Ten Cate moest 'm niet, en een paar spelers ook niet.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:52 schreef Chivu het volgende:
Wist hij veel dat Sneijder zou vertrekken toen hij begon te mokken dat 'ie weg wilde.
Ja en daarom denk je dat Perez wel even een dagje vrij neemt om samen met een cameraman van de NOS gezellig een filmpje te gaan makenquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:49 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Rot op gek, ik ben van de generatie die zag dat Rijk de Gooijer zijn vers gewonnen gouden kalf uit de taxi flikkerde.Ik kan me 200% voorstellen dat Perez zich genaaid voelt. Er wordt nu een aankoop gedaan voor ZIJN positie en hij kan ophoeren.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:56 schreef jna het volgende:
[..]
Ja en daarom denk je dat Perez wel even een dagje vrij neemt om samen met een cameraman van de NOS gezellig een filmpje te gaan maken[afbeelding]
Oh en dat gouden kalf incident was in 1995 kneus, dat heeft iedereen hier meegemaakt![]()
Gast, je komt zelf net van de middelbare school of zit er nog opquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, dan verwacht ik zeker niet in dit topic waar over het algemeen alleen VMBO-zwakstroom types komen.![]()
En jij hebt enig idee wat ik studeer?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, dan verwacht ik zeker niet in dit topic waar over het algemeen alleen VMBO-zwakstroom types komen.![]()
De humor is vaak van een bedenkelijk niveau, maar soms heb je van die grappen!quote:
+ davidsquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:33 schreef markisboer het volgende:
ajax wordt kampioen met stam gabri huntelaar
Rest van de selectie vertrekt ook nog?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:33 schreef markisboer het volgende:
ajax wordt kampioen met stam gabri huntelaar
Zie deze josti eens semi intelligent proberen over te komen terwijl hij nog maar net van zijn pampers verlost isquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan zijn we allang kampioen man!quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:01 schreef Fides het volgende:
Het enige nadeel van Boussoufa is dat we hem zouden moeten missen tijdens de Africa Cup.
Doet er niet toe.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:56 schreef jna het volgende:
Oh en dat gouden kalf incident was in 1995 kneus, dat heeft iedereen hier meegemaakt![]()
Heeft al interlands gespeeld.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dan zijn we allang kampioen man!
Maar hij speelt nog geen interlands voor Marokko volgens mij, dus als 'ie bij Ajax tekent zit hij zo bij Oranje.
ga daar maar niet vanuitquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Worden de SCC's nu goedkoper volgend jaar?
Nou loop je te stoken, let's go bowling.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:08 schreef BB-boy het volgende:
Adu zou een mooie aankoop zijn geweest.
Die komt niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:11 schreef ub40_bboy het volgende:
Aissati zou ik erg blij mee zijn. Maar ik ben bang dat hij of niet wil of psv te veel vraagt.
maar dan heb je het ook over Hugoquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:12 schreef Pritt het volgende:
Trouwens wel grappig dat Hugo Borst eerder Sneijder een overrated sleutelhange noemde en hem nu de hemel inprees en Ajax zonder hem geen kans op het kampioenschap had. So long voor zijn geloofwaardigheid.
13,6 voor Marinus Dijkhuizen, maar verder nog niks.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:12 schreef koningdavid het volgende:
Is er al 18 miljoen voor Pryor geboden?
Die penis verandert nog vaker van mening dan de snor. Ook al niet serieus te nemen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:12 schreef Pritt het volgende:
Trouwens wel grappig dat Hugo Borst eerder Sneijder een overrated sleutelhange noemde en hem nu de hemel inprees en Ajax zonder hem geen kans op het kampioenschap had. So long voor zijn geloofwaardigheid.
Waar zie jij datquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:22 schreef SteveBallmer het volgende:
Fuckin' druk bij de aankomst van Drenthe.![]()
Bij de aankomst van Sneijder ligt de stad stil?
Hugo: Ajax 3.
Nein!![]()
Die gast hoef ik niet hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:11 schreef ub40_bboy het volgende:
Aissati zou ik erg blij mee zijn. Maar ik ben bang dat hij of niet wil of psv te veel vraagt.
En z'n mindere tweelingbroer al helemaal nietquote:
Je vergeet Boussoufa, die wordt ook al 2 jaar lang genoemdquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:06 schreef Enchanter het volgende:
* Enchanter trekt vast de oude doos met namen open
Motta
Milevsky
Delgado
Engelaar
Adu
Aisatti
Zo dat hebben we ook weer gehad![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:19 schreef BB-boy het volgende:
[..]
En z'n mindere tweelingbroer al helemaal niet
Pisventje.
Dat is gewoon een haalbare speler.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:20 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Je vergeet Boussoufa, die wordt ook al 2 jaar lang genoemd
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:12 schreef koningdavid het volgende:
Is er al 18 miljoen voor Pryor geboden?
Die wil niet. Anders moet ie elke keer zo ver reizen om holmaat Afellay in z'n kont te kunnen neuken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:11 schreef ub40_bboy het volgende:
ik moest lachenquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die wil niet. Anders moet ie elke keer zo ver reizen om holmaat Afellay in z'n kont te kunnen neuken.
Nee, want ze wonen allebei in Utrecht, ik zie ze wel eens. (je mag me aanraken)quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die wil niet. Anders moet ie elke keer zo ver reizen om holmaat Afellay in z'n kont te kunnen neuken.
Tja, Anderlecht zal niet erg happig zijn om hem zo vlak voor de CL-voorronde te verkopen, hetzelfde geldt voor Modric bij Zagreb (maargoed, die wil persé naar de PL)quote:
Dat hoeft niet , we zetten gewoon een geit of een schaap neer in de kleedkamerquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar is hij te verlegen voor.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:26 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat hoeft niet , we zetten gewoon een geit of een schaap neer in de kleedkamer![]()
Anderlecht zal ongetwijfeld voor 8-10M zwichten. Defour lijkt me ook wel redelijk haalbaar (wel duur, zal ook tegen de 8M) aanzitten ofzo.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Tja, Anderlecht zal niet erg happig zijn om hem zo vlak voor de CL-voorronde te verkopen, hetzelfde gelft voor Modric bij Zagreb (maargoed, die wil persé naar de PL)
Steven Defour misschien, Motta kan een optie zijn (wel een dure jongen) , Engelaar of eventueel Martens of Medunjanin. Dusan Djuric van Halmstad BK is ook wel eens gelinkt aan Ajax. En Xabi Prieto natuurlijk...
Ik ga voor Jeffrey Sarpong of Jan-Arie van der Heijden. [afbeelding]
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:29 schreef Scorpie het volgende:
"Duur", man we hebben net 27 miljoen gekregen, daar mag best een 15 miljoen kostende vervanger tegenover staan!
Nouja, je moet wel bedenken dat ik denk ong. 20% van de transfersom sowiezo niet in handen komt van Ajax maar in handen van de speler/zaakwaarnemer/ex-club (ok bij Sneijder niet t geval)/belastingdienst etc.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:29 schreef Scorpie het volgende:
"Duur", man we hebben net 27 miljoen gekregen, daar mag best een 10 miljoen kostende vervanger tegenover staan!
Ik zou ook wel weer eens (minimaal) de halve finales van de CL willen halen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:34 schreef Chivu het volgende:
nationaal goed genoeg.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:40 schreef Saekerhett het volgende:
Als we nou eens gewoon Messi wegkapen bij Barcelona ofzo, dat moet lukken voor 40 miljoen, en dan leggen we met zijn allen wat bij elkaar voor zijn salaris
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:29 schreef Scorpie het volgende:
"Duur", man we hebben net 27 miljoen gekregen, daar mag best een 10 miljoen kostende vervanger tegenover staan!
waar is je arrogantie gebleven gastquote:
Uitgeweest in de kinderdisco?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:39 schreef Rossoneri het volgende:
Leuke terugkomst van het stappen zeg![]()
50,7 miljoen ontvangen en 9,75 miljoen uitgegeven. Zoiets.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:37 schreef Mindstate het volgende:
Ajax heeft nu iets van 50 miljoen ontvangen aan transfergeld en 10 uitgegeven oid? Dan mag er inderdaad nog wel een leuke aankoop bij..
Nee de kroeg, ja ben vroeg thuis moet werken morgen (vandaag)quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:40 schreef Saekerhett het volgende:
Als we nou eens gewoon Messi wegkapen bij Barcelona ofzo, dat moet lukken voor 140 miljoen, en dan leggen we met zijn allen wat bij elkaar voor zijn salaris
zoiets zal het zijn ja, krijg je 2 spelers voor 5 miljoen. Die zijn samen niet eens zo goed bij elkaar dan Sneijder alleen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
50,7 miljoen ontvangen en 9,75 miljoen uitgegeven. Zoiets.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:49 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Rot op gek, ik ben van de generatie die zag dat Rijk de Gooijer zijn vers gewonnen gouden kalf uit de taxi flikkerde.Ik kan me 200% voorstellen dat Perez zich genaaid voelt. Er wordt nu een aankoop gedaan voor ZIJN positie en hij kan ophoeren.
quote:
Zoveel heeft Ajax natuurliijk niet ontvangen. Zoveel hebben de andere clubs betaald.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
50,7 miljoen ontvangen en 9,75 miljoen uitgegeven. Zoiets.
Arrogante ajaciedenquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:57 schreef BonJovi het volgende:
DOE MET ME MEE
WE WORDEN KAMPIOEN!
WE ZIJN DE BESTE!
Als opvolger van Wesley?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:54 schreef Saekerhett het volgende:
Misschien wil Frank "da's duidelijk natuurlijk" de Boer nog wel terugkeren?
Klopt. Foutje.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:55 schreef Fides het volgende:
[..]
Zoveel heeft Ajax natuurliijk niet ontvangen. Zoveel hebben de andere clubs betaald.
We zijn ook de beste van Nederland en 1 van de beste van Europa.. alleen de laatste tijd komt t er niet zo goed uit.. maar een topclub zal Ajax altijd blijven, en voorlopig blijven ze ook de beste van Nederland..quote:
wordtquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:03 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja van geel moet zich nu echt gaan waarmaken als TD. Dit word de eerste serieuze test voor hem.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Laat maar, al gezegd.
Snappen jullie nu waarom ze paddos willen verbieden?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:03 schreef Saekerhett het volgende:
Wat ik ECHT een stunt zou vinden is als Ronaldinho, Kaka, of Gerrard ofzo ineens wordt gepresenteerd
quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:03 schreef Saekerhett het volgende:
Wat ik ECHT een stunt zou vinden is als Ronaldinho, Kaka, of Gerrard ofzo ineens wordt gepresenteerd
dat is net zo goed voorstellen dat Danny Buijs naar Ajax zal komenquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:03 schreef Saekerhett het volgende:
Hehe, neem er nog één.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:03 schreef Saekerhett het volgende:
Zoiets lukt een Nederlandse club misschien nog maar 1 keer in de komende 10 jaar.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:37 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ik zou ook wel weer eens (minimaal) de halve finales van de CL willen halen.
en ook nog eens binnen een paar dagenquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:03 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja van geel moet zich nu echt gaan waarmaken als TD. Dit word de eerste serieuze test voor hem.
Dream on Keesquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:03 schreef Saekerhett het volgende:
Waarom gaan jullie altijd zo hard schreeuwen dat je kampioen wordt bij tegenslag en/of verlies? Is dat om jullie onzekerheid te verbloemen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:57 schreef BonJovi het volgende:
DOE MET ME MEE
WE WORDEN KAMPIOEN!
WE ZIJN DE BESTE!
Dat is i.i.g. 1 keer vaker dan Feyenoord.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zoiets lukt een Nederlandse club misschien nog maar 1 keer in de komende 10 jaar.
Het zou pas echt kicken zijn als ze Stanley Aborah voor 30 miljoen terughalen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:03 schreef Saekerhett het volgende:
Kleine jochies worden groot, misschien dat hij zichzelf klaar acht voor de stap.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:06 schreef BonJovi het volgende:
[..]
dat is net zo goed voorstellen dat Danny Buijs naar Ajax zal komen
Dat is onzin..quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zoiets lukt een Nederlandse club misschien nog maar 1 keer in de komende 10 jaar.
BonJovi representatief vindenquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie altijd zo hard schreeuwen dat je kampioen wordt bij tegenslag en/of verlies? Is dat om jullie onzekerheid te verbloemen?
Wat moet een kakkerlak in het Ajax topic?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie altijd zo hard schreeuwen dat je kampioen wordt bij tegenslag en/of verlies? Is dat om jullie onzekerheid te verbloemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |