47707 minimax
Ik ben hier
pi_52321041
quote:
op maandag 13 augustus 2007 04:55 schreef jordeeeh het volgende:
quote:
op maandag 13 augustus 2007 03:35 schreef jordeeeh het volgende:
* jordeeeh agrees met cerror
Als je de eerste stap kan bedenken, kan je de volgende sprong maken...
pi_52321048
quote:
op maandag 13 augustus 2007 04:55 schreef jordeeeh het volgende:
misschien niet opgevallen, maar ieder geeft zijn eigen mening, en sommige meningen komen overeen...
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  maandag 13 augustus 2007 @ 07:23:08 #106
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_52321173
quote:
op maandag 13 augustus 2007 00:20 schreef sauruzin het volgende:
godverdekanker dan? mag dat wel?
spreekt best lekker uit eigenlijk :0
pi_52321469
als je goed kwaad bent en je wilt iets schreeuwen klinken 'godverdommeeee' en "kanker" gewoon veel lekkerder dan 'chips' en 'potjandorie' ( )
  maandag 13 augustus 2007 @ 09:12:09 #108
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_52321990
m'n tante is ook de pijp uit door kanker, maarja die had k toch al 12 jaar niet meer gezien, terwijl ze 15 kilometer verderop woont. kanker blijft een lekker woord
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 13 augustus 2007 @ 09:55:29 #109
179239 Poekel
That orphanage attacked ME!
pi_52322690
al die kutchristenen zijn huilies. schelden ftw.
"The meaning of life is 'bucket'."
pi_52322818
"ja maar mijn oom is daaraan overleden..."

nou en, kanker zeggen maakt dat toch niet erger of zo? er krijgt toch ook niemand spontaan kanker als je het zegt?

eén uitzondering, een vriendin van mij, haar vader is overleden aan kanker, die is een lange tijd heel erg ziek geweest. ik deed wel mijn best in haar bijzijn niet al te veel te kankeren, want net als ze de ellende van thuis weer vergeten was, zou ik haar er dan aan herinneren. maar dat was op dat moment gewoon even heel heftig.

mijn ooms zijn ook overleden aan kanker, maar ik scheld er nog rustig op los. ik vind ook dat het gewoon klopt, kanker = vervelend, dus je kunt iets daar best mee vergelijken. het wordt wat overdreven, als je als de gemiddelde vmbo-bb'er praat van: "ojo, ik moet die kankerkaartje voor die kankerbus uit mijn kankerportemonnee halen, met mijn kankervingers."
pi_52323094
het slaat simpelweg nergens op, het is onnodige provocatie. waarom zou je per se die woorden willen en moeten gebruiken? dan roep je toch gewoon kut? of anders scheld je gewoon helemaal niet, stelletje asocialen.

kanker scheld ik nooit mee, ik vind dat 'n rotwoord om te horen. godverdomme is nou eenmaal 'n beetje ingeburgerd, het stoort me echter wel als mensen die zichzelf volkomen onterecht trots 'atheist' noemen expres met godverdomme gaan zitten schelden. ik weet dat mijn vader enigszins gelovig is en zal in zijn bijzijn dus geen 'jezus' of 'verdomme' roepen. daar is niets hypocriets aan, dat is gewoon rekening houden met 'n ander, maar dat schijnt nogal 'n moeilijke opgave te zijn
pi_52323110
quote:
op maandag 13 augustus 2007 10:02 schreef toeps het volgende:
"ja maar mijn oom is daaraan overleden..."

nou en, kanker zeggen maakt dat toch niet erger of zo? er krijgt toch ook niemand spontaan kanker als je het zegt?

eén uitzondering, een vriendin van mij, haar vader is overleden aan kanker, die is een lange tijd heel erg ziek geweest. ik deed wel mijn best in haar bijzijn niet al te veel te kankeren, want net als ze de ellende van thuis weer vergeten was, zou ik haar er dan aan herinneren. maar dat was op dat moment gewoon even heel heftig.

mijn ooms zijn ook overleden aan kanker, maar ik scheld er nog rustig op los. ik vind ook dat het gewoon klopt, kanker = vervelend, dus je kunt iets daar best mee vergelijken. het wordt wat overdreven, als je als de gemiddelde vmbo-bb'er praat van: "ojo, ik moet die kankerkaartje voor die kankerbus uit mijn kankerportemonnee halen, met mijn kankervingers."
bedankt voor je verhaal maar er zijn godverdomme geen uitzonderingen! kankerfloeps!
  maandag 13 augustus 2007 @ 10:45:13 #113
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_52323790
mensen die praten en daarbij continu t woordje kanker tussendoor gooien...

kankergaaf, etc... nee dat getuigd van niveau...

godverdomme daarentegen... mooiw oord
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
  maandag 13 augustus 2007 @ 11:06:55 #114
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52324352
quote:
op maandag 13 augustus 2007 03:33 schreef cerror het volgende:

[..]

oh gadverdamme. ga nu niet de goodie-2-shoes uithangen.
dat overhumane gedoe van tegenwoordig hangt me nu echt de strot uit.
hypocriete takkehoer dat je bent, "oe hij zegt kanker dus hij is sleheeecht" rot toch op.
jezelf boven iemand anders zetten omdat jij jezelf fantastisch meelevend vind is toch echt een on-altruïstische kutinstelling.

ik denk aan anderen dus ik ben een beter mens. het maakt je een zelfvoldane tuthola.
wat zeg je dat allemaal lief

maar misschien heeft het er ook iets mee te maken dat ik de verantwoording heb over een dochtertje van 2, en dat ik het niet prettig al vinden als ze met kanker, tyfus, cholera enz. scheld.

laat mij dan maar een hypocriete takkehoer zijn, ben iniedergeval geen tokkie.

[ Bericht 1% gewijzigd door KD-fotografie op 13-08-2007 11:13:37 ]
  maandag 13 augustus 2007 @ 11:12:13 #115
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52324466
quote:
op maandag 13 augustus 2007 10:15 schreef taurus het volgende:
het slaat simpelweg nergens op, het is onnodige provocatie. waarom zou je per se die woorden willen en moeten gebruiken? dan roep je toch gewoon kut? of anders scheld je gewoon helemaal niet, stelletje asocialen.

kanker scheld ik nooit mee, ik vind dat 'n rotwoord om te horen. godverdomme is nou eenmaal 'n beetje ingeburgerd, het stoort me echter wel als mensen die zichzelf volkomen onterecht trots 'atheist' noemen expres met godverdomme gaan zitten schelden. ik weet dat mijn vader enigszins gelovig is en zal in zijn bijzijn dus geen 'jezus' of 'verdomme' roepen. daar is niets hypocriets aan, dat is gewoon rekening houden met 'n ander, maar dat schijnt nogal 'n moeilijke opgave te zijn
dat bedoel ik dus.
pi_52324928
het heeft te maken met fatsoen, en bij veel mensen is dat ver te zoeken. waarom zou je gvd en kanker zeggen? het laat gewoon zien dat de persoon die deze woorden zegt onbeschoft is. je weet dat je er mensen diep mee kunt beledigen dus waarom zou je ze moeten provoceren door het expres te zeggen?
Signature:
pi_52325315
quote:
op maandag 13 augustus 2007 11:30 schreef iknowbest het volgende:
het heeft te maken met fatsoen, en bij veel mensen is dat ver te zoeken. waarom zou je gvd en kanker zeggen? het laat gewoon zien dat de persoon die deze woorden zegt onbeschoft is. je weet dat je er mensen diep mee kunt beledigen dus waarom zou je ze moeten provoceren door het expres te zeggen?
kanker, tyfus, kaaskop, godverdomme, allah is een geiteneuker, oudje, oude lui, haakneus, peentjeshaar, stokbrood, vetklep, sproetekop, stinkturk, negerzoen, nikker, white trash, pedo, god is homo etc etc.

het is pas provocerend als de ontvanger zich geprovoceerd voelt.

welkom in 2007 waar de tolerantie ver te zoeken is, waarin de mensen van de huidige 'ipod maatschappij' individualistischer worden en zichzelf steeds belangrijker achten dan anderen.

maandag 13 augustus 2007 @ 11:57:09 #118
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52325635
dus als je met kanker (of andere ziektes) schelden niet vindt kunnen ben je niet tollerant genoeg.
is dat niet een beetje een omgekeerde wereld?

hoe ver moet dat dan gaan?
pi_52326021
tot iedereen dood is
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_52326380
dit is echt het miljoenste topic hierover.
pi_52326589
quote:
op maandag 13 augustus 2007 11:30 schreef iknowbest het volgende:
godverdomme, dit is echt kanker onzin.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_52326642
als je eens in de zoveel tijd eens kanker zegt lijkt me er niks aan de hand. helaas zijn de mensen die het woord 'kanker' bezigen vaak ook mensen die dit non-stop doen en dan wordt het irritant.
pi_52327009
kanker
pi_52327163
quote:
op maandag 13 augustus 2007 10:15 schreef taurus het volgende:

en kanker is ook aan t inburgeren
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_52327756
quote:
op maandag 13 augustus 2007 12:59 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

en kanker is ook aan t inburgeren
beter nog het is al ingeburgerd.
het staat bv. in het woordenboek als:
kan·ker·lij·er (de ~ (m.), ~s)
1 [grof] rotzak => naarling

"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties