quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:38 schreef willem-jozef het volgende:
truste buuv, rustig aan met rampetampen want ge houdt me vaak wakker
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
okidoki hier mijn een van favorieten nummers, de clip is ook erg mooi
http://www.youtube.com/watch?v=qmVn6b7DdpA![]()
Heel goed idee. Leandra blijf jij even de hele nacht wakkerquote:
Ben je zo'n onderdeurtje?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
No offence dear, maar ik denk niet dat ik daarbij kom....![]()
Damn.. Blind Melon... dat is 2 exen geleden..... is wel de leukste ex trouwensquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
okidoki hier mijn een van favorieten nummers, de clip is ook erg mooi
http://www.youtube.com/watch?v=qmVn6b7DdpA![]()
Ik heb hem al IE, maar nog niet uit Firefox en daar internet ik meestal meequote:
Lol, fuck yourselfquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren allemaal wel best![]()
Explorer
Extra
Internet-opties
Beveiliging
Websites met beperkte toegang
Websites
Toevoegen: googlesyndication.com
Sta je op een spatie hoger zodat je er wel bij komt dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn Disana, valt me tegen van je, ik had de spatie nog wel zo zorgvuldig geplaatst![]()
Ik geloof dat hier wel ergens uitgelegt staat hoe het in Firefox moetquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik heb hem al IE, maar nog niet uit Firefox en daar internet ik meestal mee![]()
Wat mankeert er aan je eigen hoefjes??quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heel goed idee. Leandra blijf jij even de hele nacht wakker![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vergat de credits!Credits gaan naar HiDiHo, die ons hiermee een grote dienst bewees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |