Ik denk niet in termen dat iemand nog minimaal acht jaar in leven moet blijven, zelfs niet Wilders, laten we hopen dat ie gewoon oud wordt zeg.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:52 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Wilders wordt vermoord. Hij is de laatste politicus die een voet tussen de deur van dat kartel heeft. Hij moet minimaal nog 8 jaar in leven blijven.
Verder wordt hij natuurlijk wel met de tijd vermoord, die man is in ieder geval gedoemd om de rest van zijn leven met een doorgeladen schietijzer (+ vest) over straat te gaan, die fundamentalisten hebben namelijk het geheugen van een olifant en zullen toeslaan op de momenten dat je er geen zin in hebt.
Er kan een tussenoplossing zijn. Wat als Wilders ineens leverkanker krijgt, of een botsing met de trein niet overleefd op zijn fiets?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:52 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Wilders wordt vermoord. Hij is de *laatste politicus die een voet tussen de deur van dat kartel heeft. Hij moet minimaal nog 8 jaar in leven blijven.
Laatste is natuurlijk ietwat overdreven, maar het zal tijden duren voor dat er weer een nieuwe anti-pluche-politicus op staat die het vertrouwen van het volk wint.
Ik had em even ge-edit tussen door:quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik denk niet in termen dat iemand nog minimaal acht jaar in leven moet blijven, zelfs niet Wilders, laten we hopen dat ie gewoon oud wordt zeg.![]()
quote:Hij moet minimaal nog 8 a 12 jaar in leven blijven, zodat hij een robuuste partij kan opbouwen en dat als hij eventueel wordt afgeschoten, dat hij nog genoeg capabele mensen achter zich heeft staan, die het stokje over kunnen nemen.
Mij heb je niet over een burgeroorlog gehoord.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:00 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Er kan een tussenoplossing zijn. Wat als Wilders ineens leverkanker krijgt, of een botsing met de trein niet overleefd op zijn fiets?
Zou er dan alsnog een burgeroorlog uitbreken?
Burgeroorlogquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:00 schreef Super7fighter het volgende:
Zou er dan alsnog een burgeroorlog uitbreken?
vertel...quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:09 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
BurgeroorlogMet moslims?
Dat zal me een kort oorlogje worden dan.
Dat is bijna net zoiets als een oorlog tussen Frankrijk en Monaco.quote:
Uh-huh. Daarom zit de VS al 4 jaar in Irak.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is bijna net zoiets als een oorlog tussen Frankrijk en Monaco.
Want zij hebben dan bloed aan hun handen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:16 schreef JohnDope het volgende:
Ik denk overigens niet dat als Wilders wordt afgeschoten, er een burgeroorlog uitbreekt, maar ik denk wel dat die pluche-politici allemaal even goed beveiligd moeten gaan worden als Wilders....
Inderdaad. Kwestie van wijken omsingelen, water, stroom, voedselvoorziening en elektriciteit afsluiten en 2 maanden wachten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:09 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
BurgeroorlogMet moslims?
Dat zal me een kort oorlogje worden dan.
Politieke dissidenten wordt de gelegenheid gegeven zich uit eigen beweging te verwijderen. Daarna zullen dwangmaatregelen genomen worden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:17 schreef EchtGaaf het volgende:
1 op de 5 overweegt Wilders te stemmen:
GRIEZEL, GRIEZEL MAATSCHAPPIJ IN STATU NASCENDI.
Dit is mijn maatschappij niet meer.
En 1 op de 6 stemt daadwerkelijk SP. Weet niet wat zorgelijker is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:17 schreef EchtGaaf het volgende:
1 op de 5 overweegt Wilders te stemmen:
GRIEZEL, GRIEZEL MAATSCHAPPIJ IN STATU NASCENDI.
De maatschappij is nooit van jou geweest.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Idd, een griezelige gedachte dat 16% van de Nederlanders communist is. Dat is enger te horen dat 16% van het volk een fascist is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:29 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
En 1 op de 6 stemt daadwerkelijk SP. Weet niet wat zorgelijker is.
Daar kan je zorgen over maken. Maar ik maak mij meer zorgen over een partij die een boek wil verbieden. Wat zou de volgende stap zijn? De Bijbel?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:29 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
En 1 op de 6 stemt daadwerkelijk SP. Weet niet wat zorgelijker is.
Wacht maar, tot ik opsta. En vader des vaderlands wordt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
De maatschappij is nooit van jou geweest.
Verklaart u naderquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:26 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Politieke dissidenten wordt de gelegenheid gegeven zich uit eigen beweging te verwijderen. Daarna zullen dwangmaatregelen genomen worden.
Het Arabisch verbieden, hen uitsluiten van uitkeringen enz.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Daar kan je zorgen over maken. Maar ik maak mij meer zorgen over een partij die een boek wil verbieden. Wat zou de volgende stap zijn? De Bijbel?
Het begrip 'nuance' is jou echt volkomen vreemd, he?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:36 schreef Ippon het volgende:
[..]
Idd, een griezelige gedachte dat 16% van de Nederlanders communist is. Dat is enger te horen dat 16% van het volk een fascist is.
Lijkt me alleen maar eerlijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Daar kan je zorgen over maken. Maar ik maak mij meer zorgen over een partij die een boek wil verbieden. Wat zou de volgende stap zijn? De Bijbel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |