Ik ben ook een memberquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:31 schreef Pavement het volgende:
join the club, heb al heel mn leven last van een vorm van dyslectie, ik vergeet hele zinnen en woorden als ik schrijf, zelfs als ik het na lees zie ik het niet
Ik hou wel van een goed muziekje bij me SCquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
join the club, heb al heel mn leven last van een vorm van dyslectie, ik vergeet hele zinnen en woorden als ik schrijf, zelfs als ik het na lees zie ik het niet
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:33 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui, het is al laat, ik ga maar eens te bed..![]()
en graag een beetje overzichtelijk rellen als het kan, ik ben anders zoveel tijd kwijt met nalezen.![]()
![]()
Sloop hem eruit danquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Uit de post van gisteren heb je genoeg materiaal voor een TR.
Pak een post van mij ofzo.
Late reactie want peugootje doet moeilijk vannacht![]()
Hidiho had hier een super tip voorquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:33 schreef Prospera het volgende:
Als je loopt zoals je typt dan hoop ik dat je hond iig een beetje een vaste tred heeftquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:31 schreef petraa het volgende:
ik ga kijken of ik nog recth over straat kan met de hond, voel me eeetje wiebelig.
Voorheen had ik de streams als achtergrond geluid, maar nu de muziek die hier gepost wordt...quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hou wel van een goed muziekje bij me SC![]()
![]()
Ja van elke rel even de begin post hier linken hequote:Op maandag 13 augustus 2007 00:33 schreef debuurvrouw het volgende:
en graag een beetje overzichtelijk rellen als het kan, ik ben anders zoveel tijd kwijt met nalezen.![]()
![]()
80% van mijn mail komt van dat soort fansquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:34 schreef Pavement het volgende:
Ik ben weer populair, check mn mail het enigste war ik krijg is een mail van een trouwe fan die altijd maar zegt dat ik de hoofdprijs heb gewonnen in nigeria
okidoki hier mijn een van favorieten nummers, de clip is ook erg mooiquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hou wel van een goed muziekje bij me SC![]()
![]()
In de OP !quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja van elke rel even de begin post hier linken he![]()
Truste Buuvquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:33 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
haha, echt geweldig, zo vaak gelachen om die kerelquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:30 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=6nETIWoZTxo
Mooi pakkie he WJ![]()
Weltrustequote:Op maandag 13 augustus 2007 00:33 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
Ik vond het gisteren allemaal wel bestquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |