kom maar gewoon naar Adoornquote:
Ik heb overal personeel voorquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Alexxxxx, maar die wil overal voor gepijpt worden.
Dus laat maar.
Tenzij jij natuurlijk ...
Tnx dat ik de eer mag hebbenquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kom maar gewoon naar Adoornik kijk wel rond 1400-1445-1500-1600 u of der iemand is
ik ga alvast wat rondjes pakken daro
u shouldquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:02 schreef worldpimber het volgende:
Tnx dat ik de eer mag hebben[afbeelding]
Moter staat bij de dealurquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:31 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ga rijden mennn, wie weet wat een pokke weer het volgende week weer is.
Carpe Diem![]()
Knevel je broer, pik z'n motorsleutels in en sluit hem op in de slaapkamerkastquote:
Ik dacht dat jij het goede voorbeeld moest gevenquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:34 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Knevel je broer, pik z'n motorsleutels in en sluit hem op in de slaapkamerkast![]()
wat is er met jou motor aan de hand ?![]()
Een week ?quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het goede voorbeeld moest geven [afbeelding]
Met de motor is er niks aan de hand, alleen even voor een weekje achtergelaten om de olie te verversen
quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:56 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
Goeie OP
Goeikope arbeiders
[afbeelding]
Goeie denkhouding
[afbeelding]
Goeie hulpstarter
[mg]http://www.motorradstarter.de/duc450s3.JPG[/img]
Alleen niet echt portabel
Ik heb een revisiesetje erop gezet maar de spoel is kapot ben ik bangquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:59 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Kan je het ding niet laten revisren of is dat prijstechnisch niet interessant
![]()
Dat is balenquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb een revisiesetje erop gezet maar de spoel is kapot ben ik bang
Deze week maar eens wat motorslopen bellen
En je verbaast je niet over het feit dat ik olie verversen net zo goed zelf kan doen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:53 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Een week ?![]()
Ik kon de laatste keer gewoon op m'n kleine beurt wachten.![]()
2 bakjes koffie, 2 peukjes, wat motoren in de showroom kijken, een praatje hier
en daar maken, en hoppeté rijden met die hap![]()
Jeetje, ik wist dat je oud op leeftijd was, maar zo oud dat je nog indianen en de bijbehorende totempalen hebt meegemaakt ...quote:Oh ja, als kind hebben we weleens een vriendje aan een totempaal op het strand vastgebonden
en zijn toen naar huis gegaanmoeder boos en toen moesten we weer terug om hem
los te maken![]()
Uhm... 1986quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:10 schreef Gawaine het volgende:
Welk type, jaartal heb je ?
Zoek ik ff mee.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Jeetje, ik wist dat je oud op leeftijd was, maar zo oud dat je nog indianen en de bijbehorende totempalen hebt meegemaakt ...
Ik verbaas me nergens meer overquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:12 schreef hicham het volgende:
[..]
En je verbaast je niet over het feit dat ik olie verversen net zo goed zelf kan doen?
Daar gaat je vakantiegeldquote:Neeh, is meer voor wat algemene onderhoud en nog wat kleine dingetjes die ik wil (laten) doen voordat ik op vakantie gaKleppen stellen / carbs syncen e.d. vallen er ook onder
[..]
quote:Jeetje, ik wist dat je oud op leeftijd was, maar zo oud dat je nog indianen en de bijbehorende totempalen hebt meegemaakt ...
Dingen die sowieso vroeg of laat moesten gebeuren en al ingecalculeerd warenquote:
ok, ik vraag het wel ffquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]Ik ben alleen mijn ww van motorforum vergeten
en strakkerquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:39 schreef Rib-i het volgende:
Ik zit op wat sites naar andere motoren te kijken, mischien is wat jonger toch makkelijker
Eyzzzzzz, jij hebt goeie contactenquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:04 schreef Gawaine het volgende:
eej Rib gast op MF denkt dat hij hem heeft liggen, hij gaat ff kijken![]()
Aan z'n profiel te zien woont hij in driebergen, daar zij OPM en WP toch in de buurt nu![]()
shag je mail op hotmail, ik heb z'n mail adres erbij gezetquote:
Ik heb je net gemaildquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:25 schreef Gawaine het volgende:
[..]
shag je mail op hotmail, ik heb z'n mail adres erbij gezet![]()
Laat even weten of ik of jij hem antwoord gaat gevenanders zitten we beiden te mailen
en drijft hij de prijs op![]()
Die heb ik nog nietquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:10 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik ben een service manual aan het zoeken voor je of heb je die al ?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:34 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Knevel je broer, pik z'n motorsleutels in en sluit hem op in de slaapkamerkast![]()
wat is er met jou motor aan de hand ?![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Jeetje, ik wist dat je oud op leeftijd was, maar zo oud dat je nog indianen en de bijbehorende totempalen hebt meegemaakt ...
quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:19 schreef Rib-i het volgende:
SOw he, valt het ineens met bakken uit de hemel hiero
Snel naar Den Bosch jagen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
4 Weken vakantie, een handjevol toffe dagen /uren om te rijden en dan nog presteer je het om in je nest te blijven liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik lig depressief tegen het morgen weer beginnen aan te hikken en ben te lam om mijn zooi in te gaan pakken wat ik wel zou moeten doenquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
4 Weken vakantie, een handjevol toffe dagen /uren om te rijden en dan nog presteer je het om in je nest te blijven liggen![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik lig depressief tegen het morgen weer beginnen aan te hikken en ben te lam om mijn zooi in te gaan pakken wat ik wel zou moeten doen
126 trappelende paardekes op d'n achterwielquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:22 schreef Rib-i het volgende:
@ Hicham
Hoeveel Pk is jouw Bandit ook alweer
heH, is je vakantie alweer voorbij??quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik lig depressief tegen het morgen weer beginnen aan te hikken en ben te lam om mijn zooi in te gaan pakken wat ik wel zou moeten doen
Als je snel bent kun je'm gelijk testen... komt een flinke bui aanquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:15 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ff platen op m'n afdakje timmeren... dan ben ik eindelijk klaar
Eng hequote:
Interessant, maar geen optie zolang ik B12 rijquote:
Dus 25% meer dan een standaard Banditquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:44 schreef hicham het volgende:
[..]
126 trappelende paardekes op d'n achterwiel
quote:
Er gaat een rode stip richting Apeldoornquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:49 schreef hicham het volgende:
Pimba in z'n leatha zal straks vast chagrijnig en kankerend op het weer binnenkomen
ow wacht nu gaat hij richting het west ......waahhh hij achtervolgd 'mquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Er gaat een rode stip richting Apeldoorn [afbeelding]
Toestel klaar!?quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:49 schreef hicham het volgende:
Pimba in z'n leatha zal straks vast chagrijnig en kankerend op het weer binnenkomen [afbeelding]
quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:49 schreef hicham het volgende:
Pimba in z'n leatha zal straks vast chagrijnig en kankerend op het weer binnenkomen [afbeelding]
Wel lekker gegetenquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]wilde naar rib gaan maar die vroeg of het hier ook al zo hard regende
toen pimber maar naar huis, ik dacht pak nog ff een dijkie maar onderweg kreeg ik de hagelstenen al op me helm
hij is bijna klaar... missen nog een paar spijkers in het midden, kon ik niet zo goed bij en moest eten...quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Als je snel bent kun je'm gelijk testen... komt een flinke bui aan
Zat.quote:
Welke acrobat reader versie heb je dan ?quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zat.
in het mapje van onze pliezie![]()
Ehmz, die manual opent niet?
Is dat de engelse versie? ( kan niet anders)
want die heb ik alMaar toch bedankt !
![]()
Luiheid FTW tochquote:
ja net jaquote:
Zooi inpakkenquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:30 schreef BazzieK het volgende:
Nehquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:49 schreef hicham het volgende:
Tantoe skandoe man, vet je eer weg in het leer.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:ja net jaik wilde kebab gaan eten maar pimb: in je leren pak kebab gaan eten
--> wat hebben die jongens tegen in leer eten
Noppeezquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:48 schreef worldpimber het volgende:
NoppeezMaar ook niet zeiknat geworden
kenker genoeg power die 12quote:En wel redelijk snel thuis als je niet begrenst bent op 90 km/u![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zooi inpakken![]()
Wat ga je doen??
quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:45 schreef worldpimber het volgende:
Jammer dat we niet bij Rib mochten eten, die hele regen was een mooie hoax![]()
![]()
Fuckersquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
had best nog ff langs rib gewildmaarr hoaxx
kenker genoeg power die 12![]()
![]()
Je ziet het alweer he. Zet 2 buitenlanders bij elkaar en ze proberen alweer een fiets te jattenquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:06 schreef worldpimber het volgende:
In de ghetto's van Arnhem [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
niet zo heel veel gemaakt vandaagquote:
Jij moet ff gauw Pepijn contactequote:Op zondag 12 augustus 2007 20:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet zo heel veel gemaakt vandaag![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Volgende keer ben ik erbijquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
volgende keer staan we gewoon op je stoep![]()
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:14 schreef Gawaine het volgende:
Tering een eigen service truck![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:10 schreef BazzieK het volgende:
Overigens ziet die ZX12R er wel erg dik uit![]()
sjeh ben maar paint-amatorquote:
pimb: waar? waar!!?quote:Oh, nog ff mijn onderkuip afgeragd op dat stoepje door er recht overheen te rijden![]()
En OPM weer met z'n gare garpen: Hij is gebroken![]()
![]()
waren hier in Arnhem (vizier) en wilden nog een stukkie rijden, maar daarna wel etenquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:21 schreef Rib-i het volgende:
Ik dacht dat jullie in Tilburg waren, dus ik zat al te denken waar te eten
quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:10 schreef BazzieK het volgende:
Overigens ziet die ZX12R er wel erg dik uit![]()
Haha, de grapzak tochquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:14 schreef Gawaine het volgende:
Tering een eigen service truck![]()
[afbeelding]
Haha vet gangsta!quote:
Wat is je mening nu over een ZX-12 vs ZX-10quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]volgende keer is KBG
kunnen we ook posen
![]()
Kanker eens op met je shops op het randje, zeker als je niet op meets DURFT te komenquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:29 schreef -XX- het volgende:
Haha, de grapzak tochZo eve uit zijn tankdop te voorschijn komen!
[afbeelding]
En toch denk ik dat een blauwe pet hem leuker staat.
Richting de Ring?quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en rijdt ookvolgende keer iets langer svp
ZX12R = phatprobbige shizznizmquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:31 schreef Rib-i het volgende:
Wat is je mening nu over een ZX-12 vs ZX-10
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:21 schreef ikookhier het volgende:
Shit was echt een poser meet![]()
volgende keer mag IOH wel mee van mama
![]()
wachten op volgende keer
![]()
Hahahaha!!!!!!!!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kanker eens op met je shops op het randje, zeker als je niet op meets DURFT te komen![]()
Moet nu echt opletten welke foto's ik wel of niet posts... voor je het weet maar -XX- een te goed lijkende vunzige shop van je![]()
![]()
paas die sleutels maarquote:
geen van de paupers afgezien vd UG hier gok ik zoquote:Maareeuh, wie anders zou er eventueel een dagje naar de Ring kunnen?Gewoon 's ochtends vertrekken 's avonds thuis. En dan op goed geluk hopen dat de Ring beschikbaar is voor een paar goede ronden?
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:35 schreef -XX- het volgende:
Ik kom de zaterdag 18de...
Hoe lang is dat eik rijdenquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Richting de Ring?
Maareeuh, wie anders zou er eventueel een dagje naar de Ring kunnen?Gewoon 's ochtends vertrekken 's avonds thuis. En dan op goed geluk hopen dat de Ring beschikbaar is voor een paar goede ronden?
![]()
![]()
Nu nog kijken in hoeverre Roderick nog iets organiseertquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:35 schreef -XX- het volgende:
Hahahaha!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
DAT ZWEER IK. Zo niet.
Mogen jullie me haren af scheren.
EN EN ENNNNN!!!!!!
hoelaat is het dan!!!!!!!!!!
Nee want dan zeg ik nee!quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
of hoor je zaterdagochtend dat je o zo helaas toch jammer moet werrekeh
![]()
![]()
- Hier had een opmerking van Kratjuh kunnen staan -quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hahahaha!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
DAT ZWEER IK. Zo niet.
Mogen jullie me haren af scheren.
Anyone?quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:40 schreef Makster het volgende:
Voor wie het intresseert, mijn duim is kenker dik.![]()
RIPquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
- Hier had een opmerking van Kratjuh kunnen staan -
donequote:Op zondag 12 augustus 2007 20:39 schreef worldpimber het volgende:
En voortaan foto's maar weer richting de censuurpolitie. OPM, voorwaar, wanneer uwes dit leest gaat de termijn in
300 heen en dan weer 300 terug dusquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oj
Voor jou iets meer dan 300 km
Maar jij hebt ook alleen maar asodämpfer uh
waar is Kratjuh eigenlijk ?quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
- Hier had een opmerking van Kratjuh kunnen staan -
Done, your wish is my command Ali Babbaquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Anyone? [afbeelding]
Noppez [afbeelding] ?
Ok, edit maar weer weg. [afbeelding]
Ehz br0, met alle respect maar sommige dingen doe je gewoon nietquote:
heHquote:
Niet gekeken, teveel km'squote:Op zondag 12 augustus 2007 19:08 schreef Rib-i het volgende:
@ Hicham
Wat was er hier mee, ik dacht dat ji er toen ook naar had gekeken
Ehehehequote:Op zondag 12 augustus 2007 20:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh, nog ff mijn onderkuip afgeragd op dat stoepje door er recht overheen te rijden![]()
En OPM weer met z'n gare garpen: Hij is gebroken![]()
![]()
Ik weet het niet, heb je een killer?quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:45 schreef Makster het volgende:
Yup alleen aso demper jah, maar doet de ring daar moeilijk over dan
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:47 schreef -XX- het volgende:
HAHA!!!!!!!!!! RODERICK!? Hoe laat is zaterdag de verzameling van paintball bij almere!?!?
Ik heb een echte van papier, vuige Nederlanderquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:31 schreef Gawaine het volgende:
Op mijn zoektocht naar een wph voor Rib-i......
Hiesj of heb jij hem ook al ?![]()
Psst... hij's Olm # 2quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:55 schreef Makster het volgende:
Soms heh, als ik boven achter de comp. zit dan pis ik weleens in bad omdat ik geen zin heb om naar beneden te lopen. Nu spoel ik uiteraard goed het bad door met een plens water maar zou het schadelijk voor de epoxylaag zijn
Ik heb zeker een killah, hij heeft alleen 4 poten en witte plukjes bij zijn staartquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb je een killer?
Ik meen vaag iets gelezen te hebben over max. 95dB en anders 250 euro's dokken nOohz.
(als je genakt wordt natuurlijk)
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:55 schreef Makster het volgende:
Soms heh, als ik boven achter de comp. zit dan pis ik weleens in bad omdat ik geen zin heb om naar beneden te lopen. Nu spoel ik uiteraard goed het bad door met een plens water maar zou het schadelijk voor de epoxylaag zijn
Damn, ikkes ben abuisquote:
Uhmmmmzzzzzzquote:
Verkoop die raptor dan en koop zo'n hok. Niet zoveul lullen maar doenquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhmmmmzzzzzz![]()
Eigenlijk heh, heel stiekem, zou ik gewoon weer een SM willen hebben. Husqvarna 450 of 510 SM, SXV 5.5 is nog te duur en te onbetrouwbaar. Maarja, maarja maarja, maarja, keuzes, life sucks
Neejoh, je kan er ook in schijten en vlaggetjes erop plantenquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:55 schreef Makster het volgende:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Neejoh, je kan er ook in schijten en vlaggetjes erop plantenBen jij de admiraal over de hele vloot [afbeelding]
nietquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:47 schreef -XX- het volgende:
HAHA!!!!!!!!!! RODERICK!? Hoe laat is zaterdag de verzameling van paintball bij almere!?!?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Neejoh, je kan er ook in schijten en vlaggetjes erop plantenBen jij de admiraal over de hele vloot [afbeelding]
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Verkoop die raptor dan en koop zo'n hok. Niet zoveul lullen maar doen![]()
Wilde net gaan bevestigen manquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:08 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nietstandaard natuurlijk... weekend, vakantie, 1 week van te voren = geen plek meer
mensen die meerdere weken nodig hebben om te reageren op mail [afbeelding]
[afbeelding] paintball meet
[..]
Mooiquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
hoezo herkenbaarquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:09 schreef Makster het volgende:
Heb nu 3 jaar mijn rijbewijs en, uhhmmzzz, 5 motoren gehad ofzo. Bij elke verkoop leg ik er geld bij, maar het is een hobbie dus het mag geld kosten.
Weetje wat het alleen is, meneer Bas, op het moment dat ik een SM in de schuur heb staan denk ik weer, kenker waar is die Raptor![]()
Of 4 jaarquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:09 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Heb nu 3 jaar mijn rijbewijs en, uhhmmzzz, 5 motoren gehad ofzo. Bij elke verkoop leg ik er geld bij, maar het is een hobbie dus het mag geld kosten.
Weetje wat het alleen is, meneer Bas, op het moment dat ik een SM in de schuur heb staan denk ik weer, kenker waar is die Raptor![]()
Weet je wat het is meneer mark, als je nou niet als een wijf met een (enigzins ondermaatse) penis geen designertegels had gekocht en gewoon dat geld in een SM had gestoken was iedereen blij geweest en hadden de oude mannen van de tegelbrigade geen weken last van hun rug gehadquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:09 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan had je deze natuurlijk al gezienquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:09 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
quote:Te koop aangeboden ivm scheiding en dus geen geld meer: KTM 620 (609) uit 97.
Kleur natuurlijk oranje, Acront wielen, MX demper. Ruig ding.
Vorig jaar helemaal onder handen genomen door een mede MFer Zot, zeer uitgebreide beurt gehad. Daarna niet meer mee gereden.
Moet nog wel iets afgesteld worden- benzine lucht verhouding.
Prijs 2000eu. Foto kan ik op verzoek mailen.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weet je wat het is meneer mark, als je nou niet als een wijf met een (enigzins ondermaatse) penis geen designertegels had gekocht en gewoon dat geld in een SM had gestoken was iedereen blij geweest en hadden de oude mannen van de tegelbrigade geen weken last van hun rug gehad
Mijn idee sluit aan bij de uwe, echter had vrouwlief een iets ander scenario in gedachteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Jah gezien, echt TE lelijk dat dingquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dan had je deze natuurlijk al gezien
[..]
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Mijn idee sluit aan bij de uwe, echter had vrouwlief een iets ander scenario in gedachte![]()
Waarom heeft zij dan niet een paar vriendinnen gehosseld om het werk te doenquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Mijn idee sluit aan bij de uwe, echter had vrouwlief een iets ander scenario in gedachte![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:51 schreef Den_Haag het volgende:
Ehhh, wat is nu de status van de PB-meet?
Het word waarschijnlijk 1vs1 jongeman.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:51 schreef Den_Haag het volgende:
Ehhh, wat is nu de status van de PB-meet?
En schieten met witte verfquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het word waarschijnlijk 1vs1 jongeman.![]()
![]()
Joder que galleton se meten los dos............quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:47 schreef hicham het volgende:
Waarom heeft zij dan niet een paar vriendinnen gehosseld om het werk te doen
Synchroon
Ah, FOK!quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:08 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nietstandaard natuurlijk... weekend, vakantie, 1 week van te voren = geen plek meer
mensen die meerdere weken nodig hebben om te reageren op mail [afbeelding]paintball meet
[..]
ja, reacties bleven een beetje lang uit...quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:41 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ah, FOK!
geen PB meet .........
Had me d'r al op zitten verheugen.
tsja, dan maar wat anders doen dan...
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
doe nog wel weer een keer een nieuwe poging
2... moeilijk he, lezenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:59 schreef -XX- het volgende:
JONGE, GAAT DIE PB MEET NOU DOOR OF NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
???????????????????????????????????????????????????????
1: JA
2: NEE
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:00 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
2... moeilijk he, lezen [afbeelding]
jouw motor gestolen zonder dat je het weet?quote:
quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:31 schreef -XX- het volgende:
Serieus dan!??!?....pfffffffffff.... niet genoeg mensen?
roderick!!!!!!!!!? ik kan nog mensen regelen...............
Niet genoeg plek??? Zo klein gebied om te schieten dan?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:36 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
[..]
[afbeelding]
jij leest echt niks wat er gepost word he
gaat niet om het aantal mensen, maar ze hebben geen plek meer....
gaat niet om de ruimte, maar meer om personeel, pakken, gewerenquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Niet genoeg plek??? Zo klein gebied om te schieten dan?
Dan laten we bazzie toch weg!!!?
Haha grappie JEWWEETTTOGHCHH![]()
![]()
Volgens mij was de reden van jouw dalende inkomsten dat de heren achter het station juist wel erg veel ruimte kregen om in te schietenquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Niet genoeg plek??? Zo klein gebied om te schieten dan?
Neee dahhhhquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
gaat niet om de ruimte, maar meer om personeel, pakken, geweren
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mij was de reden van jouw dalende inkomsten dat de heren achter het station juist wel erg veel ruimte kregen om in te schieten
Jij moet minder Geerd drankjes tot jezelf benuttigen!quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:12 schreef ikookhier het volgende:
Heb er de afgelopen dagen al heel wat gezienIOH heeft dat soms
![]()
Ik drink bijna nooitquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:25 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jij moet minder Geerd drankjes tot jezelf benuttigen!![]()
Goed ideequote:Op zondag 12 augustus 2007 22:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het word waarschijnlijk 1vs1 jongeman.![]()
![]()
Je komt direct uit je werk?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:36 schreef -XX- het volgende:
Oké! Primaaaa!!
Zaterdag 18 augustus FOK MC meet @ Amsterdam CS achterkant langs het IJ. 14.00, aanwezigheid van -XX- in hotpants![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:50 schreef -XX- het volgende:
HéKan ik jullie weer niet meeten!!
ik...ik denk....
IK denk dat ik de hoop maar moet opgeven!!!!!!!![]()
![]()
Hij is vast met de fiets.......quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hejnog gelukt met je moto
anders beter je startmotor vervangen ofzo
Ik ga vanavond of morgen startmotor ophalen & monterenquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hejnog gelukt met je moto
anders beter je startmotor vervangen ofzo
Dat betekend dus een meet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ga vanavond of morgen startmotor ophalen & monterenKan ik weer rijden
mooiquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:07 schreef Rib-i het volgende:
Ik ga vanavond of morgen startmotor ophalen & monterenKan ik weer rijden
Is goed man, ik laat je weten wanneer ik het ga ophalenquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mooizaterdag is het (deels
) zonder UG [afbeelding] beter doordeweeks nog een posermeetinkje doen
quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik had zaterdag toch al vrijgehouden![]()
Met een turbo erop *agreed*quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:31 schreef ikookhier het volgende:
@ Makster Raptor blijft een dope bike![]()
Pijnlijk... om dat te horen van iemand die van een TL-1000R naar een pizzabrommer is overgestaptquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met een turbo erop *agreed*![]()
WB heeft het niet zo op motoren waarbij je het gas opentrekt,
en je in de toerenbegrenzer zit voordat dat motor echt met je aan de haal is.
Wat meer 'swung'in het motorblok dus.![]()
Maar voor iedereen wat wils. En de apartheidsfactor is wel/niet goed 100%.![]()
![]()
Jouw ploatjequote:Op maandag 13 augustus 2007 10:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met een turbo erop *agreed*![]()
WB heeft het niet zo op motoren waarbij je het gas opentrekt,
en je in de toerenbegrenzer zit voordat dat motor echt met je aan de haal is.
Wat meer 'swung'in het motorblok dus.![]()
Maar voor iedereen wat wils. En de apartheidsfactor is wel/niet goed 100%.![]()
![]()
ZO weinig woorden zoveel krachtquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Pijnlijk... om dat te horen van iemand die van een TL-1000R naar een pizzabrommer is overgestapt[afbeelding]
quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:41 schreef -XX- het volgende:
BLIJFT HET DROOG VANDAAAAAAAAAAAG![]()
!?
![]()
![]()
![]()
dan duw ik me fiets uit de schuur!![]()
Hahahaik heb nog eens proberen te filmen in een lief dorpie!!
Maar het mocht niet echt werkenMet die webcam...
Eerst in de hand!
later maar om me nek laten bengelen, in de hoop dat hij ergens rechtvooruit zou mikken. Hopen dat er ook geluid in zit !!
![]()
Dit is het resultaat!![]()
![]()
![]()
Ehhh, het beeld trilt een beetje?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:41 schreef -XX- het volgende:
!?
![]()
![]()
![]()
Eerst in de hand!
later maar om me nek laten bengelen, in de hoop dat hij ergens rechtvooruit zou mikken. Hopen dat er ook geluid in zit !!
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat brakkefilmpjes voor IOH alleen regel warenquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:41 schreef -XX- het volgende:
ook geluid in zit !!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Is goed man, ik laat je weten wanneer ik het ga ophalen
Waarna hij in april op Zandvoort reed voor een op gewicht en gesmede Wiseco zuigers getunde VTR1000F, die er op vermogen (en sturen?) maar niet voorbij kwam. Mèn die Triumph is echt krachtig!quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:35 schreef hicham het volgende:
Pijnlijk... om dat te horen van iemand die van een TL-1000R naar een pizzabrommer is overgestapt[afbeelding]
keequote:Op maandag 13 augustus 2007 10:05 schreef Rib-i het volgende:
Is goed man, ik laat je weten wanneer ik het ga ophalen
quote:Features
* Full-function, hands-free, digital recording
* Waterproof up to 3 meters and shock-resistant for extreme conditions
* Mounts easily on helmets, handlebars, and other sports equipment
* 640 x 480 VGA resolution at 30 frames per second
* USB and RCA cables included for easy playback on PC or TV (NTSC)
* SD card expansion up to 2GB – onboard memory is 32MB
* Operates with 2 AA batteries, not included
* Dimensions: 4.25L x 1.75D x 2.25H (in.)
Jullie mogen mijne wel even lenen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
keeals jij dan ff deez aanschaft
kunnen we beetje fatsoenlijke action vids maken
[afbeelding]
ligt aan de rijderquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:48 schreef Worldbeater het volgende:
Waarna hij in april op Zandvoort reed voor een op gewicht en gesmede Wiseco zuigers getunde VTR1000F, die er op vermogen (en sturen?) maar niet voorbij kwam. Mèn die Triumph is echt krachtig!![]()
![]()
Hij probeerde er overal voorbij te komen.quote:
Ik zag die opmerking van Rib-i wel, maar ik zie het nu pas.quote:en mooi ploatje idd
Wie is die dude die wegens een overdosis testosteron gaat slingeren?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:41 schreef -XX- het volgende:
!?
![]()
![]()
![]()
Eerst in de hand!
![]()
![]()
![]()
Een rare vogel!quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wie is die dude die wegens een overdosis testosteron gaat slingeren?![]()
Fenomenaalquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:41 schreef -XX- het volgende:
!?
![]()
![]()
![]()
Eerst in de hand!
![]()
![]()
![]()
Nee, neit dat ding - is alleen NTSC - brakke kleurenquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
keeals jij dan ff deez aanschaft
kunnen we beetje fatsoenlijke action vids maken
[afbeelding]
[..]
Alleen dan van de verkeerde kant.quote:
quote:Yes, it does run.
I paid £454 for this stunner - check out my blog as I make progress taking this salvage yard 'non runner' Yamaha SZR 660 to the British Supermono Championship events.
Ik wist wel dat het weer nog redelijk goed zou zijnquote:
Wat hij zegtquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:20 schreef Worldbeater het volgende:
Wie is die dude die wegens een overdosis testosteron gaat slingeren?![]()
hmm dacht geen leven, en toch geen posts hiero dus zal ie wel zijn gegaanquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:11 schreef worldpimber het volgende:
Maar ik dacht, och komt later nog wel een keertje.
juistuhmquote:Dus wordt denk ik toch gewoon een weekendje een keertje. Want ga daar niet helemaal heen als ie geopend is van 17.45 tot 19.30 ofzo![]()
mwah toen wij der waren ging ie op een dag wel wat eerder open maar zeker nooit langerquote:Of worden die openingstijden afhankelijk van het weer en drukte weleens gewijzigd?
OPM, gaarne schriftelijke toelichting in drievoud opsturen naar de UGquote:T.R. Roadkill schreef op 12 augustus 2007 @ 21:13:
Gespot op z'n streetfightert, OPM
A50, afslag renkum
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mwah toen wij der waren ging ie op een dag wel wat eerder open maar zeker nooit langerdenk dat je best uit kunt gaan van die tijden.
quote:This is an automatically generated Delivery Status Notification
Delivery to the following recipient failed permanently:
opm@fags.nl
Technical details of permanent failure:
PERM_FAILURE: SMTP Error (state 16): 552 Error: message too large
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:21 schreef worldpimber het volgende:
OPM, gaarne schriftelijke toelichting in drievoud opsturen naar de UG
quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
toen pimber maar naar huis, ik dacht pak nog ff een dijkie maar onderweg kreeg ik de hagelstenen al op me helm
Hej
Hej
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
OPM, gaarne schriftelijke toelichting in drievoud opsturen naar de UG
[..]
[afbeelding]
Tuurlijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar hee deze week nog ff langsdroppen bij ribkunnen we alsnog ons plan van gister
![]()
![]()
zeggen we het gewoon met een bloemetjequote:Op maandag 13 augustus 2007 13:35 schreef worldpimber het volgende:
Tuurlijk [afbeelding] ... maar eerst ff vragen aan Ribi indien gewenst [afbeelding]
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zeggen we het gewoon met een bloemetje [afbeelding]
[afbeelding]
mooie dikke, blijvende schaamrandzou die bij mij ook teruggroeien
Morgen behoor ik weer tot de leernichten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:15 schreef worldpimber het volgende:
Wat hij zegt![]()
Textielpakken generatie.
Ook leukquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[[url=http://www.planetsmilies.com/smilies/character/character0182.gif]afbeelding] [/url]
Het ziet er een beetje iel uit met die stokjes ervoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:40 schreef Roderick2085 het volgende:
afdakje helemaal klaar... tenminste, zo goed alsin het midden hangt het een beetje door, dus daar moet nog een keer een extra balk ofzo tussen komen, maar dat kan later
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nog een klein beetje troep, gaat vanavond in de container
[afbeelding]
Zeg maar wanneer je denkt langs te komenquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tuurlijk [afbeelding] ... maar eerst ff vragen aan Ribi indien gewenst [afbeelding]
Jammer dat er gelijk troep onder het afdakje staatquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:40 schreef Roderick2085 het volgende:
afdakje helemaal klaar... tenminste, zo goed alsin het midden hangt het een beetje door, dus daar moet nog een keer een extra balk ofzo tussen komen, maar dat kan later
Alle begin is moeilijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:56 schreef Rib-i het volgende:
Is hij gewoon een week bezig om wat golfplaten op palen te zetten
stokjesquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:46 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje iel uit met die stokjes ervoor, maar wel een leuk afdakje
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zeg maar wanneer je denkt langs te komen
Morgen kan ik niet en vanavond ga ik mischien langs Driebergen, woensdag geef ik les en donderdag heb ik een vergadering in Sneek, vrijdag heb ik een borrel
[..]
Jammer dat er gelijk troep onder het afdakje staat
[afbeelding]
Is hij gewoon een week bezig om wat golfplaten op palen te zetten
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
stokjesje bedoelt die palen? alleen die voorste staat maar zo in de grond... die achterste zitten allemaal stevig aan de schutting vastgeschroeft
[..]
alleen die palen op maat zagen kostte al bijna 2 dagen.... accu van de zaag kon niet zo heel veel aan, moest dus iedere keer wachten tot ie weer opgeladen wasdan is het nog niet eens een hele week, want ik ben donderdag middag pas begonnen
en tja, wat is een week.... paar uur per dag ben ik ermee bezig geweest.... moet natuurlijk ook niet ten koste gaan van mijn nachtrust![]()
zo, dat waren genoeg smoesjes
quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:02 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo lijken het net stokjes![]()
Is wel best jahquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:06 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]palen zijn 6.8 cm x 6.8 cm... valt best wel mee dus
aangezien 3 hoeken van het frame waar de platen opliggen vast zitten aan de schutting, staat het best wel stevig
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
alleen die palen op maat zagen kostte al bijna 2 dagen.... accu van de zaag kon niet zo heel veel aan, moest dus iedere keer wachten tot ie weer opgeladen wasdan is het nog niet eens een hele week, want ik ben donderdag middag pas begonnen
en tja, wat is een week.... paar uur per dag ben ik ermee bezig geweest.... moet natuurlijk ook niet ten koste gaan van mijn nachtrust![]()
zo, dat waren genoeg smoesjes
ICONquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
helmbjemorgen ff kijken
[afbeelding]
Naisequote:Op maandag 13 augustus 2007 16:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
helmbjemorgen ff kijken
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:35 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Ziet er goed EN dik genoeg uit Roderick, en veel sneller geklust dan ik voor elkaar zou krijgen.
![]()
@opmerking staat er gelijk troep onder.![]()
![]()
Zo de Trophy proberen te starten na twee weken, en olie verversen.![]()
Ondertussen een hoop gesleuteld, dus genoeg reden voor een startweigering.![]()
![]()
Nu eerst koken met sterren.![]()
Tip 1 van de meest ervaren topkok [afbeelding]onder de Fok! MC'ers.
[afbeelding]
Zorg voor goed gereedschap vioor het opwarmen van uw Aldi groenten.
Het maakt niet uit wat, als het maar zonder enig probleem voldoet.
En veiligheid boven alles. [afbeelding]tnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die 'troep' is hopelijk met een maand zo ongeveer weg
de verroeste kruiwagen blijft daar wel staan![]()
en jou koken![]()
Beetje doods.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
helmbjemorgen ff kijken
[afbeelding]
Verder zie ik geen troep.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:45 schreef Roderick2085 het volgende:
tnxdie 'troep' is hopelijk met een maand zo ongeveer weg
de verroeste kruiwagen blijft daar wel staan![]()
Goedgekeurd door de smaakpolitie.quote:En jou koken
ik ging ervan uit dat Rib-i de gs als troep zagquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beetje doods.![]()
[..]
Verder zie ik geen troep.![]()
Die verroeste kruiwagen was mij nog eens niet opgevallen.Had to look again.
![]()
[..]
Goedgekeurd door de smaakpolitie.![]()
[/vriendinnetje]
[Hicham]
![]()
Dat klopt wel denk ik.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:57 schreef Roderick2085 het volgende:
ik ging ervan uit dat Rib-i de gs als troep zag
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Morgenavond.![]()
Ineens kans op regen.![]()
Ja dat waren nog eens tijdenquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik hoor het net.![]()
En zie ook NET mijn oude motor op MF. Die gele heH!![]()
[afbeelding]
Dubbele smart.![]()
garpigquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:11 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Moest ff wat doen onder het eten.![]()
* Rib-i toont interessequote:Op maandag 13 augustus 2007 18:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
garpigmaar die helm was een voorbeeldje..es kijken wat ze nog meer hebben liggen, is net over de grens hiero
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:21 schreef ikookhier het volgende:
Ja dat waren nog eens tijden![]()
[afbeelding]
JoaH, ging er al niet van uit dat je er iets aan had. What a waist of life.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
garpigmaar die helm was een voorbeeldje..es kijken wat ze nog meer hebben liggen, is net over de grens hiero
U is welkomquote:
toch saved asquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:25 schreef Worldbeater het volgende:
JoaH, ging er al niet van uit dat je er iets aan had. What a waist of life.![]()
Maarre, net over de grenzz .. is dat Emmerig ofzo?
Of Hearlem?![]()
helm hoeft geen 3-400 te kosten, maar ook geen 10 euriquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:27 schreef Worldbeater het volgende:
Oh ja, deze zijn in rabatt bij Louis.de .. voor als je nog een goedkope StreetfightaH helm zocht. [afbeelding]
¤59,95
dik hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:21 schreef ikookhier het volgende:
Ja dat waren nog eens tijden![]()
[afbeelding]
Dat is een eeuwige discussiequote:Op maandag 13 augustus 2007 18:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
helm hoeft geen 3-400 te kosten, maar ook geen 10 euridie zal net zo veilig zijn als mijn huidige die al 20 x de grond heeft gekust
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |