abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52412800
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 02:18 schreef weasel85 het volgende:

als je iemand erg leuk vindt zou je elkaar gewoon op de bek pakken, althans, dat vind ik.
Maar gelukkig is niet iedereen hetzelfde, sommige mensen zijn er terughoudend.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 04:25:25 #52
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_52413111
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 02:58 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Maar gelukkig is niet iedereen hetzelfde, sommige mensen zijn er terughoudend.
Ik heb vanavond ook een keertje de rollen omgedraaid en gekeken wat er gebeurd als ik het contact niet zoek. 3x aangesproken via de chat en 2 mogelijke data voor nieuwe afspraken na morgen. Blijkbaar wilt ze zelf ook contact dus mag ik aannemen dat er iedergeval een kans is.
Domo Arigato!
pi_52414781
Goed werk TS!! Ik duim voor je.

* Tharalom heeft vanavond een etentje met haar vlam.... ;-) *
live life
  donderdag 16 augustus 2007 @ 19:54:21 #54
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_52431912
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:38 schreef Tharalom het volgende:
Goed werk TS!! Ik duim voor je.

* Tharalom heeft vanavond een etentje met haar vlam.... ;-) *
vertellll!
Misschien ben je op dit moment al klaar met eten en ik weet niet wat aan het doen
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_52442424

Het was erg gezellig! In het restaurant was ik wel ff verbaasd, want hij is dus blijkbaar zo'n type die z'n bord binnen drie minuten leeg heeft, terwijl ik nogal graag lang mag tafelen
Daarna in de stad wat gedronken en toen naar zijn huis gegaan...

Daar heel heel lang gepraat, heb hem ook alles verteld wat ik het afgelopen jaar heb meegemaakt, (en das behoorlijk wat, wellicht heb je het in een van m'n topics gelezen) En hij rende nieteens hard weg
Het was heel erg gezellig en voordat ik het wist was het 00.30 uur... Hij vroeg wel met een omweg of ik bleef slapen, maar ben verstandig in m'n autootje naar huis getuft..

Aanstaande zaterdag hebben we weer afgesproken, verheug me erop!! Hij is echt heul leuk....

Hoe is het met jou Logician? Wanneer heb jij je date?

TS, excuses voor de vervuiling in je topic, maar onze verhalen kwamen zoveel overeen en spelen op hetzelfde moment vandaar dat ik mijn ervaring hier ook getypt had. Waneer zie jij haar weer??
live life
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:35:06 #56
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_52447311
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 08:32 schreef Tharalom het volgende:

Het was erg gezellig! In het restaurant was ik wel ff verbaasd, want hij is dus blijkbaar zo'n type die z'n bord binnen drie minuten leeg heeft, terwijl ik nogal graag lang mag tafelen
Daarna in de stad wat gedronken en toen naar zijn huis gegaan...

Daar heel heel lang gepraat, heb hem ook alles verteld wat ik het afgelopen jaar heb meegemaakt, (en das behoorlijk wat, wellicht heb je het in een van m'n topics gelezen) En hij rende nieteens hard weg
Het was heel erg gezellig en voordat ik het wist was het 00.30 uur... Hij vroeg wel met een omweg of ik bleef slapen, maar ben verstandig in m'n autootje naar huis getuft..

Aanstaande zaterdag hebben we weer afgesproken, verheug me erop!! Hij is echt heul leuk....

Hoe is het met jou Logician? Wanneer heb jij je date?

TS, excuses voor de vervuiling in je topic, maar onze verhalen kwamen zoveel overeen en spelen op hetzelfde moment vandaar dat ik mijn ervaring hier ook getypt had. Waneer zie jij haar weer??
Klinkt goed!

En no worry! Ik heb er nu toch een soap van gemaakt dus dan morgen er best meer dan 1 hoofdrol spelers zijn.

En verder weer een status update:

Ik was keurig optijd op het station ondanks dat ik me vreselijk had verslapen. Eerst de middag doorgebracht in het centrum waar we eigenlijk alleen maar hebben rond gewandeld inplaats van het geplande winkelen. Wel had ze al een paar keer gezegd(/geklaagd) dat ze het koud had, vanuit mijn eerdere ervaring wist ik dat ik dan niet mijn arm om haar heen moest slaan dus dat was een lastige situatie. Ze had me de dag er voor verteld dat ze haar examen Nederlands had gehaald en ik had beloofd dat we dat nog extra zouden vieren, en toen bedacht ik me dat ik haar een jas kon laten uitzoeken zodat ik meteen 2 vliegen in klap had Puur geluk had ze daarna binnen 5 minuten een hele mooie jas gevonden waar ze ook héééél blij mee was En ik moet bekennen, ze zag er al fantastisch uit maar toen moest ik toch echt bewust mijn mond dicht houden Daarna heerlijk wezen eten van 1830 tot 2130 En werkelijk over van alle gepraat. Bijna had ik alles verpest toen we over sexualiteit gingen praten (homo/bi sexualiteit en de acceptatie daarvan). Ik heb namelijk een bisexuele vriendin gehad en ik ben altijd heel vrij daar in geweest. Ik vertelde ook dat zij toen af en toe wat met vrouwen deed en dat ze een keer of 4 vreemd is gegaan met mannen. Het feit dat ik die 4 keer had vergeven vond ze heel vreemd en heel moeilijk. Zij vind dat vollledig onacceptabel en vond ook dat ik niet echt van haar gehouden hebt omdat ik het had vergeven. Na flink wat praten kon ik haar genoeg overtuigen dat ze wel wilde geloven dat ik het uit liefde had gedaan en daarmee heb ik uiteindelijk nog wel wat punten kunnen scoren. Tijdens dit deel kwam ook naar voren dat ze mij nog maar net kent en daaruit begreep ik dat ze me eerst beter wilt leren kennen voordat het meer wordt dan dit dus mijn vermoeden werd volledig bevestigd. Na nog veel meer dingen te hebben besproken zijn we naar de biosscoop gegaan. Ze vond de film fantastisch en omdat er een lang persoon iets wat in de weg zat moest ze soms flink mijn kant op leunen (soms helaas ook de andere kant) waardoor het geheel een close gevoel veroorzaakte en zeker ook in de biosscoop weer een stuk dichter bij elkaar gekomen. Na de film ben ik uitgenodigd om vanavond (vrijdag) samen met haar en haar vriendinnen (alle chinees en dus chinees sprekend terwijl ik niet verder kom dan Ni How ) om uit eten te gaan en naar het vuurwerk op scheveningen te gaan kijken. Dus dat is een perfecte kans om me ook te bewijzen bij haar vrienden en via hun ook wat dichterbij te komen Toen kwam het grote punt, we moesten naar huis... Ik heb van huis uit geleerd dat je een dame nooit alleen naar huis laat gaan na 2300, noem het ouderwets noem het het laatste stukje ridderlijkheid maar zo is het mij geleerd. We wisten allebij dat mijn laatste trein om 00:39 zou vertrekken en toen we bij het station waren was het al 00:30 dus we wisten dat als ik haar naar huis zou brengen dat ik absoluut mijn trein zou missen. Dit vond ze nogal een probleem en ze wilde dan ook heel graag dat ik haar alleen naar huis zou laten gaan. Na flink wat praten ging ze er dan toch mee accoord dat ik haar naar huis zou brengen. Tijdens de rit en wandeling heb ik haar kunnen overtuigen van mijn goede bedoelingen en toen was ze toch wel blij dat ik met haar mee ging. Bij haar huis aangekomen gedaan wat er van mij werd verwacht (afstandhouden en geen fysieke toenadering zoeken) en daardoor was ze erg op haar gemak. Door omstandigheden moest ik nog even wat dichterbij komen en toen was de spanning (spanning in de vorm van of er meer zou komen) toch wel duidelijk voelbaar dus misschien dat er binnenkort al vorderingen kunnen komen. Ze heeft me bedankt voor een (in haar bewoording) "véry nice day" en dat ze het erg gezellig vond. Al met al een zeer geslaagde date waarmee ik een hoop punten heb gescoord.

Misschien nog even een belangrijke voetnoot; zij zit hier helemaal alleen in Nederland. Ze heeft hier geen familie, geen kennissen, geen vrienden die ze ook al had in China. Ze heeft natuurlijk wel vrienden maar ik kan me voorstellen dat ze daar niet zomaar alles mee deelt. Dit betekend in mijn ogen dat ze in de eerste plaats moet oppassen met wie ze iets begint omdat ze bij niemand "hulp" kan krijgen, in de tweede plaats zal ze een "gebroken hart" ook helemaal alleen moeten oplossen. Hierdoor zal ze dus extra voorzichtig moeten zijn en zal ze daarom zo'n afwachtende houding aannemen.
Domo Arigato!
pi_52447918
okee.... maar ze heeft wel vrienden ja! zei je net zelf! maar vind je het niet een beetje vreemd als zij allemaal chinees gaan praten en jij het niet kan verstaan en praten?
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:07:27 #58
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_52448256
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:55 schreef Ici-Paris het volgende:
okee.... maar ze heeft wel vrienden ja! zei je net zelf! maar vind je het niet een beetje vreemd als zij allemaal chinees gaan praten en jij het niet kan verstaan en praten?
Ze zullen waarschijnlijk mij gewoon in het engels aanspreken. Kan me echt niet voorstellen dat ik er voor spek en bonen aan hang. Maar we zullen zien En wat betreft die vrienden, ja tuurlijk heeft ze die maar ik ken genoeg mensen die dit soort dingen alleen delen met hele goede vrienden...
Domo Arigato!
pi_52452628
Ik vind het wel lang duren eerlijk gezegd. Als ik dat verhaal zo lees, had je genoeg momenten waarop je haar had kunnen zoenen. Niet zo analyseren, als die spanning er daadwerkelijk is zoals je zegt, dan vindt zij dat lijkt me ook alleen maar leuk. Dit was toch niet je eerste date?
pi_52462152
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:07 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Ze zullen waarschijnlijk mij gewoon in het engels aanspreken. Kan me echt niet voorstellen dat ik er voor spek en bonen aan hang. Maar we zullen zien En wat betreft die vrienden, ja tuurlijk heeft ze die maar ik ken genoeg mensen die dit soort dingen alleen delen met hele goede vrienden...
okee,,, maar ik zeg het gewoon maar fftjes! want het zou wel heel erg lullig zijn. en pas op als ze zeggen Sa Kwa
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 01:38:43 #61
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_52469619
tvp .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zondag 19 augustus 2007 @ 20:54:07 #62
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_52510030
Hé allemaal!

En hierbij de volgende status update:
Vrijdag zoals afgesproken iedereen opgehaald met mijn auto waarna we hebben besloten om bij de chinees wat te gaan eten. Ik kan je 1 ding vertellen, met 3 authentieke chinesen naar een chinees restaurant gaan is een erg leuke ervaring Omdat er héél veel dialecten van het chinees zijn spreken heel veel chinesen net elkaars taal en dat gebeurde daar dus ook. Bij binnenkomst werd er direct (voor mijn gevoel) chinees gesproken met het personeel. Na aan tafel te zijn aangeschoven kreeg ik al snel te horen dat ze een mengelmoes hadden moeten spreken van dialecten omdat ze anders geen snars van elkaar hadden begrepen maar dat het uiteindelijk wel goed was gekomen. Er werd wel af en toe wat chinees gesproken (vooral als het over mij ging of als er een opmerking werd gemaakt over "ons", niet dat ik chinees versta maar ik ben wel goed in het begrijpen van lichaamstaal) maar iedereen deed zijn best om zoveel mogelijk engels te praten. Het eten was erg lekker en het was ook erg leuk om een keer wat meer gerechten te proberen die chinesen zelf ook eten.

Hierna zijn we naar scheveningen gereden voor het vuurwerk. Wat me al opviel was dat bij het teruglopen naar mijn auto (laten we haar voor het gemak "mijn dame" noemen) mijn dame veel bij mij bleef en haar 2 vriendinnen zich wat afzijdig hielden. Wel waren ze nog gewoon in de buurt en hebben we ook veel met hun gepraat maar ik merkte wel al iets. Zo snel als ik kon naar scheveningen gereden maar helaas moest ik de drie meiden er bij het kurhaus uitgooien zodat zij wel het vuurwerk konden zien en ik de auto kon parkeren. Helaas dus het eerste vuurwerk gemist maar uiteindelijk toch een plekje voor mijn auto kunnen vinden. Nadat we elkaar weer hadden gevonden een stukje wezen wandelen wat eigenlijk weinig verschilde van na het eten. Vooral samen maar toch met zijn vieren. Nadat ik dacht dat we een mooi plekje hadden gevonden om het vuurwerk te bekijken, op de pier, werd besloten dat dit toch een te winderige plek was. Nadat we op de boulevard terecht waren gekomen waren haar 2 vriendinnen plots verdwenen, na een telefoontje bleek dat ze hadden besloten om te gaan pinnen maar dat wij vooral het vuurwerk moesten gaan kijken. Nu stonden we niet op de meest perfecte plek dus wilde we nog snel ergens naar toe gaan maar toen begon plots het vuurwerk.... Ik kon haar nog net stoppen op een redelijk plekje en kon haar enigsinds sturen om alles goed te kunnen zien. Gesteund door het idee dat haar vriendinnen haar toch een beetje aan het pesten waren omdat we nog niet echt ver waren gekomen en omdat er toch ooit een keer wat moest gebeuren besloot ik mijn handen op haar middel te houden. Na (wat voor mijn gevoel eeuwen leek) een paar tellen begon ze zachtjes tegen mij aan te leunen , Om haar niet meteen weg te jagen zo blijven staan en op deze manier samen het vuurwerk gekeken. Na het vuurwerk moesten we wachten op haar vriendinnen en zag ik een mooie kans. We hadden zojuist gekeken wat china er van had gemaakt en omdat Nederland de volgende dag zou optreden daagde ik haar uit om de volgende dag te komen kijken en te zien of Nederland of China beter was. Zonder na te denken antwoorde ze meteen met JA Netjes als ik ben natuurlijk gezegd dat haar vriendinnen ook mee mochten komen en ze zou kijken of ze wel of niet mee zouden komen. Daarna nog wat gaan drinken met zijn allen. Gezellig gepraat en na 30 minuten werd het tijd om naar de auto te gaan. "Mijn dame" klaagde dat ze het koud had en na wat zacht aandringen wilde ze mijn jas wel accepteren en kon ik voorzichtig af en toe mijn arm om haar heen slaan. Ik was nog wel wat voorzichtig omdat ik aan het begin van de week nogal was "afgewezen" maar dit keer geen problemen dus so far so good Na wat vertraging iedereen netjes thuis gebracht zonder verdere actie.

Zaterdag haar zoals afgesproken opgehaald. Haar vriendinnen wilde toch wel mee komen dus ook die stapte in. Gezien het feit dat haar vriendinnen haar net als de dag ervoor een beetje aan het plagen waren vond ik het alles behalve erg dat ze mee waren gekomen. In de auto was het weer gezellig en met een wisseling van chinees en engels kon ik weer prima alles volgen. Ivm de drukte en het feit dat we veel te laat waren (we hadden de eerst show al gemist) de auto een flink stuk van scheveningen geparkeerd en toen zo snel mogelijk naar de boulevard gelopen.

Tijdens de heen wandeling was er weinig aan de hand behalve dat haar vriendinnen nu helemaal afzijdig bleven. Na wat haast werk (en dus alles behalve romantisch wandelen) kwamen we precies op tijd aan. Na nog een korte slalom om wat "grote" mensen heen hadden we samen een mooi plekje gevonden. Ik ben weer achter haar gaan staan en dit keer gewoon mijn armen volledig om haar middel geslagen en haar dichtbij gehaald. Dit werd beloont met haar zelfs nog dichterbij kruipen. Na het vuurwerk te hebben gekeken bleven we dichtbij maar wel los van elkaar maar toen we gingen wandelen eindigde ze al snel in mijn armen. Eigenlijk de rest van de avond dichtbij elkaar doorgebracht. Wat op een gegeven moment werd beloont met de opmerking dat het chinees valentijn was volgens haar vriendinnen Tijdens het terug lopen wist ik zelfs met de arm die ik om haar heen had geslagen haar hand te vinden en zijn we dus heel close, romantisch en knus terug gewandeld. Tijdens de hele avond is er niks meer gebeurd dan het dichtbij elkaar zijn maar dat vond ik niet eens erg. Na haar vriendinnen te hebben afgezet viel me op hoe moe ze was en zonder veel te zeggen heb ik haar naar huis gereden. Bij haar thuis eigenlijk weinig speciaals gezegd maar wel afgesproken dat we volgende week weer wat gaan doen (vandaag had ze belangrijke afspraken staan en ik moest werken). Er heerste wel een sfeertje van "en nu gaat het gebeuren" maar ik heb eigenlijk expres niet gezoend. Ik had op dat moment het gevoel dat het wel goed zat en we het moesten bewaren tot een mooi moment en niet een snelle eerste zoen 's avonds laat terwijl we allebij doodmoe zijn halfslachtig in mijn auto. Ik wil er bij haar iets "speciaals" van maken.

Al met al nogsteeds niks officieels maar we zijn zover dat we nu wel allemaal de uitslag kunnen raden

[ Bericht 1% gewijzigd door Black_Ninja op 19-08-2007 21:32:42 ]
Domo Arigato!
pi_52511133
tof man
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_52512344
ik kan niet wachten wat je volgende week gaat posten! of heb je nou geen zin meer?
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:53:02 #65
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_52514351
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:00 schreef Ici-Paris het volgende:
ik kan niet wachten wat je volgende week gaat posten! of heb je nou geen zin meer?
Tot dat er gezoend is zal ik alles hier blijven melden. En wie weet laat ik daarna ook nog wel wat dingen weten maar wees gerust voorlopig zullen er nog wel meer afleveringen komen van deze soap
Domo Arigato!
pi_52514544
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:53 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Tot dat er gezoend is zal ik alles hier blijven melden. En wie weet laat ik daarna ook nog wel wat dingen weten maar wees gerust voorlopig zullen er nog wel meer afleveringen komen van deze soap
jaa, moet je doen!
maar als zij hier in nL studeert he, wanneer gaat ze dan terug? en werkt ze ook?
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:58:23 #67
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_52514564
ha ik heb allebei de topics hélemaal gelezen

feelgoodmoment
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_52514715
daarom wil ik ook dat die over volgende week verteld en die zoen moet dan maar niet snel komen!
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:38:24 #69
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_52515753
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:57 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

jaa, moet je doen!
maar als zij hier in nL studeert he, wanneer gaat ze dan terug? en werkt ze ook?
Komt goed komt goed

Ze moet nog minimaal 1 jaar studeren maar ik heb inmiddels wel door dat ze flink wat extra studies doet en ze heeft zelf ook al aangeven dat het nog echt een minimum is van een jaar, oftewel kan ook best wat langer duren. Terug gaan wilt ze eigenlijk niet. Ze vind Nederland een erg mooi land en zou hier dan ook graag werk vinden na haar studie. Werken doet ze niet, het blijkt dat je hier in Nederland als buitenlandse student een prima beurs krijgt en dat met andere beursen en fondsen blijkt dat genoeg te zijn om te kunnen overleven zonder werk. Ik heb nog niet grote navraag gedaan want dat vond ik tot nu toe te persoonlijk maar iedergeval heeft ze op dit moment alle tijd voor haar studie en voor mij
Domo Arigato!
pi_52516773
Het is wel een beetje een zoetsappig verhaal, hoor, B_N.
pi_52522490
Leuk TS! Tis echt een soap he...

Tharalom had zaterdagavond een date met haar "vlam", naar de bios geweest, daarna de kroeg ingedoken, en ook de hele zondag zijn we samen geweest...
Volgens mij kan Tharalom haar "single-abonnenement" opzeggen!!
live life
pi_52522637
leuk ts!! het lijkt allemaal goed te gaan .... !
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  maandag 20 augustus 2007 @ 11:52:10 #73
12644 secret17
To go even further beyond
pi_52524041
- Never mind -

Had blijkbaar niet het hele topic al gelezen Gaat wel de goede kant op zo te merken.

[ Bericht 82% gewijzigd door secret17 op 20-08-2007 12:14:51 ]
Life is all about development
pi_52525165
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 11:52 schreef secret17 het volgende:
Ik kom net pas om de hoek kijken in dit topic maar aan de samenvatting en je recente berichtjes te merken gaat elk contact met haar echt stukje bij beetje. Zo te zien heb je veel voor haar over (halen en brengen, helpen met de comp, zeer geduldig afwachten voordat er misschien meer gebeurt). Ik zou natuurlijk niet weten watvoor sfeer er heerst als jullie bij elkaar zijn, maar zoals iemand hierboven al zei: het is wel een rare volgorde om eerst vanalles voor iemand te doen en dan af te wachten of je er wat voor terugkrijgt.

Begrijp me niet verkeerd, geduld is een schone zaak en 'vroeger' pakte ik het met een meisje ook vaak aan zoals jij, maar pas op dat je jezelf niet gaat profileren als een 'gezellige vriend', want dat idee krijg ik nu een beetje. Als je bij haar langs wil gaan, stel dat gewoon voor zonder dat er een speciale andere reden voor is, zoals hulp met een computer. Als ze dan ja zegt betekent dat ze jouw gezelschap op prijs stelt ipv jouw hulp. Probeer je iets meer op te stellen als iemand die in haar is geinteresseerd en niet zozeer als iemand die haar aandacht moet verdienen door vanalles voor haar te doen
Je advies is prima en volkomen terecht, maar door wat TS vertelt over die vriendinnen, denk ik stiekem toch dat er wat meer aan de hand is. Ik denk dat die vriendinnen alles weten en die verlegen dame tot wat actie proberen te laten overgaan
pi_52526293
TVP
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_52526359
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:38 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Komt goed komt goed

Ze moet nog minimaal 1 jaar studeren maar ik heb inmiddels wel door dat ze flink wat extra studies doet en ze heeft zelf ook al aangeven dat het nog echt een minimum is van een jaar, oftewel kan ook best wat langer duren. Terug gaan wilt ze eigenlijk niet. Ze vind Nederland een erg mooi land en zou hier dan ook graag werk vinden na haar studie. Werken doet ze niet, het blijkt dat je hier in Nederland als buitenlandse student een prima beurs krijgt en dat met andere beursen en fondsen blijkt dat genoeg te zijn om te kunnen overleven zonder werk. Ik heb nog niet grote navraag gedaan want dat vond ik tot nu toe te persoonlijk maar iedergeval heeft ze op dit moment alle tijd voor haar studie en voor mij
als ze het niet te druk heeft met haar studie en je moet haar snel eens gaan zoenen! anders wordt je het " broertje" van weetjewel! En dat is wat je niet wilt toch? en ga ook een keer uit zonder haar vriendinnen!
pi_52529939
tvp
pi_52535496
Deel 2 nog niet helemaal gelezen maar dat ga ik binnenkort even doen
  maandag 20 augustus 2007 @ 19:27:16 #79
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_52536786
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 13:23 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

als ze het niet te druk heeft met haar studie en je moet haar snel eens gaan zoenen! anders wordt je het " broertje" van weetjewel! En dat is wat je niet wilt toch? en ga ook een keer uit zonder haar vriendinnen!
Ik heb gisteravond via de sms gevraagd of ze deze week wat wilde gaan doen en daar had ze absoluut zin in dus woensdag gaan we weer ergens heen. Ik had voorgesteld om naar de Dierentuin (zit bij haar om de hoek) of een ander soort park te gaan en dat zag ze wel zitten. Helaas ziet het er naar uit dat het woensdag flink gaat regenen dus moet ik wat anders bedenken maar dat moet wel goedkomen. En dit keer gaan we inderdaad met zijn 2en
Domo Arigato!
pi_52538317
Dan moet je haar zoenen kerel. Dat had je eigenlijk al moeten doen, vind ik. Maar goed.
  maandag 20 augustus 2007 @ 20:42:14 #81
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_52539351
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:14 schreef dawg het volgende:
Dan moet je haar zoenen kerel. Dat had je eigenlijk al moeten doen, vind ik. Maar goed.
Wie weet woensdag, maar ik wil wel zorgen dat het speciaal is...
Domo Arigato!
pi_52544245
ow, als je naar de dierentuin gaat, gewoon een paraplu meenemen! en dan wel een kleine zodat jullie samen lekker dicht tegen elkaar aan zitten en dan heb je een perfecte eerste zoen moment!

P.S: ik kijk te veel soaps he
pi_52545051
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 23:03 schreef Ici-Paris het volgende:
ow, als je naar de dierentuin gaat, gewoon een paraplu meenemen! en dan wel een kleine zodat jullie samen lekker dicht tegen elkaar aan zitten en dan heb je een perfecte eerste zoen moment!

P.S: ik kijk te veel soaps he
Wel doe goeie, kennelijk! Ik sta hier achter, komop TS!
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_52568421
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 23:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Wel doe goeie, kennelijk! Ik sta hier achter, komop TS!
En TS als je dit lees, verpest het niet!
pi_52612635
En het is weer donderdag !, status update
pi_52629752
Hoe was t zoenen gisteren? Gelukt??
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_52631523
Wat een lief topic. . Hoe was jullie uitje gisteren?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_52633021
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:42 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Wie weet woensdag, maar ik wil wel zorgen dat het speciaal is...
Het was zo speciaal dat je nu nog in haar bed ligt?
pi_52634997
ah wat een verhaal ! heb alles teruggelezen, blijf vooral updaten TS !
I'll sell your memories
for fifteen pounds per year
but just the good days
pi_52637832
als het dan toch een soap is:

TS is omgebracht door de chinese maffia omdat hij de dochter van de maffiabaas heeft gekust!

"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
pi_52638040
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:09 schreef Pharell het volgende:

TS is omgebracht door de chinese maffia omdat hij de dochter van de maffiabaas heeft gekust!

die is slap, maar TS update, please
pi_52638779
He wat is dat nou, ik 2 topics van A tot Z doorlezen (zucht ( als in lieve zucht wat een mooi vehaal i.p.v. zucht wat een end)) om te ontdekken dat TS zich niet aan de afspraak houdt.
Het is nu donderdagnacht, waar is je update?
Please don't sit on my imaginary friend
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 05:18:28 #93
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52640625
Nou kom ik niet vaak in R&P. Eigenlijk alleen op verveelde nachtjes, toevallig was ik dus zo ooit in deel 1 beland, leuk verhaal, blijven lezen tot 't eind en weer verder vervelen. Nu ben ik dus op dezelfde manier hier in deel 2 beland, en ik vind het nu te interessant worden om geen tvp te plaatsen, bij deze dus.

Je vertelt 't ook leuk trouwens.
pi_52643382
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:56 schreef Quembel het volgende:
Het is nu donderdagnacht vrijdagochtend , waar is je update?
fridaymorning... er moet toch wel iets gebeurd zijn....

I pwn u!
pi_52643940
zou ie nu al op 3rd base zijn beland ?
I'll sell your memories
for fifteen pounds per year
but just the good days
pi_52648584
ik denk dat TS nog op 1st base vast hangt, anders was die update er al geweest

Of hij is al ver in 3rd base en ligt nog steeds met haar te batsen zodat ie geen tijd heeft om een update te plaatsen
hardcoholic
pi_52648606
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:09 schreef Pharell het volgende:

dan is een arm om haar heen slaan toch al genoeg?
hardcoholic
pi_52650163
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:18 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

die is slap, maar TS update, please
ja zeg om nou alweer een tvp te plaatsen schiet ook niet op
had jij dan een betere grap?
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:42 schreef Ferdii het volgende:
ik denk dat TS nog op 1st base vast hangt, anders was die update er al geweest

Of hij is al ver in 3rd base en ligt nog steeds met haar te batsen zodat ie geen tijd heeft om een update te plaatsen
ok Ferdii wint
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:08:17 #99
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_52650883
quote:
Laatste bezoek: 2 uur, 7 minuten geleden.
TS houdt ons voor de gek
pi_52652297
TS heeft gewoon geen vooruit gang geboekt !:S
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')