Zou hij topscorer van de PL kunnen worden?quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:53 schreef Gunner het volgende:
Top Van Persie weer vanmiddag
Is dat zo? Had Van Persie dat ook niet? Die lag er een half seizoen uit daarna.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:05 schreef Jasza het volgende:
Zag eruit als middenvoetsbeentje van Rooney
Maakt niet uit. Hij moet toch in dit topic staan, het was toch het hoogtepunt van afgelopen PL-weekend.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:16 schreef DeVinger het volgende:
Die heb ik nou wel is gezien
Vond de rush van Nedum Onuoha nog mooier.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:28 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Hij moet toch in dit topic staan, het was toch het hoogtepunt van afgelopen PL-weekend.
Ja, een verdediger notabene..quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:32 schreef DeVinger het volgende:
Was dat die gast van Manchester City?
quote:Wenger voorstander van ‘rood’ na afloop
Arsčne Wenger is het gekibbel over of een speler zich wel of niet laat vallen in het strafschopgebied meer dan zat. De oefenmeester van Arsenal zegt voorstander te zijn van het uitreiken van een rode kaart op basis van televisiebeelden.
Na afloop van de Londense stadsderby tegen Fulham (2-1 winst) werd de équipe van de Franse coach door collega Lawrie Sanchez ervan beschuldigd tot driemaal toe een strafschop te hebben uitgelokt. Arsenal won uiteindelijk het duel door treffers in de slotfase van Robin van Persie en Aleksandr Hleb.
“Het is altijd hetzelfde liedje”, vertelde Wenger na afloop. “De ene trainer zegt dat het een strafschop is en de ander niet. Er zouden rode kaarten na afloop van de wedstrijd uitgedeeld moeten worden. Alles wat een scheidsrechter niet waarneemt, kan op basis van televisiebeelden door de FA alsnog bestraft worden.”
tief toch s op met die links.. is een apart topic voorquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:28 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Hij moet toch in dit topic staan, het was toch het hoogtepunt van afgelopen PL-weekend.
Helemaal niet. Er stond wat anders maar dat is aangepast; vond zijn opmerking totaal niet gepast. Beetje meer respect jegens FFC zou wel terecht zijn.quote:wou je zeggen dat een overwinning van FFC verdiend zou zijn geweest?
Het gaat lekker daar bij Manurequote:
Ik heb gezien wat daar stond voordat het weggedit is, maar om nou iemand van zoiets te betichten zonder iemand persoonlijk te kennen gaat me iets te ver.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:26 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Helemaal niet. Er stond wat anders maar dat is aangepast; vond zijn opmerking totaal niet gepast. Beetje meer respect jegens FFC zou wel terecht zijn.
quote:Rooney breekt botje in linkervoet
Wayne Rooney heeft in het eerste duel van het seizoen met Reading een fractuur in een botje in zijn linkervoet opgelopen. De aanvaller van Manchester United kreeg vlak voor rust een tik op zijn voet. Hij bleef in de kleedkamer achter.
De precieze ernst van de blessure is nog niet bekend, wel is zeker dat de komende wedstrijden in de competitie niet aan hem besteed zullen zijn. Ook de interland van Engeland op 22 augustus op Wembley tegen Duitsland komt te vroeg.
Het is niet de eerste keer dat Rooney iets dergelijks overkomt. Voor het WK van 2006 had de bonkige spits al te kampen met hetzelfde euvel. Drie jaar geleden brak hij tevens zijn rechtervoet.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:42 schreef DeVinger het volgende:
Nu denkt iedereen dat venomsnake wijs gesproken heeft, maar het gaat om Wenger natuurlijk
Gelukkig wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:17 schreef DeVinger het volgende:
Die keeper van Reading deed het beter
Goed punt jaquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:45 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom mogen ze in Engeland maar 5 bankzitters?
Eén (ongelukkige) nederlaag en meteen al dit soort uitspraken?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:22 schreef the_legend_killer het volgende:
man u lekker puntverlies
Ik denk dat Jol er over een paar wedstrijden uit ligt bij de Spurs
Denk niet dat de gewenste resultaten zullen komen
Judas Mancini zit er overigens ook al weer lang, voor Internazionale-begrippen. Ik denk dat hij er over een paar wedstrijden uit ligt bij Internazionale, denk niet dat de gewenste resultaten zullen komen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:17 schreef Smeich het volgende:
Hij is een Interista he waar een snel verloop normaal isIn Engeland worden de coaches niet zo snel ontslagen als in de Serie A hoor!
quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:26 schreef the_legend_killer het volgende:
omdat ze FA dat zo wil
Dream on. Zijn er spelers die er bovenuit steken gaan ze toch naar een echte topclub. Die achterstand halen ze nooit meer injquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:25 schreef Grimm het volgende:
Mwah zou niet slim zijn van de spurs, ik denk dat de spurs over 2 jaar op hun best zijn. Dit jaar nog n's pieken in de uefa cup en dan volgend jaar echt aanhaken bij de top 4
Tong heeft gelijk kijk maar naar Carrickquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dream on. Zijn er spelers die er bovenuit steken gaan ze toch naar een echte topclub. Die achterstand halen ze nooit meer inj
Valt nog mee eerlijk gezegd.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:45 schreef Ambrosius het volgende:
BBC World: "Rooney 8 weken uitgeschakeld".
Dat lijkt er meer op ...quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:16 schreef fanneke het volgende:
Mag van mij ook 8 maanden zijn, hoor.
Onderschat Everton niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eén (ongelukkige) nederlaag en meteen al dit soort uitspraken?
Martin Jol heeft tot op heden aardig wat krediet opgebouwd, daarbij zullen de Spurs de eerstvolgende wedstrijden (thuis tegen Everton en Derby County) gewoon moeten kunnen winnen.
Denk toch dat de Spurs over 10 wedstrijden met dure aankopen een mooi zicht willen hebben op de CL -voorrondequote:Op maandag 13 augustus 2007 11:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Judas Mancini zit er overigens ook al weer lang, voor Internazionale-begrippen. Ik denk dat hij er over een paar wedstrijden uit ligt bij Internazionale, denk niet dat de gewenste resultaten zullen komen.
Zal morgen eens een poging wagen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:52 schreef Dos37 het volgende:
kan iemand nog een keer een banner maken![]()
Die wonnen voor het eerst sinds 30-40 jaar vorig jaar weer op WHL en gezien de aankopen van beide clubs zie ik dat niet weer gebeuren dat ze weer winnen daar, het mag uiteraard wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Onderschat Everton niet.
Die zie ik wel een punt pakken of met 1 doelpunt verschil winnen.
An Island racequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:00 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Mooi toch, eigenzinnige Britten![]()
Staat er. Niet helemaal geslaagd, maar achquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zal morgen eens een poging wagen.
quote:Sanchez Sorry For Divers Jab 14/08/07
Lawrie Sanchez has apologised for accusing Arsenal players of diving during the 2-1 victory over Fulham on Sunday.
The Gunners equalised from the penalty spot after Kolo Toure was brought down by Carlos Bocanegra.
The Fulham boss spoke of simulation after the final whistle, questioning the penalty decision after three similar incidents of Arsenal players going down in the box had gone unpunished earlier in the game.
But he has now admitted he was wrong to speak out without seeing replays first, and concedes that Arsenal could have been awarded a penalty for a foul on Alexander Hleb in the first half.
"I've got to hold my hands up and say I was wrong to a certain extent," Sanchez told Sky Sports News.
"The incident regarding Hleb was probably a good shout for a penalty.
"My initial instinct as a manager is always to protect my own players so, without seeing the incident, I spoke perhaps a bit too rashly.
"That said, the one for the penalty I've seen them given and I've seen them not given.
"But I was speaking too much with adrenaline. Sometimes you shoot from the hip when you should wait a little bit longer."
Yakubu van Boro? En die Fernandes, hoe zit dat daarmee? Gaan jullie 'm nou overnemen van Benfica?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:04 schreef Schimpie het volgende:
Ik hoop ook op een puntje maar ben bang dat dat niet gaat lukken.
Hopen dat Fernandes en Yakubu vlug komen.
Offsidequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:09 schreef Prosac het volgende:
Bent 1-1..
oh nee, tijd om het geluid aan te zetten
LOL, weer bijna, wegens geklungel bij Evertonquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Offside
Keeper deed trouwens al niets meer, nu wel bijna de 1-1 na geklungel in de verdediging.
Oké. Zokora is dus onzichtbaar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:43 schreef One_conundrum het volgende:
Lennon is geblesseerd en Zokora speelt gewoon
Tuurlijk niet, genieten joh!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:50 schreef Prosac het volgende:
Sneu voor Jol
Pfff, meer balbezit, meer doelpogingen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:49 schreef EvertonPride het volgende:
Lets get fucking mental!
Yes fucking yes!
We spelen laf, ik moet het toegeven maar dat mag toch ook wel als je tegen het vieze Spurs speelt
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:50 schreef Prosac het volgende:
Sneu voor Jol
Alles wijst er op dat hij nu al een probleem heeft...quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Denk toch dat de Spurs over 10 wedstrijden met dure aankopen een mooi zicht willen hebben op de CL -voorronde
Als dit er niet is dan heeft Jol gewoon een probleem
ff je mondje gaan spoelen hequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:52 schreef Prosac het volgende:
ik vind Tottenham wel leuk eigenlijk.
Ik nu ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:52 schreef Prosac het volgende:
ik vind Tottenham wel leuk eigenlijk.
En nu al op sport1quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:00 schreef tong80 het volgende:
Vanavond bij de NOS de wedstrijdbeelden
quote:
Zeg dat nou niet teveel, het is nog lang geen 31 augustus en Valecia CF komt vanzelf bij hem terecht als er nog een stuk of zes andere middenvelders afhaken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:10 schreef Schimpie het volgende:
Arteta is gewoon briljant en iedereen ziet hem (gelukkig) over het hoofd.
Vorig jaar toch speler van het jaar bij Everton?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:10 schreef Schimpie het volgende:
Arteta is gewoon briljant en iedereen ziet hem (gelukkig) over het hoofd.
Ja maar van mij had Lescott het ook mogen worden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:14 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Vorig jaar toch speler van het jaar bij Everton?
Defoe voor Bentquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:19 schreef Prosac het volgende:
Defoe zal er wel in komen voor Zokora
Zo wint Everton decenia niet op WHL en nu al voor het 2e seizoen op rijquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:30 schreef Schimpie het volgende:
Er lukt echt helemaal niks bij Tottenham.
Vorig jaar was echt geweldig, 0-2 winnen met 10 man als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zo wint Everton decenia niet op WHL en nu al voor het 2e seizoen op rij
Liever Yakubu voor 8 miljoen pond naast AJ dan een heel jaar Anichebe of Vaughan, die zijn allebei nog iets te jong en onervaren als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:59 schreef EvertonPride het volgende:
En dit ook nog zonder Cahill, Baines, Vaughan en evt Fernandes (Yakubu zie ik niet graag komen voor de bedragen die ik lees).
Jermaine Jenas moeten ze alleen nog maar opstellen als flankspeler, centraal zuigt hij echt keihard. Didier Zokora was helemaal het lachertje van de avond, die moet snel naar bank of tribune. Pascal Chimbonda vond ik de beste man aan Spurs-zijde, moet je nagaan een rechtsback die als rechtshalf speelt. Martin Jol moet snel naar een systeem gaan met een ruit op het middenveld, met een creatieve man achter twee spitsen en een controleur (Tom Huddlestone?) voor de verdediging. Verder, als het geld nog niet op is, zou ik toch nog wel een échte linkshalf/linksbuiten zien komen, want nu blijft het behelpen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:00 schreef Smeich het volgende:
Waar zijn Ghaly en Mido nu je ze nodig hebt
en toch vind ik de Spurs leuk hoor! Maar poe he.. waar de neuk is Jol mee bezig zeg! Jenas en Zokora zijn alleen ter opvulling lijkt het wel om een compleet elftal op de been te brengen
Kone wat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:11 schreef EvertonPride het volgende:
Yakubu vind ik veels te duur voor die bedragen, waarom zo'n paniekaankoop. Ik hoop dat ze verder kijken.. want Vaughan en Anichebe naast Andy J. is echt niet verkeerd. In de wetenschap dat Cahill weer later erbij komt en je Mcfadden en Lukas S. nog achter de hand hebt. Ik zie graag de overbodige Defoe komen maar die zal wel onbetaalbaar zijn. Keane vind ik ook een super gozer maar is ook onhaalbaar. Maar zal heus nog wel ergens een haalbare spits zijn voor Everton FC, al is het ergens in Scandinavie. Liever dan tegen de 10 miljoen betalen voor Yakubu bij Boro die er nooit iets van bakken, incl. Yakubu, hoewel hij fysiek wel sterk is.. maar dat is Anichebe ook.
Speelt Florén?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:09 schreef Prosac het volgende:
nou, ik ga verder met de 2e helft van Valencia - Elfsborg
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:27 schreef El_Bassie het volgende:
Welke mongool betaald nou ook in godsnaam 25 miljoen voor Darren Bent?
Ah jammer.. Zou wel leuk zijn geweest.quote:
Yids enzo...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:38 schreef Prosac het volgende:
wat is er eigenlijk tegen op spurs?
of hoort dat bij Arsenal fanschap?
Check de geografische ligging van Arsenal en THFC en misschien dat je dan een lichtje gaat branden? Rivaliteit enzo?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:38 schreef Prosac het volgende:
wat is er eigenlijk tegen op spurs?
of hoort dat bij Arsenal fanschap?
Nederlandse fans die denken dat ze Engels zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:53 schreef Gunner het volgende:
[..]
Check de geografische ligging van Arsenal en THFC en misschien dat je dan een lichtje gaat branden? Rivaliteit enzo?
Eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:00 schreef Prosac het volgende:
I know.. maar ben je al zo vaak ibij wedstrijden en met fans geweest dat je aversie is aangewakkerd?
niet om jou direct te beschuldigen hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat je direct Tottenham een kutclub vind omdat je fan van Arsenal bent en de fans van Arsenal Tottenham ook kut vinden.
Er is wat mij betreft niets mis met een gezonde vorm van rivaliteit. En dat het op een forum af en toe wat 'uit de hand' kan lopen, ach niets mis mee. Zolang het maar normaal blijft.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:17 schreef M0NTANA het volgende:
Heb ook een hekel aan AFC.
Komt door de rivaliteit, maar ook door al die buitenlandse spelers in het algemeen en Fransen in het bijzonder, vind het een arrogant kutvolk. Gun iedere club de titel meer dan AFC, iedere club!
Dat jij je nog durft te vertonen in VBL, na de opmerking:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:02 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Nederlandse fans die denken dat ze Engels zijn
net zo triest als niet Catalaanse Barca fans die constant hun gal spuien over Madrid en vice versa.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:44 schreef Flashwin het volgende:
Er waren zeker fanboys die echt dachten dat Real Madrid Sneijder zou willen hebben.
Die gast eindigt bij een club als HSV.
quote:Er waren zeker fanboys die echt dachten dat Real Madrid Sneijder zou willen hebben.
Die gast eindigt bij een club als HSV.
Cechquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
Reading op 1-0 tegen Chelsea.
Sport1 zendt alle wedstrijden uit.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:02 schreef don-diablo het volgende:
waar kijkt iedereen eig. naar de wedstrijden of hoe volgen jullie de scores allemaal?
wie is er eigs uitgevallen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:51 schreef mcyodogg het volgende:
We gaan we lekker verder waar we vorig jaar gestopt zijn: Tegendoelpunten uit standaardsituaties en centrale verdedigers die geblesseerd uitvallen.
Maar het is wel bar matig wat Chelsea sinds die 1-0 laat zien. Ook wel de verdienste van Reading.
Ow ja, het grappige was, toen die Bikey inviel en zo enthousiast naar voren rende, dacht ik 'hij zal toch niet meteen scoren met die blije kop, he?'. En ja, hoor.
Was eigenlijk helemaal niet zo grappig
Carvalho, iets met de lies.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:07 schreef TheGeneral het volgende:
1-1 Chelsea
vet!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:10 schreef mcyodogg het volgende:
Ik durf em wel aan hoor:
dr is geen club ter wereld dat zo goed kan voetballen, na tegenslag dan Chelsea
Didier 1-2
Zet je blauwe bril eens af.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:10 schreef mcyodogg het volgende:
Als je bedoeld na achterstand terugkomen ben ik het met je oneens. anders trouwens ook.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:10 schreef mcyodogg het volgende:
Ik durf em wel aan hoor:
Didier 1-2
Chelsea heeft wel altijd een doelpunt tegen nodig om pas op gang te komenquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:10 schreef mcyodogg het volgende:
Dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:29 schreef DutchGooner het volgende:
Als je bedoeld na achterstand terugkomen ben ik het met je oneens. anders trouwens ook.
Ik wil de statistieken wel even opzoeken als je dat graag wil, maar zo zijn er wel meer ploegen, maar mycodog heeft daar geen oog voorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Chelsea heeft wel altijd een doelpunt tegen nodig om pas op gang te komen
Dat is best jammer met zoen team
Arsenal is vorig seizoen alleen al in 17 thuiswedstrijden teruggekomen van een achterstand.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Chelsea heeft wel altijd een doelpunt tegen nodig om pas op gang te komen
Wat nou weer?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
Rood Ronaldo.
Arsenal hetzelfde verhaal danquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Arsenal is vorig seizoen alleen al in 17 thuiswedstrijden teruggekomen van een achterstand.
Kopstootje, met de scheids op een afstand van 2 meter 21.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat nou weer?
Man U zal het alsmaar zwaarder krijgen de komende wedstrijden als ze hun spelers kwijt blijven raken![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kopstootje, met de scheids op een afstand van 2 meter 21.
en dan zal je zien dat ze er staanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:34 schreef MCH het volgende:
Gaat zo nog een leuke derby worden dit weekend.
Die eerste was een kadootjequote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:35 schreef Public_NME het volgende:
Nieuwe topscorer van de PL in wording?
Die moet je ook maken!quote:
Ja, scoort veel goals in het nationale team. Hield Kamara uit de basis....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:40 schreef Gunner het volgende:
Nope. Zeker niet. Noord-Ierse spits was het toch?
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:43 schreef MCH het volgende:
Toch tof dat Man. City na 227 dgn weer eens thuis weet te scoren.
Dat is gewoon echt niet normaal!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:43 schreef MCH het volgende:
Toch tof dat Man. City na 227 dgn weer eens thuis weet te scoren.
Fulham vind ik als chelsea fan nog best oke, die club draag ik ook wel een warm hart toequote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:49 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Dat is gewoon echt niet normaal!![]()
Wij verwelkomen de eerste 3 puntjes van het seizoen, en zeker niet tegen de minste ploeg. (fucking vechtploeg dat Bolton, thuis hebben we ze meestal wel, in het Reebok niet)
Ik bedoel qua verbetering in spel van voor de achterstand, naar tijdens de achterstand.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als je bedoeld na achterstand terugkomen ben ik het met je oneens. anders trouwens ook.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:51 schreef mcyodogg het volgende:
Ow ja, het grappige was, toen die Bikey inviel en zo enthousiast naar voren rende, dacht ik 'hij zal toch niet meteen scoren met die blije kop, he?'. En ja, hoor.
Was eigenlijk helemaal niet zo grappig
Nu op de NOS de samenvatting.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Die kopstoot van Ronaldo MOET ik straks terugzien
Porsmus!!!quote:
Kan ik begrijpen, zonder ons waren jullie er niet geweestquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Fulham vind ik als chelsea fan nog best oke, die club draag ik ook wel een warm hart toe
Jullie zijn niet de enige.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:03 schreef Grimm het volgende:
We hebben een ietwat valse start van de competitie![]()
lijkt net op barca uit 05/06quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:04 schreef Public_NME het volgende:
Damn, die shirts van Chelsea. Had ze al gezien in de presentatie, maar op het veld vertonen ze gewoon geen onderscheid met de stewards.
Deze zijn volgens mij echt nog een stuk feller; echt glow in the dark.quote:
FFC = ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:54 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Deze zijn volgens mij echt nog een stuk feller; echt glow in the dark.![]()
Trouwens, wat is het fijn om weer PL te zien. Nog 1 jaartje en ik ben (hopelijk) terug in London voor onbepaalde tijd! Dat gaat zeker een season ticket worden voor FFC.
daar kwam google ook op uitquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:07 schreef dndiek het volgende:
Fulham
Zoveel scheelt het ook niet hoor. PL is sowieso erg duur. Paar jaar geleden was een studententicket voor FFC 29quid en een uitvak ticket op the Bridge 40. Valt mee imo.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:08 schreef borisz het volgende:
[..]
daar kwam google ook op uit![]()
FUlham is tenminste nog betaalbaar als je het met de buren van chelsea vergelijkt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |