Ja hoor, laten we lekker gaan overdrijven met z'n allenquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Ajax is nu gehandicapt. 4de in de competitie is mijn voorspelling. Op dit moment hebben AZ, PSV en Feyenoord op alle linies over de gehele selectie gezien betere spelers.
Veel succes met het overleven in dit overgangsjaar. Tenzij Ajax met Modric en Kerlon ofzo gaat komen.
Schei toch uit zeg... Ajax heeft op papier nog steeds een hele goeie selectie... PSV schat ik veel lager in zonder Cocu en Alex... mark my words... en ook daar kan nog wel wat vertrekken... als Gomez gaat zijn de gevolgen helemaal desastreus daarquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Ajax is nu gehandicapt. 4de in de competitie is mijn voorspelling. Op dit moment hebben AZ, PSV en Feyenoord op alle linies over de gehele selectie gezien betere spelers.
Veel succes met het overleven in dit overgangsjaar. Tenzij Ajax met Modric en Kerlon ofzo gaat komen.
Die hebben dat gewoon net van Youri overgenomen!quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Raffie naar Valencia aldus Voetbalprimeur.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:41 schreef Asskicker14 het volgende:
komende tijd is ie nog gebleseerd , maar ja er stond er laatst een brief over in de VI , wellicht dat Van Geel die heeft gelezenquote:
Urzaiz en Suarez waren ook zo fit als een hoentjequote:Op zondag 12 augustus 2007 23:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
komende tijd is ie nog gebleseerd , maar ja er stond er laatst een brief over in de VI , wellicht dat Van Geel die heeft gelezen![]()
Ajax krijgt er echt nog wel een paar fatsoenlijke spelers bij. Minder dan Feyenoord qua selectie zijn we ondanks hun aankopen en het vertrek van Sneijder in ieder geval ook niet. PSV twijfel ik over, AZ denk ik wel. Er blijft nog zo veel kwaliteit over met : Gabri, Huntelaar, Heitinga, Davids, Stam, Vermaelen,(Suarez). Feit is dat we creativiteit misten en met het vertrek van Sneijder missen we dat helemaal.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft ook een goed schotquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:44 schreef Pritt het volgende:
Trouwens over eventuele aankopen gesproken.
Ajax zou eens achter Manuel Fernandes moeten aangaan.
Die kerel vond ik echt heel goed en volwassen spelen tijdens het EK.
Mooie versterking voor het middenveld en hij heeft de capaciteiten om er meteen te staan.
Geen '10', gewoon een middenvelder.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:44 schreef Pritt het volgende:
Trouwens over eventuele aankopen gesproken.
Ajax zou eens achter Manuel Fernandes moeten aangaan.
Die kerel vond ik echt heel goed en volwassen spelen tijdens het EK.
Mooie versterking voor het middenveld en hij heeft de capaciteiten om er meteen te staan.
hij sprak het wel raar uit: Waisley Snaiderquote:
Jij ook veel succes.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:41 schreef Asskicker14 het volgende:
ik ook nietquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Engelaar hoef ik niet te zien...
Suarez was toch zeker iets fitter als Theoquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:44 schreef sjimz het volgende:
Urzaiz en Suarez waren ook zo fit als een hoentje![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:46 schreef Jasza het volgende:
Alsl dikke Theo komt dan schop ik persoonlijk iemand van de tribune bij de eerstvolgende thuiswedstrijd van Ajax daarna
Wie zijn je bronnen? Die moeten je dan beter inlichten.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:46 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Jij ook veel succes.
Voor welke club je deze week ook mag zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |