Ik had al geëditquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie je nou wel, als ik eraan denk gaat m'n brein al op tilt... het is dyscalculie.
join the club, heb al heel mn leven last van een vorm van dyslectie, ik vergeet hele zinnen en woorden als ik schrijf, zelfs als ik het na lees zie ik het nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Getallen door elkaar halen. Zelfs in m'n voorbeeldpost deed ik het al fout. Komt ook een beetje omdat het Engels het allemaal anders (beter voor mij) zegt.
Ik zag niks fouts bij jou... wel in m'n eigen tekst. En nee, ik denk niet dat wij zulke fouten mogen maken... juist wij niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had al geëdit![]()
Mag ik verdomme ook een keer een rosétypo maken?!![]()
Ik ben jouw "skattie" nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach skattie, als je je daar al druk om maakt...![]()
Oh, dat lijkt me lastig zeg. Voor mij zou het een ramp zijn, ik zou me nergens meer durven vertonenquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
join the club, heb al heel mn leven last van een vorm van dyslectie, ik vergeet hele zinnen en woorden als ik schrijf, zelfs als ik het na lees zie ik het niet
Uit de post van gisteren heb je genoeg materiaal voor een TR.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh. Ik had het over een goede reden bedenken om een TR te sturen zodat we kunnen zien of er überhaupt nog wel mods in leven zijn![]()
Ik ben ook een memberquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:31 schreef Pavement het volgende:
join the club, heb al heel mn leven last van een vorm van dyslectie, ik vergeet hele zinnen en woorden als ik schrijf, zelfs als ik het na lees zie ik het niet
Ik hou wel van een goed muziekje bij me SCquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:33 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui, het is al laat, ik ga maar eens te bed..![]()
en graag een beetje overzichtelijk rellen als het kan, ik ben anders zoveel tijd kwijt met nalezen.![]()
![]()
Sloop hem eruit danquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Uit de post van gisteren heb je genoeg materiaal voor een TR.
Pak een post van mij ofzo.
Late reactie want peugootje doet moeilijk vannacht![]()
Hidiho had hier een super tip voorquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:33 schreef Prospera het volgende:
Als je loopt zoals je typt dan hoop ik dat je hond iig een beetje een vaste tred heeftquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:31 schreef petraa het volgende:
ik ga kijken of ik nog recth over straat kan met de hond, voel me eeetje wiebelig.
Voorheen had ik de streams als achtergrond geluid, maar nu de muziek die hier gepost wordt...quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hou wel van een goed muziekje bij me SC![]()
![]()
Ja van elke rel even de begin post hier linken hequote:Op maandag 13 augustus 2007 00:33 schreef debuurvrouw het volgende:
en graag een beetje overzichtelijk rellen als het kan, ik ben anders zoveel tijd kwijt met nalezen.![]()
![]()
80% van mijn mail komt van dat soort fansquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:34 schreef Pavement het volgende:
Ik ben weer populair, check mn mail het enigste war ik krijg is een mail van een trouwe fan die altijd maar zegt dat ik de hoofdprijs heb gewonnen in nigeria
okidoki hier mijn een van favorieten nummers, de clip is ook erg mooiquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hou wel van een goed muziekje bij me SC![]()
![]()
In de OP !quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja van elke rel even de begin post hier linken he![]()
Truste Buuvquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:33 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
haha, echt geweldig, zo vaak gelachen om die kerelquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:30 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=6nETIWoZTxo
Mooi pakkie he WJ![]()
Weltrustequote:Op maandag 13 augustus 2007 00:33 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
Ik vond het gisteren allemaal wel bestquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:38 schreef willem-jozef het volgende:
truste buuv, rustig aan met rampetampen want ge houdt me vaak wakker
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
okidoki hier mijn een van favorieten nummers, de clip is ook erg mooi
http://www.youtube.com/watch?v=qmVn6b7DdpA![]()
Heel goed idee. Leandra blijf jij even de hele nacht wakkerquote:
Ben je zo'n onderdeurtje?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
No offence dear, maar ik denk niet dat ik daarbij kom....![]()
Damn.. Blind Melon... dat is 2 exen geleden..... is wel de leukste ex trouwensquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
okidoki hier mijn een van favorieten nummers, de clip is ook erg mooi
http://www.youtube.com/watch?v=qmVn6b7DdpA![]()
Ik heb hem al IE, maar nog niet uit Firefox en daar internet ik meestal meequote:
Lol, fuck yourselfquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren allemaal wel best![]()
Explorer
Extra
Internet-opties
Beveiliging
Websites met beperkte toegang
Websites
Toevoegen: googlesyndication.com
Sta je op een spatie hoger zodat je er wel bij komt dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn Disana, valt me tegen van je, ik had de spatie nog wel zo zorgvuldig geplaatst![]()
Ik geloof dat hier wel ergens uitgelegt staat hoe het in Firefox moetquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik heb hem al IE, maar nog niet uit Firefox en daar internet ik meestal mee![]()
Wat mankeert er aan je eigen hoefjes??quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heel goed idee. Leandra blijf jij even de hele nacht wakker![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vergat de credits!Credits gaan naar HiDiHo, die ons hiermee een grote dienst bewees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |