quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:10 schreef BazzieK het volgende:
Overigens ziet die ZX12R er wel erg dik uit![]()
sjeh ben maar paint-amatorquote:
pimb: waar? waar!!?quote:Oh, nog ff mijn onderkuip afgeragd op dat stoepje door er recht overheen te rijden![]()
En OPM weer met z'n gare garpen: Hij is gebroken![]()
![]()
waren hier in Arnhem (vizier) en wilden nog een stukkie rijden, maar daarna wel etenquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:21 schreef Rib-i het volgende:
Ik dacht dat jullie in Tilburg waren, dus ik zat al te denken waar te eten
quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:10 schreef BazzieK het volgende:
Overigens ziet die ZX12R er wel erg dik uit![]()
Haha, de grapzak tochquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:14 schreef Gawaine het volgende:
Tering een eigen service truck![]()
[afbeelding]
Haha vet gangsta!quote:
Wat is je mening nu over een ZX-12 vs ZX-10quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]volgende keer is KBG
kunnen we ook posen
![]()
Kanker eens op met je shops op het randje, zeker als je niet op meets DURFT te komenquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:29 schreef -XX- het volgende:
Haha, de grapzak tochZo eve uit zijn tankdop te voorschijn komen!
[afbeelding]
En toch denk ik dat een blauwe pet hem leuker staat.
Richting de Ring?quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en rijdt ookvolgende keer iets langer svp
ZX12R = phatprobbige shizznizmquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:31 schreef Rib-i het volgende:
Wat is je mening nu over een ZX-12 vs ZX-10
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:21 schreef ikookhier het volgende:
Shit was echt een poser meet![]()
volgende keer mag IOH wel mee van mama
![]()
wachten op volgende keer
![]()
Hahahaha!!!!!!!!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kanker eens op met je shops op het randje, zeker als je niet op meets DURFT te komen![]()
Moet nu echt opletten welke foto's ik wel of niet posts... voor je het weet maar -XX- een te goed lijkende vunzige shop van je![]()
![]()
paas die sleutels maarquote:
geen van de paupers afgezien vd UG hier gok ik zoquote:Maareeuh, wie anders zou er eventueel een dagje naar de Ring kunnen?Gewoon 's ochtends vertrekken 's avonds thuis. En dan op goed geluk hopen dat de Ring beschikbaar is voor een paar goede ronden?
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:35 schreef -XX- het volgende:
Ik kom de zaterdag 18de...
Hoe lang is dat eik rijdenquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Richting de Ring?
Maareeuh, wie anders zou er eventueel een dagje naar de Ring kunnen?Gewoon 's ochtends vertrekken 's avonds thuis. En dan op goed geluk hopen dat de Ring beschikbaar is voor een paar goede ronden?
![]()
![]()
Nu nog kijken in hoeverre Roderick nog iets organiseertquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:35 schreef -XX- het volgende:
Hahahaha!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
DAT ZWEER IK. Zo niet.
Mogen jullie me haren af scheren.
EN EN ENNNNN!!!!!!
hoelaat is het dan!!!!!!!!!!
Nee want dan zeg ik nee!quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
of hoor je zaterdagochtend dat je o zo helaas toch jammer moet werrekeh
![]()
![]()
- Hier had een opmerking van Kratjuh kunnen staan -quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hahahaha!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
DAT ZWEER IK. Zo niet.
Mogen jullie me haren af scheren.
Anyone?quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:40 schreef Makster het volgende:
Voor wie het intresseert, mijn duim is kenker dik.![]()
RIPquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
- Hier had een opmerking van Kratjuh kunnen staan -
donequote:Op zondag 12 augustus 2007 20:39 schreef worldpimber het volgende:
En voortaan foto's maar weer richting de censuurpolitie. OPM, voorwaar, wanneer uwes dit leest gaat de termijn in
300 heen en dan weer 300 terug dusquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oj
Voor jou iets meer dan 300 km
Maar jij hebt ook alleen maar asodämpfer uh
waar is Kratjuh eigenlijk ?quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
- Hier had een opmerking van Kratjuh kunnen staan -
Done, your wish is my command Ali Babbaquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Anyone? [afbeelding]
Noppez [afbeelding] ?
Ok, edit maar weer weg. [afbeelding]
Ehz br0, met alle respect maar sommige dingen doe je gewoon nietquote:
heHquote:
Niet gekeken, teveel km'squote:Op zondag 12 augustus 2007 19:08 schreef Rib-i het volgende:
@ Hicham
Wat was er hier mee, ik dacht dat ji er toen ook naar had gekeken
Ehehehequote:Op zondag 12 augustus 2007 20:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh, nog ff mijn onderkuip afgeragd op dat stoepje door er recht overheen te rijden![]()
En OPM weer met z'n gare garpen: Hij is gebroken![]()
![]()
Ik weet het niet, heb je een killer?quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:45 schreef Makster het volgende:
Yup alleen aso demper jah, maar doet de ring daar moeilijk over dan
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:47 schreef -XX- het volgende:
HAHA!!!!!!!!!! RODERICK!? Hoe laat is zaterdag de verzameling van paintball bij almere!?!?
Ik heb een echte van papier, vuige Nederlanderquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:31 schreef Gawaine het volgende:
Op mijn zoektocht naar een wph voor Rib-i......
Hiesj of heb jij hem ook al ?![]()
Psst... hij's Olm # 2quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:55 schreef Makster het volgende:
Soms heh, als ik boven achter de comp. zit dan pis ik weleens in bad omdat ik geen zin heb om naar beneden te lopen. Nu spoel ik uiteraard goed het bad door met een plens water maar zou het schadelijk voor de epoxylaag zijn
Ik heb zeker een killah, hij heeft alleen 4 poten en witte plukjes bij zijn staartquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb je een killer?
Ik meen vaag iets gelezen te hebben over max. 95dB en anders 250 euro's dokken nOohz.
(als je genakt wordt natuurlijk)
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:55 schreef Makster het volgende:
Soms heh, als ik boven achter de comp. zit dan pis ik weleens in bad omdat ik geen zin heb om naar beneden te lopen. Nu spoel ik uiteraard goed het bad door met een plens water maar zou het schadelijk voor de epoxylaag zijn
Damn, ikkes ben abuisquote:
Uhmmmmzzzzzzquote:
Verkoop die raptor dan en koop zo'n hok. Niet zoveul lullen maar doenquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhmmmmzzzzzz![]()
Eigenlijk heh, heel stiekem, zou ik gewoon weer een SM willen hebben. Husqvarna 450 of 510 SM, SXV 5.5 is nog te duur en te onbetrouwbaar. Maarja, maarja maarja, maarja, keuzes, life sucks
Neejoh, je kan er ook in schijten en vlaggetjes erop plantenquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:55 schreef Makster het volgende:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Neejoh, je kan er ook in schijten en vlaggetjes erop plantenBen jij de admiraal over de hele vloot [afbeelding]
nietquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:47 schreef -XX- het volgende:
HAHA!!!!!!!!!! RODERICK!? Hoe laat is zaterdag de verzameling van paintball bij almere!?!?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Neejoh, je kan er ook in schijten en vlaggetjes erop plantenBen jij de admiraal over de hele vloot [afbeelding]
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Verkoop die raptor dan en koop zo'n hok. Niet zoveul lullen maar doen![]()
Wilde net gaan bevestigen manquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:08 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nietstandaard natuurlijk... weekend, vakantie, 1 week van te voren = geen plek meer
mensen die meerdere weken nodig hebben om te reageren op mail [afbeelding]
[afbeelding] paintball meet
[..]
Mooiquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
hoezo herkenbaarquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:09 schreef Makster het volgende:
Heb nu 3 jaar mijn rijbewijs en, uhhmmzzz, 5 motoren gehad ofzo. Bij elke verkoop leg ik er geld bij, maar het is een hobbie dus het mag geld kosten.
Weetje wat het alleen is, meneer Bas, op het moment dat ik een SM in de schuur heb staan denk ik weer, kenker waar is die Raptor![]()
Of 4 jaarquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:09 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Heb nu 3 jaar mijn rijbewijs en, uhhmmzzz, 5 motoren gehad ofzo. Bij elke verkoop leg ik er geld bij, maar het is een hobbie dus het mag geld kosten.
Weetje wat het alleen is, meneer Bas, op het moment dat ik een SM in de schuur heb staan denk ik weer, kenker waar is die Raptor![]()
Weet je wat het is meneer mark, als je nou niet als een wijf met een (enigzins ondermaatse) penis geen designertegels had gekocht en gewoon dat geld in een SM had gestoken was iedereen blij geweest en hadden de oude mannen van de tegelbrigade geen weken last van hun rug gehadquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:09 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan had je deze natuurlijk al gezienquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:09 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
quote:Te koop aangeboden ivm scheiding en dus geen geld meer: KTM 620 (609) uit 97.
Kleur natuurlijk oranje, Acront wielen, MX demper. Ruig ding.
Vorig jaar helemaal onder handen genomen door een mede MFer Zot, zeer uitgebreide beurt gehad. Daarna niet meer mee gereden.
Moet nog wel iets afgesteld worden- benzine lucht verhouding.
Prijs 2000eu. Foto kan ik op verzoek mailen.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weet je wat het is meneer mark, als je nou niet als een wijf met een (enigzins ondermaatse) penis geen designertegels had gekocht en gewoon dat geld in een SM had gestoken was iedereen blij geweest en hadden de oude mannen van de tegelbrigade geen weken last van hun rug gehad
Mijn idee sluit aan bij de uwe, echter had vrouwlief een iets ander scenario in gedachteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Jah gezien, echt TE lelijk dat dingquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dan had je deze natuurlijk al gezien
[..]
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Mijn idee sluit aan bij de uwe, echter had vrouwlief een iets ander scenario in gedachte![]()
Waarom heeft zij dan niet een paar vriendinnen gehosseld om het werk te doenquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Mijn idee sluit aan bij de uwe, echter had vrouwlief een iets ander scenario in gedachte![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:51 schreef Den_Haag het volgende:
Ehhh, wat is nu de status van de PB-meet?
Het word waarschijnlijk 1vs1 jongeman.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:51 schreef Den_Haag het volgende:
Ehhh, wat is nu de status van de PB-meet?
En schieten met witte verfquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het word waarschijnlijk 1vs1 jongeman.![]()
![]()
Joder que galleton se meten los dos............quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:47 schreef hicham het volgende:
Waarom heeft zij dan niet een paar vriendinnen gehosseld om het werk te doen
Synchroon
Ah, FOK!quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:08 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nietstandaard natuurlijk... weekend, vakantie, 1 week van te voren = geen plek meer
mensen die meerdere weken nodig hebben om te reageren op mail [afbeelding]paintball meet
[..]
ja, reacties bleven een beetje lang uit...quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:41 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ah, FOK!
geen PB meet .........
Had me d'r al op zitten verheugen.
tsja, dan maar wat anders doen dan...
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
doe nog wel weer een keer een nieuwe poging
2... moeilijk he, lezenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:59 schreef -XX- het volgende:
JONGE, GAAT DIE PB MEET NOU DOOR OF NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
???????????????????????????????????????????????????????
1: JA
2: NEE
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:00 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
2... moeilijk he, lezen [afbeelding]
jouw motor gestolen zonder dat je het weet?quote:
quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:31 schreef -XX- het volgende:
Serieus dan!??!?....pfffffffffff.... niet genoeg mensen?
roderick!!!!!!!!!? ik kan nog mensen regelen...............
Niet genoeg plek??? Zo klein gebied om te schieten dan?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:36 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
[..]
[afbeelding]
jij leest echt niks wat er gepost word he
gaat niet om het aantal mensen, maar ze hebben geen plek meer....
gaat niet om de ruimte, maar meer om personeel, pakken, gewerenquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Niet genoeg plek??? Zo klein gebied om te schieten dan?
Dan laten we bazzie toch weg!!!?
Haha grappie JEWWEETTTOGHCHH![]()
![]()
Volgens mij was de reden van jouw dalende inkomsten dat de heren achter het station juist wel erg veel ruimte kregen om in te schietenquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Niet genoeg plek??? Zo klein gebied om te schieten dan?
Neee dahhhhquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
gaat niet om de ruimte, maar meer om personeel, pakken, geweren
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mij was de reden van jouw dalende inkomsten dat de heren achter het station juist wel erg veel ruimte kregen om in te schieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |