in feite heeft het allemaal te maken met het rekening houden met.quote:op maandag 13 augustus 2007 04:00 schreef mcintosh het volgende:
[..]
que? dat is niet wat je in je eerste post zegt, en daar reageerde ik op.
[..]
knotterhard in gezelschap van 20 mensen kanker roepen vind je zelf absoluut geen probleem begrijp ik? en ik zeg niet dat dat oké is, ik zeg dat het wat anders is dan het structureel roepen.
quote:op maandag 13 augustus 2007 04:55 schreef jordeeeh het volgende:
cerror heeft tenminste een eigen mening, ipv al dat kuddevolk hier
quote:
misschien niet opgevallen, maar ieder geeft zijn eigen mening, en sommige meningen komen overeen...quote:op maandag 13 augustus 2007 04:55 schreef jordeeeh het volgende:
cerror heeft tenminste een eigen mening, ipv al dat kuddevolk hier
spreekt best lekker uit eigenlijk :0quote:op maandag 13 augustus 2007 00:20 schreef sauruzin het volgende:
godverdekanker dan? mag dat wel?
bedankt voor je verhaal maar er zijn godverdomme geen uitzonderingen! kankerfloeps!quote:op maandag 13 augustus 2007 10:02 schreef toeps het volgende:
"ja maar mijn oom is daaraan overleden..."
nou en, kanker zeggen maakt dat toch niet erger of zo? er krijgt toch ook niemand spontaan kanker als je het zegt?
eén uitzondering, een vriendin van mij, haar vader is overleden aan kanker, die is een lange tijd heel erg ziek geweest. ik deed wel mijn best in haar bijzijn niet al te veel te kankeren, want net als ze de ellende van thuis weer vergeten was, zou ik haar er dan aan herinneren. maar dat was op dat moment gewoon even heel heftig.
mijn ooms zijn ook overleden aan kanker, maar ik scheld er nog rustig op los. ik vind ook dat het gewoon klopt, kanker = vervelend, dus je kunt iets daar best mee vergelijken. het wordt wat overdreven, als je als de gemiddelde vmbo-bb'er praat van: "ojo, ik moet die kankerkaartje voor die kankerbus uit mijn kankerportemonnee halen, met mijn kankervingers."
quote:op maandag 13 augustus 2007 03:33 schreef cerror het volgende:
[..]
oh gadverdamme. ga nu niet de goodie-2-shoes uithangen.
dat overhumane gedoe van tegenwoordig hangt me nu echt de strot uit.
hypocriete takkehoer dat je bent, "oe hij zegt kanker dus hij is sleheeecht" rot toch op.
jezelf boven iemand anders zetten omdat jij jezelf fantastisch meelevend vind is toch echt een on-altruïstische kutinstelling.
ik denk aan anderen dus ik ben een beter mens. het maakt je een zelfvoldane tuthola.
quote:op maandag 13 augustus 2007 10:15 schreef taurus het volgende:
het slaat simpelweg nergens op, het is onnodige provocatie. waarom zou je per se die woorden willen en moeten gebruiken? dan roep je toch gewoon kut?of anders scheld je gewoon helemaal niet, stelletje asocialen.
kanker scheld ik nooit mee, ik vind dat 'n rotwoord om te horen. godverdomme is nou eenmaal 'n beetje ingeburgerd, het stoort me echter wel als mensen die zichzelf volkomen onterecht trots 'atheist' noemen expres met godverdomme gaan zitten schelden. ik weet dat mijn vader enigszins gelovig is en zal in zijn bijzijn dus geen 'jezus' of 'verdomme' roepen. daar is niets hypocriets aan, dat is gewoon rekening houden met 'n ander, maar dat schijnt nogal 'n moeilijke opgave te zijn![]()
kanker, tyfus, kaaskop, godverdomme, allah is een geiteneuker, oudje, oude lui, haakneus, peentjeshaar, stokbrood, vetklep, sproetekop, stinkturk, negerzoen, nikker, white trash, pedo, god is homo etc etc.quote:op maandag 13 augustus 2007 11:30 schreef iknowbest het volgende:
het heeft te maken met fatsoen, en bij veel mensen is dat ver te zoeken. waarom zou je gvd en kanker zeggen? het laat gewoon zien dat de persoon die deze woorden zegt onbeschoft is. je weet dat je er mensen diep mee kunt beledigen dus waarom zou je ze moeten provoceren door het expres te zeggen?
godverdomme, dit is echt kanker onzin.quote:op maandag 13 augustus 2007 11:30 schreef iknowbest het volgende:
het heeft te maken met fatsoen, en bij veel mensen is dat ver te zoeken. waarom zou je gvd en kanker zeggen? het laat gewoon zien dat de persoon die deze woorden zegt onbeschoft is. je weet dat je er mensen diep mee kunt beledigen dus waarom zou je ze moeten provoceren door het expres te zeggen?
en kanker is ook aan t inburgerenquote:op maandag 13 augustus 2007 10:15 schreef taurus het volgende:
het slaat simpelweg nergens op, het is onnodige provocatie. waarom zou je per se die woorden willen en moeten gebruiken? dan roep je toch gewoon kut?of anders scheld je gewoon helemaal niet, stelletje asocialen.
kanker scheld ik nooit mee, ik vind dat 'n rotwoord om te horen. godverdomme is nou eenmaal 'n beetje ingeburgerd, het stoort me echter wel als mensen die zichzelf volkomen onterecht trots 'atheist' noemen expres met godverdomme gaan zitten schelden. ik weet dat mijn vader enigszins gelovig is en zal in zijn bijzijn dus geen 'jezus' of 'verdomme' roepen. daar is niets hypocriets aan, dat is gewoon rekening houden met 'n ander, maar dat schijnt nogal 'n moeilijke opgave te zijn![]()
beter nog het is al ingeburgerd.quote:op maandag 13 augustus 2007 12:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
en kanker is ook aan t inburgeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |