ipod nanoquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je een ipod video of ipod mini?
anders kun je ze zo van youtube op je ipod video zetten, erg handig![]()
Helpt niet. Als ik lees dat een topic 279 297 posts heeft, maak ik daar het volgende moment 297 279 van.quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie je nou wel, als ik eraan denk gaat m'n brein al op tilt... het is dyscalculie.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=RrlyB8dEt9c
Speciaal voor buurvrouw
Getallen door elkaar halen. Zelfs in m'n voorbeeldpost deed ik het al fout. Komt ook een beetje omdat het Engels het allemaal anders (beter voor mij) zegt.quote:
Ach skattie, als je je daar al druk om maakt...quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn grenzen!!![]()
You just crossed the fucking line![]()
Ik had al geëditquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie je nou wel, als ik eraan denk gaat m'n brein al op tilt... het is dyscalculie.
join the club, heb al heel mn leven last van een vorm van dyslectie, ik vergeet hele zinnen en woorden als ik schrijf, zelfs als ik het na lees zie ik het nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Getallen door elkaar halen. Zelfs in m'n voorbeeldpost deed ik het al fout. Komt ook een beetje omdat het Engels het allemaal anders (beter voor mij) zegt.
Ik zag niks fouts bij jou... wel in m'n eigen tekst. En nee, ik denk niet dat wij zulke fouten mogen maken... juist wij niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had al geëdit![]()
Mag ik verdomme ook een keer een rosétypo maken?!![]()
Ik ben jouw "skattie" nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach skattie, als je je daar al druk om maakt...![]()
Oh, dat lijkt me lastig zeg. Voor mij zou het een ramp zijn, ik zou me nergens meer durven vertonenquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
join the club, heb al heel mn leven last van een vorm van dyslectie, ik vergeet hele zinnen en woorden als ik schrijf, zelfs als ik het na lees zie ik het niet
Uit de post van gisteren heb je genoeg materiaal voor een TR.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh. Ik had het over een goede reden bedenken om een TR te sturen zodat we kunnen zien of er überhaupt nog wel mods in leven zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |