Arsenal hetzelfde verhaal danquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Arsenal is vorig seizoen alleen al in 17 thuiswedstrijden teruggekomen van een achterstand.
Kopstootje, met de scheids op een afstand van 2 meter 21.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat nou weer?
Man U zal het alsmaar zwaarder krijgen de komende wedstrijden als ze hun spelers kwijt blijven raken![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kopstootje, met de scheids op een afstand van 2 meter 21.
en dan zal je zien dat ze er staanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:34 schreef MCH het volgende:
Gaat zo nog een leuke derby worden dit weekend.
Die eerste was een kadootjequote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:35 schreef Public_NME het volgende:
Nieuwe topscorer van de PL in wording?
Die moet je ook maken!quote:
Ja, scoort veel goals in het nationale team. Hield Kamara uit de basis....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:40 schreef Gunner het volgende:
Nope. Zeker niet. Noord-Ierse spits was het toch?
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:43 schreef MCH het volgende:
Toch tof dat Man. City na 227 dgn weer eens thuis weet te scoren.
Dat is gewoon echt niet normaal!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:43 schreef MCH het volgende:
Toch tof dat Man. City na 227 dgn weer eens thuis weet te scoren.
Fulham vind ik als chelsea fan nog best oke, die club draag ik ook wel een warm hart toequote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:49 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Dat is gewoon echt niet normaal!![]()
Wij verwelkomen de eerste 3 puntjes van het seizoen, en zeker niet tegen de minste ploeg. (fucking vechtploeg dat Bolton, thuis hebben we ze meestal wel, in het Reebok niet)
Ik bedoel qua verbetering in spel van voor de achterstand, naar tijdens de achterstand.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als je bedoeld na achterstand terugkomen ben ik het met je oneens. anders trouwens ook.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:51 schreef mcyodogg het volgende:
Ow ja, het grappige was, toen die Bikey inviel en zo enthousiast naar voren rende, dacht ik 'hij zal toch niet meteen scoren met die blije kop, he?'. En ja, hoor.
Was eigenlijk helemaal niet zo grappig
Nu op de NOS de samenvatting.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Die kopstoot van Ronaldo MOET ik straks terugzien
Porsmus!!!quote:
Kan ik begrijpen, zonder ons waren jullie er niet geweestquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Fulham vind ik als chelsea fan nog best oke, die club draag ik ook wel een warm hart toe
Jullie zijn niet de enige.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:03 schreef Grimm het volgende:
We hebben een ietwat valse start van de competitie![]()
lijkt net op barca uit 05/06quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:04 schreef Public_NME het volgende:
Damn, die shirts van Chelsea. Had ze al gezien in de presentatie, maar op het veld vertonen ze gewoon geen onderscheid met de stewards.
Deze zijn volgens mij echt nog een stuk feller; echt glow in the dark.quote:
FFC = ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:54 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Deze zijn volgens mij echt nog een stuk feller; echt glow in the dark.![]()
Trouwens, wat is het fijn om weer PL te zien. Nog 1 jaartje en ik ben (hopelijk) terug in London voor onbepaalde tijd! Dat gaat zeker een season ticket worden voor FFC.
daar kwam google ook op uitquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:07 schreef dndiek het volgende:
Fulham
Zoveel scheelt het ook niet hoor. PL is sowieso erg duur. Paar jaar geleden was een studententicket voor FFC 29quid en een uitvak ticket op the Bridge 40. Valt mee imo.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:08 schreef borisz het volgende:
[..]
daar kwam google ook op uit![]()
FUlham is tenminste nog betaalbaar als je het met de buren van chelsea vergelijkt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |