Maar gelukkig is niet iedereen hetzelfde, sommige mensen zijn er terughoudend.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:18 schreef weasel85 het volgende:
als je iemand erg leuk vindt zou je elkaar gewoon op de bek pakken, althans, dat vind ik.
Ik heb vanavond ook een keertje de rollen omgedraaid en gekeken wat er gebeurd als ik het contact niet zoek. 3x aangesproken via de chat en 2 mogelijke data voor nieuwe afspraken na morgen. Blijkbaar wilt ze zelf ook contact dus mag ik aannemen dat er iedergeval een kans is.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:58 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Maar gelukkig is niet iedereen hetzelfde, sommige mensen zijn er terughoudend.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:38 schreef Tharalom het volgende:
Goed werk TS!! Ik duim voor je.
* Tharalom heeft vanavond een etentje met haar vlam.... ;-) *
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:32 schreef Tharalom het volgende:
![]()
Het was erg gezellig! In het restaurant was ik wel ff verbaasd, want hij is dus blijkbaar zo'n type die z'n bord binnen drie minuten leeg heeft, terwijl ik nogal graag lang mag tafelen![]()
Daarna in de stad wat gedronken en toen naar zijn huis gegaan...
Daar heel heel lang gepraat, heb hem ook alles verteld wat ik het afgelopen jaar heb meegemaakt, (en das behoorlijk wat, wellicht heb je het in een van m'n topics gelezen) En hij rende nieteens hard weg![]()
Het was heel erg gezellig en voordat ik het wist was het 00.30 uur... Hij vroeg wel met een omweg of ik bleef slapen, maar ben verstandig in m'n autootje naar huis getuft..![]()
Aanstaande zaterdag hebben we weer afgesproken, verheug me erop!! Hij is echt heul leuk....
Hoe is het met jou Logician? Wanneer heb jij je date?![]()
TS, excuses voor de vervuiling in je topic, maar onze verhalen kwamen zoveel overeen en spelen op hetzelfde moment vandaar dat ik mijn ervaring hier ook getypt had. Waneer zie jij haar weer??![]()
Ze zullen waarschijnlijk mij gewoon in het engels aanspreken. Kan me echt niet voorstellen dat ik er voor spek en bonen aan hang. Maar we zullen zienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:55 schreef Ici-Paris het volgende:
okee.... maar ze heeft wel vrienden ja! zei je net zelf! maar vind je het niet een beetje vreemd als zij allemaal chinees gaan praten en jij het niet kan verstaan en praten?
okee,,, maar ik zeg het gewoon maar fftjes! want het zou wel heel erg lullig zijn. en pas op als ze zeggen Sa Kwaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:07 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ze zullen waarschijnlijk mij gewoon in het engels aanspreken. Kan me echt niet voorstellen dat ik er voor spek en bonen aan hang. Maar we zullen zienEn wat betreft die vrienden, ja tuurlijk heeft ze die maar ik ken genoeg mensen die dit soort dingen alleen delen met hele goede vrienden...
Tot dat er gezoend is zal ik alles hier blijven melden. En wie weet laat ik daarna ook nog wel wat dingen weten maar wees gerust voorlopig zullen er nog wel meer afleveringen komen van deze soapquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:00 schreef Ici-Paris het volgende:
ik kan niet wachten wat je volgende week gaat posten! of heb je nou geen zin meer?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:53 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Tot dat er gezoend is zal ik alles hier blijven melden. En wie weet laat ik daarna ook nog wel wat dingen weten maar wees gerust voorlopig zullen er nog wel meer afleveringen komen van deze soap
Komt goed komt goedquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:57 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
jaa, moet je doen!
maar als zij hier in nL studeert he, wanneer gaat ze dan terug? en werkt ze ook?
Je advies is prima en volkomen terecht, maar door wat TS vertelt over die vriendinnen, denk ik stiekem toch dat er wat meer aan de hand is. Ik denk dat die vriendinnen alles weten en die verlegen dame tot wat actie proberen te laten overgaanquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:52 schreef secret17 het volgende:
Ik kom net pas om de hoek kijken in dit topic maar aan de samenvatting en je recente berichtjes te merken gaat elk contact met haar echt stukje bij beetje. Zo te zien heb je veel voor haar over (halen en brengen, helpen met de comp, zeer geduldig afwachten voordat er misschien meer gebeurt). Ik zou natuurlijk niet weten watvoor sfeer er heerst als jullie bij elkaar zijn, maar zoals iemand hierboven al zei: het is wel een rare volgorde om eerst vanalles voor iemand te doen en dan af te wachten of je er wat voor terugkrijgt.
Begrijp me niet verkeerd, geduld is een schone zaak en 'vroeger' pakte ik het met een meisje ook vaak aan zoals jij, maar pas op dat je jezelf niet gaat profileren als een 'gezellige vriend', want dat idee krijg ik nu een beetje. Als je bij haar langs wil gaan, stel dat gewoon voor zonder dat er een speciale andere reden voor is, zoals hulp met een computer. Als ze dan ja zegt betekent dat ze jouw gezelschap op prijs stelt ipv jouw hulp. Probeer je iets meer op te stellen als iemand die in haar is geinteresseerd en niet zozeer als iemand die haar aandacht moet verdienen door vanalles voor haar te doen
als ze het niet te druk heeft met haar studie en je moet haar snel eens gaan zoenen! anders wordt je het " broertje" van weetjewel! En dat is wat je niet wilt toch? en ga ook een keer uit zonder haar vriendinnen!quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:38 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Komt goed komt goed![]()
Ze moet nog minimaal 1 jaar studeren maar ik heb inmiddels wel door dat ze flink wat extra studies doet en ze heeft zelf ook al aangeven dat het nog echt een minimum is van een jaar, oftewel kan ook best wat langer duren. Terug gaan wilt ze eigenlijk niet. Ze vind Nederland een erg mooi land en zou hier dan ook graag werk vinden na haar studie. Werken doet ze niet, het blijkt dat je hier in Nederland als buitenlandse student een prima beurs krijgt en dat met andere beursen en fondsen blijkt dat genoeg te zijn om te kunnen overleven zonder werk. Ik heb nog niet grote navraag gedaan want dat vond ik tot nu toe te persoonlijk maar iedergeval heeft ze op dit moment alle tijd voor haar studie en voor mij![]()
Ik heb gisteravond via de sms gevraagd of ze deze week wat wilde gaan doen en daar had ze absoluut zin in dus woensdag gaan we weer ergens heen. Ik had voorgesteld om naar de Dierentuin (zit bij haar om de hoek) of een ander soort park te gaan en dat zag ze wel zitten. Helaas ziet het er naar uit dat het woensdag flink gaat regenen dus moet ik wat anders bedenken maar dat moet wel goedkomen. En dit keer gaan we inderdaad met zijn 2enquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:23 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
als ze het niet te druk heeft met haar studie en je moet haar snel eens gaan zoenen! anders wordt je het " broertje" van weetjewel! En dat is wat je niet wilt toch? en ga ook een keer uit zonder haar vriendinnen!
Wie weet woensdag, maar ik wil wel zorgen dat het speciaal is...quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:14 schreef dawg het volgende:
Dan moet je haar zoenen kerel. Dat had je eigenlijk al moeten doen, vind ik. Maar goed.
Wel doe goeie, kennelijk! Ik sta hier achter, komop TS!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:03 schreef Ici-Paris het volgende:
ow, als je naar de dierentuin gaat, gewoon een paraplu meenemen! en dan wel een kleine zodat jullie samen lekker dicht tegen elkaar aan zitten en dan heb je een perfecte eerste zoen moment!
P.S: ik kijk te veel soaps he![]()
En TS als je dit lees, verpest het niet!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wel doe goeie, kennelijk! Ik sta hier achter, komop TS!
Het was zo speciaal dat je nu nog in haar bed ligt?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:42 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Wie weet woensdag, maar ik wil wel zorgen dat het speciaal is...
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:09 schreef Pharell het volgende:
als het dan toch een soap is:
TS is omgebracht door de chinese maffia omdat hij de dochter van de maffiabaas heeft gekust!
![]()
fridaymorning... er moet toch wel iets gebeurd zijn....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:56 schreef Quembel het volgende:
Het is nu donderdagnacht vrijdagochtend , waar is je update?
dan is een arm om haar heen slaan toch al genoeg?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:09 schreef Pharell het volgende:
als het dan toch een soap is:
TS is omgebracht door de chinese maffia omdat hij de dochter van de maffiabaas heeft gekust!
![]()
ja zeg om nou alweer een tvp te plaatsen schiet ook niet opquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:18 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
die is slap, maar TS update, please
![]()
ok Ferdii wintquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:42 schreef Ferdii het volgende:
ik denk dat TS nog op 1st base vast hangt, anders was die update er al geweest
Of hij is al ver in 3rd base en ligt nog steeds met haar te batsen zodat ie geen tijd heeft om een update te plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |