quote:
TS Moet soms ook werken. En op me werk staat FOK! automatisch ingelogged, ik had dus wel de tijd om ff rond te kijken op de frontpage en op het forum maar niet om het volgende te vertellen....
En hierbij een lang verwachte status update:
Laat ik beginnen met te zeggen: SORRY!!!! Mijn nederig excusses voor het uitblijven van een reactie tot nu maar na het lezen van dit verhaal zullen jullie wel begrijpen waarom...
Maandag:
Na hier een status update te hebben gegeven en na FOK!radio (top uitzending weer trouwens
![]()
) kwam zij online op skype. Na een tijd te hebben gechat wilde we bijna gaan slapen maar ik wilde haar toch nog wat vragen. Ze had namelijk over de zaterdag niks gezegd. Omdat we toen toch wel erg close waren wilde ik toch proberen te achterhalen wat ze er van vond. Helaas zat ik al bijna te slapen en werd mijn vraag over hoe ze het die avond had gehad vrij snel omgedraaid en werd ik onderworpen aan een aantal vrij directe vragen. Wel vertelde ze me dat ze het erg naar haar zin had gehad en dat ze het prettig vond dat we zo close waren geweest
![]()
Daarna nog een erg open gesprek gehad over mijn fantastische vermogen om overal over te tobben en om altijd ergens wat achter te zoeken waardoor ik op subtiele wijzen haar kon vertellen over mijn gevoelens voor haar. Daarna nog gesproken over woensdag en afgesproken dat bij goed weer we naar de dierentuin zouden gaan en bij slecht weer naar sea-life.
Dinsdag:
Weinig contact gehad maar ik werd wel gebeld om te vragen of ik eerder kon komen omdat ze even naar school moest om zich in te schrijven en of ik het erg vond om te helpen met het ophalen van een TV bij haar vriendin (woont op 10 minuten rijden van haar vandaan). Natuurlijk geen probleem en de afspraak met 1,5 uur vervroegd
Woensdag:
De grote dag!
![]()
Zoals gebruikelijk voor mij weer lekker haastig die ochtend en natuurlijk nog van alles regelen. Tip: NOOIT je ex bellen op haar verjaardag wanneer je haast hebt!
![]()
Maarja, uiteindelijk met 15 minuten vertraging haar opgehaald (vond ze niet erg, ze was zelf ook aan de late kant) en de dingetjes geregeld. Hier is eigenlijk weinig gebeurd, beetje gepraat over school, studeren enz maar weinig speciaals.
De dierentuin. Toen we in de dierentuin waren was het al snel erg gezellig. Binnen 2 minuten stonden we bij de zeehonden en kwam ze voor me staan zodat ik haar weer vast kon houden.
![]()
Zo hebben we een tijdje staan kijken en staan praten. Vanaf dat moment heeft ze eigenlijk de hele dag tegen me aangelopen en had ik mijn arm om haar heen. Ik ben gek op dieren en de natuur en daarnaast ben ik een echte informatie freak, hierdoor kon ik haar heel veel vertellen over de dieren die we zagen en al snel merkte ik dat ze het erg op prijs stelde dat ik haar een "prive tour" gaf. Wanneer we bij de dieren stil stonden kwam ze vaak dicht tegen me aan staan en zag ik soms wel eens mensen kijken op een manier waar ik uit begreep dat we toch wel erg close waren want erg blij keken ze soms niet (meer op een manier dat we zulk gedrag maar thuis moesten doen). Maar hoe gezellig, romantisch, mooi en weet ik wat allemaal wel niet het was, geen kus!
![]()
Misschien had ik wanneer ik dat had gewild wel een kans gehad maar ik vond het moment ook niet speciaal genoeg.
Eten. Ik had afgesproken dat we 's avonds in het restaurant van een vriend zouden gaan eten. Alhoewel we te laat waren was mijn vriend erg blij mij weer eens te zien (was al weer een maand of 3 geleden) en hij zorgde er voor dat ze zich helemaal op haar gemak voelde en alles behalve buiten gesloten. Helaas moest hij weer over zijn avonturen beginnen en kwam hij doodleuk met het verhaal dat hij een paar weken daarvoor een fantastisch trio had gehad. Alle geuren en kleuren zijn wel langs gekomen van die nacht en ik zag dat mijn dame zich nou niet bepaald gemakkelijk voelde bij het gesprek
![]()
. Helaas maakte ik een MEGA fout door op een gegeven moment mee te praten in de vorm dat ik ook ervaring had in dat soort avonturen.
![]()
Dit kwam mij te staan op een lang gezicht van haar kant en een ijzige stilte tijdens het eten. Na een paar keer vragen over er iets was en na 5x nee te hebben gekregen kreeg ik de 6e keer het antwoord dat ik toch te regelmatig over mijn exen aan het praten was. Hierin moest ik haar absoluut gelijk geven maar ik kon dit ook logischerwijs verklaren. Ik heb sinds mijn 15e eigenlijk continu relaties gehad. Ik ben begonnen met een relatie van 6 jaar, daarna 9 maanden en daarna een los-vast iets van 3 maanden. De periodes tussen deze relaties waren vaak stil, leeg en zonder echte noemenswaardige momenten. Dit betekend dat ik vaak dingen heb meegemaakt in samenzijn van een vriendin, waardoor deze dus vaak voor komen wanneer ik een herinnering vertel. Ondanks dat dit haar niet lekker zat vertelde ze me ook dat ze blij was dat ik haar begreep en dat ze het van haar kant ook wel kon begrijpen. Natuurlijk heb ik haar uitgelegd dat ik zou zorgen dat ik het niet meer zo ver zou laten komen maar de stilte bleef daarna. Helaas was het etentje daardoor niet wat het had kunnen zijn. Ook werd het daarna erg koud en konden we niet meer naar het strand.
Scheveningen: Om toch nog wat gezelligheid in de avond terug te willen brengen stelde ik voor toen we terug bij de auto waren om even langs scheveningen te rijden. Ik vind een rondje langs de haven en de boulevard altijd wel leuk en hoopte dat zij dat ook zou vinden. Met een nogsteeds iets wat lang gezicht gaf ze toe dat ze dit ook wel zag zitten. Na het rondje vroeg ik of ze nog iets wilde doen en zoja waar ze zin in had. Ja ze had wel zin maar nee geen idee waarin. Ik stelde voor om opnieuw een film te gaan kijken en dat bleek een schot in de roos. Daar had ze wel zin in ookal wisten we nog niet welke film
![]()
Snel mijn auto langs de kant gezet zodat we iedergeval konden kijken welke film er draaide. Eenmaal uit de auto gebeurde er iets. De stoep heeft in scheveningen een flinke verhoging en toen ik naar de stoep wilde toe lopen stond zij daar op mij te wachten en bleek dat we bijna op ooghoogte kwamen te staan. Het was duidelijk dat ze iets wilde zeggen en daarom ging ik voor haar staan met mijn handen op haar middel. Toen kwam op de liefste en onschuldigste toon die ik ooit heb gehoord de vraag of ik altijd eerlijk tegen haar zou zijn en op ze minst zou proberen haar nooit te kwetsen. Natuurlijk beloofde ik haar dat en daar op de stoep hebben we toen innig geknuffeld. Vanwege de moeilijke situatie die we vlak er voor nog hadden was er nog geen kus. Daarna liep ik op wolken!
![]()
Helaas bleek om 24 uur op woensdag geen film meer te draaien. Wat ons wel verraste was dat het op scheveningen veel warmer was. Daarom besloten om de auto toch in de parkeergarage te parkeren en om even een wandeling te gaan maken. Op de boulevard gevraagd of ze zin had om een stukje over het strand te lopen en al snel liep ze op bloten voeten door het zand. Omdat er toch nog wel flink wat scherpe schelpen lagen was de wandeling al snel in een draagpartij veranderd. Hierdoor besloot ik om gewoon even te gaan zitten. Ze kwam toen heel dichtbij zitten en zo hebben we zeker een kwartier gezeten. Gewoon zitten, armen om haar heen zodat ze het lekker warm had, kijkend naar het water zachtjes pratend. Op een gegeven moment kon ik haar tot 2x toe niet verstaan, ik boog naar haar toe zodat ik haar beter kon verstaan..... maar besloot dat de tijd voor praten voorbij was........
![]()
ONZE EERSTE KUS!
![]()
Zonder twijfel, zonder verrast te zijn kuste ze me terug, lang en romantisch...... Bij mij was het een ontlading van alle twijfel en moeite die ik tot die tijd had gehad. IK HAD HAAR GEKUST!!! Ik voelde me helemaal fantastisch en we hebben ook nog een hele tijd daar op het strand door gebracht. Op een gegeven moment moesten we toch van het strand af omdat het echt te koud begon te worden.
Naar de auto gelopen en besloten om een 2e tour over de boulevard te maken met de auto. Deze eindigde halverwege langs de kant omdat we niet konden stoppen met zoenen. Op een gegeven moment moest ik wel melden dat we niet daar konden blijven en op die manier daar door konden blijven gaan. Samen slapen bij haar zal nooit een optie worden ivm de regels van haar huisbaas en helaas is mijn huis vanwege aanhoudende drukte met me werk inmiddels zo'n zwijnenstal dat ik hier echt niemand kan ontvangen laat staan laten slapen. Slechts 1 optie over... Een hotelkamer. Ik zal jullie niet vervelen met de kleine details maar 5 uur later en een stevige 250 km later hadden we eindelijk een hotelkamer gevonden, inmiddels was het half 6!!!! maar we konden plat. We hebben allebij gezegd dat we het rustig aan zullen doen en ik kan jullie ook melden dat ik inderdaad wel af ben voor mijn 85 day's 85 nights maar alleen omdat het plezieren van een dame ook niet is toegestaan (oftewel ik ben nogsteeds lichaamlijk in de race maar mijn handen niet meer) wat er allemaal speelt ga ik niet vertellen omdat dat in dit geval erg prive is maar ik ben er wel achter dat ik het rustig aan moet doen. Al in al hebben we die nacht bij elkaar misschien een half uur geslapen. De rest hebben we in elkaars armen, knuffelend en kussend door gebracht.
Voorlopig ga ik het voor vandaag het even hierbij laten. Ik heb nog veel te doen vanavond en daarom onthou ik jullie even van verdere kennisgeving maar er komt nog meer beloof ik jullie. De donderdag was ook weer prachtig en dit weekend ook zeer verrassend. Door omstandigheden gaat ze dinsdag mee naar mijn ouders en ook dit zal ik hier melden. Voor nu Tot ziens en ook tot snel!